Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz haddent #48529 üzenetére

    Hat csak "regen" nem voltak ilyen mennyisegben turbos autok....ott egyreszt csak a felsö kategoriaban volt (akar dizel, akar benzin), ami valoban draga volt es jo esellyel olyan ember vette meg, akinek el lehetett magyarazni, hogy mi az a turbo es miert is kell a mereg draga autojaban odafigyelni, hogy reggel -10 ben ne taposson padlogazt. Most ezt, hogy turbo, meg olajnyomas, meg kettöstömegü....magyarazd mar el Belabacsinak, aki lecsereli a 20eves swiftet egy 1.2 es turbos uj akarmire....

    A masik, meg, hogy nem voltak igy kihegyezve a motorok. Volt a 2000 köbcentis dizel limuzin 2t önsullyal, 100 loerövel....a teherbirsra böven tulmeretezett motort (szvsz), ha akartad se nagyon tudtad tönkretenni.

    Ma meg az kell, hogy 1 tonna legyen ugyan eza kocsi, 180-200+ loerö, mindez ugy, hogy a profit maximumon legyen, tehat az egy dolog, hogy mindent ki kell centizni, de meg sporolni is kell, amin csak lehet.....szoval szvsz egy ilyen kis 1.2 turbos 150 loerös motor kb ugyan olyan kihegyezett technika, mint egy F1 kocsi, amit centire kiszamolnak, hogy mit bir el....optimalis körülmenyek között.....es akkor itt jön a Belabacsi, aki ladaban anno a a sültkrumpli olajat töltötte, neha, amikor eszebejutott, mert ha´t olaj, olaj....annak se lett semmi baja :D magyarazd el neki, hogy turbo, meg dexos2 szabvany, meg melegitjük, hütjük, olajszintett gyakran ellenörizzük.... :D

Új hozzászólás Aktív témák