-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Declare #4268 üzenetére
Szia!
kevésbé barbár megoldásnak tartnám azt hogy ha teljesen egyezik a 170 lovas a 125 lovas motorral(csövezések, tömítések emelkedet turbonyomás tud meglepetéseket okozni) akkor egy 170 lovas cumpjuterét át rakni, de valoszínüleg akkor is kell immot tanítatni..
következő(tipp) ha cserélhető epromos a compjuter akkor vennei egy nyers epromot és arra felíratni egy megfelelő tuning probramot, az eredetit meg elrakni, kitudhatja...(itt említeném meg hogy mindenképpen megbizható és/vagy garanciát vállalól elektronikushoz menjél vele, egy rosszul meg írt chip tud érdekes dolgokat okozni)
külömbözö kiegészitő "dobozok" (p-box, stb) nem nagyon ajánlanám öket, baromi drágák és annyira nem tartom jónak öket..
(kiváncsi lennék azért egy ilyen motora, szétborítva )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Declare #4268 üzenetére
Lehetseges igen,hogy ugyanaz a technika.Golfban,ha jol tudom van 170 lovas valtozata is neki.Talan a turbo nagyobb,meg a vezerles.
Akkor neked is a kompi es turbos motorod lesz,ahogy kiveszem a szavaidbol.Alul a kompresszor,folul a turbo tolja befele a levegot.Jo valasztasMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest