-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Ma kell menni megnézni ezt az Astra -t. Kérlek írjátok le mire kell odafigyelni, és milyen árulkodó jelek vannak a típusnál. Az első sötétített ablak úgy tudom, hogy gázos. Azzal szabályosan nem engedhetik át műszakin, mivel oda tilos sötétítést rakni, és a műbizonylat sem ad felmentést ez alól?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz adorjant #16702 üzenetére
Persze hogy nem. Vagyis adnak, de kitörölheted vele a hátsódat. Havernak is van róla, neki szóltak a rendőrök érte, és leszedte magának. Másik ismerősömnek is van, neki még nem szóltak miatta. Gondolom műszakin zsebpénzért átmehet...
Km után én is számoltam, 2006-os az autó, így évi 22k km az átlagos futása, ami itthon még hihető is. De ugye itt van az, hogy Opel márkaszerviz vezetőé volt, ami miatt egyenes úton következtethető, hogy a szervizkönyvet is módosíthatták... De ez a belsőről könnyen megállapítható lesz, én a km-nek hiszek így a hirdetés alapján. Most egy paksi kommandósé az autó, ma megyünk egy másik kollégájával megnézni. Ha több a km, akkor az biztosan meglátszik.
További tapasztalat/észrevétel?
Don't Tread On Me
-
csaresz002
aktív tag
válasz MPowerPH #16701 üzenetére
lehet sötétíteni az első ablakot, ha nincs gyárilag is sötétítve. ezt meg tudod nézni,az ablak sarkában van egy %. ha 100% az üveg, akkor rakhatnak rá foliát, de meg van szabva hogy milyen sötétet. asszem
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
-
MPowerPH
félisten
Elmentünk megnézni az autót. A sötétítés nem lesz gáz, mivel a srác kommandós, így neki ebből nem lehet baja. Műszakit meg megoldja.
Az autó tökéletes, csak kisebb ajtó okozta horpadások(3db), és némi kavicsfelverődés látható rajta.
Ami ki van cserélve: vezérlés; EGR; olaj+szűrők; első féktárcsák betétekkel. Megkérdeztem, szívósor csak a 150 lovas verzióban gázos.
Amit még ki kell cserélni: ajtózsanérok közül van amelyik kattog, filléres buli; hátsó tárcsák elég kopottak, szerintem bőven cserélhetőek(ez mi pénz, nem tudja valaki? Betétekkel együtt persze), váltógombon lötyög a gumi, cserélni kell.(nem kopott, csak elvált, egyszerűen ilyen a minőség...kormány rendben van), váltó kulissza mintha kicsit kopott lenne, tehát van a karnak kis holtjátéka. De pontosan kapcsolható, tudni lehet hol jár a rúd. Ez normális, vagy annak teljesen merevnek kellene lennie?Még egy szépséghiba, a srácnak akié az autó volt egy lábműtéte, és egy elég hosszú rehabja. Így mindig úgy farolt be az autóba. A vezető ülőlap ajtó felőli bőr része ezért kirepedt. Gatya, öv, stb kiszaggatta. Hihető, na meg félig kollégák is, köztudott volt, hogy akkoriban hogy tudott autóba ülni.
Jah, ami kicsit aggaszt. 2 éve inkább városban volt használva, nagyon rövid távokra. Tehát félő, hogy a turbo ezt megszenvedte. Egyenlőre minden ok, olajat nem eszi(elvileg), húz is szépen, és nincs hangja, nem fütyül. Pöccre indul.1.820.000 -ban állapodtak meg, ebbe benne van az átírás és az eredetiség vizsgálat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TasiA
senior tag
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
Hali!
Nem vagyok Astra H szakértő, de az én autómban van 315 ezer és még hátul gyáriak a tárcsák, míg elöl a 3.garnitúra fogy. A váltó gomb sem szokott 120 ezernél szétmenni. Ja és 120 ezernél legyen teljesen merev az a kulissza. Ahhoz, hogy kiszakítsa a kárpitot, szerintem 1 pár 1000x ki meg be kell farolni és akit megműtöttek, az nem szokott reggeltől estig , napjában 50X ki be szállni. Szét is van kopva, vagy csak 1 helyen kiszakadva, nem mind1.
Bebaxna nem indulna pöccre!! Ez a minimum. Nekem fura a történet, de ez én vagyok. -
TasiA
senior tag
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
Hali!
Nem vagyok Astra H szakértő, de az én autómban van 315 ezer és még hátul gyáriak a tárcsák, míg elöl a 3.garnitúra fogy. A váltó gomb sem szokott 120 ezernél szétmenni. Ja és 120 ezernél legyen teljesen merev az a kulissza. Ahhoz, hogy kiszakítsa a kárpitot, szerintem 1 pár 1000x ki meg be kell farolni és akit megműtöttek, az nem szokott reggeltől estig , napjában 50X ki be szállni. Szét is van kopva, vagy csak 1 helyen kiszakadva, nem mind1.
Bebaxna nem indulna pöccre!! Ez a minimum. Nekem fura a történet, de ez én vagyok. -
adorjant
senior tag
Igen,ezek az általános dolgok,de pl a céges H Astrában 7e km-nél KIESETT a váltókisztás bizbasza...
Biztos,hogy gyári a féked? Ez is fura történet nekem
A Zafirába májusban volt fékcsere,az első (gyári GM) betétek már félig le vannak kopva,kb 10e km után,pedig nem a ringre járok vele Persze nagyobb a súly is,de ettől függetlenül kopik szépen... -
MPowerPH
félisten
Nekem is azt mondta, igaz G Astra tulaj, hogy 120k környékén kellett nekik cserélni a hátsó tárcsákat. Ez a H -nál is így van. Nálam is így van ez a BMW-nél.
Nem kopott, csak két repedés van. Váltó gomb nem ment szét, semmi kopás. Egyszerűen csak az a gumi levált róla. A kulisszához én nem tudok hozzászólni, nekem jónak tűnt, a leendő tulaj jegyezte meg, hogy mintha kicsit lazább lenne.
Don't Tread On Me
-
TasiA
senior tag
Szasztok!
A váltóval kapcsolatban, ezért is írtam, hogy nem értek a H Astrához. A fékemmel kapcsolatban, meg a szerelőm mondta, hogy ez még a gyári, én 200 ezerrel vettem az autót, én biztosan nem cseréltem, előző tulaj, akinél hosszabb távon volt, annak meg saját bevallása szerint Pestre járt dolgozni vele a felesége. Véletlenül futottam össze vele, már 4 éve volt nálam az autó, mikor odajött egy 50 körüli fószer, hogy megismeri a masinát, ez az ő autója volt. Tök jó volt hallani, mikor mesélte 2 évesen vette 70 ezerrel, 205-el adta be a kereskedésbe, de soha semmi baja nem volt, egyedül 1 balesete volt, mikor egy fenyőfát szállító teherautóról leesett 1 fa és pont átszúrta a hűtőmaszkot, na meg a víz+ klímahűtőt. Az milyen már, pont ott középen megy be, még jó, hogy nem a szélvédőn. Fékre visszatérve, nekem nem nagyon kopik hátul, pedig szép fényes és dolgozik rendesen. Nem tom akkor. Amióta nálam van, lassan 6 éve, nem cseréltem, de még nem is kell, 1x próbáltuk leszedni, de úgy össze van rohadva az aggyal, komolyabb ütögetés nélkül nem jön le.[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz adorjant #16707 üzenetére
No, akkor leírom én is, amit a sötétítésről tudok. Nekem is volt a régi autóimon, akkor körbejártam a kérdést.
Nem vezető üléssor ablak akár be is vakolható.
Hátsó ablak is bevakolható, ha van mindkét oldalon külső tükör. Azaz gyakorlatilag minden autó. Viszont erre a két esetre vonatkozik, hogy nem jó bármilyen minőségű anyag, ennek is kell, hogy legyen minősítése. Viszont nem számít, mennyi fényt enged át.
Vezető üléssor olyan fóliával sötétíthető, aminek a fényáteresztő képessége min. 70%.
A szélvédő napellenző vonaláig teljesen sötétíthető, alatta legalább 75% fényáteresztő képességű fóliával lehet sötétíteni.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz MPowerPH #16709 üzenetére
Abban az autóban jóval 200e feletti km van, de inkább 300e felett. Ha valakinek hosszú rehabja volt, az én vagyok. 40 csavar volt bennem, mindkét láb törve, térdek, stb., de semmi baja az ülésemnek. Egyszerűen annyi benne a km, hogy kiszakadt.
Amit még ki kell cserélni: ajtózsanérok közül van amelyik kattog, filléres buli; hátsó tárcsák elég kopottak, szerintem bőven cserélhetőek(ez mi pénz, nem tudja valaki? Betétekkel együtt persze), váltógombon lötyög a gumi, cserélni kell.(nem kopott, csak elvált, egyszerűen ilyen a minőség...kormány rendben van), váltó kulissza mintha kicsit kopott lenne, tehát van a karnak kis holtjátéka. De pontosan kapcsolható, tudni lehet hol jár a rúd. Ez normális, vagy annak teljesen merevnek kellene lennie?
Ez mind a futásteljesítmény jele. Szinte kizárt, hogy annyi lenne benne, amennyit állítanak.A "kommandós a haverom, átmegy neki a vizsgán a fólia" szövegtől meg ... Inkább ne reklámozd, hogyan intézik a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
MPowerPH
félisten
válasz Jim Tonic #16718 üzenetére
No, akkor le lett kérve az autó minden infoja a központi adatbázisból. A km valós, a szervizek ugyan úgy fel vannak tüntetve. Még az alkatrész is, ami eddig bele lett rakva, cikkszámmal, rendelési idővel, és árral. A hátsó féktárcsa még a gyári. Megnézném én a gyári hátsó tárcsát 200k+ km-el.
Az ülés kérdése is egyértelmű, legalábbis számomra. Bent állt egy ugyan ilyen Astra a szerelő padon, abba belenéztem. 243k km -el a kormány kopott, az ülés bőr oldaltartója szintén kopott, de nem csak az ülőlapon, hanem a hátlapon is. Repedés is csak ott volt rajta. De ismétlem, az kopott volt!
Itt a hiba ott kezdődött, hogy nem volt ápolva az ülés bőr(?!erősen LOL bőrnek nevezni, valami műbőr) része, és amikor a tolókocsiból megpróbált belekászálódni, mindig megtörte. Hanyagság, semmi más."A "kommandós a haverom, átmegy neki a vizsgán a fólia" szövegtől meg ... Inkább ne reklámozd, hogyan intézik a dolgokat."
Először is, ne rakj olyat időzőjelbe, amit nem írtam le.
Nincs ezen mit reklámozni... Nem a vizsgán megy át neki, hanem a yardok nem fogják nyúzni miatta. A vizsgát meg megoldja, ahogy sok ezer ember is megteszi, fizet az első fóliázott üvegért.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TasiA
senior tag
válasz MPowerPH #16720 üzenetére
Én ezért kérdeztem, hogy csak szakadt, vagy kopott is. Tárcsám történetét, meg leírtam. Ha nem az első, akkor max a második van rajta, de azt is leírtam, hogy nálam már belekerült majd 120 ezer , de még nem cseréltem. (nem hanyagságból, egyszerűen, nincs rá még szükség)
[Ha sok nem is látszik, de legalább annyi, hogy használva van ][ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
-
wwhy
veterán
Ma voltam a jogsit hosszabbítani, és az okmányirodai adatlapon meglepődve láttam, h "korlátozva" vagyok illetve vannak olyan kategóriáim, amikről nem is tudtam?
Kategória: B*
Korlátozás: 101Kategória: T*
Korlátozás: 185Kategória: M, K*
Korlátozás: 186Meg tudja ezeket vki fejteni, mert az okm.irodában lövése volt a hölgynek
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz sziada5925 #16728 üzenetére
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #16717 üzenetére
ez nem így van, jobb lenne nem terjeszteni.
a 70% meg a 75% igaz, csak a teljes ablakra vonatkozik, nem az üvegre.
vagyis a jobb1 meg a bal1 mellett ablak olyan fóliával húzható be, amely fólia és az üveg *EGYÜTTESEN* átengedi a látható fény 70%-át.Mivel gyakorlatilag minden gyári autóüveg erre az áteresztő képességre van gyárilag szinezve, ezért a szabály következménye az, hogy legálisan semmit nem tehetsz rá.
kivétel az első szélvédő a napellenző aljáig.
az is változott, hogy a hátsó üvegre mit teszel, régebben úgy volt, hogyha volt két külső tükröd, akkor befalazhattad, ma már tudtommal nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz MPowerPH #16720 üzenetére
Melyik központi adatbázisból? Műszaki előtt az Opel oda állítja, ahová akarja. Kötelező szerviznél is. Ettől még lehet benne annyi km, de valahogy abszurd.
Az autómban 220e km van, és alig látszik az ülésen. De volt egy Peugeotom, ami taxis autó volt. Volt benne vagy 400e, és ép volt az ülése. Az öcsém Citroenje 500 felett szakadt ki. Tényleg annyira kemény volt az a rehab?Nekem az se lesz szebb, ha neki lehet szabályellenes fóliája, mert ő rendőr...
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
MPowerPH
félisten
válasz Jim Tonic #16735 üzenetére
Ezen sem látszik, hogy sokat ültek rajta. Kivétel az a két repedés. Gatyán hátul van egy patent, vagy gomb. Azzal végighúzod párszor, és csókolom. Ráadásul az műbőr, így nincs is min csodálkozni.
A fólia tiltás meg alapból hülyeség, ezen nem vitázok.
Don't Tread On Me
-
JanR
addikt
Sziasztok!
Úgy tűnik végleg feladta a kocsikulcsom nyitógombja.
Emlékszem régebben valaki a komplett kulcsot és a táv.nyitót cserélte és hogy vannak ilyen bicskakulcsos megoldások is.Én hogy tudnám ezt kivitelezni? Mert ha már kell új nyitó, akkor megcsinálnám/csináltatnám bicskakulcsosra.
Előre is kösz a segítséget!
-
JanR
addikt
Milyen jol fogalmaztam
A lenyeg, hogy kellene uj nyito alkalmatossag a kocsihoz, aztan ha lehet meg is oldanam, hogy bicskakulcsos legyen.
Remelem most jol fogalmaztam -
bambano
titán
én utánakérdeztem, 20-30k közötti összeg hivatalos opel márkakereskedésben egy új bicskakulcs. viszont találtam embert a közelben, aki 600 ft/gomb áron kicserélte az összes gombot.
Jim Tonic is felajánlotta ezt, csak ő messze lakik.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a bicskakulcs, illetve a kulcs pótlása önmagában 24k körüli összeg, attól függően, hogy mennyire tájékozott vagy tájékozatlan az ajánlattevő. amikor én kérdeztem, olyan szinten beszélt össze-vissza a fickó, hogy rossz előérzetem van.
ezen kívül rászámolnak még egy óra rezsit is arra, hogy az ecu-nak bemutassák a kulcsot.
szóval nem kértem ezt a márkaszervizben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen