Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
"Biztató viszont, hogy a különböző stúdiók, mint a Splash Damage, a Crytek, a Rebellion, a Remedy és a Blizzard az AMD hivatalos partnereként voltak feltüntetve."
Látom... Crytekék bedurcultak a Crysis bukása miatt és rájöttek, hogy rossz oldalon állnak.
-
Sanyix
őstag
Csak szólok hogy a mai techdemo játékok, és a régebbiek is, pár éve távolodnak az életű grafikától, nem közelítenek... a cukormáz ugye.
Én mostanában igazán valósághű grafikát a stalker (float32 shaderekkel, ol moddal), arma, il2-ben (ha nem nézzük a földet
) játékokban láttam(főleg a tájra gondolok). Olyan szürkék tudnak lenni mint a valóság, és olyan színesek is, persze eltúlzás nélkül amit a techdemokban gyakran megejtenek.
-
Aprósólyom
addikt
Már mióta erre vágyom! Egyszer elhatároztam, hogy csak akkor költök megint újra sokat számítógépre, ha egy játék lassan fotorealisztikus lesz. Lehet lassan eljön az ideje... Ebben én személyszerint nagyobb fantáziát látok, mint egy physX-ben. Grat AMD!
Kár, hogy anyagilag küzdelemes útja van az AMD-nek, mert nekem tetszik a válalati stratégiája. Sajnálom, hogy eddig igazán nagy befektető nem látott bennük fantáziát. Legjobb tudomásom szerint.
-
"Hát például profi szobrászok megalkotják a kitalált szörny plasztikáját, és azt fogják scannelni. A mozgatásnál pedig alapul tudják venni a többi élőlényt."
Ez nem túl előnyös megoldás. A profi szobrász magcsinálja gépen a modellt, és kész. Tized annyi pénzbe kerül, és semmivel sem lesz jobb egy agyadfigura szkennelése, mint a modellezés. A szkennelésnek létező modelleknél van jelentőssége, hiszen a valóságot elég tökölős dolog utánozni, de egy fiktív lényt fölösleges szkennelni.
Ebben a demoban nem a szkennelést kell túllihegni, itt a lényeg az, hogy egy full-extrás hi-poly modellt renderel a berendezés valós időben. Teljesen tökmindegy, hogy az alapanyag honnan jön. -
marcias
őstag
válasz
#06658560 #43 üzenetére
Hát például profi szobrászok megalkotják a kitalált szörny plasztikáját, és azt fogják scannelni.
A mozgatásnál pedig alapul tudják venni a többi élőlényt.
v.tom: sőt én azt is észrevettem, hogy az utóbbi időben szépen gyarapodik az AMD partner-tábora. Legutóbb pl. a Blizzarddal fűzték szorosra az együttműködést. De ha belegondoltok, abszolút logikus, hiszen az AMD rendszerre optimalizálni igen kellemes dolog, van 4 magos proci, erős GPU, Havok (mellesleg, a Starcraft2 és a Diablo3 is Havok motoros lesz). Ennyi sztem bőven elég.A Crytek és az nVidia kapcsolata meg sztem olyan hogy most már legszívesebben letagadnák, hogy valaha is együttműködtek. A fél IT világ a Crysis-en röhög, meg amilyen nVidia hype volt körülötte. Amúgy sztem a Crysis kiadása előtt volt csúcson az nVidia, azóta csak folyamatos pofonok érik.
-
Bcy+
tag
Megint valamit felvillantotak a falak mögül ...
-
quby
őstag
Nattyontuti! már várom én is az ilyen tipusú autós szimulátorokat!
-
v.tom
őstag
Remélem ezt észrevettétek:
AMD hivatalos partner: Crytek -
Nem semmi. Ha ezzel a technológiával akarnak játékot készíeni, akkor enyhén öbbszöröse lesz a kiadás a mostaninak... Erre még várhatunk jó darabig. Attól bíztató és jó látni, hogy mutatnak valahová az irányvonalak. Az nV-s cikk is arra utal, hogy haladunk előre...
-
dezz
nagyúr
"a technológia mostantól bárki számára elérhető"
Bárki... akinek tellik ilyen többszáz HD-s kamerát tartalmazó gömb-szobára.
-
Depression
veterán
Na ez már durva. Azt nem gondoltam volna, hogy az ilyesmi ennyire hamar megvalósítható lesz.
-
Egzee
őstag
Hát én nem a technológián vok ki, hanem h mien nevek állnak mögötte!
-
CYBERIA
őstag
Egy darabig lehet, hogy majd' minden játék fotorealisztikus lesz, de szerintem a hagyományos grafika is megmarad bizonyos játékstílusoknál.
Attól meg nem kell tartani, hogy milyen hatással lesznek a lelki világra, az EU úgy is beszabályozza, ha nem tetszik neki. -
cizoe
őstag
3d arcgenerátor - A bekért adatok alapján generálja le az arcképet!!!
Próbáljátok ki, az AMD tuti nem lesz képes soha ilyenre!!!
-
REDeath
őstag
nekem nv karim van, és emiatt ha kevés lesz akkor ugyanilyet berakok sli-be, mert nem játszok annyit, hogy megérje 4850-est vennem cf-es lappal, de ha 2 évvel fiatalabb lennék akkor most tuti olyat vennék, mert nagyon lenyomták az árát annak a brutális kártyá(k)nak.
De a lényeg a (pártatlanságom tisztázása után), hogy ha konkrétan játékokról van szó, akkor nem minden a grafika. multis fpseknél pörög a dolog és ugyse gyönyörködik senki, fel se fogja hogy mennyire jó a grafika a játékban, single fpsekbekben számít , viszont ott nagyrészt a pályát látja az ember, ahogy rtsekben is stb. azt meg nehéz lenne lekamerázni ami a képzelet szüleménye. Játék intrók és hasonlók meg szintén, már most is vannak iszonyat jók, elég csak a blizzard intrókra gondolni. (és ha már blizzard, akkor eszünkbejuthat a legfontosabb is, a Játékélmény)
Úgyhogy ez a cinema dolog kicsit más megközelítés, és nem csak feltétlen játékokban lesz alkalmazva (alkalmazva = évek múlva talán)
A fizika/cinema dolog meg két különböző dolog, értelmetlen azon harcolni, hogy ki miben látja a jövőt.
én ezt a cinema dolgot inkább egyfajta pluszként, kiegészítésként látom a játékok terén nem pedig mindent átfogó új célként, azt inkább magukról a kártyákról kell érteni, hogy melyik cég milyen sorsot/szerepet szán a jövőben a kártyáknak -
Hunter2
addikt
Hát ez tényleg nem gyenge.Remélem belátható időn belűl leszz belőle valami.
-
#06658560
törölt tag
-
JohnR
aktív tag
nVidia már a 6600-ason is ment, de a 7-es sorozat tech bemutatója volt. Azóta csak ATI kártyám van, és örülök, hogy ebbe az irányba mozdultak el ők is. Én is unalmasnak tartom a rajzolt világot (a legjobb grafikusok ellenére is), és egy jó fizikai motorral párosítva, már csak a jó tartalom hiányzik a valósághű szórakozáshoz. Irány a MÁTRIX
...
-
szab.tam
nagyúr
-
virkir
veterán
én nagyon örülök, hogy évről-évre egyre élethűbb a grafika. nagyon sokan álmodunk a telejsen hű grafikáról...
Én meg nem.
Mi nagyon sokan meg arról álmodunk, hogy valaha visszatérjenek a kreatív játékfejlesztők és legyenek ötletes hangulatos játékok amik nem csak percekre tudják lekötni az embereket.
Az a baj, hogy manapság már csak a grafikával tudják a játékokat eladni 0 játékmenet és ötlettelenség mellett. Tisztelet annak az 1-2 kivételnek amik azért még felbukkannak. -
shtml
őstag
Bár a film nem kimondottan a dolog műszaki oldalára van kihegyezve.
-
#06658560
törölt tag
Nem tudom, nekem valahogy nem attol lesz egy jatek jo, hogy elethu, vagy filmszeru a grafikaja...
-
Khan13
senior tag
Elképzeltem, és bár nem vagyok fps rajongó de azt is, meg a szerepjátékokat és minden mást is. Meg is válaszoltátok hogy mi az amiért talán mégsem olyan jó... mert az emberek majd méginkább elvesztik a különbséget a valós és a virtuális közt, aminek nem lesz jó vége... Én is sokáig vártam a szebbnél szebb grafikákat, de már rég túl vagyunk az "elég"en szerintem. A sport játékoknál oké a teljes valós kinézet és működés, ott én is támogatom, mert tényleg hatalmas élmény, de a gyilkolászásnál nagyon is ellenzem. A klasszikusokat meg nem kell piszkálni : )
-
szab.tam
nagyúr
"gondatlanságból mások életét elveszi ..."
???
direkt a nézők közé hajtok! (természetesen bekapcsolt ablaktörlővel...) - vicsorgó smile....
viszont valószínű ugyanúgy meglenne a személyiségtorzító hatása, mint korunk gyakazós játékain felnövekvő nemzedékének egy részén, akinél öszemosódik a valós a virtuálissal. és nem érti miért bűn, ha kibelezi az osztálytársát. (volt rá pl...)
és mivel a virtuális egyre jobban hasonlít a valóságosra grafikailag is, ezért ez a tünet fokozottan jelentkezhet. az csak egy ótvar duma, hogy jó a virtuális térben kiélni magunk, mert kevesebb agresszió jut a valóságosba....
-
dokar
addikt
teljes vizuális élménnyel száguldozhatsz 300-zal, összetöröd magad, és nem fáj. a szalagkorláton túl pedig nem papírbábok integetenk, hanem húsvér szerű fanok.
ha ez megvalósul, akkor bízom benne, hogy nem csak a száguldozások, de a balesetek is valósághűek lennének. kicsit durva, de ha átélné virtuálisan az ember azt az érzést, hogy milyen amikor gondatlanságból mások életét elveszi vagy megnyomorítja, sztem biztos lenne óvatosságra intő kihatása. aki már látott gyomorforgató balesetes fotókat, az el tudja képzelni, hogy milyen rettenes sokként hatna ez egy igazán valósághű autószimulátorban.
-
szab.tam
nagyúr
csak képzelj el egy autószimulátort. teljes vizuális élménnyel száguldozhatsz 300-zal, összetöröd magad, és nem fáj. a szalagkorláton túl pedig nem papírbábok integetenk, hanem húsvér szerű fanok.
ok, már rég óta száguldozhatsza virtuális térben, de az lesz az igazi, ha 1:1 ugyanazt látod pilótafülke nézetben, mintha egy fedélzeti kamera lenne egy autóban.
én nagyon örülök, hogy évről-évre egyre élethűbb a grafika. nagyon sokan álmodunk a telejsen hű grafikáról... az autók külseje már majdnem tökéletes pl. a gridben.supermario pedig valóban jó, ahogy van.
-
Daveedka
tag
hmm érdekes dolog ez a Cinema 2.0
-
szab.tam
nagyúr
válasz
TheVeryGuest #24 üzenetére
én is sokat gondolkoztam már, mi lesz a valós sztárok - virtuális sztárok kapcsolata. mind a két irány meglesz: swarcanéger és tsai bescann-elve, és játékban, animált filmben viszontlátjuk, ő pedig el sem megy a forgatásra, csak a díjat felveszi.
a másik is lehetséges még egy darabig, amikor a virtuáls sztárt egy hozzá hasonló valós színész megszemélyesíti: lara croft - angelina jolie.de az igazán fura az lesz, amikor a totál virtuális sztárnak bulváros magánéletet kreálnak, és azt kajáltaltják majd velünk a fókusz féle műsorok. és a birkák nézni fogják. talán majd még levelet is írnak nekik...
-
Drizzt
nagyúr
Tudom, hogy nem lehetetlen, de ha mutatsz egy olyan algoritmust, ami ilyen mozgást produkál...
Azt is tudom, hogy valós idejű render, de ugyanezt korábban megcsinálta az nv is, csak éppen kisebb részletességgel még. És mozgás nélkül.
Futás közben nagyon szívesen megnézném, valószínűleg lene álleesés, de ahhoz előbb ki kéne adni.A másik video nekem sokkal jobban bejön. A Rubys.
-
TheVeryGuest
senior tag
Na, a csepürágók (gy.k. celebritások) nemsokára mehetnek lopni Franciaországba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A néni az teljesen szkennelt, de ez ebben a formában is nagy dolog, mert ez nem videó, hanem valós idejű render. A hírbéli első képen látszik, hogy különböző környezetben is "el lehet helyezni".
Egyébként nem lehetetlen az utólag hegesztés sem, mert egyszerűen csak az "izmokat" kell kijelölni és azokat megfelelő algoritmussal mozgatni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Johnny Cage #12 üzenetére
A Ruby és a Froblins az work in progress állapotban van. A többiről nincs hír.
-
leviske
veterán
Ezt a videót is ugyan ezzel a technologiával készítették. Azt hiszem, ez bőven realisztikus tájnak nevezhető.
(#12) Johnny Cage: ha belegondolok, hogy az előző videóhoz (hogy ilyen sebességgel lefusson) két darab RV770-es kártya kellett.... nem hiszem, hogy a hölgyes demo futtatásához kisebb lenne a gépigény.
Bár lehet, hogy egy RV770-es GPU (vagy akár egy RV730/10) is letudja futtatni... nem tudom honnan kell letölteni, tehát nem tudom.
(#4) Niquis: Honnan vetted, hogy az AMD nem a fizikára megy?
Én inkább azon gondolkodnék el, hogy melyik cég, mit tart nagy durranásnak... az nV a Phsyx-ot, az AMD meg a Cinema2.0-át... innentől meg el lehet dönteni, hogy kinek a kezében van ütőkártya.
-
A Techpowerup képein látszik, hogy úgyanúgy elkészül a normal map (domborzat), ahogy hagyományosan a játékokban, amiből én arra következtetek, hogy a kártya ugyanazt csinálja, mint hagyományos esetben (pl. játék közben), csak sokkal élethűbben.
Szerintem a kamerák csak a modellezőket, texturázókat, és az animátorokat helyettesítik ez esetben.A Jules Urbach-os videóban is olyasmit magyaráz a csákó, hogy renderelt képről van szó, és a modell teljes egészében tárolva van.
-
No-kia
addikt
ezt nem lehet letölteni vhonnan? vagy vmi hasonló techdemót?
-
Drizzt
nagyúr
-
Hakuoro
aktív tag
Az nvdiás demoban csak egy hajnálküli fejet forgatnak körbe. Most viszont ezzel a technológiával szinte valóságosnak tűnő karaktereket lehet létrehozni.
Jules Urbach - LightStage -
simonzé
addikt
Na, ez már valami. Örülés
-
Johnny Cage
addikt
Ha erre alkalmas az RV770, akkor hol lehet ezeket a demókat letölteni?
-
Drizzt
nagyúr
Ez csak félig igaz, mert 3D-s scannel vitték be. Arra kiváncsi lennék, hogy milyen kari milyen sebességgel mozgatja is meg a dolgot.
Másik: nVidiánál már majd két éves ez a demo: [link] Az Ati most nem pont ugyanezt csinálta meg? Oké, hogy az eredmény jobban néz ki az Ati-s képen, de azért eltelt azóta nem kevés idő...Ha valakit érdekel, letölthető itt:
[link]
Gondolom nv kari kötelező hozzá. -
Hakuoro
aktív tag
A techPowerUp-on van nagyobb kép is!
Elég durva. -
Ha elképzelem, hogy ezt a technikát bevetik FIFA-ban, NBA-ben, PES-ben, NHL-ben... hűha...
-
cizoe
őstag
wow!
-
pilsner
aktív tag
hogy az a nő nem hús-vér, hanem grafika?? beszarás
-
Sőt, a Physx is megy az AMD karikon, igaz, nem hivatalosan.
„Érdekes, hogy néhány hete az NGOHQ.com arról tudósított, hogy Radeon kártyákon is sikerült működésre bírni a PhysX-et, amivel kapcsolatban az AMD egyik PR-menedzsere nagyon visszafogottan, de nem elutasítóan csak ennyit mondott: „Úgy gondoljuk, nagyszerű, ha az emberek kreatív módon használják termékeinket”.”
Forrás: [link] /legalul/.mod: (#4) Niquis: Szerintem a valósághű megjelenítést a kreatív tervezéssel is lehet ötvözni. Itt csak arról van szó - szerintem - hogy elég erős a GPU ahhoz, hogy valósághű képet adjon. Az, hogy az a kép, egy gépből jön, vagy grafikusok munkája, már részlet kérdés.
Kivéve, ha tévedek. -
djsunny
aktív tag
Fotorealisztika
. Végre! Talán néhány éven belül eljutunk oda amire mindig is vágytam. Nevezetesen, hogy a játékok ne úgy nézzenek ki mint egy rajzolt játék hanem úgy mint egy mozifilm.
Persze ehhez nem csak a GPU-nak kell fejlődnie még hanem a CPU-nak is.
-
Niquis
aktív tag
Ez sem rossz, de én a fizikára szavazok. A szememben a film- játék, és hasonlók készítése kreatív folyamat, és ezért több, mint a valóság minél élethűbb lemásolása.
Kivétel a szimulációs célok, ami a fizikánál ugye magától értetődő. -
Oliverda
félisten
Míg az NVIDIA részben a fizikai gyorsításban, addig az AMD a fotorealizmusban látja a grafikus kártyák jövőjét.
Azért az AMD sem fog kimaradni a fizikai gyorsítás támogatásából. Ráadásul ugye az Intel-lel azonos Havok szabványt fogják használni. [link]
-
#41635072
törölt tag
Szerintem is többet ér mint egy physx.
Amúgy kíváncsi leszek, hogy a tájat hogy fogják megoldani.
Csak mert elég furán nézhet az ki, hogy ha egy virtuális világban igazinak látszó emberek szaladgálnak. -
gyiku
nagyúr
nem semmi
kivancsi leszek az 1. ilyen gamera
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Xiaomi Mi 10T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I W10 I Cam I Gari!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest