Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    Picit több mint 1 hónapja írtam ide fojtószelepház kapcsán (1.4-es benzines G Astra). Akkor kitakarítottuk az egészet és a beérkező csöveket is leszedtük, kipucoltuk, mert tele volt minden barnás-sárga trutyival. Mivel azóta 2 tank benzint jártam ki vele megosztanám a tapasztalatokat ezzel kapcsolatban, hátha hasznos valakinek.

    1. Az már rögtön a pucolás után feltűnt, hogy a gázreakció finomabb lett, főleg alacsonyabb fordulatokon 2000-2500 alatt volt nagyon feltűnő, illetve motorfékről a gázra lépve. Előtte volt egy enyhe döccenés, torpanás, ez most megszűnt, kisimult. De egyébként minden fordulaton jobban érződik, hogy egyenletesebben és szebben indul el az autó, lágyabban kezd el húzni. Emiatt úgy érződik mintha jobban menne, de persze csak a szar állapothoz képest :)
    Mivel nem egyik napról a másikra változik, hanem fokozatosan az évek során koszolódik el, ezért fokozatosan én is hozzászoktam és fel se tűnt hogy ekkora lett a differencia.

    2. A fogyasztásom korábban 8 - 8.5 között mozgott. Budapesten és a környező autóutakon (M0, M2) használom, de főleg Budapesten. A takarítás utáni első teli tank után 7.5-öt mértem, a másodiknál 7 litert. A rátankolásból szoktam számolni, mindig az első kattanásnál veszem ki. A vezetési szokásaim nyilvánvalóan nem változtak. A kijárási korlátozás miatt némileg csökkent a forgalom, bár én drasztikus változást azokon az utakon és időkben ahol autózom nem tapasztaltam, szóval ezt a nagyjából 0.5 - 1 liter csökkenést elsősorban ennek a takarításnak tudom be.

    Hátha hasznos másnak is. Nekem az lett volna az elmúlt években, de semelyik szerelő nem mondta, én meg laikusként nem is tudtam róla :DDD :B

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák