Új hozzászólás Aktív témák
-
Mcray
senior tag
Igen. A főtervező Primus azóta már a Legonak dolgozik
Anno két Bushwackert tervezett, de mindkettő fix álló model, ami nem pózolható.
Én az ő második verziójának a formájából indultam ki, igaz sok méretbeli hibát találtam, a rendelkezésre álló méretarányos képekkel összehasonlítva. Egyedül a törzs méretét nem változtattam meg. Minden más (karok, lábak, fegyvergondolák) 33%-kal lett nagyobb az én Bushwackeremben, úgy hogy mindene mozgatható, pózolható.
Amúgy az eredeti model helyett az enyém teljesen üreges, de merevitős mint egy rally kocsi. Nagyon erős, de fele olyan nehéz. Így az ócska csuklós lego elemek fixen meg tudják tartani a szerkezetet, akár egy lábon is
4 hónapot dolgoztam vele és max a színén változtatnék a jövőben, mert a forma szerintem hibátlan.
-
Mcray
senior tag
Köszi az infót!
Ha már él a topic, akkor ezt megosztom veletek a Bushwackert amit terveztem:
Lego Mechwarrior 4 Bushwacker -
Ry0K3N
senior tag
Kaptunk egy pre pre pre pre alfa videót
-
Ry0K3N
senior tag
A játéknak van topicja?
-
Rexdemon
aktív tag
Érdekes lesz ez és kissé fura, mivel nekem a nagy BT feeling az a klánok visszatérésével kezdődött, (Beholder könyvek ugyebár) az meg 3049-ben van, ez a game viszont 3025-ben kezdődik. Vajon jönnek majd a klánok a kampány folyamán?
-
duvi
nagyúr
Megnyílt az online store, ahol folytatódik a pénzgyűjtés
Sok pénznél jobb a több!
-
duvi
nagyúr
2.785.537$ lett a vége
Az összes célt elérték, sőt jócskán túl is szárnyalták
Ezek után a fejlesztőkön a világ szeme, hogy valami kiemelkedőt alkossanak!
-
Rexdemon
aktív tag
39,565 backers $2,648,951 pledged 12 hours to go. Solaris, jövünk!
-
duvi
nagyúr
34 óra van még hátra és 2.429.125 dollárnál tart a gyűjtés
Már csak a legutolsó - 2.500.000 dolláros - Multi PvP van hátra. Ezt a "rongyos" 70.000 dolcsit már csak összedobják a finisben
-
Ry0K3N
senior tag
-
Ry0K3N
senior tag
20 nap van hátra de nagyon belassult. Remélem azért az 1,85 meglesz
-
Mcray
senior tag
Ajánlom kipróbálásra a Mechcommander Omnitech-et. Az eredeti játék teljes konverziója.
-
Cifu
félisten
Az MW3 alapvetően egyjátékos kampányra volt kihegyezve, volt multija, de nem igazán user-friendly módon. Az MW4 viszont az ekkor már dübörgő multiplayer vonatra akart felszállni, ezért is helyezték erre a hangsúlyt. Hogy a tömegeknek is élvezhető legyen, nekiálltak és leegyszerűsítették a Mech-ek átszabhatóságát, mert lássuk be, a Battletech eredeti megoldásával tényleg tök jól el lehet szöszölni órákig, hogy ideális mechet építs magadnak, de egy multi játék nem erről szól. Szóval egyszerűsítettek az egészen, és ebben a kontexusban tök jól elvoltak a játékosok a multival. Sajnos a balance problémákon nem segített ez sem, de ez már egy másik kérdés.
Az MW3-at (meg éppen milyen balance nerf vagy buff kalapács esik a kezükbe, az MWO-t) leszámítva az LRM über fegyver volt mindig. 1km-es lőtáv, indirekt repülési pálya. Az egyedüli probléma ugyebár a korlátozott lőszermennyiség.
És sajnos nem, az MW3-ban sem volt realitása a ballisztikus fegyvereknek. Az AC/2 és az AC/5 eleve túl gyengék, és a lőszerkorlátozás miatt nem ciki, ha messziről nem találod el az ellenfelet. Az AC/10 pedig már túl nehéz volt. 12 tonna a fegyver, csak vigyél két tonna lőszert hozzá, és máris 14 tonna - ami egy PPC és hét heat sink. Na melyik éri meg jobban?
Ugyan ez a baj az AC/20-al is. 16 tonna két tonna (10 lövés!) lőszerrel. Számoljunk MedLas-ra át:
1 MedLas = 1 tonna és 3 hőleadás, plusz 5 sebzés.
4 MedLas = 4 tonna, 12 hőleadás, plusz 20 sebzés (akár az AC/20)
16 tonnából kijön: 4 MedLas (20 sebzés) plusz mellé 12 heat sink (vagyis nulla a generált hőmennyiség papíron). Lőszerproblémád, vagy lőszerrobbanás pedig itt nincs ugye...
Na ezek azok a balance problémák, amik évtizedek óta súlytják a Battletech-et.
-
Archer
őstag
Mechwarrior 3-at imádtam, rengeteget játszottam vele, a 4-et viszont nem tudtam megszeretni pedig több esélyt is adtam neki. Szerintem visszalépés volt a 3-hoz képest. A 3-ban szerintem volt realitása a ballisztikus fegyvereknek, távolról lézer vagy (ER)PPC, közelről meg pár sorozat Ultra AC/20 lábra és vége is volt. A rakétákat nem szerettem, Gauss lassú volt. A sokféle fegyverrendszer tényleg nem volt célravezető, egy távolra egy meg közelre, nálam ez jött be, esetleg nagyobb mecheknél még egy harmadik, de annál több tényleg értelmetlen.
-
Cifu
félisten
A hőgondokat úgy kezelték az MC2-ben, hogy volt minden Mech-nek egy fix hőpontja, és a fegyvereknek is, hogy mennyit generálnak. Lehetett felrakni plusz heat sink-et, így növelni a hőleadást (több hőpont), de az ugye helyet vett el a belső térből. Szóval jól ki volt találva, és felhasználóbarátabb, mint a dinamikus hőleadás/generálás nyomonkövetése. Oké, nincs igazán túlmelegedés, és ebből fakadóan Mech-leállás sem, de ez egy taktikai játék, így szerintem ez nem akkora probléma. Némi áldozat a játszhatóság és felhasználó-barátság jegyében.
A táblás játék fegyverei és játékmechanikája amúgy is életképtelen a valós idejű játékokban, nem véletlen, hogy folyamatosan probléma annak átültetése a játékokba. A Mechwarrior 2-nek is beletört a bicskája (nem tudtad elosztani a fegyverek slotjait), a Mechwarrior 3 volt ezen a téren a legjobb megoldás. De mivel a Mechwarrior játékokban általában sokkal több ellenséges Mech-et kellett legyőzni (valamelyiknél számoltam, 12 ellenséges Mech ellenünk... Köszi...), így például a ballisztikai fegyverek alapból reménytelenek a canon, táblás játékból érkező lőszermennyiség/tonna értékekkel (5 lövés / egy tonna lőszer az AC/20 esetében például), és a sérülések is teljesen más módszerrel valósulnak meg. Szóval emiatt a ballisztikai fegyverek nagyon alulreprezentáltak a Mechwarrior és a Mechcommander játékban is (ott legalább az újrafegyverzés megoldható volt).
A Mechwarrior 4 is követte a Mechcommander féle megoldást, és dobta az eredeti, táblás értékeket, plusz csavart egyet a Ballistic/Missile/Energy slotokkal. Nem is véletlen, hogy a maga idejében olyan népszerű volt: a laikus is átlátta és megértette, mi miért van.
Az MWO esetében kipróbálták a gyári értékeket, majd nagyon gyorsan megduplázták a páncélzati értékeket, hogy ne lehessen egyetlen Alfa csapással szétforgácsolni egy Mech-et. A boat-elvű Mech-ekkel azonban ők sem tudtak mit kezdeni (Boat az, amikor csak egy féle (fő)fegyverzetet pakol valaki fel, de abból minél többet), évek óta mindenféle trükkökkel próbálkoznak, esélytelenül...
Ilyenformán pedig a "gyári" Belső Szférás Mech belszerelések totálisan használhatattlanok lettek. A táblás játékban nem zavaró, ha egy Mech-en 6 különböző fegyverrendszer van, még egy Mechcommander szerű játékban sen, de egy Mechwarrior játékban kettőnél több féle fegyverrendszer általában esélytelené tesz a harctéren....
-
Ptech
addikt
A sima Mechcommanderben is elég jól lehetett PPCboatolni mondjuk. Semmi hardpoint vagy hőgondok. Emlékszem amikor talán a harmadik pályán meg lehett szerezni egy Timber Wolf-ot, vagy tízszer kezdtem újra mire kitaláltam hogyan lehet úgy megcsinálni hogy mindkét CERPPC megmaradjon rajta
-
Cifu
félisten
Ezen lehet vitatkozni, nekem a 2. sok szempontból jobban tetszett, mint az első. Az átvezető mozik terén pl. a korszakban nagyon ott volt a toppon. Ami bántott kicsit, hogy a fegyverek balance-a nem volt rendben, de nagyon nem (LRM-boat meg ERMedLas / PulseMedLas volt az über, de nagyon). Emiatt sok amúgy "korrekt" fegyver-összeállítás alapból mehetett a kukába (AC/20 ill. UAC/20-nak úgy anblokk nem volt értelme, pláne nem egy olyan lassú Mech-ben, mint a Hunchback).
-
Kicsit sajnálom, hogy nem Mechcommander 2, hanem TBS.
-
Cifu
félisten
Boltban ennyibe kerül a Alpha Industries CWU 45P, némileg olcsóbban webshopokból elérhető persze (például innen).
@HussarF: Igen, erre gondoltam.
-
-
Cifu
félisten
Azért az ütem észrevehetően lassult. Egy óra alatt megvolt a 250,000 $, egy nap alatt 1,050,000 $, viszont a második napon ehhez már csak további ~200,000 $ gyűlt össze. Oké, még van 32 nap, de így aligha jön össze a 2,500,000 $ a multiplayer-hez...
-
-
Cheesus
senior tag
Valaki nem gondolkodik nagyobb összeggel való támogatáson?
Nekem egyenlőre csak a kabát kellene a pakkból.
-
davidsone
addikt
virágzik ez a kickstarter cucc
-
Cifu
félisten
Nem, én az ősellenség Nightly Strike (NST) csapatot erősítettem Weyland, ForrestWD, Eichler és Csatti mellett. De csak kb. 3-4-5 hónapot nyomtuk, mert a játék sajnos iszonyúan laposodott (addig még élvezetes volt, amíg csak 1-1 hosszútávú boat Mech volt a pályán, de amikor már 2-3 Gauss és/vagy PPC Boat Daishi alkotott, és jobb hijján a másik oldal is erre tért át, nos, akkor a játék élvezeti foka a zéró környékére zuhant). De igen rémlesz az akkori SHU-sok között, Tündéry, Sumo, Ferki, rPeter és a többiek mellett.
Viszont ez már 14 éve volt...
-
Cifu
félisten
@Peat
: Ami miatt sokan bizakodunk, hogy a Shadowrun játékukkal ezek az alkotók már bemutatták, hogy a kör rendszerű játékokban tudnak valamit. Hangulat és történet terén olyasmit pakoltak le az asztalra, amit a Shadowrun rajongók is és az ilyen téren "szűz" játékosok is meg tudtak emészteni. Igen, nem egy AAA szintű játék, de figyelembe véve mindent, tudnak valamit. Én is jobban örültem volna egy Mechcommander-szerű verziónak, ami valószínűleg sokkal több embert vonzana, de ők maradnak a turn-based rendszernél. Ezzel is megbarátkozom, ha a végeredmény méltó lesz a világhoz.
@troviko: Akkor gondolom te is a Mechwarrior 3015-öt vártad velem együtt, de sajnos ehelyett kaptuk ugye az MWO-t.
Sajnos esély nem sok mutatkozik arra, hogy single-player Mechwarrior játék jönne mostanság...
@haxiboy: Mi a fene köze van a Perpetuum-nak a Battletech-hez? Hogy robotos szimulátor? Na bumm, ilyen volt még kismillió, Heavy Gear sorozat, EarthSiege / StarSiege, hogy a sok 3rd person robotos játékot már fel se hozzam (Chromehounds, Slave Zero, Armored Core, Gundam, stb.). A Perpetuum nem Battletech játék, csak egy fércmű, sajnos. Hiába hazai készítők keze munkája, attól még a véleményem meg van róla, és nem hízelgő...
Én csak a Battletech játékokat hoztam fel, arról volt szó...
@wolruf: Sőt, szvsz az MW4 intrója volt a leghangulatosabb, abban a stílusban egy rendes mozifilm vagy TV sorozat bőven bevállalható lett volna.
Sajnos a legtöbb, ahova ez eljutott a Battletech rajzfilm sorozat, ami még 1990-es évek beli szemmel nézve se igazán kiemelkedő, és ugyebár akkoriban a Battletech a csúcson volt, futott a szekér, volt pénze a FASA-nak, volt marketing hatása a Battletech VR centerek (Virtual World) miatt, és még a világot sem cseszték szét (a 3055-ös időszak után szétesett az egész, mind történetvezetés szempontjából (a Klánok szétbarmolása, Jihad), de főleg technológia terén (Rotary AC-k, Improved Laser weapons, na meg persze Szupernehéz Mech-ek...).
-
wolruf
őstag
Hogy mondod? már majdnem 20?
Az első barátnőmhöz sétálva olvastam a busztól sétálva (meg buszon, meg buszig, meg kb. ott is
), nagyon örült neki, mondhatom. Tényleg nem ma volt, de kb. azonnal szippantott magával az univerzum. Vártam mindig, hogy mikor jelenik meg az új rész, még reklámpapírokat is hordtam bringával, hogy legyen rá pénzem
Intro szempontjából azért a 4. részé sem rossz, sőt. Annak is durván jó hangulata van. Azóta is várom, hogy valaki lásson benne fantáziát (Michael Bay NEEEEEE) és filmesítse meg az univerzumot. Nekem még ZS kategóriában is jó lenne, csak lenne valami
-
troviko
senior tag
Nekem egy MW4: Mercenaries stílusú játék kéne, nem ilyen körökre osztott bityula. No meg ugye feltétel lenne, hogy offline játszható legyen, story mód, stb. Az online szutykok nem érdekelnek. Szóval ez nem. Ettől függetlenül remélem sikeres lesz, hátha generál némi igényt egy MW4:M szerű játékra is.
-
Peat;)
veterán
Amikor elkezdtem nézni az adatlapot reménykedtem valami mechcommander stílusú (mekkora volt...) játékban, de sajnos ez is inkább szimpla püföld a másikat játéknak néz ki. Nem akarok károgni, de részemről semmi meggyőzőt nem láttam az info lapjukon.
MWO idején ugyanez volt, nekem a mechwarrior3 is nagyon tetszett és reménykedtem valami olyasmi stílusban, dehát...tank of world klónra futotta.
Többre lenne érdemes ez a világ.
-
Archer
őstag
Nagyon megérdemelne egy normális offline játékot akár RTS akár szimulátorként, a többi szerintem nem mozgatna meg túl nagy tömegeket, csak a keménymagot. A MWO jól indult a kezdeti infók alapján, de aztán tudjuk mi lett belőle.
-
duvi
nagyúr
Egy nap alatt túl az 1 millión
Vajon mennyi fog összejönni a 35. napra?
Hogy nem fog megállni 2,5 millánál, az is biztos
! Amúgy nálam is itt sorakozik a polcon az összes MW és MC Pc-s játék, valamint az itthon megjelent könyvek. Haverommal már ezerszer álmodoztunk róla, hogy egyszer megfilmesítik a könyveket és egy jó sorozatot készítenek belőle. Legalább Stackpole alapsorozatából!
-
Xaels
félisten
Mondjuk amit ez a csapat a Shadowrunnal művelt megér egy misét, innentől kezdve remélem az a széria is olyan jól sül el mint az.
-
Kabika
csendes tag
Basszus... Én robotot olvastam reboot helyett... Már meg is örültem. Mondjuk egy Mad Dog életnagyságban.
-
Cifu
félisten
Pardon, annyiban javítanék a cikken, hogy nem feltámasztják a BattleTech világát, ugyanis az él(t). Ráadásul a 3025-ös ("eredeti" BattleTech) időviszonylaton nem fognak változtatni, tehát nem is Reboot. Körökre épülő (tehát az eredeti, táblás BattleTech) játékmenetet a MegaMek hosszú idő óta viszi tovább. Volt pár éve ugyebár egy kísérlet egy komolyabb hátterű verzióra, a MechWarrior: Tactics, ami azonban 2013-ban elbukott.
Itt egyébként van egy pici keverés az elnevezések terén:
BattleTech: eredeti táblás játék, az első időkben ilyen néven jöttek ki a számítógépes játékok is (pl. BattleTech: The Crescent Hawk's Inception), és még a játéktermi változat is (BattleTech VR). Megjegyzés: a játék bázisán több oldalág is elszabadult, mint az AeroTech (légi harc), BattleForce (stratégiai szintű játék) vagy a BattleSpace (űrharc). Készült belőle pen-and-paper szerepjáték is, MechWarrior néven.
MechWarrior: Tradicionálisan az Activision-féle első után a BattleMech szimulátorokat ezzel a névvel kezdték illetni. A nagy klasszikus ugye a MechWarrior 2, de aztán volt 3 és 4 is, ami után nem jött ki single-player játék belőle. A MechWarrior Online (MWO) ugyebár a jelenleg egyedüli aktív "hivatalos", céges hátterű játék a világban. Voltak még fan-made verziók, mint a Crysis-MOD MechWarrior: Living Legends.
MechAssault: A Microsoft kezei alatt XBox-ra kijött két "nézd-a-hátam" battletech akciójáték elnevezése.
MechCommander: Dettó Microsoft, viszont RTS játék a világban (és mindkettő bitang jó volt).
Szóval itt tartunk most.
A készítők annyira nem Rebootolnak, hogy a Mech-ek a MechWarrior: Online-ban feltűnt Mech desingokat viszi tovább (az eredeti BattleTech 'robotok' kinézete jó részt Anime sorozatokból jött, nem hivatalosan, és a FASA csúnyán megégette magát velük, ugyanis az érintett Anime filmeket amerikai értékesítésével rendelkező cég beperelte őket, és emiatt ezek a Mech desing-ok kivágásra kerültek a játékból ("Unseen" mech-ek, amiket aztán újragondolva próbáltak többször visszahozni (aka "Reseen" mechek)).
Ettől függetlenül remélem, hogy más téren nem fogják a Piranha szörnyű üzleti hozzáállását átvenni. Mert azok valami iszonyú szörnyű banda (mondom ezt úgy, hogy Founderként 60 dollárt adtam nekik...)
-
wolruf
őstag
Nyamm
Az egész könyvsorozat (magyarul megjelentek) megvan, a 2 megvolt eredeti, keménydobozosban, a 3 szintén eredetiben, aztán... jött a munka és elmúlt a szabad idő mennyisége... Na de ez! Ez érdekel
Nagyon!
Szóval várjuk
-
Chapel
addikt
Mechwarrior 2 intro.
Emlékszem, döbbent arccal ültünk haverommal a gép előtt és nem akartuk elhinni hogy ilyen látvány lehetséges. Na nem gameplayben, hanem introban
Ha nem néztük meg minden alkalommal 10x egymás után akkor egyszer sem -
sheep
addikt
Egy jó offline Mechwarriort szívesen kipróbálnék. Nálam a MW3 az etalon.
-
Ptech
addikt
Remélhetőleg jobb lesz mint az MWO, ami elég szánalmas ütemben fejlődik. Ott gyakorlatilag csak a marketing megy jól, semmi más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Pavilion Gaming - i7-8750H I 16GB I 512SSD I GTX1050 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Asztali PC , R7 5800X , RTX 2080 , 32GB DDR4 , 960GB NVME
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i7-1065G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia GTX1050 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i7-8565U I 16GB I 512SSD I Nvidia GTX1050 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8265U I 8GB I 256SSD + 1TB I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest