Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kircsi21

    csendes tag

    válasz geya75 #28082 üzenetére

    Gondolom van minőségbiztosítás, legalábbis amikor 15 éve a Philipsnél dolgoztam, akkor még volt itt is és a lengyeleknél is. De már akkor is voltak olyan anomáliák, amikre nem tudtunk reagálni. Az utolsó képcsövesekkel pl. az volt a baj, hogy hiába demagoltuk halálba, egyszerűen mindig befoltosodott világos képeknél, így a téli időszakban elég necces volt a havas táj (sífutás és egyéb sportközvetítések). Ott a képcső volt a szar, ilyet gyártott és adott az LG és nem nagyon tudtak rajta igazítani :(. Pedig akkor a képcsöves már az utolsókat rúgta és itt készültek a csúcs-modellek is (9-es széria). Nem teljesen kizárt, hogy itt is hasonló a probléma és nem tudnak vele mit kezdeni, szar a beszállító. Mondjuk ennek ellentmond, hogy az említett fórumban nem anyáznak a bevilágítás miatt, szóval vagy lehet jót is csinálni, vagy máshol kevésbé érzékenyek erre a hibára. Az meg tényleg jó kérdés, hogy mi lesz a visszaküldött tévékkel, csak ezt a topikot olvasgatva lehet látni, hogy elég sok megy vissza...

  • Digitalis

    senior tag

    válasz geya75 #28082 üzenetére

    Ezen már én is filóztam. Feltételezem, ha a webshopoknak 14 napon vissza kell venni egy "csaknemteccik én visszaküldöm" terméket eredeti áron, akkor ugye a visszavett terméknek nem volt semmilyen értékcsökkenése, szerintem ilyen esetben ez újnak minősülhet. :F Ezért nem újracsomagolt termékként, hanem akár újként is eladhatja. Én is azt látom, hogy több TV-t küldenek vissza már, mint amit megvesznek, kézről-kézre járnak a felhős, kevésbé sikerült TV-k :DDD (jogszabályt nem ismerem, csak feltételezem)

Új hozzászólás Aktív témák