Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan effektek, amik az eredeti demóban nem voltak benne a programban. Erről a GDC-n is volt szó, de ez a fejlesztés velejárója, hogy ha eltelik egy év, akkor már több post-process van a játékon, mint korábban, vagy akár a teljes dizájn is megváltozhat, hiszen új tartalmak készülnek. De a leképző és a rendszer előnyét adó VCT semmit sem változott, legalábbis a hátrányára nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a játék még mindig úgy néz ki, mint tavaly, csak nem azt a jelenetet játszották le. De egyébként az amúgy is egy nagyon komplex motor. Elsőként alkalmaz voxel cone tracinget, ami eredetileg az UE4-ben lett volna, csak kivették mert nem volt stabil a PC-s API-kon. Igen nehéz úttörő technológiákat bevezetni, szóval hagyni kell őket, hogy fejlesszék. Ha az Epic bicskája beletört, akkor gondolhatod, hogy a voxeles megvilágítás nem egyszerű.
-
Peat;)
veterán
Erről a sony exkluzívról is ódákat zengtek, ilyen meg olyan új technológia. Aztán már kb megfelezték a részletességet. Ez nekem magas, hogy nem tipp, nem, állítás, kijelentés hogy ilyen lesz. Ha mégsem akkor ki fog elnézést kérni attól aki ez miatt vásárol konzolt? Persze egy fórumtárs természetes hogy lehet elfogult és tisztelem az álláspontodat. Ha visszaolvasol láthattad hogy alapból azzal kezdtem, tuti jó játék lesz. Csak miért kell hiú ábrándokat kergetni...ez a generáció nagy téren sok modellel akciódús jelenetben erre nem képes és nem is lesz az, én meg ezt állítom, mint fórumozó.
-
Pöttön
őstag
Szerintem onnan a nagy magabiztossága hogy:
1. Benne van a video elején is hogy ez valós grafika.
2. A játék fejlesztői is azt nyilatkozták hogy így fog kinézni.
3. A Naghty Dog eddig nem hazudott, jó, volt már hogy voltak eltérések a legelső és a végleges termék közt, de ez eddig sose volt számottevő,ezt a mértékű változtatást nyugodtan el lehet könyvelni "optimalizáció"-nak is.
Ezeknek tudatában szerintem is simán kilehet jelenteni hogy így fog kinézni a játék.
És nagyon várom már, az első 3 része is nagyon ott volt a szeren. -
Peat;)
veterán
Házigazda vagy és szándékosan elbeszélsz mellettem. Én azt írtam hogy a gép számolja és így néz ki...átvezető videóban. Sehol nem írtam ennek ellenkezőjét. Azt írtam a gameplay nem ilyen lesz, szerintem. Mivel még nem is láttunk belőle semmit lehet tévedek. Te ezzel szemben azért mert egy átvezetőre azt mondták hogy a gép számolja egyenesen következtetsz hogy ha 20 karakter lesz a képernyőn, nagyobb téren, több növénnyel, robbanásokkal és sok fizikai számítással, akkor az is így fog kinézni, nem tippelsz, kijelented. Simán lehet hogy tévedek, de ezt a fene nagy magabiztosságodat nem tudom hova rakni. Ha igazad lesz elhiheted hogy nem fogok haragudni, inkább kárörvendek magamon.
-
kona005
senior tag
Már Crash Bandicoot-al is bebizonyitottak hogy nem sz@rral gurigáznak...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha téged a motor egyik fejlesztője nem győz meg, akkor tényleg nem lehet ezzel mit csinálni. Nem én mondom, hogy ez engine render, hanem a Naughty Dog grafikai programozója. Ott a Twitter.
(#74) xtremez: Attól függ, hogy a pályaszakasz mely pontján van az átvezető. Én mindegyik újabb Naughty Dog játékot végigvittem. Jellemző a cégre, hogy a pályaszakasz elején videóval oldja meg az animációt, és egyes helyeken is így tesznek. A koncepció, hogy a töltőképernyő helyett videót látsz, így nem szakad meg a játékmenet. A videó és a játék által használt tartalom megegyezik. Amikor jön a váltás, akkor ugyanazt látod a játékban, amit a videó legvégén.
Az id Tech 5 fantasztikus koncepció, de csak a konzolokon működik igazán jól. Ha csak konzolra adnak ki valamit vele, akkor nagyon tudna a motor.
-
xtremez
aktív tag
És itt már az átvezető is "élőben" fog menni vagy fel lesznek véve ?
Tech 5-höz még. Hagyjuk most a pc-s akadályokat. Lehet ebből a motorból csúcs látványt kihozni csak új platformokra fejlesztve ? Id játékok és az alattuk lévő aktuális motor mindig kor legjobbját hozták. Ezért kérdezem, hogy lehet-e és fognak is "next gen" látványt összehozni a doom-mal szerinted ? Előző két játék statikus fények, effekt hiány, fizika és rombolás hiány és a textúrák alacsony minősége jellemezte.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A vezető fejlesztők írták, hogy ez in-game. Én nem tudom, de Corrinne Yu csinálja a motort, ha ő azt mondja, akkor az úgy van.
A Nauhgty Dog sosem csinál különálló speciális videókat. Az átvezetőket a játék motorjával készítik, csak felveszik előre. Ugyanazokat a tartalmakat használják fel, mint a játékhoz. Az U1/2/3 és a TLOU esetében is számos ilyen volt. Amint az átvezető lement ugyanazt láttad in-game, csak már te irányítottad.
-
Peat;)
veterán
Legalább írnád oda hogy szerinted nem csak az átvezető lesz ilyen. Vagy az lesz az ingame hogy fel kell kelni a pocsolyából, mellizom skillekkel? Már maga a téma is mutatja hogy átvezető videóról van szó és nem játékmenetet prezentáltak. Játékmenetből még semmit nem láttunk. Szerintem te sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ez in-game.
Persze simán lehetséges. Az exkluzivitás miatt annyira másképp lehet programozni a PS4-et, mint a PC-t, hogy direkten lehet építeni a hardver erősségére.
Az id Tech 5 szerintem PC-n nem lesz jól használható. Okkal ragadtak le az OpenGL 3.x-es szintnél. Egyszerűen az OpenGL nem működik, ahogy azt az elmúlt egy hónapban több vezető fejlesztő is leírta. Valószínű, hogy a Bethesda következő lépése a render cseréje lesz DX-re. Azzal van némi esély, hogy működni fog a motor.
-
Elég gáz a karakteranimáció benne.
Hihetetlen, hogy ezen a mai napig nem tudnak javítani.
Nem is értem, mi az akadálya annak, hogy pl. egy könyökrész ne úgy nézzen ki, mintha egy gumibabáé lenne, és miért vannak fölösleges rángásai a karaktereknek, miközben helyből láblendítéssel rúgja pofán a másikat lendületvétel nélkül. -
SkyS1gn
félisten
válasz
gyuribácsi88 #66 üzenetére
-
-
jocomen
aktív tag
Ha már emlegetve volt: The Last of Us Remastered E3 2014 Trailer (PS4)
-
Pöttön
őstag
válasz
gyuribácsi88 #57 üzenetére
Sírok!!!
-
xtremez
aktív tag
Mármint ez nem csak egy a játék motorjával lerenderelt átvezető .bik-ben, hanem ez így fog kinézni vagy jobban játékközben ? Azt is írták, hogy mindezt 60 fps-sel tálalnák. Lehetséges ez ?
Off,de végre teaselték a doom-ot, ami valszeg cgi bár uncharted után szerintem egy hasonló grafikát meglehetne csinálni. Szerinted tudnak állejtős szintet hozni Tech 5-tel csak next gen platformokon és pc-n ? A két cím ami használta eddig az vagy cross gen vagy régi konzolok csak, azért kérdezem. Illetve dinamikus fények és több fizika is lehetséges ebben a motorban ?
-
leviske
veterán
A videokártyád akkor is egy sz*r. Dopki'! És lehetőleg előtte szólj, hogy hol teszed.
(#59) Loha: Felteszem a cikkbe nem hasra ütésszerűen került bele, hogy 60fps/fullHD. Azt meg nem vitattam a W_D kapcsán, hogy nehéz dolguk volt és konszenzusra kellett jutni a többi platform kapcsán, de pont ezek miatt nem is érdemes a U4-től akkora butulást várni ehhez a techdemóhoz képest, mint amit a W_D produkált.
Azoktól a játékoktól, amik jönnek a régi konzolokra is (az általam várt DA:I is ilyen) egyszerűen nincs értelme sokat várni, se azoknak a végleges formáiból kiindulni és következtetéseket levonni egy exkluzív cím várható végleges formájára.
-
Loha
veterán
Watch_Dogs megjelent játék, 2012-ben demózták az E3-on, az U4-et meg most.
Egy időben kijött az összes lehetséges platformra, az U4-meg nem fog.
PC-n van csak gond a futással, ott is csak, ha többre vágysz a next-gennél.
Növényeket már AC4-ben is ellöktem PC-n.
60fps 1080p-t is megerősítették, vagy csak azt, hogy PS4-en futott engineből? -
-
ledgeri
nagyúr
Ez+ 1 érv amiért SONY-t vennék... (a 3 [ha az a himalájás] egy MM-ban majdnem végigjátszva meghozta a hangulatot...)
És külön köszönet:
víz fizikailag korrekt interakciója
-kifejezésért...: Korrekt!
-
leviske
veterán
A nagyon nagy különbség, hogy a W_D technológiailag se működik, ha jól hallom. Más szóval a változások ellenére gond van a futtatással. Ehhez képest a U3 esetében ilyen nem volt, sőt az előzetesekben mutatott fizika sem változott a helyszínek fényviszonyaitól eltekintve.
Márpedig a cikkben mutatott videó nem a fényekről, meg az egyéb helyszíni beállításokról szólt, hanem a fizikáról. Hogy az a szerencsétlen növény ellökődik, mikor sétálás közben meglöki, és mindezt egy erdős helyszínen, 60fps mellett, fullHD-ban.
Nincs PS4-em, szóval nem akarom vérre menően védeni a bandát, de azt tényleg látni kell, hogy azért ez messze több, mint amit korábban láttunk. Ha ez a grafikai szint Mantle/DX12 formában tudna jönni PC-re, az szerintem mocskosul jó volna, függetlenül attól, hogy ilyen formában ki is maradhat az egész jelenet a játékból.
(#52) sayinpety:
A Naughty Dog-nál dolgozol?
(#50) Def26: Nem vitatom, de figyelembe kell venni, amiket Abu írt a cikkben. A hardverhez kell igazítani a motort.
Gondolom ebből amúgy következik az is, hogy a DICE csak amolyan tessék-lássék alapon erőltette ki a Mantle-t és valójában a Frostbite 3 talán nem is igényli a rendszert és nem is fogja kihasználni. Bár ezt már lehet, csak félreértem.
-
sayinpety
tag
Ezert gyulolom az e3-at. Az Unchearted3 e3 builden nem volt minden effekt aktiv. A regi lighting engine futott alatta. A vegleges mar az ujat kapta. Azert nem az e3on jelenik meg egy jatek mert nincs kesz. Idokozben elkeszulnek az assetek, megvaltoztatunk globalis valtozokat, akar tortenetet. A kiado elvarja, hogy az e3ra rakjunk ossze valamit, de ha valami nem ugy nez ki a veglegesben, akkor biztos butitottunk. Garantalom, hogy az Unchearted3 nem lett rosszabb, csak vegul aktivaltuk az aplha buildben nem stabil effekteket es az elkeszult uj modelleket.
-
BulletBill27
aktív tag
Ha olyasmi lesz, mint az eddigi részek, akkor nincs több kérdésem, kell és kész
-
leviske
veterán
Vágom, hogy rosszabb a megvilágítás a véglegesben, de itt azért ennél komolyabb feature-ökről van szó. Nyugodtan lehet hozni példát a Last of Us-ból is. Mennyire durván átvágták a felhasználókat...
Könyörgöm, ne hasonlítgassuk már őket a Ubisoft gárdájához, messze nem az a szint.
-
Peat;)
veterán
Nem írtam ellent neked. Azt írtam hogy a gameplay nem így fog kinézni. Már volt olyanra példa emlékeim szerint ahol real time számolódtak a demo dolgok aztán a valóságban sosem láttunk olyat.
A magam fajtának ez még nem bizonyíték semmire, de mivel (az állításokkal ellentétben) mégsem olyan gyors és könnyű a fejlesztés az új konzolokra, ez a kérdés úgysem ma dől el sajnos. A játék tuti jó lesz akár ilyen akár kevésbé jó grafikával. -
Hosssszu
őstag
Valahogy nem érzem az áttörést.
A haj így hullámzik, meg a víz is, meg persze a bőr szimuláció... De valahogy nem érzem azt hogy ez tényleg a valóságot probálná normálisan szimulálni.
valahogy túl mesterséges még mindig... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Corrinne Yu már megerősítette, hogy ez valós idejű jelenet. A PS4 ezt ki tudja számolni. Erről beszéltünk egy ideje itt, amikor az integráció szintlépéséről volt szó. Lehet, hogy nehéz elhinni, hogy ezt ki lehet hozni 1,8 TFLOPS-ből, amikor PC-n 5,6 TFLOPS nincs ennek a közelében, de amikor a Sony mély integrációt választott, akkor azért tették, hogy kiszűrjék a különálló erőforrásokra vonatkozó problémákat.
Jan Connor is megerősítette.
-
Peat;)
veterán
Ez egy átvezető video a játék motorjával, a gameplay nyilván nem ilyen lesz, csak megint beindult a néphülyítés. Személyes véleményem szerint.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bbTamas77 #37 üzenetére
A PS3-nál lassabban érkeztek meg a jobb fejlesztőkörnyezetek. Például a PS4 eleve libGNM API-val kezdett, míg a PS3 speciális OpenGL ES-sel érkezett, amit később váltott a libGCM. A PS4-nél azért látszik ennyire a fejlődés, mert az egyszerűbben programozható hardver miatt kihagytunk egy fejlődési lépcsőt, ami az előző két konzolnál megvolt. Most helyből ráugrottunk a hardver képességeire.
-
bbTamas77
aktív tag
Csak én szerintem hatalmas baromság, az hogy gyerekek csináltunk egy hardver, de ez mind szép és jó, de már kéne rá elkezdeni fejleszteni valamit.
PS3-nál, hogy-hogy nem gondoltak, arra, hogy amikor hardvert tervezték jobb fejlesztőkörnyezetet alakítsanak ki?
Véleményem szerint a PS3 által használt GPU és a Cell nem való játékkonzolba, akkoriban sokkal jobb és reálisabb koncepciók is léteztek.
Jó ez most PS4-nél nincs így, mert megfog térülni a kutatás.
-
pr0bi
senior tag
válasz
WongFeiHong #32 üzenetére
God of War 4-et még nem is láttuk, nekem mai napig az etalon, uncharted elbújhat mögötte
-
WongFeiHong
senior tag
Jövőre padlót fogunk.
-
> Igazabol nem vagyok meggyozodve arrol, hogy olyan nagyon jo irany ez a nagyon realistanak latszodni akaro irany.
+1. Mivel nagyon messze van meg a tenyleges 'realizmus', ezert en jobban kedvelem azt, amikor egyeb eszkozoket hasznalnak a hangulatteremtesre. A Bioshock Infinite peldaul nagyon szep peldaja ennek. Egy jo regeny is tud magaval ragado lenni, pedig ott aztan nincs latvany.
-
BazsiBazsi
aktív tag
Nagyon jól néz ki, kíváncsi vagyok hogy mi lesz belőle
-
leviske
veterán
Igen, mert a Naughty Dog munkáira ez jellemző és nem is esne csorba a hírnevükön, ha kiadnának egy fake demót.
Az Ubisoft cuccai kapcsán már mindenki hozzászokott a lutri minőséghez, egy ilyen fiaskó nem igazán befolyásolja a vásárlóbázisukat...
Vegyük azért figyelembe, hogy arról a cégról beszélünk, aki kihozott egy Uncharted 1/2/3-at a PS3 hardveréből.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
20 nm-re nem hiszem, hogy átváltanak a cégek. Lassabb, mint a 28 nm. Csak akkor éri meg váltani, ha nagyon kritikus, hogy a lapka kisebb legyen, más esetben a 28 nm-nek teljesítmény- és fogyasztáselőnye is van a TSMC-nél.
Év végén lesz frissítés pár kategóriában.Szerintem ilyeneket PC-re egy ideig ne várj. Ehhez a szimulációs szinthez HSA kell.
-
Diniboy
aktív tag
Nem tartozik a cikhez, de látom Abu is válaszolgat: lehet már tudni valamit az AMD/Ati ütemtervéről ? Mikor lesz Pirate Island (ha az lesz egyáltalán) ? És mennyivel lesz jobb mint a mostani lehetőségek?
Az a 20nm gondolom nagyon kellene már az AMD kártyáknak is .
A kérdés azért érdekel, mert vehetnék egy giga 290 OC-t elég jó áron , és nem tudom nem e érdemes inkább kivárni?? Bár ahogy olvastam VGA fronton a GCN (és főleg a Hawaii) az teljesen jó lesz a DX12 höz/mantlehoz és inkább a cpu/apu részen kéne ráerősíteni ha bejön a víziója a mérnököknek -
De igazabol az egesz meg mindig uvoltoen mesterseges.
Mar az elejen a viz, aztan amikor megmozdul, akkor kicsit olyan, mintha gumibol lenne az arca, az inge egyaltalan nem gyurodik - ezek persze aprosagok, meg rettenetes szamitasi kapacitast igenyelne a megvalositasuk, de az emberi agy nagyon erzekeny az ilyen aprosagokra is.
Igazabol nem vagyok meggyozodve arrol, hogy olyan nagyon jo irany ez a nagyon realistanak latszodni akaro irany. -
wow, és tényleg FF-al flash jön be és van fullscreen, chrome-al HTML alapú a player és nincs fullscreen. Ezt mondjuk jó lenne megoldani ha lehetséges, mert pont kezd zavaró lenni már a 100. ilyen eset után.
-
Béééla
őstag
A tár nem valósághűen esik ki, és majdnem leírtam hogy kétszer kell csőre tölteni, de újranéztem, így az a beszólás + a kakas nem működése törölve.
De a vízcseppek szépen esnek le a felkeléskor, és az egész látványvilág oké. Jó lesz ez (annak ellenére hogy PC mesterfaj)Ilyet kérünk PC-APUra is
-
Ez így szépen néz ki, de maga a gameplayre leszek kíváncsi hogy ott is ilyen részletességgel és megjelenő grafikával pompázik majd?
-
a technológia részét elhiszem, és azt is, hogy képesek lennének megvalósítani. az is igaz, hogy az E3-at látva idén kezd végre tényleg beindulni a "nextgen" és ennek csak örülni lehet.
én azért továbbra is óvatos maradok, és bármennyire remeg az ujjam a preorder gomb felett, egy jó ideig erős maradok majd.
amíg újra meg tudok bízni a kiadókban.
-
Blyan
félisten
Manapság egyre több alkalommal nem lehet full screen-re tenni az adott yt videót, csak ha megnyitja az ember a YT-on. Ez a Google f@szsága,vagy a feltöltő korlátozása?
a látvány amúgy elég komoly, kíváncsi vagyok a véglegesre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Watch Dogs sem lett lebutítva, csak a 2012-es dizájn sosem tükrözte a végső állapotot. Ez jellemző a multiplatform címekre (főleg, ami hat platformra készül), mert közös tartalomból dolgoznak, és két évvel a megjelenés előtt még nem lehet megmondani, hogy milyen paraméterezés lesz a végleges. Ez egy exkluzív cím, itt csak egy gépre dolgoznak. Nem szükséges más paraméterezés, mert eleve úgy állítják be, hogy a megcélzott egy gépre jó legyen.
-
tDr1v3r
veterán
És ott még a GPU is csak ~7800 GT szint volt, plusz a CELL heterogenitása játszott be... én biztos vagyok benne hogy tartani fogják a látványt, sőt, simán elképzelhető hogy még szebb lesz jövőre.
Mondjuk az sajnálatos hogy az ND-től lépnek le a kreatívok... de remélhetőleg a játék tartalmát nem érinti majd.
-
D3xter27
csendes tag
Azért a Watch Dogs csak csacska kézzel fogdossa az APU gyeplőjét, abszolút semmi pluszt nem akartak kihozni a felépítésből. Itt egy kicsit összetettebb megoldást tártak elénk /reméljük zökkenőmentesen meg tudják majd oldani/
-
-
ez mind szép és jó, de várjuk meg a végleges játékot. utóbb divat lett csillivilli szuperdemókat kiadni, hogy aztán a megjelenéskor szembesüljünk a valósággal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Komolyabb hálózati igényeknek is eleget tehet az OWC Thunderbolt 5-ös dokkolója
- Gumi és felni topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Steam topic
- Autós topik
- Kuponkunyeráló
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Latitude 3450 14" FHD IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 5530 15.6" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple Watch Ultra 3 - Titán Natúr / Titán Black 49 mm több szíjjal- bontatlan, 1 év Apple garancia
- Predator Helios Neo 16" QHD+ IPS i9-13900HX RTX 4060 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Apple Watch Ultra 3 - Titán Natúr / Titán Black 49 mm Milanaise - bontatlan, 1 év Apple garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Apple iPhone SE 2022 / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3392, 94% Akkumulátor
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z87-G43 GAMING Z87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest