-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Azt is vedd figyelembe, hogy nem az összes autónál van kitöltve a futott km mező.
Így lehet, hogy az általad kalkuláltnál is megkíméltebb az eladó járműállomány.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Én odakint láttam a nagyon megbízható/gondos gazda kezében olyan kendácsolásokat, és az általa eladott autóra annyit költött a tulaj, h azt mondtam, kell a f.sznak német kocsi, mivel különbb az, mint a magyar? Semmivel.
-
zuhi_
senior tag
OMP márkájú Astra F toronymerevítő ha kell valakinek írjon privit.
Kép: link
-
marsu
addikt
Sziasztok!
Van 4 db eladó felnim:
(nem ez, csak pont ugyanilyenek)ET35, 15x7col, 5x110 Opel Omegára és gondolom más típusokra is jó lehet ...
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
csaresz002
aktív tag
válasz csaresz002 #16351 üzenetére
Probléma megoldva: a ház nélküli termosztát tányérjából és alul a "pöckéből" szépen leköszörültem és gond nélkül bele ment az új házas termosztátba
90fokra fel megy és marad is ott mintha oda szögezték volnaKérdés: B Vectra gyári magnót,hogyan lehet kivenni a legegyszerűbben?
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
bambano
titán
válasz csaresz002 #16410 üzenetére
8. kerben kell parkolni egyszer
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
urdug
aktív tag
Nekem is volt egy 1.4-es astrám, ritka trágya volt. Gyorsulni azt nem, zabálni azt igen!
Eladtam! Soha többé opelt! Trágya mindegyik!
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
JanR
addikt
Azért írd oda, hogy ez a TE véleményed. Ne általánosíts kérlek. Vezettem már ritka szar BMW-t, Mercedest is, akkor most azok is szarok? Mindenhol ki tudod fogni a szart.
Ha meg nem gyorsult és zabált akkor az autó nem volt megfelelően karban tartva, vagy eleve meg se nézted mit vettél...
-
urdug
aktív tag
Igen, ez az ÉN véleményem!
Amúgy meg az autó két vége között csak probléma volt, sorolom:
1, nyomatéktalan, lusta dög
2, sokat zabált!!! a gyári adat smafu!!!
3, a chipp tuning sem hozott sokat a konyhára!
4, 60 Lovasnak adták el de 58 sem volt!!! Gyári adat!!!
5, a fékrendszere kriminális!
6, Kényelmetlen - igaz ez szubjektív.
7, a feszültség osztó gyárilag kuka! Cserélték, de minek, melegedés miatt letiltott! Hűtőt tettem rá kis ventilátorral. PC tecnika!
8, Gyári beállításokkal 140 km/ó-nál elhagyta az ereje!!! CHIPP tuning javított valamit.
9, a harmadik fokozata rossz áttételezés miatt -gyári- előzésre életveszéjes, nem ugrik!!!
10, pontatlan váltó, rossz kiosztás!!!
stb.Magyarul, jól átvertek!!! Az autót a szalonból kp-re vettem, hoztam ki.
Soha többé opelt!
A SUZUKI magasan veri!
[ Szerkesztve ]
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
peter198712
újonc
Sziasztok!
Tegnap lerobbant az Opel Corsa-m a Hungári krt-on, úgyhogy autót kellett bérelnem ( www.avalon-rent.hu ), és szinte egy ugyanolyat kaptam. Állítólag az indítómotorral lehet baj, valószínű, h csak emiatt kerregett, és nem indult. Mennyi idő, amíg egy indítómotort megcsinálnak? -
bambano
titán
ez pont nem az a hely, ahol ostoba módon kell az opeleket szidni.
de lássuk, mit írtál:
1. nyomatéktalan, lusta dög: mihez képest. meg melyik 1.4-es astra, van belőle pár.
2. sokat zabál: mihez képest? egy fóccvágenhez képest? vagy egy vagonr+-hoz képest? Nem hiszem.
3. ha szétchippelted, az a te bajod, attól kezdve gyári adatról beszélni ostobaság. Azt sem ártana tudni, hogy szabad szívású benzinest értelmetlen chippelni, mert semmire nem mész vele. De ezt a hozzád hasonló ostobák nemigen tudják, így megérdemelted, hogy lehúzzanak a tuning műhelyben.
4. hogy 58 se volt, az gyári adat? rotfl. azt te saccoltad valahol, legfeljebb mérted magát feljogosítottnak tituláló garázsban.
5. a fékrendszere kriminális? miért nem tartottad karban? ugye nem gondolod, hogy egy pakundekli suzuki fékrendszere jobb?
6. a feszültségosztó semmit nem tilt le, nincs is benne olyan.
7. ha gagyi chiptuningot raktál bele, tényleg lehet, hogy 140-nél megáll. De legyél nyugodt, egy normálisan karbantartott és normálisan üzemeltetett 1.4-es ennél sokkal gyorsabb is tud lenni.[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #16420 üzenetére
Igen, meg rohadjon meg minden BMW azért mert a munkatársam kopott gumikkal éjjel, szakadó esőben 120km/h-al felcsavarodott a szalagkorlátra, úgy, h ottültem mellette. Ja, meg a munkatársam is rohadjon meg. Soha többet nem megyek melózni! És ez az én véleményem!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Ezzel a hsz-el meg a 16418-al csak azt bizonyítottad, mennyire lövésed nincs a gépjármű technikáról, illetve mennyire korlátolt gondolkodású és alacsony intelligenciaszintű véglény vagy. Gyere holnap is, biztosan sokat fogunk adni a véleményedre, mert számít amit mondasz (vagy nem)!! Addig is, sose legyen jobb autód, mint a Suzuki!!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #16420 üzenetére
Minek állsz le vele vitázni? Fingja sincs miről beszél!! Szerintem az 1.4-es központis 60 lovas F Astrára gondolhat. Aki azt csippelteti, igen magas tudással rendelkezik, de az is, aki azt megcsippeli. Az a rendszer maximum 2 fokkal okosabb , a karburátortól. Azon mit csippel?? A többi az meg no komment. Aki 1.4-esben nyomatékot próbál keresni, az hol él?? Szerintem ez lény, nem fórumot tévesztett, hanem bolygót!
Szerintem semmi másról nincs szó, csak valaki leszólta a Suzuki gépjárművét és ide talált enyhíteni a sértődöttségét. Sajnos ettől még az a tény, hogy a társadalom ugyan úgy le fogja sajnálni szerencsétlen, miközben az istenített Suzukival közlekedik az autók között, ezzel nem tud mit kezdeni, főleg nem pár idióta beírással a neten.[ Szerkesztve ]
-
urdug
aktív tag
válasz bambano #16420 üzenetére
Pontosan bebizonyítottad, hogy az autókhoz így az opelhez sem értesz!
Amit meg leírtam az valós, amit viszont nem tudsz az a szövegértelmezés.
Olvasd el még egyszer amit írtam, de lassan.
Tehát még egyszer, az 58L az gyári adat!!! Ja jám!
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
zuhi_
senior tag
Csitt legyen gyerekek. Valaki inkább vegye meg a GSI rugóim.
-
_seth_
veterán
Megjegyzem, hogy valós 60 lóval sem virgoncabb mint 58 lóval, ugyanakkor nem tudsz autót venni:
"1, nyomatéktalan, lusta dög - 1,4-ben keresel nyomatékot, pláne egy butítottban, miért nem vettél akkor 1.4SI-t 82 lóval? Az már egész szépen mozgatja az f astrát
2, sokat zabált!!! a gyári adat smafu!!!
3, a chipp tuning sem hozott sokat a konyhára!, 60 lovat chipelni? mennyit hozzon mégis? Ha 10%-ot hozna (de nem hoz annyit sem) az is csak 66 ló lenne... chipelni turbósakat érdemes vagy nagyobb köbcentiseket de azokon sem hoz rengeteget...
4, 60 Lovasnak adták el de 58 sem volt!!! Gyári adat!!! én még 58 lovasról nem hallotta, havernak is 60 ló kereken
5, a fékrendszere kriminális! mi legyen rajta? brembo 6 dugattyú + fúrott hűtött tárcsa? Egyébként az a fék egészen használható rajta, már próbáltam, valahogy az autót ismerve nem arra kell gondolni, hogy ferrari és akkor nem is lesz gond
6, Kényelmetlen - igaz ez szubjektív. az, szubjektív
7, a feszültség osztó gyárilag kuka! Cserélték, de minek, melegedés miatt letiltott! Hűtőt tettem rá kis ventilátorral. PC tecnika! hirtelen csak 3 astra jut eszembe ismerősi körben 1.4 60 lóval egyikük sem panaszkodott ilyesmire vagy nem említették
8, Gyári beállításokkal 140 km/ó-nál elhagyta az ereje!!! CHIPP tuning javított valamit. mit tudjon azzal a pár pacival? Amúgy meg nem elég?
9, a harmadik fokozata rossz áttételezés miatt -gyári- előzésre életveszéjes, nem ugrik!!! ilyet sem hallottam még bár ettől még igaz lehet.
10, pontatlan váltó, rossz kiosztás!!!
stb. "Miért nem vettél egy turbós dízelt jóval nagyobb autóban, automata váltóval?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
urdug
aktív tag
válasz _seth_ #16431 üzenetére
Üdv'
Ami az autót illeti, anno röpke 15 évvel ezelőtti a történet, és úgy volt igaz ahogy leírtam. Családi Balatonra járós autónak vettem, de ráfáztam.
Igaz vehettem volna turbósat is -valamely más típust- de mégis csak ez lett a bosszantásom tárgy. Hogy miért, mert akkor úgy gondoltam a ladánál azért mégis csak jobb, tévedtem.
Ami tény, 60 Ló volt feltüntetve, a gépkönyvi adatok amit otthon néztem meg igaz későn és pár hónappal később 58 Lovat írt, a valóság amit cirka egy félévvel később a tuning műhely padján mértek 56 szilaj vad paripát mutatott. PECH!
De azért kiélveztem a rohadék megnyúvasztását mert 13 évig gyilkoltam és 600.000 ezerért eladtam. A meghirdetés után 24 órára új tulajánál volt.
Ami szintén tény, csak a dili kedvéért rendszeresen gyorsultam vele SUZUKIK ellen és rendre vesztettem. Egy alkalommal a Kapásutcai képviselet jelenlétében, erkölcsi kártérítésként -per előtti megegyezésként- a CHIPP tuningot ŐK állták!
Szervizelését rendszeresen Németországban végezték!
Mindent összevetve, egy trágya konstrukció volt, illetve még ma is az.
Üdv' urdug
A témát a magam részéről lezártam.
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
urdug
aktív tag
válasz BigBlackDog #16434 üzenetére
Üdv'
Értem én az iróniát és érzem a tüskét, de nem haragszom.
Kellemes hétvégét neked és mindenkinek.
urdug
Egy napban 24 óra, egy ládában 24 sör van. Ez nem lehet véletlen!!!
-
bambano
titán
haver vagonr+-szal járkált. Mikor egyszer felmentünk a sztrádára, megkérdeztem, miért megy csak 100-110 között, azt mondta, hogy nem bírja fizetni a fogyasztását. Mikor kiderült, hogy akár 15 litert is zabál neki a vagyonőr a pályán, kiröhögtem.
egyébként meg ez a legyorsulás kicsit gyerekes, úgyis van mindig egy gyorsabb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
sziada5925
aktív tag
Ahhoz képest, hogy mennyire negatívan állsz az Opelekhez, írásod szerint 13 évig nyúztál egy F Astrát. Nekem ha ennyire nem tetszene valami, akkor nem nyúznám 13 évig, hanem megszabadulnék tőle minél hamarabb.
1.4 60 lóerővel akarsz gyorsulgatni, érdekes... ennél már csak az a szebb, hogy váltasz egy erőbajnokSuzukira.
Többen jelezték már, hogy ez egy Opel topic, ezért kérlek legközelebb itt fejtsd ki a véleményed: [link]
Kis nyelvtan óra, ami még szúrja a szemem: A chip tuningot 5db p-vel kell írni és nem 2-vel!Üdv: Ádám
-
TasiA
senior tag
Ez egyre röhejesebb! Annyira szar volt az az Opel, ami neki állítólag volt, hogy 13 évig használta, miközben úúútálta, lezabálta a gatyáját és legyorsulni se bírt senkit ( pedig körültekintően egy gyárilag leggyengébb modellt választott, ami kb 16 sec alatt van 100-on és jó ha lejtőn megy 160-at.) Én nem is értem! Most akkor volt egyáltalán Opelje, vagy se? Ha meg annyira szar, minek jár vele 13 évig? Egyre inkább hiszem azt, hogy ez a figura csak mulatni jött ide egy kamu történettel
Én nem tudom, de mikor 1 héten át raktunk helyre egy teljesen lepusztult Swiftet 3-an, egyikünknek se jutott eszébe beirkálni a Suzukisoknak, hogy mennyire szar a Suzuki. Lehet bennünk van a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
"Ami tény, 60 Ló volt feltüntetve, a gépkönyvi adatok amit otthon néztem meg igaz későn és pár hónappal később 58 Lovat írt, a valóság amit cirka egy félévvel később a tuning műhely padján mértek 56 szilaj vad paripát mutatott. PECH!"
Nem érezted magad rosszul, hogy "tuning" műhelybe mentél egy 60 lovas astrával?
"Ami szintén tény, csak a dili kedvéért rendszeresen gyorsultam vele SUZUKIK ellen és rendre vesztettem. Egy alkalommal a Kapásutcai képviselet jelenlétében, erkölcsi kártérítésként -per előtti megegyezésként- a CHIPP tuningot ŐK állták!
Szervizelését rendszeres"De hogy is képzelted azt, hogy te ezzel gyorsulni fogsz? Alapból egyedül is nehéz gyorsulásról beszélni nem, hogy versenyezni, egy 1literes swift is jobban pörög és könnyebb is.
Tehát az opel képviselet fizette a chipet? És ezt hogy? Milyen per? Nem teljesen értelek... az emberi hülyeség ellen nincs biztosítás... tehát mit perelni?Na mind1
Üde színfolt, ennyi
(Jah, van szerencsém elég gyakran egy 1 literes suzuki swift csodát vezetni, nem rossz, megszokható de azért nem egy f astra pedig egész fullos modell, van is benne 50 paci, azzal is lehet előzni, haladni szépen, nem tartom fel a forgalmat egy percre sem, persze tudni kell, hogy mi is van az ember alatt)
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
Arról nem is beszélve, h 13 éve már voltak chipppptuning szakemberek. Az nem baj, h akkor még max ladákba szereltek zsugorított hajtókarokat ill. köszörült vezérműtengelyeket 3 plusz lóerőért és kb képeken nézték az opel motorokat, de ő már akkor is ismert egy jó tuning műhelyt.
Biztos az is Németben volt, mint ahol a szervíz helye is. Mert ugye azért vett Opelt, mert annyira teli volt lóvéval, h ki tudta hordani külföldre szervízelni.
BÁÁÁÁH
-
BigBlackDog
veterán
Én is csodálkozok néha embereken. Elég nagy "felelőtlenség", eszetlenség egy autót venni újonnan, úgy, hogy nem tudja milyen autóra kell számítania. Ha jól felderíti, utánaolvas az ember a kinézett modellnek, nagy meglepetés nem érheti a teljesítménnyel, kényelemmel, stb-vel kapcsolatban. Egy ekkora tételnél már pedig megéri utánajárni a dolgoknak vásárlás előtt. De ez csak az én véleményem...
-
fero02
veterán
válasz BigBlackDog #16443 üzenetére
Ugyan már. Ki vesz szted úgy autót, h előtte nem próbálta ki (még ha konkrétan azt nem is, de ezt a modellt igen)? Ha van ilyen, akkor azt jó nagy marhának hívják.
Ilyen meg nincs, h 60 L-nek hirdetik, aztán mire hozzá kerül már csak 58 de 2 évvel később meg 56.
Vagyis lehet, ha ennyire csökken a kompresszió a hengerekben. De akkor sztem az a motor már be sem indult volna (vagy csak kurta nehezen), és rengeteg egyéb baja lett volna. -
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #16445 üzenetére
Ez sem jó... a helyes ha így indul: csipptunning (hasznaltauto.hu-ról, seatnál volt így leírva De azon volt ám "bló" szelep is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok,
találtam egy nagyon jó állapotú g-astra-t. Annyi esztétikai hibája van, hogy az utasoldali légzsák bal oldalán a könnyítésnél van egy kb 5cm-es repedés. Szerintetek ezzel lehet valamit csinálni, meg lehet valahogy javítani (műszerfal csere nélkül)? Kép -> [link]
Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
válasz _seth_ #16446 üzenetére
Akkormár tegyünk rendet Omega B2 témakörben!
Ma már majdnem nedves lett az alsóneműm, amikor megtekintettem ezt a videót: Omega V6
Ahol megjelenik egy cikk, vagy teszt, vagy bmi, ott a hozzászólók nem pártatlanok. Vagy az van, h egy tulaj ír, h ennél jobbat soha, vagy az van, h már rég XY típussal járok, mert ez egy pénznyelő benzintemető, és az Opel valaha volt legmegbízhatatlanabb konstrukciója.
Van esély arra, h találok itthon egy megbízható példányt? Vagy tényleg ilyen katasztrofális a helyzet? Astra G-vel gondolom jobban járok. De ha érzelmi szempontok alapján döntenék, hajajj! -
_seth_
veterán
Hozzányúlni nem szabad, sem ragasztani sem más hasonlót csinálni vele, műszerfalat cserélni drága. Mondanám, hogy egy kis pillanat ragasztó nem jelent semmit sem ha nyílna a légzsák csak nehéz úgy ragasztani, hogy kizárólag a repedésbe kerüljön, ha nem oda jut akkor fehér foltot hagy
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen