Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha 30 millióból kéne autót vennem, nálam egy Nissan fel sem merülne. A fene tudja, tényleg komoly járgány a Nissan GTR, de akkor is "csak" egy Nissan.
Vagy egy 911-es Turbo Porsche-t vagy egy Mercedes CL65 AMG-t vennék.
Összességében, megjelenés, belső tér, presztízs, össze sem érdemes hasonlítani a Porsche-t vagy Mercedest a Nissannal. Esetleg még egy V10-es Audi R8-on is elgondolkoznék. -
plaszy
őstag
Jó kis Audi A7-est azért bevállalnék
-
válasz
CyberPunk666 #148 üzenetére
Most akkor én írjam hogy én meg 40 éve.... ?
Én itt kiszálltam. Ez már nem az én színvonalam...
-
#56573440
törölt tag
válasz
CyberPunk666 #148 üzenetére
plussz olyan terhelést jelent egy félprofi hobbistának is egy két kör, amit el se nagyon tudunk képzelni, nem hiába edzenek speciálisan a profik. ezt hobbi szinten nem lehet űzni, mert iszonyat lóvé, és pár körre egyedül egy pályán értelme nincs. ha lassan mész nincs meg a hőfok a kerekeken, a fékeken, nincs elég leszorító erő és a kanyart nem veszed be. ha gyorsan mész akkor sincs meg az üzemi hőfok és a leszorító erő, és kirepülsz a kanyarban. ha nyomod neki rendesen, akkor meglesz a gumi és fék hőmérséklet is, dolgoznak a szárnyak, és akár működhet is. meg ugye a váltó, és a motor is a profi vezetéshez van tervezve. ha rosszkor, rosszul nyúlsz a pedálhoz taccsra vágod az egészet...
meg minek f1-ezni amikor mondjuk ott egy rakat túraautós verseny, meg ha az se jó akkor tonnaszám igen komoly pályaautók, 8-900 lóerő/tonna és fölötti teljesítménnyel, ami azért már igencsak küldi neki.
-
CyberPunk666
senior tag
Nem tudom minek erősködsz amikor már az első hozzászólásod után látszott, hogy semmi közöd a témához.
Én majdnem 2 évtizede vagyok fanatikus f1 rajongó és pontosan tudom mikor melyik kocsi mire volt jó.Az akkori szabályok még nem írták elő a tartós motorokat, olyannyira, hogy amiről te beszélsz, a 90-es évek, ott más motort használtak az időmérőn és más motort a versenyen.
Az akkori váltók olyan szinten specializáltak voltak, mivel ott is csak 1 versenyt kellett kibírnia, hogy ha egy baleset miatt mondjuk új rajtot kellett venni, akkor azon a futamon 3-4 versenyző kiesett váltó hiba miatt, mert nem bírja ki kétszer azt az iszonyatos terhelés amit a rajt jelent.
A fékeke akkorák, hogy egy versenyt végigbírjanak, nem kell plusz súly. Pontosan csak akkora, hogy a versenytávot kibírja.
Azt még bele sem vettük, hogy komplett szerelőgárda kell hozzá és a gumik fél futamtávot bírnak, optimális használat mellett, de benzinből is 100liter / 100 km... Szóval a fenntartása is igazi horror összeg...
Most (mivel láthatóan fogalmad nincsen a formula 1-ről) megelőzendő, hogy azt a hülyeséget találd mondani, hogy akkor te nem autózol a határon, hogy kíméld és sokkal többet bír. Most közlöm, hogy ha nem hajtod, akkor sokkal kevesebbet bír.
A gumik üzemi hőfokon működnek a legjobban, ha hideg a gumi mert nem hajtod, akkor ledarálódik, ha túlhevül akkor szintén. Még a profi pilóták is szoktak szenvedni ezzel, nem majd egy hobby autós.
A motor és váltó terhelése szintén úgy működik, hogy hajtani kell, pontosan az üzemi sávban, nem jobban és nem kevésbé. Ugye kell személyzet aki figyeli a telemetria adatokat és a vezetőnek a vezetési stílusával alkalmazkodni kell a körülményekhez.Azok az autók a múzeumba, meg a pincébe dicsekedni jók, versenyezni nem lehet velük.
-
#56573440
törölt tag
válasz
coll3ctor #146 üzenetére
plussz hiába van pénzed és adsz fel hirdetést az expresszen, nem fogsz olyan gyári szerelőt találni aki karban tudja tartani az egyébként 1-2 versenyre kikönnyített blokkot, ha valami elszáll akkor se tervrajz se semmi, gyártatni lehet csak miből és hogyan? egy tucat ember kell csak azért hogy a kocsit egyáltalán pályára felkészítsék, és felfűtsék a blokkot mert hidegen el se indul. akinek ilyen kaliberű igényei vannak az vesz egy fxx-et ferraritól, ahhoz van pálya, van verseny, van szerelőcsapat, mindent biztosítanak. ha már a pénz nem kérdés...
-
coll3ctor
tag
Csak az a gond ezekkel a "...szervízelt és teljesen működőképes..." autókkal,hogy használhatatlan múzeumi darabok.A hajtáslánc jó ha kibír 500km-t,a fékek valamivel többet.Alkatrész nincs,még gumit se lehet venni rá(talán közeli méretet amihez hozzáállítható a futómű).Abba kár is belegondolni mi van ha véletlenül nem sikerül az aszfalton maradni.A legtöbb pályáról meg simán elhajtanak,főleg jogsi nélkül(a B kategóriától nem esnek hasra),biztosítás nélkül.
Amik talán használhatóbbak,azok az Indy,Cart autók,azok annyira nem "prototípusok",de azokkal se könnyebb pályát találni. -
válasz
CyberPunk666 #140 üzenetére
Te sem vagy tisztában azzal amit leírtam. Nem a mai csúcstechnikáról írtam hanem a 10-15-20 évvel ezelőtti inaktív de egyébként szervízelt és teljesen működőképes amúgy eladó autókról. pl. Michael Scumacher 1998-as győztes Ferrarija mintegy 400e €-ért kelt el nemrég. Van egy csomó egyéb nem győztes autó töredék áron. Kívácsi vagyok mondjuk hogy "Zsótika" egykori versenygépét (ami csak az F1-ben találtatott lassúnak) odaadnák-e mondjuk 100e €-ért...annyit talán megér valakinek.
-
Muerte
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #143 üzenetére
Nagyon komoly cuccok.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
CyberPunk666 #139 üzenetére
-
kisza25
félisten
mert 20milkáért ez a csúcs
vagy ariel atom 15milla, de azt folyton szerelgetni kell
az aláírásodra a válasz
az objektum részirűl a 30ezer három 100 liter, a vízbűl veszi ki az oxigént tetszik érteni -
CyberPunk666
senior tag
Te nagyon nem vagy tisztában a viszonyokkal...
Egy f1-es autó kormánya kerül annyiba, mint ez az egész gép. Az üzemeltetése olyan árban van, hogy simán a többszörösét viszi el ennek.
Ezt még mindig csak egyszer kell megvenni, az pedig egy folyamatosan nagy kiadás.
Az ára töredéke annak, mintha igazi autóval szeretnél körözni.A felsoroltak közül a kastély az egyedüli aminek az ára összehasonlítható lehet egy f1-es autó vezetésével, de a többi aprópénz, hozzá képest.
-
FatalEror
addikt
-
-
Archer
őstag
Miért mindenki a Nissan csodaautóját akarja venni ennyi pénzből, ennyire népautó lett vagy mi?
Tuti valami európait vennék.
-
coll3ctor
tag
Még jó hogy a pályabejárás rovatba ki van kapcsolva a redbull szimulátorának a hidraulikája,úgy tűnik sokan ledobnák a láncot ha meglátnák dőlöngélni a Webbert.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #132 üzenetére
A villanypásztorral még az ABS-t is lehetne szimulálni...
-
kisza25
félisten
-
#56573440
törölt tag
az ütés az pillanatnyi lenne. egy kigyorsítás vagy fékezés meg nem az, a kanyarodásról meg ne is beszéljünk. a g erőt másképp elég nehéz szimulálni, itt ha jól van megoldva és a látóteret kitölti a kép, akkor brutálisan jó érzés. egy kiállításon volt szerencsém hasonlóhoz, kintről tényleg furcsának néz ki, ha benne ülsz akkor viszont érzed minden rezdülését a kocsinak, ami ha már szimulátor akkor szerintem legalábbis elengedhetetlen. 30 millióért meg szerintem az a minimum hogy a mozgást legenerálja, és még akkor is beleférhet jobb anyagminőség meg spéci cuccok.
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
válasz
Napfénysüti #101 üzenetére
A Nissan Skyline R35 GTR alapára 30M szalonban.
Alig használtam már 20 alatt is van.
A 10 est meg eltankolod(2 hét alatt )
-
plaszy
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #119 üzenetére
Jah az más, akkor nem szóltam
-
Muerte
addikt
Ez a királyság,nem az a papírkutya 30 millás makett
[link]
-
kromatika
veterán
30 millió forint
ezeknek elment az eszük?
-
válasz
proci985 #112 üzenetére
Pontosan! És ezt viszonylag könnyen le is lehet ellenőrizni. Ha háton fekve a hasára tesz valaki egy 15" notebookot és úgy néz rajta mondjuk egy filmet akkor éppen teljesen tele lesz az éles látómező, pedig az csak 15" képátló. Egészen biztosan kiszámolható az az optimális távolság ahol a 23"-os kijelző teszi ugyanezt. Pláne meg 3db egymás mellé rakott 23"-os kijelző.
-
plaszy
őstag
Film már készült ilyenekről: Richie Rich
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
CyberPunk666 #96 üzenetére
ebből a távolságból szerintem annyira nem veszélyesen picik a monitorok. nem munkaeszközről van szó, nem asztalon lesz tartva, hanem a felhasználótól fix távolságra. be kell tölteni a teret.
-
Ugyanaz érvényes amit írtam. Akinek felnőttként van pénze saját moziteremre, saját fürdőre, saját borospincére, saját kastélyra, stb. annak van pénze saját Formula1-es autóra is. Ha meg mégsem lenne elegendő pénze 10-15 éves használt F1 autóra akkor vesz valami jobbfajta sportautót akár még ennyiért is. Összehasonlíthatalanul már érzés egy igazival száguldozni már csak a G erők miatt is, annyi gond lehet vele hogy veszélyes lehet ha valaki ütközik vagy kicsúszik mert a valóságban ugye nincs "reset" gomb.
Csupán egyetlen ügyfélkört tudok ennek elképzelni, bármely milliárdos apuka nagybecsben tartott kisfia aki nem elég nagy még ahhoz hogy egy igazit vezessen. Nekik pont jó lesz az otthoni rezidenciában az egyik hallban szórakozásnak.
-
plaszy
őstag
Persze-persze, nem is vitaként hoztam fel, csak nem ez a F1-es autó lesz az, amit mindenek elé fognak helyezni a vevők. És az ára is elrettentő, holott a többi luxusnak is meglehet a maga, egekbe szökő ára. De nem kell nagyon messze menni, hisz itt vannak a kitudjahánykarátos Vertu mobiloktól kezdve a legdurvább Apple termékeken át...amiknek tuti van "vevőköre", hisz gyártják őket.
-
aram01
nagyúr
Minek kell moziterem otthonra, ha elmehetsz plázába, Imax-ba, 3D-be? Minek kell otthonra wellness részleg (jakuzzi, fürdőmedence, sókamra, szaunák) a házba, mikor elmehetsz 128.000 fürdővárosba?
moziterem jó(lenne) nem kell sorban állni,reklámot nézni,más vihogása miatt lemaradni erről arról,idióta ember telefoncsörgését hallgatni. stb stb
wellnes részleg jó (lenne) mert nem kell sorban állni,lábgomba és sömörtől parázni,félni hogy feltörik a kabinod letapizzák a csajod,belepisálnak a vízbe.
a boros pince 50-50
a többivel egyetértek -
plaszy
őstag
Ez igaz, de ne feledjük a (csúnya szóval élek) sznobokat. Minek kell moziterem otthonra, ha elmehetsz plázába, Imax-ba, 3D-be? Minek kell otthonra wellness részleg (jakuzzi, fürdőmedence, sókamra, szaunák) a házba, mikor elmehetsz 128.000 fürdővárosba? Minek kell a házhoz borospince...mikor vannak MO.-on jó borvidékek, ahová ellehet autókázni. Stb. Szóval az is olyan, igen, ellehet menni versenyautózni pályára...de ez otthon van helyben, és még ki tudja milyen érveket tudnak a vásárlóik felhozni mellette.
-
Kíváncsi vagyok hogy Magyarországon ebből hány darab fog fogyni. Van egy sanda gyanúm hogy egy sem. Akinek lenne erre pénze az nem játszik ilyenekkel, inkább a valódit preferálja, akik meg ellennének vele azoknak nem csak hogy nincs rá pénzük hanem tulajdonképpen nem is fér majd el a nappalijukban sem.
-
aAron_
őstag
Most néztem, ez piros betűs hír
lehet reklám
-
Fancy-boy
addikt
Szerintem aki ezt megengedheti magának, az kibérel egy versenypályát és igazi géppel tolja.
Milliomosként ki kuksolna a szobájában?
-
Alchemist
addikt
Fele pénzből megépítem, tiszta nyereség lesz...
-
Napfénysüti
nagyúr
Gondoltam lesz úgy 2M Ft-nyi az ára de hogy 30...
Ennyiért tényleg lehet már sportautót kapni ami valódi élményt nyújt. -
raper
senior tag
Alkatrész meghibásodás esetén, meg jönnek majd a szerelők és a motortérben kezdik majd el a munkát. De a tulaj persze közben az autójában maradhat.
-
#56573440
törölt tag
válasz
CyberPunk666 #96 üzenetére
én téged nem értelek. lehet 200 millás verdám és milliárdos hajóm a saját szigetemen, attól még miért lenne ésszerű kiadni egy ilyenért 30 milliót ha szimulátorozni szeretnék veszek egy ilyet.
ez tényleg jó buli, mert tényleg szimulátor, és veszély, szervizcsapat, meg hasonló nyalánkságok nélkül lehet csapatni a világ bármelyik aszfaltcsíkján. ez az f1 izé ez egy nagyon drága szék. se több se kevesebb.
-
BlackPriest
őstag
válasz
Ł-IceRocK-Ł #71 üzenetére
hogy másképp tudsz g erőt szimulálni, mint a gravitációval, ha egyhelyben állsz? hidd el, ha a monitort nézed, az agyad nem azt fogja hinni, hogy emelkedik az orra, hanem azt, hogy préselődsz az ülésbe a gyorsulás miatt...
-
CyberPunk666
senior tag
Nem értem a sok fanyalgót. Nyilvánvaló, hogy az ára azért ekkora, mert kis szériás darabról van szó. Ilyenkor exponenciálisan jelentkeznek a tervezési és egyéb gyártási költségek. A dologban még tréning is van, összeszerelés az egész világon, tehát az árban benne van, hogy a fél világon átutaztatják.
Igazi autóval összemérni az árát? Igen, akinek 30 milliója van az nem ilyet vesz, nem is neki készült. Ez azoknak készült akiknek az igazi autójuk már megvan. Meg a házuk és ilyenekre tudnak költeni. Értelmetlen összehasonlítás.
A monitorok szerintem is kicsik, de szerintem cserélhetőek nagyobbra.
Szerintem jó buli, a valódival nem érdemes összehasonlítani, mert megint csak nem egy kategória. Ezzel nem kell kimenni a versenypályára, csak simán átmész a másik szobába, beleülsz és megy. Nincs eső, nincsenek fák, veszély, csak szórakozás, otthon, bármikor.
-
plaszy
őstag
Nagyon jó ötlet, csak kár hogy egy pár tized %-os rétegnek szól.
-
kerekfej
őstag
válasz
anderledani #6 üzenetére
Az F1 2012 nem is szimulátor hanem egy árkád vacakság.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
M@trixfan #15 üzenetére
a hibás perspektíva teljesen normális, mert felülről van fotózva és döntve vannak a szélső monitorok a felhasználó felé. "barel roll"/perspektíva típusú elmászást ülőpozícióra kell belőni.
Oculusból még csak SDK van, az 300usdért húzós. a támogatók között a Doom3, az UnrealEngine és az Unity impozáns, de utóbbit jellemzően -játékprogramozó- oktatásban használják.
Egy jobb Fanatec szett és egy Oculus Rift élményben úgy odavágja ezt 1500 dollár alatt mint "kanapé racer", hogy öröm nézni.
Oculusból az SDKt mondják januárra, honnan tudod, hogy jobb? van konkrét tapasztalatod bármelyik rendszerről? (Oculust nem próbáltam, Fanatecet szintén nem, ellenben eyefinitym van. jellemzően azok mondják, hogy nem jó, akik sose próbálták. az implementáció ennél a rendszernél mondjuk tényleg nem az igazi).cikkhez: ok, ez így nagyon drága, meg tipikus, hogy a ferrari saját szimulátorai (totalcaron volt kép) nem ennyire kidolgozottak autó szempontból (megyjegyzem ők is eyefinityt használnak, kávával).
ricshard444: kb.
-
ricshard444
veterán
Hát ez így elég nagy hulladék hidraulika nélkül...,jól néz ki oké,de ennyi
-
vinibali
őstag
90ezer font és F1 201x-et kell játszni? legalább egy komoly szimulátort írtak volna alá....
-
-
stargazerhu
aktív tag
mint egy falat kenyér, annyira hiányzott már ez
-
válasz
Ł-IceRocK-Ł #71 üzenetére
A kigyorsításkor azért emelkedik el az eleje, mert így lehet a legjobban szimulálni álló helyzetben azt a G erőt amit a kocsi adna, persze ennek értéke max 1G, mivel ennyivel vonz a gravitáció a padlóhoz. Amikor bent vagy a szerkezetben, a monitorhoz képest mindig egyenesen vagy. Fékezésnél is éppen ezért bólint akkorát, nem azért mert egy rally autó orra akkorát bukna egy fékezésnél.
Egyszerűbben:
Amikor a kocsiban fékezel akkor nekifeszülsz az övnek, mivel te a szimulátorban nem gurulsz, ez csak akkor lehetséges, ha "kifolysz" a székből, kigyorsításnál belesüppedsz a székbe, ez csak akkor lehetséges, ha felemelkedik az orra. Fizika...
-
Metalfan
senior tag
30-ból zsírúj Nissan GT-R-t lehet venni, szerintem az jobb élmény, mint egy ilyen bódéban kockulni
-
FatalEror
addikt
válasz
Runner_fxr #78 üzenetére
Hát ez részegen érdekes lenne,mert mondjuk ha nyomtok egy időmérőt,akkor q3 közepe felé,már szerintem biztos elhánynátok magatokat.
-
-
FatalEror
addikt
válasz
Ł-IceRocK-Ł #75 üzenetére
Abban igazad van!
A címet nem figyeltem,de ez már tényleg F1 simulator! -
HaZsolt
őstag
Milyen tesztprogram fut majd ezen az "autón"?
-
FatalEror
addikt
válasz
Ł-IceRocK-Ł #71 üzenetére
Gondolom "multi-platform",szóval nem csak f1-re használja a szimulátort,illetve ezeknél asszem az elektronikus szervókon,megy át jel (gyorsítás/lassítás/kanyarodás/),és amikor gázt ad akkor emelkedik stb,és valszeg egy játék miatt,nem akarta "átprogramozni" a rendszert.
-
kpal
nagyúr
Dubai-ban ennek az ára kb. egy nyalókával egyenlő
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
válasz
BlackPriest #62 üzenetére
Érdekes, mert láttam pár F1 közvetítést és hát az autó eleje nem emelkedik gyorsításnál...
be is baszna.
szóval ezt nem látom túl hitelesnek. -
TOM-202
senior tag
válasz
callmeakos #21 üzenetére
Jaja, ennyiért akár már az Atom V8 is belefér! Az az igazi élvezet nem ez. Egyébként a fentebb hozzászólókhoz egy ekkora monstrumot nem holmi kis lakás szobáiba hanem egy többszintes rezidencia egyik mókaszobájába szántak. Az ára is azt a vásárlóréteget tükrözi. Persze hogy nem férne be egy normál lakásba sem.
-
Taranti
senior tag
Teszt lesz róla?
Mellesleg pedig: [link] -
enginev3.0
félisten
válasz
BlackPriest #62 üzenetére
Azzz....
-
JColee
őstag
válasz
anderledani #6 üzenetére
Én is pont ezt nézem. Ez gagyi így.
-
Skizz
addikt
Ki mire költené blog.
Én egy kopott opelre, meg a maradékot egy normális házra.
-
tvse1995
senior tag
Kíváncsi lennék hányat adnak el belőle...
Inkább vennék 20 millióért egy autót és a maradék 10ből fizetném a pályát meg a benzint -
BlackPriest
őstag
ha bírnám az autóverseny szimulátort, tuti inkább ilyenre mennék rá
-
FatalEror
addikt
Lehet...
De ebből a keretből vehetsz egy igazi versenyautót,és nevezhetsz versenyekre....
Mellesleg a hardver sem "méltó" szerintem az árcédulához,legalább valami komoly xenon kellene bele alsó hangon.Archer:
Ha én egy milliárdos olajsejk lennék és a szintén milliárdos haver egy ilyet venne egy valódi luxus/sportautó helyett, háromszor körberöhögném.
Hát ott inkább lányokkal játszadoznak,nem holmi szimulátorral.... -
Archer
őstag
Ha fél Dubaj az enyém lenne, ezért a kacatért akkor sem adnék egy fillért sem. Ugyan eléggé laikus vagyok a témában de ha erőhatásokat nem szimulál, már eleve nem lehet egy komoly valami. Ok, hogy építettek köré egy kasztnit BBS felnikkel meg valódi féknyergekkel de teljesen funkciótlan az egész. A 23-as kijelzőkkel sem nagyon erőltették meg magukat ráadásul a monitorokból kijövő kábelek "menedzsmentje" is elég kókány, összetekerték őket MacGyver szalaggal?
Ha én egy milliárdos olajsejk lennék és a szintén milliárdos haver egy ilyet venne egy valódi luxus/sportautó helyett, háromszor körberöhögném.
-
Az biztos, hogy vannak akik ilyet vennének, mert van annyi, de akkor már miért nem egy Force Dynamics 401CR-t vesznek helyette? Okés, hogy nem f1 autó alakja van, de van benne közel 1G-s visszahatás, rángat mint állat és kb, 10 millával olcsóbb. 63000 font.
Amúgy mi értelme van és miért drágítják azzal ezt a szimulátort, hogy eredet tárcsák nyergek és felnik vannak rajta???
Semmi értelme, sohasem lehet használni, gyakorlati haszna nincs, ha tényleg valódiak, akkor egy pár millát rádob az árra.
-
enginev3.0
félisten
Már hülyének se tudom nézni azt aki ilyet vesz
Szerintem arra már nincsen szó -
BiP
nagyúr
Jó ötlet amatőr megoldással és túlméretezett árcédulával = lehúzás, még egy kőgazdag számára is, mert ennek töredékéért lehet jobb szimulátorokat kapni.
Mintha félmillióért vennék a tesco-ban egy i3-as integrált vidkaris konfigot, csak mert rá van írva, hogy gamer. -
sing1ep1ayer
őstag
Így van. Én azon sem csodálkoznék, ha nem tudnának belőle eleget gyártani.
-
kpal
nagyúr
Sok olyan él a világba akiket ez az összeg nem vég földhöz
ha tehetném én is vígan meg venném minden szívfájdalom nélkül !
-
albert8
veterán
válasz
Ł-IceRocK-Ł #45 üzenetére
Jajj ne is mond!
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
Ennyiért hány ladát lehet hazavágni ejj...
az sokkal nagyobb élmény mikor csapatod a határba, aki nem próbálta úgyse tudja maradjon a "pozdorja cockpit"-nél.Én egy ralis verziót szívesebben megnézném.
-
echterion
nagyúr
Gazdagok hobbija. Biztos erre is van igény.
-
Pff, egy nullaval elirtak az arat...
-
csucsbicep
nagyúr
Benzit bele!
-
Antibazsi
aktív tag
Valódi Formula versenyautót. A font euró árfolyam különbözetből meg megvannak a pc komponensek+monitor és még egy kisebb lakásra is kijöhet.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na elmennek a sunyiba,,,,,
-
-
Ghard
őstag
bmw-seknek is ezt szoktam mondani, ennyi pénzért autót is lehet venni
-
Jack@l
veterán
ŐŐŐ, szép mint szobadísz, de mint "szimulátor" irtó gagyi.
-
Retekegér
MODERÁTOR
Súlyos, de ezt nem tudom hová tenni: "azonban semmilyen hidraulikus vagy más megoldást nem alkalmaztak a G-erők szimulálására".
Pedig nem ártott volna, most ez így annyi, hogy ülünk egy nagy makettben egy rezgős kormánnyal.Amúgy ja, ennyiért komoly verdát kapni, amiben valódi G-erők hatnak rád.
-
agoka07
senior tag
Nekem kell egy ilyen kamionba
-
#56573440
törölt tag
aham. csak a koncepciót nem értem én... az hogy igazi versenyautóvázra épül az mit jelent? melyik versenyautóéra? melyik f1 csapat adta ki a terveket? én elhittem...
a játékélményt meg nagyban befolyásolják a féktárcsák és féknyergek, amiket gondolom megint csak nem az f1 outletben vettek, bár nem tudom lehet hogy ezeket is lehet kapni valahol, de minden bizonnyal a köridőn ha nem is javít, úgy száll be a tulaj a "szimulátorba", hogy ezt még sumi is hajtotta úgyhogy ma tövig nyomjuk had kopjon.
esőgumis kiszerelésben rendelhető? jobban szeretem ha nedves a pálya, de olyan kiábrándító ha a szemem sarkából meg látom hogy valójában a kocsin slick van...
gondolom a magasabb sofőröknek is jó belső kialakítás pont olyan ami senkinek se igazán jó... de ez már csak a legutolsó apróság ebben.
se a célközönséget nem látom se a koncepciót. ezt meg szimulátornak hívni az elég csökevényes. ez semmivel sem ad többet vissza a lényegből mint egy ezzel természetesen még véletlenül sem össze téveszthető pozdorja cockpit.
az egyébként szintén semmire se jó ariel 3 projektorral , de 4 ténylegeskütutibizony f1-ben használt felnivel, és gumival szerényebben is fele ennyibe fáj, és azért a vizuális élmény sejtésem szerint utóbbiban csak valamivel jobb és élethűbb lehet. ha már statikus mindkettő
-
FlekkeN
aktív tag
Hát én inkább felkeresnék egy játékfejlesztő céget és csinálnék egy rendes szimulátort ennyi pénzért.
-
MZperX75
addikt
Na most ezzel csak az a probléma,hogy 3db FHD-3D projektort hajlított vászonnal vaksötétben egy jó rögzített fotelben jól elrejtett hangtalan PC-vel ,szuper 7.1 hangrendszerrel sokkal jobban élveznék mint ezt a szart.
[link]Ez a videó king!
-
ingyom007
tag
Inkább összehegesztek egy fém vázat magamnak és veszek 3 30"-os monitort....
-
callmeakos
veterán
30 misi ezért vagy fele annyi egy Ariel Atomért.
Denehéz választani -
tomi_mod
aktív tag
válasz
anderledani #6 üzenetére
mit vártál
azt a programot szimulátornak nevezni hajjjjnameg a hardverek, pénze van esze nincs marketing
-
csaabz
őstag
Kicsit sok érte a 30 milla...
-
KRi2
aktív tag
Bullshit, hitgenerátor, bulvár hír. Többet érne ha bármelyik Fanatec-ről írnátok csak ennyit. Több ember vesz olyat, több értelme lenne.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
anderledani #6 üzenetére
Miért az a legjobb szimulátor nem?
Amúgy tetszetős lenne ha 1(nem három) nagyobb tv ,más game ,más szín ,felének a fele és a többi....
-
M@trixfan
addikt
Ez jó, csak sz@r!
Még a promó fotón is hibás a perspektíva a két oldalsó monitoron. Egyébként nem hiszem el, hogy még mindig ennyire gagyi az Eyefinity és az nVidia Surround! A visszapillantó tükör is dísznek van. Maga az autó semmit nem ad hozzá a realizmushoz és teljes mértékben felesleges. Egy jobb Fanatec szett és egy Oculus Rift élményben úgy odavágja ezt 1500 dollár alatt mint "kanapé racer", hogy öröm nézni. Egy szemenként 720p-s Rift már úgy általánosan az egész eyefinity koncepciót búcsúztatná rendesen.
-
defi
tag
Oké, de hogy viszem be a szobámba ?!
-
Latency
senior tag
Basszus, ennyi pénzért lehet venni egy Radical SR4-et és elvinni jó pár világhírű valódi versenypályára. Garantáltan nagyobb élmény.
-
Rusher
őstag
A cím inkább lehetne ez "Formula 1 szimulátor otthonra egy luxus autó áráért" ez már szerintem bőven az a kategória. Aki ennyiért vesz egy ilyet az meg is érdemli.....
-
Angel1981
veterán
válasz
VaniliásRönk #1 üzenetére
Hát, 3 db 30"-os képmegjelenítővel valóban sokkal jobb lenne - ha már ennyit elkérnek érte.
(Akkor meg kb. az autó orrára is kerülhetnek, és még realisztikusabb lenne az élmény.) -
anderledani
őstag
És most komolyan az F1 2012-t rakták bele?
-
albert8
veterán
1 monitorral sokkal jobb lenne szerintem...
-
joysefke
veterán
És mégis milyen videokártya van ebben a csúcsgépben, mert az jóval fontosabb és felteszem drágább is mit a proci...
gondolom nem az i7-es integráltja?J.
-
atike
nagyúr
Pirosban nincs?
Bár lenne annyi pénzem, hogy bele tudjak gondolni egy ilyenbe...
-
csƵ
addikt
Ennyi pénzből hány kört lehet megtenni valódi Formula-autóval, valódi versenypályán?
-
VaniliásRönk
nagyúr
Szerintem a monitorok és a hangfalak is túl nagyok, nem is értem ezek is hogy fértek bele a költségkeretbe...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Baszó Gép 9800x3d/9070XT
- Latitude 3450 14" FHD IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 5530 15.6" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple Watch Ultra 3 - Titán Natúr / Titán Black 49 mm több szíjjal- bontatlan, 1 év Apple garancia
- Predator Helios Neo 16" QHD+ IPS i9-13900HX RTX 4060 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Vadiúj videókártyák! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest