-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #56307 üzenetére
Erre vadássz ... Link a Lidliben 5-6 ezer Ft és nagyon jó !
Kozmetikában ilyen van ezt ismerem, van rajta többfajta üzemmód Téli, nyári, motor, személyautó, gyors töltés, már évek óta megvan és tökéletesen teszi a dolgát ... én is vadászok rá, nem mindig szokott lenni (de ennyit mindenképp megér) nagyon profi cucc !
Itt van róla egy másik videó is a funkciókról
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
félisten
válasz F_Gergely #56307 üzenetére
Az a maximum amit le tud adni azon a feszultsegen. Hosszu tavon valoban nem szabad 10%-nal nagyobb aramerosseggel tolteni. Ezek az automata toltok eloszor nagyobb aramerosseggel toltenek, aztan szepen visszaall, attol fuggoen, hogy mennyit vesz fel az akku. Nekem egy komolyabb automata toltom van, azon is csak min/max kapcsolo es 12/24v es omen. A tobbi az o dolga.
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56346 üzenetére
Ma az iparban például, már nagyon elterjedtek az inverteres hegesztő gépek. Azokban sincs trafó, ami a súlyt képviseli. Nekem már vagy 8 éve üzemel egy inverteres kis hegesztő gép. 3 kg az egész. 140A. Szóval ez az új technika. Megbízhatóak, könnyűek, és nagyon mobilisek.
Van egy több tekercses co gépem is. Az van alaphangon egy mázsa. Van benne aksi töltő, co, bikázó, meg elektródás hegesztési funkció. Már vagy 30 éves. Csak takarítani kellett eddig a belsejét, meg egyszer át lett festve, mert már csúnya volt. De a kerekein is nehéz odébb húzni. Ez az ára.
Emlékszem még a Hetrás időszakra. Kb. ugyanennyit tudott teljesítményben, de ketten lépcsőztünk vele, amikor korlátokat szereltünk anno. Most meg feldobom a vállamra, és futok fel vele a létrán.
Amúgy már a kínaiak is egyre megbízhatóbb cuccokat csinálnak.
Szóval nem kell félni ennyire ezektől az új cuccoktól.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #56343 üzenetére
Egy kicsit megnéztem a motortérben lévő reléket,hogy mik is azok.A gépsárkányodban is a klímához annyi relé van,mint égen a csillag Ha ebből bármelyik behal nem fog normálisan működni a klíma,és még az akksit is "leszophatja? "
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56369 üzenetére
Persze, értem én, de ha már 50-nél tartasz az új meg 45, akkor nem mindegy hogy részletekben vagy egyszerre locsolod rá a zsét?
Másfelől a feszszabályzót is lehet ellenőrizni, nem? Mármint arra is rá lehet mérni külön?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56391 üzenetére
Pont így nézett ki a műhely autónk. Még a színe is ugyan az. Mondjuk csak 2.0 benzines volt. De azért volt ereje. A tetejére szerkesztettünk egy bazi erős csomagtartót. Vittük rajta a 4 méteres tolókapukat. Négyen alig tudtuk felrakni a tetejére. Bírta a kaszni. Nagyon erős konstrukció volt.
A főnököm autója volt ez is. A bátyjának b vectrája volt. Mindez a 2000-es évek elején. Szóval az is opeles familia.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #56401 üzenetére
Én is igy érzek. Mondjuk csont új autót venni szerintem csak annak szabad aki 4-5 év múlva beszámítatja és vesz helyette egy másik újat. De sima földi halandónak... nem tudom.
Meg szerintem túl sok az a pénz áll "benne". Ráadásul ha nincs családi házad ahol van egy szép fedett garázsod akkor meg végkép nem jó. Arról nem is beszélve ,hogy 1.5 millás autót is mire rendes munkából félreteszed, megoldod az egy örökkévalóság. Vicc sajnos.... Meg utána fenntartás.... *urva nagy luxus ma Mo-n egy autó az a baj.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #56428 üzenetére
Emlékszem, ez volt az. Nagyon kemény.
2 éves autón 56e km után így nézett ki a többi kép még durvább, látszanak az ecsetnyomok, szalonos 0 km-es autó volt:
Na ezért nem fogok új autót venni soha. Itt nem az adott márkát kell szidni, hanem azt, aki egy lagermaxos tréler árokba hempergése után visszaviszi kókányolni az autóit és megint kidobja újként őket.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
1.Motorfekkel az auto nem fogyaszt (pillanatnyi fogyi 0), ergo ha takarekosan akarsz vezetni, motorfeket hasznalod, sokszor...illetve ezzel növeled a fekek elettartamat. En pl varosokba beerve nem fekezem, hanem motorfekkel lassulok, meg mindenhol ahol lehet (esszerü hatarokon belül...azaz a piros lampahoz nem motorfekkel gurulok oda 2km en keresztül lassulva )
2. Allora fekezni motorfekkel? Az azert erdekes lenne
3. fekkel 4 kereket fekezel, motorfekkel 2...szoval motorfekkel alapbol fizikailag lehetetlen elöbb megallni....masreszt ha tul nagy a visszavaltas, terheli a kuplungot/valtot, tehat nem teszem 2 be 50 km/h nal ha meg akarok allni
szerintem aki jol vezet az sokszor hasznal motorfeket es nem nyomkodja a feket össze vissza feleslegesen....de ezzel nem tartja fel a forgalmat sem. Szvsz
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Egyébként, persze, kapok kedvezményt, igazatok van. Node. Annyit nem kapok, h Suzuki helyett szaladjak a varjúszaros Audiért
F_Gergely: lehet, h elavult, stb. Én rendszeresen motorfékezek, kialakult útvonalakon járok és valamelyest ismerem a "járást" meg a forgalmat, lámpákat itt helyben.
Egyszer, friss jogsival télen finoman lecsúsztam az útról a sima fékezés miatt. Motorfék segített volna. Azóta tanulom, gyakorlom, és alkalmazom, ha lehet. -
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Hóban fagyban síkos úton motorféket használok, mivel az nem tud blokkolni, olyan mint egy retarder. Az sem tud blokkolni, mivel ahogy megállna a kerék, megszűnne a gerjesztés és újra elindulna a kerék.
Ez matematika, ne menjünk bele ...Persze motorfékkel is meg lehet csúsztatni a hajtott kerekeket, ha 50-nél visszavágod 2-be és leugrasz a kuplungról. Semmiképp sem felesleges a motorfék. Száraz úton azon kívül, hogy nem koptatod a fékeidet és üzemanyagot spórolsz meg más jelentősége nincs.
Én használni fogom ezután is.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #56437 üzenetére
Havas úton illetve meredek lejtőn szoktam inkább motorfékezni (városban nagyon ritkán), lámpához inkább kinyomott kuplunggal vagy üresben szoktam gurulni és a lábam nagyon sokszor a féken van (még nagyobb forgalomban is pl. mikor váltok reflexből ott van a lábam a féken) mert elég sokszor találkozok olyanokkal hogy satufékeznek vagy hirtelen lassítanak előttem így a másodperc töredéke alatt lehet fékezni / lassítani ... de ez is megszokás kérdése az egész folyamat
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56481 üzenetére
Épp ezaz. Melegen is kicsit "érces", zörgős hangja van, hiába csak hetvennel csorgok és nem gyorsítok. De ugyanez van melegen egy jobb gyorsításnál is. Pedig el kellene csendesedjen. Valamikor tényleg össze kellene futnunk, hogy legalább te is meghallgasd pl.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56486 üzenetére
A reggeli csörgésre nem adok, akkor van baj, ha elpuhul a hangja és nem olyan, mint egy traktoré.
Gondoltam rá, hogy nyilván más karakter kicsit ez a két literes mint az 1.7, de akkor is fura az a hang.
Na, az egy jó kis meeting volt akkor. Összehozunk valamit, a hétvégék általában jók.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #56505 üzenetére
A hangja pl alapjaraton teljesen szépséges amúgy, csak ugye nem halkul el annyira, mint egy szíjas. Ennél fogva nem tudom normális-e az a hang. A vége úgyis az lesz, hogy koccanunk és megyünk egy karikát aztán majd megmondod mi az ami. Hidrotőke nem komoly hiba? Pedig ettől nagyon parázik a nép.
Kickaas - És az a videó még a legelső szervíz előtt készült. Amúgy az olajfolyásom miatt úgyis lesz tömítés csere, rálesünk majd.
Lauda - Az egysoros Opeles készlet ára annyi, munkadíj nélkül. Erre mondjuk nyilván jön a 48%, de akkor is kb 100k a vége a munkadíj miatt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #56566 üzenetére
Nem tudom nálatok hogy van a mosás vezérelve, de ha relével akkor azt kiszedve majd szétszedve ki lehet forrasztani a megfelelő lábát. F astrán barátnőm apja megcsinálta, most csak spriccel, nem töröl. Amikor ő jónak látja akkor töröltet egyet-kettőt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56561 üzenetére
Én se szeretek telefonálgatni. Viszont ha konkrét ajánlatot kérek, akkor konkrét árat kapok. Nincs az, hogy "ennyi az ára, de még ez is...meg ez is....hozzájön", "lehet hogy több lesz" .
Én se tudok mindig fix árakat mondani sajnos. De ha kérnek tőlem valamire ajánlatot, biztosan nem kérek a végén többet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen