-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
válasz ocsi19 #12002 üzenetére
veszprémi topic bevásárolt opelekből?
képeket kérnénk!asszem alapban 13cm-es, de 16-osok berakhatóak.. nálam egy fejegységcsere után még a gyáriak is megtáltosodtak, persze ezekből csak punk-rock-metal folyik..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
omcsi
csendes tag
válasz ocsi19 #12039 üzenetére
szeva nagyon szép kis gép !!! de ha javasolhatom mindenkinek ha raktok fel képeket ,töröljétek ki a rendszámot csak baráti jó tanács ként említem meg ,mert sose tudhatod ki nézi és mit keres donornak és hol találja ,ezzel nem szeretem volna meg bántani senkit
opel omega mindörökké
-
TasiA
senior tag
válasz ocsi19 #12114 üzenetére
Szettnek azt hívjk,amikor külön van a magas sugárzó. Aztán, hogy azt csak egy kicsi kondenzátorral, vagy rendes hangváltóval választják le, az mind1. Koax az, mikor egymásra építik.
ez egy 2 utas szett Azért 2 utas, mert 2 hangszóró "test" külön van.
ez meg a koax Itt egyben van a kettő, a közepén a kicsi a "csipogó" magassugársó, a nagy alatta meg a mélyközép.
Ha nam használsz erősítőt, akkor a hangszóró érzékenysége minél jobb legyen. Ez az érték rá van írva a dobozára, általában 89-91dB között változik. Minél magasabb a szám, annál könyebben hajtja meg a "magnód" a hangszórót.
Remélem 1 kicsit segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ocsi19 #12112 üzenetére
Az autóhifi gyenge pontja szinte mindig a fejegység. Ha spórolós hifit akarsz, vegyél olcsóbb hangszórót, drágább fejegységet.
A Vectra C-mben egy hányadék volt a hangzás, mióta kidobtam a fejegységet, belekerült a Pioneer, úgy szólnak a gyáriak, hogy a piacon kapható felső-közép kategóriás hangszórók hangminőségét hozza.Vegyük a Te eseted: Ez egy 17-18e forintos fejegység.
Ha gonosz akarok lenni, azt mondom, erre mindegy mit kötsz, semmit sem ér. De nem leszek gonosz.
fejegység 17e.
első szett 15e.
hátsó szett 15e. Az kb. 50e.Keresel egy használt Pioneer vagy Alpine fejegységet, ami újonnan 80-100e volt. 3 év garijuk van, egyévesen 30 körül megveszed.
Hangszórót nem veszünk ismeretlentől használtan.
Ezért fogsz egy alap MacAudio, alap JBL, esetleg alap SAL szettet (nevekkel ne foglalkozz, ebben az árkategóriána mind ua.), ezek kb. 10 körül vannak.
Nagyjából ismét 50e forint, a hangminőséged meg kb. 80x jobb lesz.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz ocsi19 #12127 üzenetére
Akartam mondani, hogy kissé butaság lenne a SAL leggagyibb cuccáért használtan annyit adni, mint amennyibe a boltban kerül. Sőt talán a CORA-ban még olcsóbb.
Jut eszembe a G Astrában van külön magas hangszóró nem?? Ott a tükör burkolatban?
Ha van és erőltetjük a SAL-t, akkor inkább ezt vedd, magas meg maradjon ott, ahol van. [link][ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ocsi19 #12134 üzenetére
Mérd le...
De nem kell megijedni, ha nem fér be az új (jó esélyed van rá), erre találták ki a kiemelő keretet. Lehet, hogy amúgy is kell, ha az Astra G hangszórója nem standard, ha jól rémlik. Sőt, az F-ben sem standard volt, ahogy a Vectra C-mben sem az van.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Tacso
aktív tag
válasz ocsi19 #12127 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen belépő szettem van elő az Astrámbanl: [link]
Ez már nem szól rosszul. A hangszórókat kb. 2cm-t kell kiemelni, a csipogók pont beférnek a gyári helyre. Kis kézügyességgel és türelemmel gyárthatsz magadnak kiemelőkeretet rétegelt lemezből is. Létezik kisebb 13-as testvére is hátra, amiből szerintem sokat nem fogsz hallani elől. Szóval ha már hátra is akarsz hangszórót érdemesebb a kalaptartóba venned 2 ovált a hátsó ajtó-hangszórók helyett.
A kárpitok leszedése is türelmet kíván. Van a fogantyú takaró mögött 3 csavar, illetve az ajtó alján is 2 csavar. Ezeket értelemszerűen kicsavarod, majd körbe egy csavarhúzó segítségével tudod kipattintani a patentokat. Ezek után leengedett ablaknál felfelé kell lehúzni a kárpitot az ablakkeretről. A neten fellelhető képes leírás is a dologról.
Remélem segítettem!
TacsoNo Stress on Cres - I love my Cruze
-
#TOTTI
őstag
válasz ocsi19 #12385 üzenetére
Először a csipogónál lévő kis háromszöget kel leszedni. 3 patent fogja. Majd az ajtón van alul két csavar meg ha lefeszíted a kapaszkodót az alatt is van kettő..Aztán az ablaknál van ez a kis gumi perem ami.Az a kis gumi.. és ha ez lejött akkor felfelé kell elmozdítani kárpitot. Nagy vonalakba ennyi.. Bocs csak EEE701-en vagyok s rossz a bill. nem tudok rajt gépelni rendesen ez is sok már.. Reélem tudtam segíteni...
-
KrAt
veterán
-
Henk
veterán
válasz ocsi19 #12556 üzenetére
Hát a szíj alap, de G Astra-nál célszerű az összes görgőt mert a vezetőgörgők műanyagok, sőt az Opel elő is írja, hogy kötelező a görgőket is. A legtöbbször SKF szettet szoktunk bele tenni az jó minőség, nem szokott gond lenni vele, abban talán Gates szíj van de ez nem 100%. QH-ból is rengeteget raktam be azzal sem volt még gond. Gyárit nagyon ritkán kérnek mert általában jóval drágább mint az utángyártott.
Vízpumpát meg akkor szoktuk cserélni ha lóg a csapágya esetleg látszik rajt szivárgás, de ha biztosra akarsz menni akkor az is csere. Meg közbe jöhet még szimering csere, hosszbordás szíj meg feszítőgörgő hozzá. Ezeket nem kötelező de ha sz@r akkor célszerű mert tud kellemetlen meglepetést okozni.[ Szerkesztve ]
-
Henk
veterán
válasz ocsi19 #12560 üzenetére
Hát a Bosch az amiből már láttam szíjat elszakadni, ezt egy ideje nem használjuk. Meg amúgy is érdemesebb szettben megvenni, árban jobban jön ki. A másik amit linkeltél az nagyon baráti ha tényleg azt adja az ember ami a képen van. Annyi pénzért sokkal jobban megéri a gyári szett, annál még az utángy. is drágább. Gondolom ilyen talált holmi de ha bontatlan új akkor szerintem nincs vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz ocsi19 #12553 üzenetére
Hello!
Én nemrég cseréltem,ugyanilyen G Astrában.
Gyári vezérlés szett (szíj+3 görgő+csavar) plusz utángyártott vízpumpa (típust nem tudom fejből,de azt mondták,ezt érdemes megvenni,a gyári nagyon horror áron van) 36e+8e volt a munkadíjÉrdemes a hosszbordás szíj cuccait is kicserélni,annak pl. a gyári feszítő görgője kisker áron 6e forint körül mozog Pesten (szintén gyári)
[ Szerkesztve ]
-
csaresz002
aktív tag
válasz ocsi19 #12580 üzenetére
hát a 90ezertől még messze vagy ha munkadíjat is számolunk
korrekt választásnak tűnik,drakulálok
nézegettem a termékeit,
ezzel szemezgetek:Valvoline motorolaj 10W-40 Durablend 5l 7000ért
eddig Castrol Magnatec-et használtam 10W-40-est.
használ / használt valaki ilyen olajat a 2 közül?
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag
válasz ocsi19 #12582 üzenetére
jó kérdés
fogalmam sincs mi lehet a különbség. szerintem csak az ár. vagy passzviszont ha jól emlékszek a Castrol-t 6000ért vettem. (5lityi)
valamelyik nap néztem a tescoban 1liter 3600ér.na mondom innen se kell olajat venni
valaki megtudja mondani hogy benzines autónál mennyi időnként (km) kell olajat cserélni?
csak mert eddig dieselem volt csak,ahol 20ezrenként cseréltük,viszont nem tudja senki se megmondani ismerőseim közül hogy benzinesnél mi a helyzet ...10-15-20ezer km??[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ocsi19 #13024 üzenetére
Vagy H4, vagy H7. H1 az a ködfénylámpa. Ha a távolsági ua. az izzó, mint a tompított, akkor H4 (3 saru). Ha nem, akkor H7 (2 saru).
Mondjuk fingom sincs, mitől lenne egy sima izzó HID class, de jó hülyíteni a népet.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Tomoty
aktív tag
válasz ocsi19 #13783 üzenetére
Mennyibe került? Privibe is jöhet.
Egyedi számlapot is csinálnak?Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
_seth_
veterán
válasz ocsi19 #13781 üzenetére
Ez nem pont a tiéd? [link]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz ocsi19 #13819 üzenetére
Az ilyenek miatt szarik a papírokra az ember és megvétel után rögtön csinál egy full szervizt...hisz a saját és leendő autója érdeke...
Ettől függetlenül a papír sem biztosíték semmire, még ha a valóságot is tükrözi. Pl egy szíj elszakadhat a papírján feltüntetett intervallumon belül is, de lehet h csak +10k km után történne meg.
-
-
JanR
addikt
válasz ocsi19 #13915 üzenetére
Omega-nál én úgy hangoltam a kocsira a távzárat, hogy beültem a kocsiba, betettem azt a kulcsot, amire hangolni akarom, gyújtást adok a kocsinak, és lezárom a központot (persze a kulcson lévő gombal), majd kinyitom. Utána pedig azzal tudom használni a központi zár vezérlőt. Ha jól láttam, akkor ez is az