-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Tsebacsi #190299 üzenetére
Pedig igy tortent. Ha belegondolsz, nem veletlenul, ugyanis 2007-ben jott ki ez a motor, es ugye itt 2 eves a kotelezo csereciklus. Magyarul, csak azokat szervizeltek 2019 elott, aki 2 ev alatt belerakott 30e km-t. Eppen ezert meg alig talalkoztak ezzel a tipussal, igy nem csoda, hogy azt ajanlottak, ami azelott minden benzinesbe kellett, az 5W30-at.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #189947 üzenetére
Amit én próbáltam, abban úgy torzított a kamera képe, hogy azt hittem megérkeztem, közben mégsem.
A 360-as kamera akkor jó, ha olyan gyártóé, amelyik mindenben megfelelő minőséget tud nyújtani, pl. Mercedes.
A körbe radarral kapcsolatban egyetértek, az is mocskos jó dolog.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Veron
addikt
válasz Tsebacsi #189933 üzenetére
Ez az, lehetne alap egy ilyen autóban. A másik kinézett autóban van kamera (Corolla TS, ebben park assist is van, ami megtetszett feleségemnek), de az más szempontok szerint marad alul a Skodához képest.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Gabesz87
veterán
válasz Tsebacsi #189933 üzenetére
Én is így vagyok vele a Megane óta. Annyira megszerettük a kamerát, hogy csak olyan autót kerestem, amiben van. Feleségem meg az autómata parkoláshoz ragaszkodott, nem mintha használná, mert alig vezet De azért van. Nézegettem még pár hete, a Passat GTE vétele előtt az új Ocatviat is, de szerintem gáz, hogy egy ilyen értékű (1.5TSI, DSG-s, némi extrával már 10 fölött van ha jól emlékszem) autónál nem lehet alap. Pláne, hogy meg kell venni hozzá min. egy Basic üzleti csomagot, ami majd fél milla Kicsit úgy érzem, mintha lassan a Skoda is német prémium szintem árazna, és extázna.
-
bitpork
nagyúr
-
őstag
válasz Tsebacsi #188712 üzenetére
Tényleg nem választható. Akkor nem szóltam
Nem is értem amúgy miért van ez. A Superbben ugyanazzal a motorral van DSG.Mondjuk azt sem teljesen értem, hogy miért drágább a Superb 4x4 TDI DSG 200LE (16.564.990 Ft) mint a 4x4 TSI DSG 280LE (16.274.630 Ft). (Sportline felszereltség)
Még fordított esetben is a benzinest választanám, nemhogy így
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz Tsebacsi #188707 üzenetére
melyik motor/felszereltség? nekem is hasonló a problémám, nem tudom kipróbálni sem ezt, sem a kugát, így valszeg egy látatlan rendelés lesz. egyelőre egy fehér octavia scout a nyerő manuális 1.5 tsi-vel.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
No.01
őstag
válasz Tsebacsi #188650 üzenetére
Konkretan neztuk a Ceedet az Octavia es a Corolla elleneben. Olcsobb, okkal maradjunk ennyiben.
A varakozasi ido meg valoban "vicces" bar amennyire van minimalis ralatasom a kulonbozo autos beszallitokra azert a covid ott is erezteti am a hatasat... kesesek kesesek hatan es ez nyilvan a vegere csak summazva adja ki az meg olyan, mint a koolaj ami igaz, h finomodik, finomodik, de ami a vegen kijon az meg minidg nem finom
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188519 üzenetére
Ez nyilván egyéni preferencia, ha Te/Ti többet pötyögtök rajta, akkor lehet számít a pozíciója természetesen.
Támogatom BBD ötletét, meg kell próbálni egy Octit és egy Passatot is elkérni egy-egy hosszabb (itt kint egy órára odaadták a szalonok a Cuprákat is) kanyarra, egy ilyen összegü vásárlás elött talán a kereskedés is nyitottabb, egy-egy ilyen próbakör alatt talán jobb benyomást szereztek az autó, a beltér minösége, infotainment terén, mint statikusan csak a szalonban csücsülve. -
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #188519 üzenetére
Ha Virtual Cockpitet veszel a Passatban, ami már szerintem alap 7 millióért, akkor egy csomó mindent tudsz ott nézni közvetlen előtted a kormány mögött. Egyedül az AA és CP nem megy rajta. A klímát meg nem a kijelzőn kell állítani, van rá külön panel fizikai gombokkal.
Amúgy mindegyikben van ráfutásgátló és ACC, ha benne van a kamera akkor még sávtartó is. De ACC-vel dugóban simán semmi dolgom nincs, tiszta ügyesen megy előre. Ha nagyon akarod még filmet is nézhetsz. Pályán meg hibátlan a sávtartó és arra az egy két másodpercre míg lenézel gond nélkül vezet helyetted.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188513 üzenetére
De mennyire gyakran van rá ténylegesen szükség, hogy a kijelzöt nézd? Klímát beállítod, telefont is egyszer összelövöd a rendszerrel, és ennyi, navigálni meg úgyis az emberek legtöbbje telefonnal navigál. (Tudom, AA, meg CarPlay és megy a kocsi kijelzöjén is, de én mégis a mai napig a telót használom, a szellözöbe rakott tartóval még a fent levö kijelzönél is jobban a látómezöben van.)
A G7-ben is lent volt, míg a Leonban legfelül, de egyáltalán nem érzem, hogy "annyival jobb" lenne.Igazából az érzödik ki a válaszaidból, hogy valójában Te ezt legbelül már elbillentetted az Octavia irányába, és tölünk csak a megerösítést várod.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #188513 üzenetére
Alapvetően nincs gond vele. Gyors, a touchy-touchy nem zavaró és nem találkoztam nem működő funkcióval. De;
- Az első napokban nyomtam egy gyári visszaállítást. Utánna 2 napig vakarásztam az infotainment kijelzőjét, mire sikerült elérnem, hogy én legyek a főfelhasználó és csatlakozzon fel az internetre a beépített esimmel. Ameddig ez nem sikerüt, dobált minden indítás után 2-3 hibaüzenetet az értesítési sávba. Miután megoldódott minden szép lett.
- Hetente 2-3 frissítés jött eddig OTAn szinte mindegyik alrendszerre. Ez mondjuk pozitívum, mert foglalkoznak vele. De talán van még egy-két bug a rendszerben.
- Random hibák azért voltak eddig. Találkoztam start-stop rendszer, kormányfűtés, front assist, ablaktörlő, bal és jobb hátsó lámpa hibaüzenettel is, illetve egyszer bevillant fél másodperce valami "Hiba a 12 Voltos hálózatban..." piros figyelmeztetéssel is (hibajelenséget nem tapasztaltam egyik esetben sem). De ezek vagy azonnal, 1-2 másodpercen belül, vagy következő újraindításnál elmúltak. Szerviz szerint, amíg nem visszatérő a hiba és nincs hibajelenség, addig nem szükséges szervizbe vigyem.Ezek ellenére kezdem megszeretni, kellemes utazni-vezetni. Ennek ellenére én nem vetném el a régebbi, de szertintem jobbra reszelt konstrukciót sem.
Szerintem egy tesztkör eléggé meg tudná támogatni a döntésedet. Ha meg esetleg próbálnád az új Skodát, esetleg megnéznéd, hogy Nálad működik-e a wireless Android Auto az S20-al?
-
K Norbi
addikt
válasz Tsebacsi #188499 üzenetére
Hajts egy Passatot utána ülj át egy Skodába.
Aztán észreveszed "ha van érzéked hozzá."pl
Nekem mutogatták azokat a fos Kiakat, meg Hundájokat 6 milláért.
Nem tudom hol van az emberek szeme/érzéke, majdnem odahánytan.
Okádék az egész.
Minőségtelen hulladék.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
"Új Oktáv 1.5TSI DSG Mild hybrid kombi ~10-11M"
Elnézve a HaHu-t és a konfigurátorban az alapból járó 900e HUF-os kedvezményt, azt gondolom, hogy utcáról besétálva 20-24% kedvezményt simán lehet alapul venni a listaárból. Egy Style kombit 1.5 TSi DSG-vel így azért pár extrával 9M körül el lehet hozni.
Más téma:
Pár hónapra hozzám került egy 2020-as Golf VII Sportsvan 1.5 TSi.
Van benne adaptív tempomat a manuális váltó mellé, nagyon jól működik, a tér is tetszik ,meg hogy minden patent. Azt mondanám, hogy egy szuper jó közlekedő edény, a gyerekülést is könnyű ki-be rakni, no meg a belevalót, és kicsit jobban is megy, mint a 110 lovas 1.5 dCi. Viszont a 4-es Megane kombira mindig jólesően néztem vissza kiszállás után, most inkább vissza sem fordulok... Ami még érdekes, hogy pályán 130-150 környékén egyértelműen hangosabb a Megane-nál, pedig az még FL előtti volt, és a mostani FL-es eresztés abból még halkabb.Van két dolog, amit egyszerűen nem találok, ebben kérném a segítségeteket:
- gumi nyomást hogyan lehetne megnézni? Hiába lapozom a fedcompot, nem találok ilyet.
- a másik pedig az átlag fogyasztás. Megtehető km OK, meg a pillanatnyi, de nehogy már az átlagot tankolásnál kelljen számolgatni?
A műszerfal nem digitális, szóval a két analóg óra közötti négyzet a játéktér.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188476 üzenetére
Ezt megértem, ez új, modern dizájnos, belül is teletömve "fancy" dolgokkal, touchy-touchy mindenhol. Kérdés, hogy ez a tech show meddig köt le, a mindennapi használat során ritkán használja az ember már ezeket, megéri-e ez a mérleg másik oldalát.
De ezt csak Te fogod tudni eldönteni, mint ahogy azt is, hogy Neked mi okoz mosolyt, mi az ami fontos egy autónál, és mi az, ami belefér. -
bitpork
nagyúr
válasz Tsebacsi #188476 üzenetére
A GTE ára felfelé megy - mindené ami most az indító akksin kívül tartalmaz villanyt. Szerintem nem fogsz benne csalódni de ha mégis, akkor kipucolod és elmegy amennyiért vetted. Én is ebben a cipőben jártam Hans kapcsán.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
A feldobott opciók alapján én azt érzem igazán magad sem tudod, mit szeretnél.
Egyiket kinézted a fogyi miatt, majd utána máris RS Octavia kerül szóba.Másrészt érdemes lehet egy 240 lovas autót arra tartani, hogy a reggeli és délutáni "csúcsban" araszolj vele nagyrészt, ami megint nem biztos, hogy ilyen körülmények között hozni fogja a fogyit, és ily módon megint lehet csalódás?
Hozzávéve az értékvesztést is, bár ezt gondolom belekalkuláltad mikor az új autó szóba került. Engem talán ez "zavarna" a legjobban, mire leketyeg a finanszírozás többmilliós lesz a "deficit".
Ilyenformán én lehet megpróbálkonék a Passat GTE-vel, ha mégsem jön be, talán elég jól és gyorsan továbbadható, addigra meg lesz 1-2 éves Oktáv RS, ami az értékvesztés javán már túlvan, ha mégse jönne be a Passat.
-
Beri
addikt
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
Az eresoktávia a legpuhább golf a konszernnél ezzel a motorral. Abszolút értékben minden generáció keményedett az előzőhöz képest, meg a kerekek is egyre nagyobbak, de egyáltalán nem fáj. Nyilván semmilyen szögből nézve nem költséghatékony megoldás ez a motor, de szerintem nem is azért veszi az ember. Hangja mindegyiknek szar volt (hacsak az újkori kamudurrogásra nem áll fel), de ez egy ilyen buli. Meg hát 13ért egy oktávia eleve nem nagy biznisz, ha 14.7ért ötliteres mustangot lehetett venni az újból
-
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
Használt 7m --> marad 3, bármi baja legyen Ha para, akkor vedd olyan helyen, ahol tudsz kötni 1-2 év gari biztosítást. Alapból van az akkun 8 év gari (hogy más alkatrészre vonatkozik-e, passz). Alma-körte, de azt a 3+m felárat meg az új nem hozza be, viszont elég jól lép (v.ö. RS). Az is ott van, hogy ennyire fiatal/keveset futott kocsinál azért még kevésbé valószínű, hogy gond legyen szerintem, nameg az 1.4 TSI már egy kiforrott, "végső verzió", az 1.5 meg újabb fejlesztés, nincs vele annyi tapasztalat kockázatokat illetően, mármint mondjuk a kenguruzás gate-nél mélyebb szinten.
B ötlet: belekóstolni a GTE-be, és ha nembegyere, még mindig ott az új autóra váltás lehetősége - átírás, stb költség úgyis 0 PHEV-re -
Doki16
addikt
-
veterán
válasz Tsebacsi #185051 üzenetére
Tegnap józanul úgy gondoltam, 90%-ban jó ötlet. Ma erősen másnaposan már csak 60-70%-ban. De csak jó lesz!
Ha mégsem, akkor eladom. 🤗Kipróbálom a racse kipufogót, ha szétmegy a fejem tőle, úgy visszarakatom a gyárit, ezt meg eladom. Azt mondta az eladó, hogy 150 felett már nem annyira zavaró.
Kell foglalkozni: gyűrűs kormány, rozsdás fék, ledörzsölt lökhárító, letört szellőző kallantyú. Mind ismerős tétel. Elképzelhető, hogy hiányzik az alsó pajzs, majd szerzek a bontóból.
A Volvóra elvileg megvan a vevő. Egy hónapja bujkálok előle. Mikor az S3-at néztem augusztusban, akkor beszéltük meg.
Igen, egy S3 jobb lenne.6030D: Nem tőle vettem, Bajára adtam el.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #184764 üzenetére
Elkezdtem írni egy egyszerű kis gyik-et. Még hagy kivetnivalót, meg sok minden hiányzik belőle. Ahogy időm engedi csinálom tovább. [link] (ha valahova hülyeséget írtam, akkor szívesen veszem a kritikát )
Adatlapomon ott van telefonszámom, azon tudsz hívni és válaszolok minden kérdésedre nagyon szívesen. Most már egy éve hajtunk egy Passatot és egy Golfot is. Összegyűlt bőven tapasztalat.
Molnarpeter sok mindent leírt a gyik-be beleírtam az extráka, de ha valami kérdés van még akkor hívj nyugodtanAnnyit még hozzáteszek, hogy Passatban benne lesz szinte biztosan az első hátsó tolatóradar és a kamera. Mindegyik már MIB2 tehát van benne lehetőség utólag is is aktiválni az AA-t, ha esetleg gyárilag nem került bele. Digit műszerfal jó dolog, de ritkább is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #184764 üzenetére
Nulladik lépés: csatlakozni a csoporthoz [link]
Szíjas 1.4 TSI, olajos DSG, best of válogatás.
Alvázszám alapján érdemes lekérdezni, hogy akkura van-e beázás miatti csere program. Ugyanez miatt hűtőfolyadék szinteket és plombát ellenőrzni nem árt.
Hatótáv miatt ülésfűtés a legfontosabb, meg a We Connect is hasznos lehet töltést nézni/előfűteni, viszont az egy kicsit instabil (háttér infrastruktúra tekintetében nem 100%), esetenként nem működik, viszon elég jó funkciókat tud... 🤷♂️
Fb csoportba lépj be, sok az infó és van átnézéssel (is) foglalkozó szaki, aki típus specialista.
Akkuval a beázáson kívül nincs baj, kész, soha, akkor sem nem.
Volt egy szenzor hiba, amit az e-service dolgozott ki (ők magas szinten művelik a villany és hibrid szervizelést), de nem tudom, hogy csak e-Golf vagy GTE-k is érintettek Ha márkaker, akkor Ferihegy autó, van talán GTE klub kedvezmény is, ismerik-kedvelik a típust.
Külföldi csoportban volt DSG hiba, ilyen szempontból igazolt rendszeres váltó olajcsere (60 ezrenként kötelező) és minél fiatalabb évjárat márkakeres szervizkönyvvel előny lehet. Magyar autónál hosszabb a gari importőr jóvoltából, de a vásárlást le kell jelenteni szervizben.
Töltő: téjjel elenyomja a konnektoros, nem éri meg a fali szerintem, csak legyen jó vezeték és konnektor.
Itthon a klub bejáratot neppereit ajánlom megnézni, külföld az egyenlő Hollandia -> gaspedaal.nl
Fejegység talán évjárat függő, ilyen szempontból minél öregebb példány, annál egyszerűbb eset. AA/CP utólag kóddal aktiválható, ha képes rá az adott rádió. Digit műszerfal is hasonló ügy, volt retrofit megoldásra példa emlékeim szerint.
Doki16 hsz-eit olvasd el, ahogy írták előttem, talán itt, autós, és milyen autót vegyek topikokban voltak tapasztalatai.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest