-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
válasz challo #215941 üzenetére
Akkor lehet, hogy neked csak az van. Nekem Polon van radaros tempomat, azt lehet ACC-re, meg sima sebességtartásra kapcsolni, attól függ, hányszor nyomod meg. Ha éppen aktív az ACC, akkor a gomb csak leveszi a tartást, ha megint megnyomom, akkor átvált sebességtartásba, aztán meg kikapcs, ha jól emlékszem.
-
Szada85
aktív tag
válasz challo #215919 üzenetére
Nem tudom, hogy létezik-e többféle gombkiosztás a Leon-ban, de a bal kormányküllön van elvileg egy külön gomb a tempomat teljes be-kikapcsolásához:
Ami nálam volt eddig két Seat bérautó, ott mindkettönél ez a gomb kapcsolta a tempomatot alapból, majd utána a SET-tel tudtam a sebességet rögzíteni.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz challo #215919 üzenetére
Sebességhatárolót a kormányon lévő "SET" gomb alatt lévő gombbal kapcsolod? Nem lehet, hogy át kell állítani tempomat üzemmódba? Ha bemész az asszisztenslistába (talán a kormányon lévő, "RES" gomb alatti gombbal, akkor ott kell lennie a listában valahol opciónak, hogy tempomat, vagy sebességhatároló üzemmód az aktív.
Ha karos vezérlés van, akkor pedig Corsa02 által írtakat követném.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz challo #215649 üzenetére
Sokszor függ ez attól, milyen fejegységgel lett anno rendelve a verda. Én nem kértem navigációt, de az okosabb fejet kénytelenek voltak beszerelni az extraként rendelt Canton miatt..
Most, ha navit szeretnék, harmad áron be tudják kapcsolni a gyári ajánlathoz képest. Új autó koráabn 900 euró lett volna, így csak 320. Még nem volt rá eddig szükségem, ezért nem is vettem meg.
-
gippazoid
senior tag
válasz challo #215649 üzenetére
Vegyél egy koreait, majd visszavágysz még a VW-hez... Ott senki nem tud semmit, sose hallott ilyen hibáról - aztán mikor az érdeklődő név szerint megemlíti, kinek van még olyan hibája, aki oda jár abba a szervizbe, akkor ja, igen...
Én magam kinyomoztam hogy Horvátországban már cserélték a rádiót egy gyár által módosítottra, de a módosított alkatrész létezéséről Mo.-on nem is tudtak, 8 hónappal az után, hogy Zágrábban már kicserélték arra a hibás fejegységet. Ha én nem kutatom fel, most is hallgatnám a tápegység zajait a kikapcsolt(!) rádió hangszóróiból...
(amúgy most is behallatszik, csak annyira halk, hogy nem zavaró)Gippazoid Novelties Inc.
-
challo
csendes tag
-
challo
csendes tag
válasz challo #214370 üzenetére
Na rengeteg utánajárás után kiderült, hogy Full Link ügyben csak a márkaszerviz játszik, a MIB3-hoz még nincsen működő toolbox, amivel mélyebben bele lehetne nyúlni a rendszerbe.
Ami viszont siralmas, hogy 8 szerviznek írtam, abból 3 válaszolt, ők is egymásnak ellentmondóan... Mindenesetre a veszprémi Ring-Autó egyelőre jónak tűnik, bár a várójuk kicsit állami kórházas
-
tibbike01
őstag
válasz challo #214372 üzenetére
Nekem is ez a config van Octaviaban. Tényleg agyrém mikor leáll a motor autopályán, sokáig én is sport módban használtam, de aztán megszerettem a D-t, városban is, ügyesen kell közlekedni vele, időben elvenni a gázról a lábad, kigurulni és megállni a piros lámpánál úgy, hogy ne induljon be a motor...ha kitapasztalod és együtt tudsz vele élni, akkor jól működik. Nekem kb 2 hónap kellett.
A gördülési zaj halkabb típusú gumival orvosolható. Nekem Conti négyévszakos lett feltéve (ami nem kifejezetten halk gumi), de még így is halkabb lett, mint a gyári Bridgestone.Keress valakit, aki obd elevennel megcsinál pár beállítást gyorsan, skandináv dlr, övcsipogás, nyitott ajtó sípolás, autó lezárás 30km/h felett...stb finomságok.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz challo #214261 üzenetére
Persze jó a céges autó, csak ugye 99%, hogy 30ezer kmként cserélték benne az olajat, meg hajlamosak lehetnek garanciális dolgokat nem cserélni/ellustálkodni. Illetve valószínüleg többen vezették, gépi autómosóba hordták...stb. Nem tudom milyen ez a Defend gari, de kétlem, hogy forgó-kopó alkatrészekre is kiterjed, a DSG kuplungtárcsája (ami meg szokott kotlani) pont ilyen alkatrész.
-
tibbike01
őstag
válasz challo #214215 üzenetére
2020as autó 160ezer kmel...mentek vele rendesen, fura, hogy nem dízel. Évi 50ezer km.
Amúgy nézd át a szervizfüzetet, hogy eddig mik történtek. Valószínüleg 30ezer kmként cseréltek benne olajat, ami nem túl jó. Amúgy:
Gyertya csere 60ezer kmenként
Fékolaj 2-3 évente, ahogy sikerül
Olaj 15ezrenként (0w20 olajjal)
Levegő szűrő minden második olajcserénél
Pollenszűrő évente egyszer tél elején, november körül
Váltó olaj 120ezer kmként (a száraz dsg-ben)
Vezérlés 200ezer körül
Dióhéjas tisztítás 180-200ezer körül
Benzinszűrő elvileg lifteime, de nem tudom, hogy van-e értelme vagy lehet-e egyáltalán cserélni. Ez kérdés a többiek felé.A többi fék, lengéscsillapító, gumik...stb, kopástól függően.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz challo #214215 üzenetére
Szia!
Vezérlést elvileg nem kell cserélni, nincs előírva, de ökölszabályként olyan 200e km-nél ajánlott.
"160 ezer km van benne, van valami amit a közeljövőben cserélni kellene?" --> a váltót
Sorry, csak vicc persze. Fékfolyadék volt cserélve már? Szűrők mikor voltak?
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest