-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz tomyoy #15397 üzenetére
új autóknál lebukás nélkül nem lehet. A Vectra C a motorvezérlőben is tárolja az adatot. A műszerfalon átírható, de lekérdezhető a motorvezérlőből 1 sec alatt, és akkor bukta.
Ezek már nem módosíthatóak csak vezérlő cseréjével, de az egy vagyon, így nem éri meg.Egy BMW négy helyen tárolja, ott is csak a műszerfal írható.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #15403 üzenetére
Hali!
ez jól hangzana, ha így lenne, már mint a nem szokták része....
Csak az amatőrök nem íratják a motorvezérlőt az órához, vagy az 5 forintos kereskedők. Sok modellben, ha csak az egyiket írod, akkor felül írja a vezérlő, szal így is-úgy is muszáj kivenni és azt is módosítani. BMW is gyönyörűen írható, ABS-től a vezérlőig mindenhol.Lebukni se nagyon lehet, max azt tudod megnézni, hogy volt -e szétszedve a vezérlő. Az Opel a szürke pasztával tömít, amit általában sima FBS-el helyettesítenek összeszereléskor.
Mindent lehet, sajnos, vagy nem sajnos.
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem olyan rég találkoztunk 2 BMW-s esettel is, 10 perc alatt kiderítették, hogy volt módosítva, pedig a módosítást is profi csinálta. Én úgy tudom, nyomtalanul nem megy.
Az Opelnél is szét kell barkácsolni a motorvezérlőt, mert kívülről azt az eepromot nem tudod írni. Magyarán itt is lebuksz.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
wwhy
veterán
válasz Jim Tonic #15403 üzenetére
BMW szalon "munkatársai" (!) még tarifát is mondtak: 2-20ezer euróért bármilyen bömöst gyári/kívánt értékre állítanak, még vissza is ellenőrzik .... Ezért írtam, h van rá pénz ...
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Jim Tonic
nagyúr
Erre írtam, hogy az már a nem éri meg kategória, mert cserélik a vezérlőket. Ahhoz meg nem kell nagy tudás amúgy sem.
Ezen felül pedig nem rég valaki egy hármas BMW-wel jár úgy, hogy neki cserélték a vezérlőket. Nyilván áttették egy karambolosból. De az meg ott bukott meg, hogy a BMW-nél megmondták az alvázszámból, hogy hol vették az autót, hol szervizelték, és mi volt az utolsó km-állás akkor. Oda pedig a szerelő sem tud belenyúlni.
De az enyémnek is lekérdezték az összes adatát a rendszám alapján Mo-n. Maxabos autó volt, és az összes szervizelési adatot látták itt Sopronban.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #15405 üzenetére
Én nem is állítottam olyat, hogy nyomtalanul
Azt kérdezték, hogy lehet-e, arra válaszoltál, hogy igen, de az sokba van, mert vezérlőt cserélnek, én pedig erre írtam, hogy cserélnek a lópikulát, simán módosítható minden.Igazad van abban, hogy szét kell szedni, erre írtam azt, hogy általában FBS-el rakják össze, mivel a melegítés után, már nem zár tökéletesen a maradék gyári tömítő anyag.
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #15408 üzenetére
Szakmámba vág, de most hirtelen nem ugrik be de van olyan ROM, mint pl a pénztárgépeknél az adómemória, ami folyamatosan égetődik, minden záráskor, na az autóba úgy égetődik bele a km, és azt újra írni nem tudod, esetleg az üres helytől folytatni. Ha én írok valamit ebbe a ROM-ba és elrontom cserélhetem, közöm nincs az autós témához, De van sima ROM ami nem törölhető EPROM törölhető EEPROM pedig elektronikusan pl. szoftverrel törölhető! és mindegyik újra is írható..
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #15408 üzenetére
Nem egészen erről van szó.
Amihez hozzáférsz, az egy másik tároló, manapság inkább flash. A km tárolása sok esetben külön eepromban tárolódik. Másik lehetőség, hogy olyan címen, amit nem tudsz elérni. Nem nagy ördöngősség megoldani, hogy szétszedés nélkül ne tudd írni.
A másik dolog, hogy eepromot is csak akkor tudsz írni, ha a write lába földön van, ezzel is egészen jól lehet védekezni. Egy pic már meg tudja oldani ennek az eepromnak a védelmét. Elég, ha írsz egy apró programot a picre, ami impulzusonként növeli eggyel a tárolt értéket. A fő vezérlő tudja olvasni ezt az eepromot is, de írni már nem tudja, mert nem kepes lehúzni a write lábat gnd-re. A pic pedig kifelé elérhetetlen, nem kommunikál, csak egy vezetéken figyeli az impuzusokat. Ennyi.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #15412 üzenetére
Nem megyek annyira bele ezt a részét nem ismerem, de akkor lehet hogy az a prom van adómemóriában is a pénztárgépekben, olyan *rom amit lehet írni pl naponta, de nem lehet törölni. vagyis lehet de akkor megsemmisül minden! Lehet hogy epromról van szó ez esetben. Tényleg sajnos annyira nem tudok belemenni, mert most ezzel nem foglalkozom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Jim Tonic #15378 üzenetére
Ellenállás dolog bejött, 69 fokot mutatott mikor beledugtam, szóval a végén a fekete hőérzékelő ellenellás ment tönkre.
Ilyet kell szereznem.
Köszi a tippet, nagyon hasznos volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy autót. A fabia mellett még a G ill. H Astrákon gondolkodok.
Itt van néhány hirdetés, amiket kiszedtem: [link][link][link][link][link]Az lenne a kérdésem, hogy milyen szériahibái/tipikus hibái vannak a G astrának. Mennyire szereti az LPG-t? Mire kell figyelni megvételkor? Melyik típus a megbízhatóbb? Mennyit fogyasztanak?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15418 üzenetére
Én biztos nem vennék fóbiát, egyszer tesztvezettem egy olyat, a frissen gyalult deszka fullextrás volt ahhoz képest.
A másik, amit nem vennék, 1.2-es astra.
A h astra szűkösebb, kényelmetlenebb szerintem, mint a g.A g astráknál egy típushibáról tudok, hogy rohad a benzin betöltő mellett a fém.
Ha g astrát veszel, tudj róla, hogy a második kilométerórát a középkonzol műszeréből lehet előcsalni, a két gomb hosszasabb egyidejű megnyomásával. Kezdő óravisszatekergetők ellen jó lehet. nem hiszek én ezekben a 80 meg 120 ezret futott autókban.
Ha javasolhatom szabálynak: olyan kocsit vegyél, amihez van megbízható szerelőd.
Nekem van 1.6-os g astrám, én szerettem, amíg jártam vele. A legmegbízhatóbb autó, amivel valaha is találkoztam.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
KrAt
veterán
válasz Yushchenko #15420 üzenetére
Apumnak van egy G Astrája, 1.4 90le, tökéletes, sose jobbat Jót kell választani, és akkor nyertél
Mondjuk szerintem messze nincs 1 lapon a fábiával..
-
Calogero
addikt
válasz Yushchenko #15418 üzenetére
G Astrán tanultam, H Astrám van.
Az utóbbi tényleg kicsit szűkösebb, lábtérnél. De ne kövesd el azt a hibát amit én elkövettem... 1.4-es motorral nem nyerő választás.H Astra típushibái.
CIM modul tervezési hiba, (visszahívás után már nincs gond)
Automata belső keringtetés terelőlapát törése.
Hidegben a bal oldali index csak egyet villan.
Rozsda a toronycsapágy tetejénEzek közül én a 4 év alatt csak a CIM problémával találkoztam (kopp, kopp, kopp)
Fogyasztásom ( ez "talán" jónak mondható H Astrák közül)
1.4 G Astra kevesebbet eszik mint a H.Ha H Atrában gondolkozol akkor minimum 1.6 és abból is ha lehet a 115LE változatot nézegesd.
1.2 G Astrát nem sem venném meg.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nem tudjátok hol tudnék ilyet szerezni?
Az itteni bontókat kérdeztem nem volt senkinek...
Amúgy örülök hogy ez a legnagyobb bajom a kocsival hogy külső hőmérő szenzort találjak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Calogero
addikt
válasz Yushchenko #15425 üzenetére
CIM modul problémára utalnak.
- Néha nem indul az autó, csak 1-2 ki-be szállás után.
- Ha ég a tompított, nem szól a duda
- Kormányzáskor cicergő hang a kormánynál.Ezek többnyire érintkezési hibák amely abból adódnak hogy a CIM modulon lévő csatlakozó lábaik nincsenek beforrasztva.
Először mindig szoftverfrissítéssel próbálkoztak, de előbb-utóbb újra elő jött a hiba.
Utána jött a CIM modul csere (Ha már nincs garancia akkor kb. 42 000 Ft)
Majd év végén jött a visszahívás
Ilyenkor csak annyit csinálnak hogy egy bilinccsel összeszorítják a csatlakozót.
Azóta nincs CIM problémám az autóval.A linken szereplő Astránál nem látok semmi kivetni valót.
Másik fórumba írtad hogy nem vagy egy nagy száguldó típus. Ha tudsz próbálj ki egy 1.4-est is, de még mindig azt mondom inkább 1.6. Fogyasztásban ugyanaz tudja mint az 1.4, de az 1.6. kicsivel jobban megy. -
Ramius
őstag
válasz bambano #15429 üzenetére
Kijelzőteszt megvolt, de az említett adat után. Aztán eltűnik minden. De ez annak tudható be, hogy a kijelző szar Hol működik, hol nem. Az időt meg a hőmérsékletet mutatja, de az alsó sor random szerűen működik. Szerelő se tudott rá mit mondani.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Yushchenko
őstag
Én még csak annyit kérdezném, hogy ennyi km-re mennyire necces ez a kocsi.
-
bambano
titán
válasz Borokafa #15435 üzenetére
benzinest nemigen lehet tuningolni nagyobb átépítés nélkül.
szerintem ha több lóerőt akarsz, cseréld le az autót.(#15434) Yushchenko? 182 ezer igazi, karbantartott kilométer szerintem jobb, mint kétszer visszatekert 95k. Faterom f astrájában több, mint a duplája van. Az opel újságban meg egy 700k-t futott astrával reklámozták a szervizcsomagjukat...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
válasz Borokafa #15435 üzenetére
Lehet tunningolni csak nem éri meg.....
Egy márka társam szintén egy 90LE-s autót piszkált fel ~ 120-130LE-ra.dbilas flowtec szivósor,motorvezérlés hozzáírva,direktszûrõ,60-as kipufogó rendszer (A 60-as rendszer a turbósitáshoz készült) 2 opc véggel. Sokkal rugalmasabb motor,tiltás 7500 fölött. Alacsony fordulaton is dinamikusabb lett (a legnagyobb teljesitmény 4700rpm,a nyomaték 3600rpm)
Csak hogy az ára
Opel/Vauxhall Astra H, Corsa C, Tigra Twintop, Meriva A, Corsa D Z14XEP
átalakítás Flowtec szívócsőből 132/180 (KW/LE) műbizonylattal hogy műszakin se legyen probléma.bruttó 1 146 805 Ft
-
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #15438 üzenetére
A b vectrámnál a 136 lóerőből 180-at 1,37 millióért lehet "varázsolni"... annyiból veszek még egy b vectrát v6-osat alapból 170 lovasat az kap egy chip tuningot 50 ezerért meg sport légszűrőt meg mindenből homasita sport cuccot (csak, hogy ne lógjak ki a magyar tuningautók közül nagyon...) és máris megvan a 180 lóerő és megmarad a mostani vectra és lesz még egy
Valami oknál fogva a tuningcuccok árai nagyon merevek pedig ki veszi meg ezeket pl g astra vagy b vectrához?
A márkatársad sem lehet teljesen ép
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Yushchenko
őstag
Na, felhívtam ma még két autót.
Az egyik kereskedés. Szokásos flegmaság. Állítólag UPC használta a kocsit, és márkaszervizbe volt szervizelve, és áll. minden működik rajta. Nem örültek neki, de el lehet vinni márkaszervizbe bevizsgáltatni:[link]Másik tulajdonos. Rendes volt mindent megbeszéltünk, viszont a klíma nem működik. Azt mondta a javíttatás árát elengedje (neki 120k-t mondta kompresszorcsere plusz töltésre). Mennyibe kerülhet valójában ha rossz a klíma a javíttatása? Érdemes-e megvenni ha minden más jó? Amúgy lehet elviszi más, mert mással találkozik előtte:[link]
Vélemények?
Előre is köszönöm!
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15441 üzenetére
az upc-s autó nagy lutri, van ott olyan, aki foglalkozik az autójával, meg van, aki nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Yushchenko #15443 üzenetére
valójában senki sem tudja, hogy milyen autó. nem feltétlenül széthajtott. csak lutri.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Joco175
tag
Sziasztok !!!
Érdeklődni szeretnék hogy esetleg nem e tudna valaki Opel Astra F kombihoz hátsó spirálrúgókat? Ha valakinek lenne eladó dobjon egy Pü-t ! Előre is köszönöm !!!
Istenem adj türelmet a hülye emberekhez,mert ha erőt adsz megölöm őket !!!! (skizofrének kiméljenek !!) BF3 /KeSeS-4Mec
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Hálózatokról alaposan
- Autóhifi
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Barimel károsultjai
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- 3D nyomtatott versenypályák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest