-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz trassher #45213 üzenetére
Tehat aki nem csempeszettel es szamlagyarral foglalkozik az nem el meg ma Magyarorszagon? Hat szerencsere en ezt latom. Valahogy nekünk is es eleg sokaknak megy ez tisztessegesen is. Ja hogy szamlakat venni es csempeszni egyszerüb....
Ezenkivül itt nem a megelhetesröl volt szo, hanem azzal inditottad az egeszet, ami nalam kiverte a biztositekot, hogy az "elelmes" vallalkozo, aki az összelopott 10-20 millas autojat ukrajnaba tankolja, majd megveszi hozza a szamlat es valszeg mellette behoz ezt azt....hat itt se ehezökröl, se raszorulokrol nem beszelünk, se evoluciorol.
Csak ez a nagy baj, amig ezt normalisnak tekintjük, meg "elelmesnek", meg evolucionak, meg stb, addig nem is fog Magyarorszag sehova se jutni
Ez nem ellened iranyul....altalanossagban.
Befejeztem
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #45231 üzenetére
Nekem ehhez meg a xenon jön hozza Viszont az ülest -ha H astrat nezel- probald ki, mert az alap üles eleg gaz. Nekam akarmilyen is lesz a következö autom, az üles ezek utan valahol a fontossagi sorrend legelejen lesz.
Telre felkeszültem jelentem . 1 szezonos continental Ts850 Teligumi Ph!orumtarstol beszerezve. Amikor a kereslet es a kinalat veletlenül egymasba botlik
16" 205/55, igaz csak T sebessegindexü
(#45228) F_Gergely ajjajjj, van otthon baj böven, persze . Nem azert hegedülök en is Nemetorszagban, mert akkora a kanaan otthon. Viszont szvsz, egeszen az alap gondolkodasmodon kellene elöször valtoztatni es utanna lehetne eljutni a jobb elethez. Forditva ez nem megy. Atvihetjük ezt valami odaillö topicba, ha van ilyen mert jo tema
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #45235 üzenetére
Biztonsagi okai vannak, hogy kivettek en ugy tudom. Az ablak csak akkor zarodjon, ha tenyleg azt akarja a tulaj (azaz tartsa nyomva a gombot). Meg nem hatrany, hogy ha a tüzö napon alla kocsi resnyire nyitva lehet hagyni a ket elsö ablakot, hogy benn ne forrosodjon a levegö 100 fokra
En mondjuk gyakran hasznalnam az ablak lehuzo funkciot, ha tüzö napon megyek a kocsi fele es nyitom. Sajna a taviranyito valahogy eleg gyenge jelet ad es legtöbbször csak nagyon közelröl veszi a folyamatos nyomva tartast elemet is csereltem, potkulccsal is probaltam, az eredmeny ugyan az
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #45239 üzenetére
az automatikus ablak zarodas. Azaz ha zarod a kocsit magatol nem huzza fel az ablakot, csak ha nyomod a gombot.
Az üleshez annyit, hogy en vettem ilyen hatparnat, meg kartamaszt, meg övfeszesseg szabalyzo bigyot, hogy ne szoritsa ki a szuszt belölem az öv....igy egeszen elhetö lett a helyzet , bar aki ezt az elsö üles komfortot tervezte, azt belekötöznem 2 hetig azzal az övfeszesseggel az ülesbe, ami alaphelyzetben adott...
-
Declare
őstag
válasz sasa58 #45245 üzenetére
Sajna ez a hasznaltauto vasarlas ilyen akkor ezt benezted, de meg igy is ne legyen egy szavad se, mert igazabol komoly költsegeid nem is merültek fel. A tanksapka nyito, meg a fek, hat azert ezek idövel megadjak magukat. Ennyi olajfogyi siman benne van ebben a motorban. Esetleg probalj ki masik fajta olajat.
A valtast viszont nem ertem mit jelent az, hogy valtasnal rangat? Vagy tul alacsony fordulatnal valtasz, vagy rosszul kezeled a kuplungot.
A H astra valtoja valoban nem egy fönyeremeny de azert szerintem siman toleralhato...pedig aztan en tenyleg leirom, ha valamivel nem vagyok megelegedveAz ujrafenyezett elemek benezeset sem ertem. Mivel nem lehet a gyarival megeggyezö reteget ujra fujni, igy ha retegvastagsagmerövel körbe van merve a kocsi azt egyertelmüen latni kell, hogy mely elemeknel nem egyezik a retegvastagsag
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45330 üzenetére
Lehet gumi vagy futomügond is. Nekem a teli gumim volt a szal megynulva igy nem egyenletesen forgott a kerek. Hiaba centiroztak ki, az egyenetlen forgasa miatt egyenetlenül is kopott. Ugyan ezt okozhat rosszul beallitott futomü is.
Persze az is lehet, hogy leesett egy centir suly -
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #45350 üzenetére
ez valoban szep. Keves idösebb auto formajara mondom, hogy tetszik, de ez szep es szepen karban is tartod En egyedül a felnin valtoztatnek
Motorhoz meg annyit, hogy volt nekünk is 1.6 vw bora. Azzal is lehetett dinamikusan autozni (1.4 poloval is lehet). Nyilvan az erösebb mindig jobb, meg ki mihez van szokva persze, de biztos, hogy nincs azzal baj. Mondjuk nem irta mekkora sebesseggel nem megy fel lendületböl...160 nal visszakapcsolsz, aztan akkor felmegy...
Fenntartas olcso, a motor megbizhato
-
Declare
őstag
válasz haddent #45377 üzenetére
Uj? Ha taposod 3-ik ban van persze, viszont alapbol inkabb pont az a baj az ujabb automata programokkal, hogy nagyon leejtik a fordulatot, szoval ott valami gubanc van akkor
meg nyilvan egy fiestaba ne varj semmiben komoly techinkat, ott nem fogja a start stop rendszer a turbot figyelni[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #45379 üzenetére
Szerintem a keplet egyszerübb kell a nepnek a kis varosi low cost autoba is automata valto es startstop es parkpilot es.........minden. Persze ne legyen dragabb, mint az elözö modell. Ja hogy akkor ugyan azt akarjuk belerakni a ford fusionba 3 millioert, mint a q7 be 23 millioert? Ja hogy 3 millaert ez nem fog menni, na jo akkor valahogy tegyük bele butitott, olcsositott valtozatban 4 millioert. Azon is jajgatni fog mindenki, hogy draga, de cserebe sz@r is.....de mind1, a reklamba el lehet mondani, hogy turbo, keveset fogyaszt, jol gyorsul, startstop meg automata es magatol parkol.....es csak 4milla, de ugyan azt tudja, mint a q7..........ja hogy azert megsem
-
Declare
őstag
válasz trassher #45385 üzenetére
nekem sem szimpi ez a magatbeparkolo auto...viszont baromi sokan nem tudnak parkolni....nem tudtak/nem tudnak es nem is fognak tudni megtanulni nekik mondjuk jol jöhet. Meg nekünk is, mert akkor talan nem lesz az, hogy azert nem talalok parkolohelyet, mert minden 3-ik auto balf@xul parkolt be
A tolatoradar, viszont nekem bejön Volt eddig egy meleg szitu, amikor köszönötetet mondhatok a tolatoradirnak.
Ket kocsi között alltam a shopi parkoloban. Kocsiba beülve, meg befejeztem egy telefont, aztan inditottam es rüki lassan ki. Beleneztem a jobb tükörbe, majd a balba, kocsi rükibe es jobbra balra nezegetve indulok ki. Kb meg csak 1-2 cm-t mentem hatra, amikor epp a bal tükörbe neztem bele felvisitott a semmiböl a tolatoradar. Egyböl ugye fek, hogy wtf. Nezek egyböl jobbra, semmi, vissza balra, semmi....aztan a következö jobbra nezesnel addigra mar elölepett a hatso oszlop takarasabol egy 140-150 ev közötti mamika, aki a parkolo autok segge mellett, azoknak, neha nekitamaszkodva 1m/h sebesseggel haladt. Eszre sem vette, hogy ott epp vilagit egy tolatolampa es talan indul kifele egy auto. Siman belepett a masik auto takarasabol a kocsi möge .
Ez a gtc ugye eleg alacsony, hatra kilatni az ablakon eselytelen, igy marad a tükör es a tolatoradar, de ez igy jo kombo
-
Declare
őstag
válasz Doki16 #45402 üzenetére
En ugy tudom, hogy minden közuti gazolaj sargas szinü. A rozsaszin/piros szin a mas jövedeki elszamolas ala tartozo (pl hajotarsasagok/mezögazdasa) gazolaja tartozik, pont a csempeszek ellen.
Szoval ha valami boba aru kuton sikerült ezt beletankolni, oda többet nem mennek
-
Declare
őstag
válasz trassher #45389 üzenetére
Meglepöen sokszor hallottam mar, hogy "uh ide hogy alltal be? en biztos nem mertem volna" Mondom tolatva, parhuzamosan 2 auto köze?
En se tudok ilyen kicsavart pozicioban tolatniMamanak nem mondtam semmit, mert a torkomban dobogott a szivem meg utanna 5 percig....
(#45395) haddent ebben van igazsag. Pont a volvo dolgozik azon a rendszeren, hogy autopalyara robot autokat küldenek fel, amik möge be lehet csatlakozni es aludhatsz is kba addig a kihajtoig amig nem akarsz kimenni, mert a robot vezeti a konvolyt maga mögött es radarokkal, minden iranyitva van
(#45396) Calogero elsö radarnak nem nagyon latom szükseget, azert azt az ember könnyen megszokja, hol a kocsi vege es jo is ez. Kicsit az lehet ezekkel a felö, hogy elkenyelmesitik az embert, mint a gps. Magamon is eszrevettem mar, hogy be van kapcsolva a gps, mondja, merre kell menni, aztan megyek. Amikor meg lemerült, total panikba estem az autopalyan, pedig ott volt nagybetükkel, hogy Berlin arra, de akkor is nem lattam felülröl az utam, nem mondta a csajszi, hogy bigen sie links es total sz@r erzes volt...."mi van ha megsem"
En egyebkent imadom a 3 betüs kötyüket....savtarto, holtter erzekekelö, radaros tempomat, automata tavolsagi feny.... ha tehetnem mindent belepakolnek a kocsimba szeretek mindent kiprobalni, erdekelnek az ujdonsagok(#45422) diablo1984 hajokban biztosan piros, ezt multkor nekem egy kapitany meselte, pont a gazolaj csalok miatt azert enyhen furcsa nekem ez a titokzatos kut ahol rozsaszin a gazolaj nem all mellette a tulaj vadiuj S8 audija?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kutyman #45432 üzenetére
+ dizelnel ugye az izzitas jelzö kis ikon is eleg fontos es ha meleg is van, egy pillanatra annak is fel kellene villannia.
(#45428) Doki16 DPF nek kellene benne lennie es ezek szerint ikonjanak is kellene lennie.
Erre a gazolajra amit rirtam nem reagaltal, szoval azert azt megegyszer zarojelben megjegyzem, hogy ilyen gyanus piros gazolajakat beletankolni innen-onnan eleg veszelyes. Ezek a motorok mar kenyesek erre. Most megcsinaltak a porlasztodat, de legközelebb zsebbenyulos lehet.
Nekünk is van ismerösünk, aki "joaron" tankol. Aztan evente egyszer megall valahol az utszelen es akkor joaron tisztittatja a rendszert. Ezt erdemes szem elött tartani.Nezesd meg valami szakival. DPF/EGR benne vannak e. Ha az elözö tulaj ezeket mar kihegesztette, akkor a motorvezerlöben is matatni kellett, hogy ne adjon hibat a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diegho #45448 üzenetére
Azt max orszaguton tojasokon lepkedve klima nelkül
(#45447) 7Sony7 azert ez a 110 lo nem szaggatja fel az aszfaltot. Amugy nekem ezek a 2.0 tdi k tetszenek. Szerintem az egy ilyen optimalis motor, hogy a 150-180 loval mar azert meg is tud indulni, de a fogyasztas is tarthato 6 liter körül. Az uj golfok a 2.0 tdi vel 5,5-6 litert tudjak. Ami most nagyon divat az 1.6 tdi k amik mennek a VAG, opel nel is a 110-130 loval azok tudjak ezt az 5-5,5 körüli fogyikat hozni.
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #45454 üzenetére
jaaa ok
Nekem ez egy picit gyenge. Ha az ember elözni akar mondjuk 90 körül, jobb lenne egy kicsit több erö meg amugy is altalaban szeretek kicsit sportosabban vezetni, arra ez a moci azert keves. A masik az autobahn. 140-150 ig egesz baratin fogyaszt, de utanna mar azert nem a kenyelmes üzem ennek az 1.7 motornak, illetve a vegsebesseg is 190 ig tart csak .
Joooo nyilvan most ezek olyan dolgok, amik nelkül lehet elni , azert is mondtam, hogy nekem is jo ez egyelöre teljesen, de azert ha kocsicsere kerül a sor jo lenne egy 2ezres tádé(#45453) diegho hajra....en is nyomok egy leböjt kurat, behajtom a tükröket, felpumpalum 2.6 ra a kereket es beallok egy kamion möge 80 al es majd jövök, hogy jupii 4,77678l / 100km lett a fogyim szerintem az atlagfogyasztasoknak van ertelme. Nekem az 6,1 28k km alatt. Ennek van informacio erteke, a többi az csak szam adatok. szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DNReNTi #45475 üzenetére
En is osztom Gergőke88 véleményét, 1.8 benzin+gáz . Dízelre szokták mondani a 20-25k km/év futást, hogy az alatt nagy a rizikó. 15k km az nem sok. Ha volt egy kókler gazdája, 8-10 évesen ennek a 100 ezernek a többszörösét hagyhatod a szervízben pikk pakk.
Ha szeretsz kockáztatni és mondjuk van egy 3-400 ezer forint gond nélkül arra, hogy szervízbe rádobd, amikor kell, akkor vegyél egy dízelt és ha szerencséd van, akkor jól fogsz vele járni. Én az 1.7 dízelt tudom ajánlani, nekem is az van (astra h gtc) és neten is jókat lehet róla olvasni és nekem is jók vele a tapasztalataim.
Ha biztosabbra mennél inkább, vegyél benzint gáz kombóval. 15k km en nem sokat spórolsz üzemanyagon egy dízellel egy benzin-gáz üzemű autóhoz képest. Még én is szimpatizálok a gondolattal, annak ellenére, hogy 25k km körül/fölött megyek egy évben
-
Declare
őstag
válasz haddent #45483 üzenetére
Nem feltetlen. Nekem egy szenzor volt hibas, meg egy szelep rohadt be es nem tudott zarni,nyitni (kipufogo gazt hasznalna fel ez a szelep telen a moor gyorsabb melegitesere. Nyaron meg lezarna es nem engedne a motrt melegiteni. Vagy valami ilyesmi....azt mondtak nem egy lenyeges dolog, lehet cserelni 80k, de ugyan igy be fog rohadni 1-2 ev mulva, szoval hagytam)
Szoval a szenzort kicsereltek, ami a fals hiba üzenetet küldte es ezert dobalta a kocsiba randomba a szervizkulcsos lampat. Azt a hütöszelepet, meg eltavolitottak, igy is folyton nyitott allapotban volt berohadva, mos kiszedtek, hogy veletlen se okozzon gubancot. Ez meg tavaly november körül volt asszem, azota hibatlan a masina (koppkoppkopkopp )
Takaritani viszont nem kellett, azert nekem az autopalyas tizen x oras menetek tisztitjak, amit kell az csak a gyanu volt, hogy a hiba üzenet jöhet azert mert koszos a turbo es nem tud megfelelöen müködni.
Ettöl meg a pakliba a takaritas/felujitas benne van. Viszont ezek nem jelentös költsegek. Turbofelujitas is 100k alatt megall es ujabb sok 10k km ig jo vagy.
-
Declare
őstag
válasz Remekelek28 #45519 üzenetére
Szerintem az EGRt üzemanyag adalekkal nem nagyon tudod tisztitani. Azt szetszedve lehet.
En neha hasznalok dizel adalekokat, a Liqui Molly -tol ( ez nagyon bevalt [link], de ebben is hiszek [link] )
Ezen kivül ha dizelröl beszelünk (gondolom), akkor ne tankolj ilyen no-name kutak pancsolt gazolajait, az biztonsan sokat segit a kormolodas tekinteteben.
Szvsz max ennyit lehet tenni. Na meg a megjaratas autopalyan, az a dizel karbantartas nyitja
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45562 üzenetére
Szerintem az az 5w30 olaj, viszkozitas szempontjabol jo kell, hogy legyen. Amit mindenkepp erdemes megprobalni, hogy valtasz masik olajmarkara. Hatha. Ez az eneos is elvileg jo marka, de azert motor es motor között mindig van különbseg.
Total laikuskent en a következöt megprobalnam:
- Egy motortisztito adalek közvetlen olajcsere elött [link] ezt bele kell öntenei a meleg motorolajba, jaratni alapjaraton 10 percet -ha jol emlekszem-. Utanna olaj leenged es friss olaj bele.
- En olajbol is Liqui moly -t hazsnalok. Apumnak most "Liqui Moly 3707 Top Tec 4200 5 W-30" olajat vettem, ezt tette az 1.4 tsi be es neki is nagyon bevalt, azt mondta eszrevehetöen szebben jar a motor. TSI is tud csörögni indulaskor hidegen, ezzel az olajjal kevesbe csinalja. Egy probat meger.
- Ha dragallod, esetleg Total quartz, mobil1 olajat is kiprobalnek a helyedben. 5w30 viszkozitassal
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45566 üzenetére
Többieknek cimezve, helytallo lehet a kerdes, valaki biztos tud ra valaszolni, nekem arrol sincs fogalmam, mik azok a hidrotökek csak tudom, hogy tudnak csattogni en a user reszevel foglalkozom az autonak, hogy tudjam, hogy kell hasznalni es mit kell mikor csereltetni, hogy sokaig jo legyen....ezek a tökek, limbak, szondak, nem az asztalom
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45573 üzenetére
Hat akkor itt nem az olajjal lesz a baj ehez kell valami szaki sajnos.
Megertem az indulatod, de azert azt ne felejsd el, hogy itt nem opel vagy nem opel a kerdes. Egy 10-15 eves ketes elöeletü auto, amibe ketes elöeletü motort csereltek. Sajna ilyenkor, ilyen körülmenyek között, mar teljesen mind1 a marka
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45575 üzenetére
Ez igy meg inkabb kiabrandito, de ettöl meg a ketes elöelet es a ketes elöeletü motor csere az jogos. Azert normal esetben egy szivo 1.2 autonak sok baja nem szabadna, hogy legyen
Nem tudok okosat irni, reklamalj annal, aki a motor szerezte/cserelte.
Turbosoktol sem kell felni, mar böven tulvannak a 100k futasteljesitmeny. A kezdeti problemak jo reszet en ugy tudom mar orvosoltak. Nyilvan az elsö generaciosokat hasznaltan erdemes fenntartassal kezelni.
-
Declare
őstag
válasz haddent #45636 üzenetére
Nekem is vilagit par masodpercig indulas utan az aladin lampa, de szerintem ezzel nincs baj. En mindig ugy inditok, hogy gyujtas, megvarom kb amig a kis lampak kialszanak, aztan indit es azert ha nem sietek nagyon par masodpercet jaratom, mielött indulok. Lehet baromsag es nincs ertelme, de hatha jo ez, hogy "felall a rendszer teljesen"
Start-Stop rendszerhez: ez is megszokas kerdese. Utannaolvastam meg regebben a neten, en sem hittem el, hogy tud ez müködni, de müködik. Mashogy van megoldva az egesz inditasi mechanizmus, mint a start stop nelküli autokban....nem tudom, hogy de megoldottak. Amit a csaladban eladtunk fiat puntot 1.4 dizel mocival 3 ev körül, az is a mai napig teszi a dolgat. Az akkuval sem volt semmi baj, pedig 70% varosi par km futkosos auto volt. Müködött hiba nelkül, pedig az aztan low cost kis auto
Nem a fogyi miatt csinaljak, hanem a karosanyag kibocsatas miatt. Itt nemetorszagban pl a vasuti atjarokban is kint van az "allisd le a motort" meg automoso elött, amikor varakoztam, hogy beguruljak, ott pl ram is szoltak, hogy allitsam le, amig varok (kb fel perc volt, a masikkal mar epp vegeztek, en következtem).
En meg ugy tanultam 10 eve kb, hogy a dizelt 2-3 percig, ha indulunk tovabb, nem jo leallitani. Meg emlekszem, amikor egesz kis tökös koromban, az egyik baratunk vett egy uj A8 ast, klimaval (oriasi szo volt, autoban). Ö ugy jött be beszelgetni is egy fel orara, hogy nem allitotta le a kocsit, mert a klimanak kellett vagy 20 perc, mire elkezdett müködni . Valtoznak az idök sracok, mindig mondom, valtoznak
(#45657) F_Gergely : jah....en pont tegnap bambultam be majdnem egy biciklist a zebran...faradtan mentem haza este, balra kanyarodva teli zöldnel allok indexelve, szembe jönnek az autok, de volt egy kis dugo es aki jött, villantott, hogy beenged. Hirtelen feleszmeltem, hogy hu köszi, tök o fej vagy, intek is neki, meg figyeltem, hogy ugye tenyleg megall e es közben azt mar elfelejtettem, hogy a zebrara se lenne rossz ranezni. Persze jött a bicos csako, en belelptem a fekbe es megalltam a zebra elött, de ö is befekezett es megallt, mert azt hitte nem allok meg . aztan feltettem a kezem, hogy bocsika, ö is intett, hogy ok es mindenki ment tovabb....de azert szarul ereztem magam, mert figyelmetlen voltam....tök mind1, h faradt nem faradt, este nem este
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45660 üzenetére
Par percert en sem allitom le, viszont, ahogy (#45661) beg is linkelte, ezek a start stop technikak, nem ugy müködnek, mint az enelkül szerelt kocsik.
A melegites viszont jo kerdes. ezt olvasd el. Itt azt irjak a percekig tarto hidegen pöfögtetes total felesleges. En ilyen 0 fok körüli ertektöl azert szoktam 1-2 percet jaratni, de többet nem. Normal, nem hideg idöben csak par masodpercet. Nyilvan a fordulattal vigyazok. 2000 körül tartom, azt olvasni az a helyes.
Amin meg gondolkozom egy motor fütö cucc. Konnektorrol felfüti a vizet 30-40 fokra telen is 15-20 perc alatt. Az azert valszeg eleg komoly segitseg a motornak.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45664 üzenetére
en is azt neztem elöször . Viszont ilyen 300-500k körül van a beepitese, üzemanyagot es az akkut is hasznalja, illetve ökölszabalykent azt irjak, kb 20 perc kell neki, mire eleri ezt a 30-40 fokot es kb ugyanannyi ideig, ami ment, annyit kell az autoval menni is, hogy az akku visszatöltsön. En viszont reggelente sokszor csak 5 percet megyek...igy belekerülne a cucc bö 3-400k hufba+fogyasztana a dizelt+az akkut töltögethetnem....ez igy nem opcio.
A motorfütö meg kb 60-100k huf, felfüti a vizet, konnektorrol, azzaz a motor is melegen indul es a fütes is azonnal indul. Ez igy szamomra erdekesebb
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #45717 üzenetére
Szerintem az elsö ott csuszik, el, hogy mivel is hallgattad a zene minösegbeli különbseget? Hangszoro/fülhallgato es hangkartya kb az egesznek az alapja. Ha egy sz@r fülessel hallgatod, vagy gagyi a hangkartya, nem fogsz különbseget hallani....de az nem a füled hibaja, hanem a technikae en anno nem hittem el, milyen különbseg van a JBL fülessel Pedig aztan nem ilyen 30k+ os cucc, nem egy egy Bose . Aztan a masik, amikor az otthoni gepemen hallgatom vele az azonos youtube (!!nem pro minösegü zene, youtube!!) mixet, vagy a munkahelyemen a pc n. Bazi nagy a különbseg!
Szoval szvsz nyugodtan hihetsz a forumozoknak, ök ezel hobbiznak, biztos eszrevehetö a külöbseg, azok között amit irnak. Viszont egy gyari cucchoz kpest, nyilvan nem kunszt elörebb lepni lehet hogy par honap mulva, amikor ezt mar megszoktad, betenned, amit javasolnak es ledöbbennel, mennyivel szebben szol esetleg.
Ez igy van mindennel amugy a vhs korszak utan, micsoda csoda volt a dvd aztan ma a 4k vilagaban, hol van a dvd minösege? Egyszinten kb a feketefeher, csikozos vhs el
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #45728 üzenetére
Pont azt irtam, hogy nem fül vagy hozzaertes, hanem a technika a kulcs. En a JBL fülesemmel ujrahallgattam a kedvenc mixeimet, mert olyanaok, voltak, mintha ujak lennenek pedig aztan en sem vagyok nagy whitefül, de a különbseg egyertelmü es hangkartya es hangkartya között is.
Nyilvan a lenyeg, hogy megelegedessel hasznald a cuccot szoval a lenyeg, amit akartam, hogy tuti jot akartak, amikor ajanlottak, amit ajanlottak es tuti nem veletlen.
Engem is zavar azert a rendszer minösege, lehet majd hangszoro cserekkel probalom orvosolni picit a dolgot, de ilyen fejegyseg es tarsai, sok 100 ezres atalakitasba biztosan nem kezdek
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #45732 üzenetére
Ezeket a brandeket nem is ismerem mondom en nem vagyok whitefül, de igy is hihetetlen a különbseg Nekem a Bose az amin mindig ledöbbenek, hogy mit produkal, ha hallok olyat....csak annak a fülese 30-40k fölött van, ahhoz meg azert mar kellene komolyabb hangkartya, meg komolyabb dolog, mint egy mobil telo mp3 al ez a JBL nekem arany közeputnak tünt.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #45756 üzenetére
Sajna mar en is azt latom, hogy az Opel most lepett jo utra, amin tovabb kell mennie es nem most erte el a celt. Közel került a golfhoz, viszont ahogy neztem az meg mindig mindenben parameterben jobb, az aruk meg nagyjabol ugyancsak hasonlo. Nemigen latom a döntö okot, hogy valaki az astrat valassza inkabb.....viszont az irany jo, csak ne üljenek most a baberjaikon
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45859 üzenetére
nem azert mert opel forum, de francia autot en sem vennek...plane extrasat nem. Ismeretsegi körben akinek volt annak mind baja volt az elektronikaval. Valami mindig vilagitott, valami soha nem müködött. Megcsinaltatta, kis idö mulva meghalt valami mas....kanyarköetö motor, klima, tolatoradar stb....a csucs, egyik ismerös 307cc je az autopalyan 140 nel lekapcsolta magat, de ugy hogy se kep se hang, mint amikor leallitod a motort es kiveszed a kulcsot. Leallt a leallosavba, elszivott egy cigit, hivott egy automentöt es mondta, hogy vigyek messzire öle, mielött felgyujtja. Aztan vett egy szarfosbmw520d t amivel semmi baja . Jah es elötte neki is voltak hibalampai mindig.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45867 üzenetére
Azert amikröl beszelsz, 20-25 eves konstrukciok, ne ebböl vond le a következtetest
Amiket irtam esetek azok 10 evnel fiatalabb konstrukciok, sok extraval....ezek az ismerettsegi körben mind problemasak voltak. Nekem ennyi eleg, ahhoz, hogy azt mondjam, en biztosan nem vennek ilyet....nem is akartam, de ez meg is erösit benne.
Legujabb elmenyem egy kb 2 eves renault megannal van. 1,6 os szivo benya. Vezetni borzaszto. A kormanyzas olyan mintha egy jatekkormanyt tekergetnek, a pedalok nekem katasztrofalisak, a kuplung, a fek...minden...billeg, bologat fekezeskor....a multikormany, a kapcsolok.....nekem szörnyü
Persze ettöl meg biztos van jo es biztos van aki imadja es hibatlan es........en meghagyom a tuti franciakat is annak aki arra vagyik
(#45870) AMD Power en haveromnak is volt. Semmi baj nem volt vele. Ez is a dögunalmas kategoriaju auto, fogyasztasa nem alacsony. Kb ennyi en is a g astrat vennem, mert jobban tetszik, meg talan masszivabb...erzetre legalabbis.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45904 üzenetére
1,5 eve kb ezt az autot buheralod, tömenytelen energiaval es penzzel, erre most eladnad?
En mondjuk regebbire nem cserelnem az biztos. Minel öregebb, annal több nyüg lesz. Amigy egy par eves autonal (mondjuk legyen dizel), felmerül a kuplung, turbo problema, 10 ev körül mar jön a futomü, kipufugo, mattulo lampak...aztan ki tudja mi minden, ajtoban megtörö vezetek, klima....vegtelen a sor. Szep lassan azert minden kipurcan es minel idösebb az auto annal több energia es penz szerintem 100% os szinten tartani (azaz minden müködjön rendeltetse szerüen)
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #45907 üzenetére
Ez a bajom nekem is . Latom ki mennyit küzd, minden franccal. Nekem szerencsem volt, nincsenek jelenleg hibak es nagy gondokat nem is kellett orvosolni.
Most ha ezt eladnam, hozzatennek valamennyit es vennek egy hasznalt J astrat, eggyel erösebb dizellel, ugyan az a jatek kezdödne, hogy na milyen a turbo/kettöstömegü, mit probal eltitkolni a gazdaja...siman benne van, hogy nem lesz szerencsem es horhatom a szervizbe a fizetesemmel együtt.
Egyszerüen most teszi a dolgat tökeletesen a kis Hastra (kopp-kopp). Benne van minden olyan, ami nekem fontosabb (xenon, tempomat, digiklima...esöszenzor+multikormany nem kriterium, de jo, hogy van...plane a multikormany).
Ami a csere fele huzna a szivem, az evidens, az ujdonsag, ujabb technika. Ami bajom van a kocsival:
- üles vacak (hatparnaval,könyöklövel most egeszen elhetö)
- hifi gyenge (lehet hangszoro cserere majd invesztalok, de azert nem a vilag vege)
- motor gyenge, de cserebe üzembiztos, olcsobb az ado, mint egy erösebbre es a dinamikus közlekedeshez elegAz autokat szeretem, de nem a hobbim, igy azert csak korlatosan vagyok hajlando ebbe invesztalni.
BMW az egy nagy vagyakozas, de ahogy a becsületes nepper irta a TC-n ott azert mosolyogva kell allni a cehhet a szerviznel, akkor van csak ertelme....az meg egyelöre nem menne
Par ev mulva egy hasznalt par eves K astra vagy meginkabb egy golf7 egy 150 loerös dizellel, franko ülesekkel azert el tudnam kepzelni, mint arany közeput
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #45909 üzenetére
Ha azt nezem, hogy kb fel millioval dragabban mar lehet kapni ilyen 530d-t, mint amit irtal, a sajat picivel fiatalabb 1.7 dizel H astrahoz kepest, akkor azert az nem veletlen . Nem azt a par ezer eurot nehez kifizetni, amibe egy ilyen 530d kerül, hanem utanna, hogy folyamatosan töltheted bele a penzt. Ha ez nem gond, akkor iszonyu kiraly az a kocsi....ha ez "fáj", akkor hülye vagy....ez a velemenyem
Sajna ezek a kocsik egyre inkabb kerülnek az ilyen emberekhez, akik csak eddig latnak, hogy huuuuuu béjemvé, huuu böörüles es huuu de megy az a 3ezres dizel es meg keveset is fogyaszt. Aztan rendbe tartani nem tudja, szepen konyul le rajta minden, tapossa, tiporja amig megy, aztan kerül a következöhöz, akinek meg annyi penze sincs, de huuuu bejemwe, haver tud olcson turbot, jo lesz az........(#45910) trassher azert ez attol függ miröl beszelünk. Egy 2.0 dizel astra es egy 2.0 dizel A3 audi között nincs nagy különbseg fenntartasban. Vagy egy insignia vs A4 audi stb. Picit nyilvan dragabb az audi alkatresz, de nem lesz az veszes.
(#45911) AMD Power : Ez igy van. A szalon kocsi a legjobb. Egyedi, elsö auto, nincs bizonytalan elöelet, siman hasznalhatod kb gondtalanul akar 8-10 evig is. Csak ugye az ertekvesztes fajdalmas
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45927 üzenetére
casco nem kötelezö, köelezö szerviz meg olajcsere, meg pollenszürö csere, kb ennyi a garancia ideje alatt, amig a szalonba hordja az ember. Azon van egy 2x szorzo a maszek szakszervizhez kepest legalabb, de ez itt par 10 ezer forint eves szinten. Persze az is + de azert engem tovabbra sem az tart vissza az uj auto vasarlastol, hogy az olajcser 30k huf lenne 15k huf helyett
Engem ami leginkabb zavar az a kocsi aljan a rozsdasodas....mindenki azt mondja ez nem erdekes, de zavar.... 1-2 heten belül viszem TÜV re (müszaki), kivancsi leszek....de remelem nem lesz semmi
-
Declare
őstag
válasz haddent #45930 üzenetére
1. Egy uj autot ugy konfiguralsz ahogy akarsz.
2. Nincs bizonytalan elöelet. Ha 3-4 evig egy botlabu idiota hasznalta az autot, akkor megnezheted magad
3. Minel idösebb a kocsi annal többet költesz ra (futomü, akku, mattulo lampa, vezerles, turbo, kettöstömegü......millio dolog)Raadasul a 3-4 eves kocsi pont az a kategoria, amig mindn huzza, szoval jo esellyel uj akku, uj gumi telre/nyarra, vezerles csere közel kell legyen, illetve turbo es tarsai....minden. Nem veletlenül 3 ev körülig hasznaljak a flotta autokat a cegek. Addig gondtalan a dolog, utanna kezdödik a javitgatas idöszaka.
mod alul full rozsad. Mindenki azt mondta eddig akivel beszltem, hogy ez ilyen
(#45932) AMD Power: mar miert kellene? Nekem is van teil casco (vadkar/termeszeti kar/rongalas). Uj autora se kötnek mast.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen