-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #55338 üzenetére
A villanymotornál nincs jobb, tudom jól. De a kutyának se kell akkor se, soha, köszi Pont te mennél 2-3 lityós mocival? Azt hittem jó a 3 henger 1.0 is Én ilyen családi / utazó autónak egy Signumot nagyon elfogadnék, valami nagy - nagy dízellel
Hengerűrtartalom érdekes kérdés, mert a mostani modern (hát őőő.. nekünk modern, Japánban volt már évtizedek óta ) 1.6 -om ugyanazr/kicsit többet tud lóerőben-nyomatékban mint az első gen. ecotec 2.0. Sőt, tippre szebb a karakterisztikája, mert folyamatosan változó szelepvezérlés, változó szívócső stb.. Persze jogosan jöhetne a kérdés, hogy akkor ezek pl. miért nem zavarnak, ha a VVT kerekeket cserélni kell, az is 200 ezer körülre jön ki. De szerintem egyrészt ezek már sokat bizonyítottak, másrészt mégiscsak inkább kis változtatások, mókolások, nem konkrétan egy új "turbó" cucc.
Turbót én csak úgy szeretnék, hogy az pluszba van ott, nem azért, hogy lejjebb vigyék a lökettérfogatot, és visszanyerjék az úgy elvesztett erőt. Mert ne felejtsük el, hogy eredetileg is erre lett kitalálva
-
haddent
addikt
válasz Vesztor87 #55399 üzenetére
Mutass képet, épp 2 napja jártam végig a herce-hurcát, jó eséllyel fogom a képre azt mondani, hogy "csak teljes visszapillantó-testtel együtt kapható" Gyáriban röpke 80 kiló és meg is van Utángyártott meg csak simán szar, mint minden utángyártott dolog.
Petyyyyy mi 2001 -es F -ünk is, bár néha már picit tovább kell pörgetni, mittomén 2 másodpercig, sztem az akksi kuka lassan, vagy az önindító? Vagy szimplán a H -hoz vagyok szokva, ott hozzáérek a kulcshoz kb és már üvölt is
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #55416 üzenetére
Érdekes, nekem is még gyári GM van benne, 5+ éves, közel 200e km, előbb írtam milyen pöccös
másik hsz. -re trassher neked is szól: ja, csak nem a classic 2007 (? talán ?) utáni (classic, facelift) nagyobb tükör, tök más szerkezet. Ez még csak-csak elmegy, de ebből elektromosat találni, felejtsd el
Felkerültek a nyári kerekek, meg kezdtem valamit a hűtőmaszkkal. Nem lett tökéletes, de nekem tetszik Sötét, fekete autón jól mutat a króm, de a fehéren nekem már túl sok a csilli-villi, szerintem kifejezetten jó egy kis kontraszt. Épp ezlért jó a króm a sötétre.
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #55430 üzenetére
Majd ha regeneralodott a kezem a repkedo es egeto szuro mocskos gonosz kromszilankoktol
Egyebkent ugye hatul is van a csomin egy kromcsik. Szoval vagy maradhat kis krom hatul de akkor elol is pici, vagy megy mindketto. Utobbi esetben ra kell jonnom hogy jon le a hatso -
haddent
addikt
Közületek jár valaki péntekenként Aréna/Lurdy? Esetleg ma a night cruisingon volt valaki?
Mi kimentünk haverral tegnap is, ma is. Vezettem az Audi A4 -ét, 2.0 tdi. Kellemes, hogy hátbabax a turbódinyó ha lepadlózom, csak az a baj, hogy nagyon hamar elfogy, rövidke. Mostmár többször, sorozatosan mentünk lámpától lámpáig, és egyáltalán nem húz el, sőt sokszor kikap. Pedig 150-160 ló asszem. Persze valamivel nehezebb is. Az elején megindul egy kerékhossznyit, utánna fej-fej, és amikor ő vált én szépen elhúzok, kettesben már 4000 -re váltok vissza még jobban elhúzok. Aztán fene tudja, lehet ő nem vált dühből Csak mert hát illene elkennie mindig, eleve jobb a le/kg aránya, meg turbós is.
Na mindegy, szóval én továbbra sem vagyok elszállva a TDI -től. Nagyon kényelmes vezetni, nagyon kellemes illuzió amikor hátbarug, és nagyon kiábrándító amikor elfogy. Épített turbo benya kell nekem 14000 rpm -en[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55492 üzenetére
Nem is lehetne tovabb, negyfelnel tilt. Nincs demmi nagy baja, semmi fust, egeszeges, karbantartott. Nyilvan emelkedon pl nincs sok eselyem, vagy abba beleultek negyen es meg se erezte. Es mondom, oszinte leszek, amikor vezettem hat olyan mint amikor az ezereves solyom fenysebessegre kapcsol ugy hatbavag a peklapat. Csak utanna elfogy ugyanilyen hamar.. Es nem vitat akartam inditani, ha elolvasod ezt a hszt meg az elozot is itt dicserem, egyertelmuen szelesebb felhasznalasi kor es erosebb. De nekem megsem orgazmikus, illetve amikor sik terepen leallunk egy az egy akkor nem lep el, legalabbis olyan 130 ig nem, annal nem huztam tovabb nem vagyok orult
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #55491 üzenetére
Hát jót még én sem Az K Astra tesztvezetésnél turbo-benzint kaptam, 1.2? vagy 1.4? Szóval nem vészesen kicsi. De az meg már annyira modern, hogy a kézifék is egy pöcök, kis irodacicababáknak.. Semmi huncutságot nem lehet már kicsavarni belőle a legnagyobb parasztsággal sem
Nem bántásból, haladni kell a kényelem és az automatizálás felé, meg a modernség felé, tudom én, csak hát sajnos ettől még ez nem jó -
haddent
addikt
válasz trassher #55573 üzenetére
Szerintem is rozsda, belülről, festék alól. Hogy oda hogy jutott be, az jó kérdés. Hogy kőkemény az egy dolog, a festékrétek olyan vastag, hogy kb. fémnek hat. F Astrán amikor javítottam most a ráspollyal/reszelővel ütöttem vágtam reszeltem mire feladta az ilyen "buborék", alatta meg széthullott a fém
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55603 üzenetére
Csak az a helyzet, hogy amiket te felsoroltál, az illesztés menték, lyukasztás mellett, ablak alatt stb.. Olyan helyeken, ahol meg tud állni a víz, be tud szivárogni ha a tömítés telítődött kosszal stb...
Declare gépe viszont egy óriási lemez közepén Ez tényleg nagyon furcsa és érthetetlen -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55607 üzenetére
Hát én csak F Astránkról tudok nyilatkozni. Pedig ha valami szeret rohadni, akkor az az F Astra ugye. Garázsban tartott, megkímélt. Csak kerékívnél van rozsda, hólyagosodás is kerékív, tanksapka, illetve hátsó ablak pereme. Azaz olyan helyeken amit mondtam. Nyilván máshogy áll az élethez egy ridegtartásban tartott jószág
-
haddent
addikt
válasz Declare #55643 üzenetére
Igen, ebben igazad van, másnál előfordulhat persze Nyilván más egy 10+ éves, első generációs, mint a fele annyi idős facelift-classic, ezt is aláírom. A lényeg, hogy H -kon én látásból, vizsgálódás nélkül nem látok rohadást, még a régieken sem. Valamennyire minden autó rohadni fog 10+ év után. Nem mindegy, F Astra meg golf MKII szinten, vagy emberileg
-
haddent
addikt
válasz Willie #55931 üzenetére
1.6 -ból jó volna vadászni Z16XER (vagy ugyanez csak elején nem Z hanem "A" vagy "B"). Az nem eszik sok olajat, csak mint bármi más ha agyonpörgetik, megy is (116 lókraft), tele van mindenféle változó szelep ill. szívócsővel, földi jóval. A Z14XEP nem lesz nagy élmény, ha jól tudom faék egyszerű 1.4 -es 16 szelepes. Ahelyett lazán választanám a 75lovas 8 szelepes 1.6 -os FAstrát, az tud menni ha épp kell.
-
haddent
addikt
Csütörtök reggel felpattanok olyan érzéssel, hogy ma egy régi álmost kell valóra váltani. Úgyhogy el is mentem a festékboltba, és befehérítettem a felniket
Mindez 2flakon átlag méretű akril festék (~2500Ft) + némi csiszolópapír és jó sok munka meg fáradtság. Egyébként olyan 20 ezres munka általában 4 felni festése. Nem lett tökéletes persze, de elég szép lett. Csak a látható részeket "bántottam", a belső felületet hagytam gyárin, egyrészt nem látszik, másrészt mindig koszos fékporos és le se lehet tisztítani ha direkt nem szeded le kb.
Nekem tetszik, ha tartós lesz mindenképp megérte. Ha "széthullik", akkor megy a profi kezébe a 20asért és kidobtam 2 db festék árát -
haddent
addikt
válasz Declare #56119 üzenetére
Arra a gumis cuccra gondolsz? Plasti dip? Jo dolog bizony, csak van "elevulesi ideje", meg ha megserul egy helyen akkor lekaparodik. De valoban, felnire (is) ajanljak. En viszont regimodi es "kobevesett" vagyok. Ha lehullik a sajat akkor megy szinterezesre vagy valami brutalis modszerre
koszi egyebkent, nekem is bejon. Izlesunk nem kulonbozik annyira, ha jol tudom csak annyi hogy te hangot nem szeretnel X szaz lo alatt, en meg diszkret izleses hangot akar 70 lotol is elvarok. Ja meg nem vagyok hanyattvagoeva attol hogy negy karika van valamin vagy egy villam
trassher bezony, fehernek all a legjobban de szvsz a matt feher felni egesz sokmindenen mutatni tud. Es mint esetben is, sima 15" felni messze nem peres, de sokat dob rajta (nekem). H Astra meg szvsz. (Nyilvan elfogultsag ..) eleg kulonleges, karakteres. Felepitese/szerelesemszamomra logikus es kezreesik, mig pl Fastra szenvedes. Egy jo kis mocival egesz dinamikus meglepo dolgokat tud, futomuve kemeny es massziv feszes, fekek pedig raccsingolas utan se szolnak egy rossz szot. Ma ejjel pl haverom A4 e mar nem birt megallni mert felegett bar gyanitjuk valami utangyartott szar fekpofaja van. Mondom grat na szoval roviden kategoriajaban araban sztem nagyon patent
Calogero koszoni szepen, udv a himvesszos "ithengerezosnek"
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #56151 üzenetére
Pont így vagyok vele. Már sokszor gondolkodtam rajta, hogy ki volt az a marha, aki kitalálta a dobféket... a tárcsafék sokkal egyszerűbb, magától értetődőbb ötlet. Hát arról nem beszélve, hogy könnyebb tisztán tartani, cserélni, és annyira egyszerű, hogy az már pofátlanság..
Talán nem voltak megfelelő anyagok még anno, vagy miért? -
haddent
addikt
válasz sasa58 #56256 üzenetére
Városban azért mert sok a hidegjárat, indítás-leállítás amikor a legtöbbet eszi. Pályán meg azért mert magas a fordulatszám és egyszerűen "kopik" az olaj minden egyes lehúzásnál. Válaszd ki a mérget, eredmény ugyanaz megfelelő gyötrésnél
AMD is írta, pályán a magas fordulat miatt.
Zsolt!! lehet, hogy én vagyok a hülye, de a felgyűrődött aszfalton azért érződik úgy, hogy pattog, mert pattog is A szar út nehogymár a kocsi hibája legyen? Pl. M5 bevezető (mittomén a nevét, befele a város fele) hídon, amikor a Határ út felett átmész, kanyarodik az út, és van egy gyűrődés/rész/szar az aszfalt a hídon, kis kanyar mellett. Hát ott nekem is néha igen kellemetlen érzés amikor odébb rakódik a segge nagyobb tempónál
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #56276 üzenetére
Nekem nem esett le az állam, az eleje volvos, a fara meg talán kicsit bömisnek néz ki. A lényeg, hogy nem Opelos nekem, nem hozza azt a pofátlan jóképűséget amit az Insignia hoz(ott). Nekem a mai napig az Insignia az egyetlen modern/új autó ami tetszik. Se bmw, se merci, se audi, nem tetszenek az újak, csak a "newtimer" korúak
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #56295 üzenetére
Én anno érzékeltem Mannol 5W-30 -ról MObil1 ESP 0W-40 -re átállással. De az is lehet, hogy a rövidített sokszori csere megspékelve a melegen fossá pörgetéssel tisztította át. De az tény, hogy jelenleg gyári állapotú, kevesebbet eszik, mint eddig, és halkabb hidegben is, hamrabb elhalkul napi első indításkor is, és nincs az csattogás
Lauda hidegen is eszi ugyanúgy, csak arányaiban nyilván ott kevesebb időt tölt, nem? Melegviszkozitást meg akkor is érdemes növelni, ha nagy igénybevételnek van kitéve. Pl én szeretem meghajtani, meg ezek a nyarak már nem embereiek alapból sem, a 40 -es tökéletes. Drift és rallye gépekben nem azért van 60-70 -es olaj, mert szarok a motorok, hanem mert a 20 -as kis lóhúgy elforrna
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #56864 üzenetére
Ezeket nem tudom honnan veszitek... az új, nem gyári! alufelniszett került 120ba gumi nélkül 15" méretben. Az "új", sérülésmentes 17" -es gyári könnyűfémfelni bőven 40k /db ha rendeled, barátok közt féláron is kétszerannyi mint 60-80k Ilyen minőségű/állapotú gumival pedig nem pofátlan érte a 200, de 150 ért tök korrekt szvsz
-
haddent
addikt
válasz lsebestyen #56904 üzenetére
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #56999 üzenetére
Benzinesben a 116Le Z16XER nagyon kellemes, most, hogy igyekszem kicsit nyugodni is már 7 literrel is lazán el lehet járni és néha még ígyis elrugom, 2500 -tól érződik, hogy húz, 200 -at is lazán megy pályán, légkondival sem hal meg, érezhetően más üzemmódba kapcsol az ECU. Nekem bejövős, hétköznapinak, olcsón fenntarthatónak, örökéletűnek szerintem jó választás. Ha sikerül szerezni 1.8 vagy (van egyáltalán?) 2.0 verziót, akkor az biztosan elég brutális tud lenni, ill. van 2.0 turbó is (nem csak az OPC)
Nem elég annyit mondani, hogy "1.6", mert a Z16XEP az se nem változó szelep., se nem változó szívócső. Ez meglátszik a lóerőkön is (talán 100 körül van), de ami sokkal fontosabb, hogy a dinamikából sokkal több tűnik el (vagy jön meg a XER -rel), mint amennyit 16 paci sugallna
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #57252 üzenetére
Persze, csak éppen azért, mert a te 1.4 -ed a legsimább 16 szeleps, kollégádéban már van valami csavar, a mazda meg változó szelepvezérlés, szívóhossz, hybrid elektromotor is besegít meg még miegyéb..
Alapvetően egyetértek, de baromira nem mindegy, hogy egy kőkorszaki 1.4 vagy egy full modern 1.4, mert lehet 90 ló meg 120 ló (turbó nélkül mindkettő), és ez a dinamikában óriási különbséghez vezetF_Gergely na azért nem de pl. pontosan az új 1.6 megfelel a régebbi 2.0 -nak (szívómotorok), és lehet, hogy még kicsit dinamikusabb is talán. Ettől függetlenül nyilván egyszerűbb és emiatt "szebb" a 2.0
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #57255 üzenetére
Hát igen az baromság. Nyilván, nagyobb lökettérfogat többet eszik, ez az arányosság igaz. Csak arról elfeledkeznek, hogy mennyire kell csúcson járatni az adott motort, hogy a kellő erő kijöjjön belőle. És itt nagyon el lehet csúnyítani azt, hogy a 2.0 az 2 devivel többet eszik mint az 1.4, máris lesz +2 LITER az 1.4 "javára"
F_Gergely én is sokmindent szeretnék , de egy C20LET -tel beérném egyefene
-
haddent
addikt
Voltam a hétvégén Németországban. A K Astra GTC nagyon jól néz ki A német autópályáktól mindenki el van ájulva, hát szerintem egy használhatatlan rakás szar. 10 km -enként van 4 km -es útépítés, ahol fél-1 órát áll az ember. Jó, már régen megvollt nekik nagy és jó, nem is kell fizetni érte, de ez így egy szenvedés volt Düsseldorftól az osztrák határig... Egyébként a barátnőmék Passatjával voltunk, mint kiderült 1.9 PD TDI (nem is sima) és 460 ezer van benne Amit be kell vallanom, az az, hogy egy űrállomás az az autó. 188cm körül vagyok, beültem előre kényelmesen, majd beültem hátra magam mögé és még tudtam fetrengeni Megy, nem kérdez vissza, benzineshez képest nyilván halkabb mert 1000-1500 -al kevesebbet forog kb. (3000 környéke volt a 130-140). A váltóút rövidebb és szerintem furcsább (persze ez megszokás). A "bődületes" nyomaték szerintem sehol nincs, de érződik, hogy ez csak úgy megy mint egy tiger tank , bármi is van. Viszont annál jobban akkor se megy, ha lepadlózom Főleg indulásnál kellemes érzés, hogy bika, de pl 130 -nál már nagyon nem akar gyorsulni. Jó, igaz, ez az alap 100 lovas verzió. Asszem 1400kg körüli a kasztni, szóval hát igen. Tetszik, komolyan megtetszett a dízel, főleg a PD, valahogy más mindene, még a hangja is mint amit eddig vezettem. De azért amikor este 10 kor hazaértünk behuppantam az 1.6 idegesbe és egyszerűen a magas fordulatot, azt a hangot, azt a lineáris-sokáig húzást SEMMI nem pótolja soha
Viszont mostmár kell nekem egy 1.9PD TDI gyári 150 lovas B5 passat is, szénné húzva -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #57486 üzenetére
Nem volt szerencséd akkor .. Haveromnak 1.9 PD TDI B5.5 volt, ugyancsak szarrá ment a PD, a váltó minden ami lehet, rottyon volt talán 200 ezer körül (se). Barátnőméké meg amit előbb írtam ugyancsak 1.9 PD B5.5, 2001 -es, 460 ezer km, és semmit nem költöttek még rá csak 15 ezrenként olajcsere, meg 1x a hűtővíz elfojt (de nem a motornál, valami hülye cső..), meg 1x az egyik fékkábel. Érzésre tök feszes még, a mi F astránk pont ennyi idős, az olyan lötyögös lett, hogy szerintem hamarosan full új rugó kell alá..
Egyetlen dolog talán, hogy a kuplung már annyira fennt fog mint a ..., sőt, szerintem ahogy én megszokásból izomból gyorsan váltok, már el is forgatja a motor a kuplungot, de ez talán nem csoda 460 ezer után, hogy kell egy pofa csere[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Luck Dragon #57623 üzenetére
A 2 liter az már lassan 2 ütemű üzemmód, ha nem dízel... 1 lityó még csak-csak, de az is ha hajtva van.
Egyébként a 8 szelepes motornál nekünk pl. egy centiliter sem fogy 15 ezer alatt sem, szóval ez ilyen.
A Z16XER 16V meg megevett eddig 2 decit 8 ezer alatt. -
haddent
addikt
Na megtekertem az F astrát (1.6, 8 szelep), azzal jöttünk Sopronba (Bp-ről) mert jött a kutya én meg mondtam, hogy a H -ba be nem száll
Hááát, óra szerinti 170-180 -at ebből is kitéptem, de az már nagyon nem tetszett neki. Most aztán úgy megtisztult szerintem -
haddent
addikt
Igen a virágpor, madárszar stb ráragad és csak annál rosszabb mosni később. Na meg én a sarat se szeretem rajtahagyni, mindig kap egy kis alvázmosást is, kerékjárati ívet is stb. Hülyeség az, hogy ettől a víztől, mosástól rozsdásodna. Pont attól, ha hagyom a szutymót rajta rohadni
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hunt: Showdown
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest