Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz fungi #7108 üzenetére

    Hát ha az összes ebike-ot egy nagy halmazba rakjuk, akkor tény, hogy nem az aktív sportolók a célközönség.
    Az, hogy hány %-os csak akkuteszteléssel lehetne megmondani, amit egy szoftver kiír, azt erős fenntartással kell kezelni. Persze azt a hatótávokból is látod, hogy mennyire jó, ha most is nagyjából azt tudja mint újonnan, akkor biztosan még kiváló az állapota.

    #7110 Ijk
    Szerintem inkább 5 évvel érdemes számolni, mármint a motort és akkut illetően. A gyártók is nagyjából ezzel kalkulálnak.

    #7112 sebgutkopf
    A Te szemszögödből nézve igaz, de az ebike felhasználóknak csak egy kis szelete aktív valamilyen gravity szakágban, akár versenyző akár hobbi szinten. És ezek a felhasználók is csak az elmúlt pár évben kaptak így rá. Amikor pl 2015-16 környékén felmentem a Pilisbe a Bosch gen 2 Cx-es gépemmel, alig alig láttam e-montist, pedig már akkor is nagyon sok ebike szelte az utakat itthon is, és az sem volt olyan nagyon rég. Sokkal nagyobb volt akkor még az elutasítottsága a pedelec rendszernek, azok között is, akik most nagy megelégedettséggel használják, de a felhasználók többsége koca bringás. Azon szoktam mosolyogni, amikor a használt ebike hirdetéseken ott hüledeznek, hogy van 2-3 ezer km egy bringában, 4-5 ezer meg már a vég. :D Személyesen ismerek jó pár olyan embert aki kb a tesco bicikliről ült át 1-2-3 milliós ebike-ra. És nem azért mert egyszerre nagy bringás lett belőle.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák