Új hozzászólás Aktív témák
-
Kotomicuki
senior tag
Érdekesnek tartom, hogy szinte mindenki a w3-at tartja az első rész(, a sorozat) ellenfelének, amikor az a Far Cry-okra - és a legutóbbi Ghost Recon-okra - jobban hasonlít játékmechanikailag - hogy milyen játékelemekre van hangsúly fektetve és mi van "lazábban" értelmezve.
Az állandó gyűjtögetés egy túlélőjátékban nem kéne, hogy ennyire bántó legyen - vannak rá könnyítő opciók a menüben - , még ha valóban idegesítőnek is hathat ez a ma emberének, aki mindent megvesz a boltban, fél-1 óra alatt, míg anno az egész nap elmehetett erre az egy, akkoriban eléggé fontos tevékenységre. A fejlesztésekhez szükséges begyűjtés felgyorsítására voltak skill-ek, amik érezhetően javították a loot minőségét és mennyiségét is. Ha meg tényleg felvett minden útjába eső dolgot a játékos, akkor legfeljebb "átcsoportosításra" volt csak szükség a zsákmány területén, hogy a kellő dolgok a kellő mennyiségben meglegyenek -> részemről a sniper íjat használtam sokat, ahhoz meg "drót" kellett, így az összes többi, emiatt kevésbé fogyó összetevőből adogattam el és az így nyert összeget fektettem be drótba és a problémám megoldódott - aztán, hogy összeszedettebben kezdtem el játszani, egyre több fegyverfajtát (ki)használva, ez a gondom is megszűnt. A bioalkatrészek összeszedése is csak a legelején lenne fejvakarás tárgya, de akkor meg még a fejlődés és készletgyűjtés miatt amúgy is mindent le kell ölni és begyűjteni, ami a játékos útjába kerül, így ez sem akkora probléma - nálam a pénz hiánya volt a játék (leg)elején a leginkább limitáló tényező, azt az egyet nem tudtam csak az igényeimnek megfelelő ütemben és mennyiségben beszerezni.
Azért az első részben valóban kicsinek érződik a tárhely-kapacitás, de ott is volt mód többletkészletek magunkkal cipelésére a még ki nem bontott tárolók képében. Ezt a problémát a 2. részben kiküszöbölték.
A közelharcot gyengeségnek felhozni azért nem tudom, mert az akár háztömbnyi méretű, fürge gépek ellen nem látom realisztikusnak azt - pengével a fémpáncél ellen. Igaz, emiatt az íjászat sem egy "korhű" megoldás, de a többi fegyver azért már hihetőbb - egy-egy, újabb FC után meg már fel sem tűnik az ilyesmi. Aztán, hogy maga a harc kinek, hogyan áll kézre, ez meg már tényleg egyéni preferencia.
A hiányosságokba azért számoljuk bele a PS4 korlátait, ami egy mennyiségi limitet is jelent, hogy mit akartak és abból hogyan, mennyi mindent lehetett megvalósítani és ezért mit kell minimumra venni, vagy kihagyni a játékból..., meg amit még nem tudunk az első rész fejlesztésről...A második részben eléggé sokat javítottak az első részben kritikát kapott játékelemeken, ami azért többnyire sikerült is - vagy (csak) még több lett belőlük.
Mindenesetre sikeresebbnek tűnik a kasszáknál a sorozat, mint ahogy azt itt több kritizáló lefestette, tehát biztos, hogy van létjogosultsága, minden hibája ellenére is.
Részemről magába a 2. rész belső egyensúlyába tudnék csak belekötni: az elején, nagyon nehéz fokozaton, még hihetőek, autentikusak a harcok, érződik, hogy Aloy nem egy Terminátor, lapulnia kell, viszont a skill-fán pontokat szerezve ez az érzés kezd eltűnni, mert taktikusan, a lehetőségeket kihasználva pofozkodva az egyre nagyobb gépek is egyre gyorsabban halnak, ezzel inkább unalmassá téve már a vége felé a harcokat - és a minden területen kissé elsokallt mennyiség miatt, magát a játékot is. De nem érződik mégsem annyira túlnyújtott rétestésztának, mint pl. a tLoU II, ami ennél sokkal hamarabb válik monotonná. -
melega
őstag
Vigyázat spoiler:
Az utolsó küldetésem( az utolsó főküldetés), csak az nézze aki végigjátszotta:
[link]
A Gemini kemence, az nézze aki túl van rajta fősztorihoz fűződő kemence:
[link]Mondom most már 50 es szintű vagyok, az összes level 20 asnál nehezebb külédetésem készen van, az összes arénaharcom.
Már csak egy kiegészítő lezárást várok a játékhoz a <spoiler>Nemesis ellen</spoiler>
Amúgya Horizon játékok jobban tetszenek mint a Killzone játékok. -
melega
őstag
Srácok elértem az 50 es szintet maradtak a level 20 alatti mellékküldetések, drónvadászatok, ereklyeromok.
Azpkat már unom.Nem tudjátok valami kiegészítő dlc jön a játékhoz?
Gondolok itt olyanra amiben új főküldetések lesznek. -
Flaxon
újonc
eddig szerintem egy jó játékra sikeresedett jó kis storyja van
-
Rodi 4.80
senior tag
Nem pont erre gondoltam, de hogy egy fűcsomóban is elakad, meg hogy egy ösvényen csak faltól-falig lehet közlekedni, az gáz. Olyan mintha építenénk egy nagy várost, de csak villamossal lehetne benne közlekedni. El lehet jutni azzal is mindenhová csak bizonyos manővereket nem lehet végrehajtani vele.Egyébként nem ezért raktam le pár óra után, elfogadtam hogy ez van, hanem mert monotonnak találtam, meguntam, bármennyire is látványos, meg szuper a hang.
-
melega
őstag
Srácok végigvittem a játékot egy élmény volt.
Jelnleg 45 ös szintű vagyok, és az összes kemence megvan, az összes hosszúnyakú, az összes lázadó tábor, és az összes helyi parancsnokság.
Maradtak a drónok, a roncsmentő küldetések, és a versenyek, meg néhány mellékküldetés.
Egész álló hetet csak játszottam.Nekem a legnehezebb küldetés (melléküldetések) az volt mikor egy extraduált madarat kellet megölnöm miután a hőlégballon szétesett velem és egy mellékszereplővel.
A másik legnehezebb amikor egy extraduált mamutot és hatalmas extraduállt négyláűbú dinót kellett legyőznöm.
Legnehezebb kemence pedig egy hossztúnyakú beüzemelése, és amikor egy arobot siklót kellett legyőzni, alig maradt életem hozzá, és lőszerem.
Sikerült végül a tüskevetővelViszont a végén a tüskevetőt teljesen felfejlesztettem és jelentősen megkönnyxítzette a dolgomat.
-
Crus
őstag
Nem igazán értem, hogy az, hogy 5 éves egy játék, az, hogy jön ahhoz, hogy a core gameplay milyen? 7 éves pl. a Witcher 3, 4 éves a GoW (2018) és nem egy szinten vannak ezzel.
Értem, hogy utólag húzták fel és ahogy írtam a küllem szép. Cyberpunkot nem várt senki, az egy moslék volt megjelenéskor, most már oda lehet tenni emberek elé is, de még mindig kéne beleölni pár 1000 munkaórát, hogy teljesen kész legyen. Remélem megteszik. -
Rodi 4.80
senior tag
"Aloy nem képes Assassin's Creed módra DINAMIKUSAN haladni tereptárgyakon, hanem minden lószarba elakad, ha mászni kell, akkor kizárólag ott képes mászni, ahol naaaagy sárga jellel az jelölve van."
Na pont ezért írtam itt valakinek pár napja, hogy ez nem igazi open world játék, csak olyan mint ha... Ott ugrálhatsz ahol engedi a pálya, ezzel jócskán leszűkítve a lehetőségeket.
Hát hol van ez egy AC-hez, vagy Zelda BOTW-hoz? -
melega
őstag
Srácok egész álló nap játszok és 36 os szintű vaqgyok, mso6t vagyok a 26 os szintű főküldetésnél.
A másik:
Sokan panaszkodtak hogy ez is szokásos könnyű játék askinek ilyen baja van ajánlom az Elden ringet.Bármely soulsborne játékot, vagy ha utálja a stílusát a dead space játékokat, még mindig vállalhatók.
-
Bobek198508
csendes tag
A gomb kiosztásnál ha jól emlékszem szerkeszthető, de nem 100%...
Én a tárgyak felvételét raktam át az R2-re a Tusimában nagyon bejött, gyors/kényelmes mint állandóan a háromszöget nyomkodni!Jó dolognak tűnik a hátas jelenléte is, de az inkább csak hátráltat, az irányítása meg a legelcseszettebb ever. "A" lenyomásával gyorsít, "B" lenyomásával fékez, "Y" lenyomásával száll le és fel róla. JAJJJJ! Hát nem úgy a logikus, hogy a jobb triggerrel gyorsít, ballal lassít és "B"-vel szállsz le? Hát de.
-
hajbel
addikt
Egy 5 éves, PS4-re fejlesztett játékról beszélsz, amit utólag húztak fel PS4 Prora... Mit vártál, Cyberpunkot? Nekem tetszett a harc, nem volt beakadásos probléma sem bug, pedig végigjátszottam PS4 Pron és PC-n is majdnem végig. A Carjas rész nem volt a kedvencem, szerintem gyengére sikeredett, mint ahogy minden játéknak vannak jobb és gyengébb részei.
-
Crus
őstag
válasz
heihachi #119 üzenetére
Részemről a megtiszteltetés, ha akadt, aki elolvasta. Nem bántó szándékkal írtam, ezeket tapasztalom.
Pedig azt azért érdemes tudni az "ügy" kapcsán, hogy én ezt a játékot imádni akartam. PS4-re vettem meg a Complete-et, de aztán volt pletyka, hogy jön PC-re és gondoltam teljes pompájában élvezem majd végig (4k max, HDR, 120 Hz). Ez a része be is jött. Meg is vettem PC-re is, kb. Day 5. Elindítottam, de akkor még voltak vele csúnya performance, meg crash gondok. Kivártam a ~15. patchet. Start.
Most már 35%-nál tartok, elértem a Meridiant egy ideje és egy szemernyit nem javult a véleményem, miközben próbálom élvezni azt amit nyújt. És nem tudom mit nyújt.
Az egyetlen amit néha, nagy ritkán tudok benne élvezni az 1-2 harc, de hamar elmegy a kedvem, amikor vagy az enemy akad be egy tereptárgyba, vagy én. Emiatt rászoktam lassan az A.I. gyengeségének pofátlan kihasználására. Csapda + lure, sunnyogás, menekülés, repeat. Bármi meghal így, mert nagyon hamar feladják a kutatást és visszabattyognak a helyükre. Csak hát az élvezet marad el. A közelharc jó lenne, ha menne, de rettentő suta benne. Az A.I. úgy van belőve, hogy remekül tudja, hogy dodge esetén hová érkezel, miközben persze a kamera totál megőrül, vagy a legnagyobb harcban a fűcsomót látom teljesen belezoomolva.
A Meridian kapcsán azt hittem, hogy végre kapok egy élő, pezsgő fantasztikus várost. Atyaég mennyire nem. Amit kaptam az egy rettentő statikus, kietlen "még nincs kész" bejárható területet, ahol minden ajtó zárva, ahol alig maréknyi emberrel lehet csak beszélni, mert a többi ugyan azt mondja, néha annyira out of context, hogy én szégyellem magam. Pedig nem nekem kell szégyellni magam, azt most már biztosan tudom.#120 b.
35%-nál járok, talán csak éppen egy hangyányival lett jobb. Valahogy nekem ez az egész koncepció nem áll össze.
Akartam még mondani, hogy nagy gondom a játékkal az akadékoskodás! Van pl. lift. Sosincs pont ott ahol kéne, hívom, 40 mp lefelé, 40 mp felfelé, közben lehet kimenni pisilni.
Vagy eleve ami a legnagyobb baj, hogy Aloy nem képes Assassin's Creed módra DINAMIKUSAN haladni tereptárgyakon, hanem minden lószarba elakad, ha mászni kell, akkor kizárólag ott képes mászni, ahol naaaagy sárga jellel az jelölve van. Így n+∞ alkalommal futok bele abba, hogy mennék előre, ott van tőlem a célom 3 méterre, de ott egy szikla/gerenda/karó akármi és nem ugorja át, meg kell kerülni... néha nagyot kell kerülni. Jó dolognak tűnik a hátas jelenléte is, de az inkább csak hátráltat, az irányítása meg a legelcseszettebb ever. "A" lenyomásával gyorsít, "B" lenyomásával fékez, "Y" lenyomásával száll le és fel róla. JAJJJJ! Hát nem úgy a logikus, hogy a jobb triggerrel gyorsít, ballal lassít és "B"-vel szállsz le? Hát de.A másik amibe rendre belefutok, a nyilazás kérdése. Sokszor vettem észre, hogy nyomom a triggert, de csak állok és nem történik semmi... aztán újra rá kell nyomnom és akkor teszi a dolgát. Dugig van a játék ilyen akadályozó, nem átgondolt, vagy rosszul implementált hibás designer döntéssel. Na de mindegy. Szép. Jól fut.
-
#72042496
törölt tag
Szerintem nem. A játék nem mondott erről semmit, és direkt ere keresve se találok megerősítést. Emlékeim szerint még az se számított, hogy lándzsával verted-e le őket. Többször érdemes volt inkább silent hunter ruhában közel menni és bumm.
Láttam olyan pletykát, hogy a harvest arrow növelte a dropok esélyét, szerintem az is csak gépeknél működött.
-
melega
őstag
Srácok kiírja a játék hogy keressek egy helyet a dronmodul csatlakozatatásához. Azt hogyan kell csinálni?
Youtubon nem találok róla semmit -
Én ezelőtt 2-3 éve ezért hagytam abba amúgy mert egyszerűen meguntam. 2 órát tettem bele, de aztán elengedtem. Majd nekifekszem megint valamikor és adok neki még egy esélyt de azt gondolom én is hasonlókat fogok gondolni róla. Mondjuk Eddig két OpenWorld játékot tudtam / bírtam végig játszani, a CP2077 és a Witcher 3 és a FC játékokból párba beletettem 10-20 órát.
Amúgy nagyon jól leírtad kik a gondjaid vele, lehet ezt így is. -
heihachi
addikt
Respect, hogy ezt így le merted írni, és egyébként egyet is értek vele.
Nekem ennél még rosszabb véleményem van róla egyébként, valószínűleg ez az oka, hogy a megjelenés napjától megvan PS-re, és a mai napig nem értem a végére. Az első rész az oka, hogy a másodikért már nem adok pénzt, mindegy milyen jó az általános vélekedés róla.
-
Lenry
félisten
-
Lenry
félisten
nem akarok egyesével végigmenni a listádon, mert egy csomó mindenre írhatnám, hogy "nálam ez sosem fordult elő", de nyilván ez rajtad nem segít (PC verzióval játszottam, lehet, hogy az kevésbé bugos... bár visszagondolva, en bloc nem nagyon voltak bugok)
de azt azért leírom, hogy van a golden fast travel csomag, amiből egyet magadnál tartasz, onnantól korlátlanul utazgathatsz.
Próbálom fejleszteni a tárolókat, de hiába vadásztam le a 102. rókát, a 2 db. rókafogtacsuka akkor se esik, ami pont kéne
ezzel viszont abszolút egyetértek! lootolj két rókabőrt. oké, lelövök 200 rókát és egyiknek sincs bőre! mi a fene tartja akkor össze őket? -
Crus
őstag
Sajnos egyet kell értsek... már az 1. rész kapcsán. A FW kapcsán nem tudom, mert azzal még nem játszottam, de a HZD, ilyen God of War, Last of Us 2, Witcher 3 után, egy rossz vicc.
A teljesség igénye nélkül ezekbe futottam bele az 1. rész kapcsán, PC-n, a cirka 16. patch után, és még csak 25% körül járva... egyúttal érdeklődnék, hogy ezek a FW-ben is jelen vannak???
- A játék maga egy bányászmunka valamelyik 3. világbeli országban. Szinte nincs olyan 20-30mp, hogy ne kellene valami szemetet felvenni, mert ha nem teszed elfogy hamar a harcok közben.
- A grafikán és a tűpontos 5.1 hangon kívül ebben a játékban a negyedénél járva semmi jót nem találtam.
- Respawn. Egy souls játékban érthető, hiszen általa fejlődsz (te magad és a karid is XP-t szerez), tanulsz és amíg nem halsz meg, vagy nem ülsz le a tűzhöz a halott az halott is marad. Nem úgy a HZD 1-ben, ahol elmész pár 100 métert, mész vissza és újra u.o. van az összes levágott mob...
- ...u.e él a felülírásuk esetén is, annyival megtoldva, hogy olyankor mp-ek alatt eltűnik róluk az override és neked támadnak. Olcsó, filléres időhúzás ebben a játékban a respawn, ami persze az eszetlen beléplántált kötelező grind alás szolgája. Rettenet.
- A törzsi táborok annyira homogének, egyformák, hogy ehhez képest a Mad Max játékban látott, a sivatagba tolt táborok külön univerzumoknak hatnak. Ott sikerült megoldani a semmi közepén azt, amit itt ezernyi más környezeti adottság mellett nem.
- A karakterek annyira sekélyesek, olyan iszonyatosan felejthetőek, ráadásul az összesnek pocok arca van, hogy fogalmam sincs gyakran, hogy most éppen kiről is van szó.
- A párbeszédekbe szó szerint belealszom. Utoljára ennyire semmitmondó, üres, hibásan előadott, nulla átéléssel prezentált párbeszédeket a Mass Effect Andromedában láttam.
- A mellékküldetések zöme, ócska, ötlettelen fetch quest és a főszál se túl acélos.
- Nem értem ezeket a napszak és időjárás változásokat se! Szinte azonnal történik! Iszonyat röhejes!
- Hardon játszom. Az emberi ellenfelek így is nagyjából zéró kihívást jelentenek. Minap LVL 18-on bementem egymás után két LVL 25-ös bandita táborba és szétvertem őket, mintha ott se lettek volna. Léptem is vagy 4 szintet csak ettől.
- A gépi ellenfelek A.I.-ja mintha nem is létezne. A hit&run-nal egyrészt nem sok mindent tudnak kezdeni, másrészt valami tereptárgyba nem is olyan ritkán beakadnak.
- Újra és újra bugokba futok egy 5 éves "complete-nek" hazudott játékban. Az egy dolog, hogy ez&az néha flickerezik (4k maxon szinte minden), de az, hogy NPC-k moonwalkolnak, meg beleragadnak valamibe, vagy én ragadok bele valamibe, vagy éppen crashel a játék (más cím előtte 100 óra alatt sem!) az ultragáz. A legutóbb egy boss harcnál beestem a padló közepébe, ahonnan csak a reload szedett ki. Minap bekerültem valami havas táborba. Bent a házban esik a hó! A zárt térben! A sarokban áll egy faszi egy gitárszerű hangszerrel, ezerrel tolja rajta... de... de... semmi. Nem jön a hangocska, elvitte a cicácska.
- Folyamatosan ömlik a loot! (Reminder: hardon játszom.) Iszonyatosan komoly gond már szinte a játék elejétől ezt menedzselni. Próbálom fejleszteni a tárolókat, de hiába vadásztam le a 102. rókát, a 2 db. rókafogtacsuka akkor se esik, ami pont kéne.
- Fast travel csak úgy működik, ha van kaja csomagod, abból levesz egyet. Mi értelme van ennek az időhúzáson kívül? 200m-re mennék, akkor is kell csomag. Rettentő száni.
- Értem, hogy open world (de mi hajcsa'?), de az adott fix, a történet szempontjából kialakított helyszínek designja a béka segge alatt van kettővel. Sok-sok éves játékokban erre ezerszer jobban odafigyeltek.
- Transformers-like ellenfelekre futotta az ötletkosárból. Jaj.
- Rengeteg az ismétlődés. Mindenben. Karikban, helyszínekben, enemyben, szinkronban, tereptárgyakban, a múltból visszamaradt szarokban. (Azt csak érdekességként jegyzem meg, hogy a közlekedési lámpák nagyjából az elsők, amik kidőlnek egy posztapok világban, mert egyrészt könnyűfém, másrészt alig tartja őket valami. De ez legyen a legnagyobb baj...)
- A facial anim zömében kínos, sem mint igényes.
- A HDR-rel dettó valami nem oké. A szürkésebb helyeken ha előre nézel túl sötét, ha lenézel rögtön jó (tehát nem black crush!), ha felnézel dettó jó. Állítottam ezer dolgot, csak ennél a játéknál van ez a gond. Látszik, hogy nem értenek hozzá, mert a felhők HDR-ben ultrán(!) is értelmezhetetlenül néznek ki, hogy pl. a Save Game thumbnailje is HDR nélküli, miközben HDR ON mentetted el... így egy fakóbotrányvalami' a kép, amin néha egyszerűen nem látod, hogy hol is tartottál.
- A zenék zöme nem illik ahhoz ami történik. Túlságosan sokszor van az az érzésem, hogy van a játék, meg van a zene. A kettő nagyon gyakran külön utakon jár.
- Itt is jelen van az a baromság, hogy egyszerre 9-en pofáznak, teljes zűrzavar, ha több NPC van egy helyen.
- De legalább szép... hát jó... ahogy látom millióknak ennyi bőven elég is.
- Ha a srácok főnöke lennék, akkor ezt most így ahogy van a fejükhöz vágnám nekik azzal, hogy toljatok még bele fél évet és szóljatok, ha kész lesz! Shellshock, Killzone részek és aztán a HZD. Nincs több kérdésem. Középszarok tucatjai... -
podtibi
senior tag
Játékmenetileg semennyire sem vonzott, de a gépekkel sem vagyok igazán jóban, mintha jobb ötlete nem is lett volna a gárdának. Látványba és zenébe belekötni nem lehet. De miután meg tud az ember egy-két lényeges dolgot a második részben, nem kell sok ész ahhoz hogy tudja a játékos milyen módon is érhet véget a játék.
A történet megvalósítása zseniális. Mint újdonság? Semmi. Egy realisztikus fantázia világ, melynek története egy unalmasra használt lehetőséggel él. Attól kezdve pedig lehet akárhány része a játéknak, történetileg ugyanoda lyukadunk ki mint bármelyik filmben/sorozatban/rajzfilmben/játékban, már amelyikben élnek azzal a bizonyos unalmasra használt írói ötlettel.
-
Lenry
félisten
a véleményem írtam le
ez a létező legótvarabb, legelcsépeltebb marhaság, amit az internet elterjedése óta szajkózik kb mindenki, aki bedob akárhová valami védhetetlen fasságot, Örök Megmásíthatatlan Igazságként™, aztán meg amikor kapja érte az ívet, akkor jön ez az béna a VéLeMéNyEmEt ÍrTaM lE...
legalább állj ki stabilan a hülyeséged mellett. -
eeXaa
addikt
válasz
Stauffenberg #102 üzenetére
...a véleményem írtam le, az hogy neked nem tettszik és trollkodást kiálltasz, csak téged minősít.
Inkább fogadjátok el, hogy nem mindenkinek ugyanaz a vélemlénye a játékról... Akkor majd felnőttnek nevezhetitek magatokat... -
melega
őstag
Nem tudjátok ha az iota kemence megvan hosszúnyak, akkor mért nem birok sasokat feltörni?
Mért csak azt írja a játék hogy néma csapás. A feltörést a sasnál nem írja
-
melega
őstag
Még olyan gondom van hogy megszereztem a gépekből azt a tulajdonságot mikor a 22 es szintű kemencét megcsináltam hogy sasokat is fel tudjak törni, de a játék csak azt írja ki hogy néma csapás nem írja ki a feltörést hiába teljesítettem a 22 es szintű kemencét és a elkábított ellenfelek feltörése tulajdonságot a fán.
Valami tipp.
-
Remek minőségű és élvezetes írás lett, köszi Grath.
Még az első részt sem játszottam végig sajnos, de nekifekszem hamarosan, most már PS5 -tel felvértezve.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Hát, pontosan nem tudom, mi segíthet, de tippek:
-minden városban lehet új íjakat venni (és rengeteg mellékküldetés is ad jutalomként), és mind eltérő sebzésfajtákkal rendelkezik. A zöld-kék-lila-narancs színkód az erősségi szinteket jelzi.
-a fegyvereket lehet fejleszteni 3-5 szinten keresztül, ami növeli a sebzést is.
-a fejlesztett fegyverekbe lehet tárgyakat tenni, amikkel extra bónuszt (például plusz sebzést) lehet megnyitni.
-nagyon nem mindegy, hogy hol találod el az ellenfeleket. Amikor beszkenneled őket, betagelheted az eltérő komponenseiket (jobbra + R2), és azokat lőve sokkal nagyobb sebzést tudsz elérni.
-ha leszedtél egy páncéldarabot, alatta a "húst" lőve is sokkal nagyobb a sebzés, mint egyébként.
-az íjaknál sokkal többet sebeznek a dárdavető robbanó és fúrófejes lövedékei, igaz, ritkább alapanyagokat is használ ezek gyártása. -
melega
őstag
Én nagycsomó időt töltöttem a játékkal jelnleg 20-as szintű vagyok.
Az 2. hosszúnyakat is aktiváltam a kemencéből.kellett előhozni.
Azzal már fel tudok tőrni hosszúnyakat, robot raptorokat,és robot madarakat.Kérdésem hogyan érjem el hogy a nyilam sebezzenek rendesen?
Alig sebeznek valamit.
Lövöm a nyíllal a karmops dinókat de miliméteeket sebződnek.A harci,, vadász fa felfejlesztésével se sokat sebződnek.
-
hombre[EU]
veterán
teszt alapján a guerilla megint szintet lépett. a generáció végén jöhetnek egy komolyabb rpg-vel is.
én már csak a fotomód miatt is megnézem...majd, egyszer, a tarnished kalandok után -
Rodi 4.80
senior tag
Ez már valóban open world játék vagy olyan mint az első rész? Nekem a nyílt világ azt jeleni hogy oda mászok, lépek ahová akarok mint egy AC-ben, ez fontos egy lopakodós, harcolós játékban.
-
melega
őstag
válasz
CriticalHit #65 üzenetére
Egyetértek nekem a Witcher széria a kedvencem.
Az első részét 0,7 euróért vettem steamről és bármikor újra tudnám játszani 5 végigjátszás 290 óra.
A második egy töltelék de így is fölümúlja a sok évesformáta vágott gyorscsomagolt előrefőzött cod,battlefield,ac, far cry, ghost recorn, battlefront f.stengert
A 3 at a feltörtet 2 szer vittem végig, most újra megvettem az eredetit.
Most megint úgy játszom hogy Ciriből witcher legyen.A HFW jobb mint amire számítottam.
Egy tanárnak meg mondtam hogy amíg a Horizont nem kavarja az ember a valóságtól nincs baj.
Üvölt velem a baj hogy morbid mi játékosok ezt nem szégyelljük ettől mindenki csak agresszìv lesz.
Rohan panaszkodni mindenkinek mi ezt nem szégyelljük.
Inviteleseknek ugyanez volt a bajuk.Én nem fogok velük játékokról beszélni.
Frászt kapnak ha meglátnak minket 16-30éves korosztályt ezzel játszaniGondolom te se barátkozol velük?
Mellesleg félnek hogy végzős középiskilások ettő kattanak beA Horizon Forbidden Westet meg élvezem nagyon
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
CriticalHit #65 üzenetére
+1
Nekem a HZD párbeszédei baromi fárasztóak és unalmasak általában (főleg a side questek), még a main story elmegy, de ott sincs érdemi beleszólás semmibe, ennyi erővel lehetett volna hagyni a fenébe a párbeszédesdit és rendes átvezetőket csinálni, mert az nem interakció, hogy eldöntheted milyen sorrendben teszed fel a kérdéseket.
A Witcher játékok ezzel szemben párbeszédorientáltak és fontosak a karakterek meg a hozzájuk fűződő viszonyod alakítása, ami mellett mellesleg harcolsz is. Ez két külön műfaj. A Horizon valahol félúton van a Rockstar játékok és egy hack'n'slash RPG szerűség között.
-
janeszgol
félisten
Egészen biztosan jönni fog PC-re, így szerencsére nem kell vennem PS-t. De ezért, illetve az Unchartedért megéri még azt is meggondolni. Az Unchartedről le tudok mondani (nagy nehezen), de erről nem akarok. Megvárom a PC-s kiadást.
-
Ger_man
senior tag
válasz
Stauffenberg #60 üzenetére
Ha figyelmesen végig hallgatod, John Linneman pont azt mondja inkább, hogy ennél a játéknál, csak úgy mint a Forza Horizon 5-nél nem tudják egyértelműen kijelenteni melyik mód a legjobb, mindkettőt érdemes kipróbálni, pont a natív 4K adta élesség miatt. Ő pl azt mondja a nagyrész inkább a 4K@30 móddal játszott. Az összes képanyag amit mutatnak is ezzel a móddal készült, kivéve mikor épp a 1800P@60-nal hasonlítják össze.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
#28047104 #52 üzenetére
A Digital Foundry már tesztelte a PS5 verziót, ott nem nagy visszalépés a Performance mód, szóval ők is nyugodt szívvel ajánlják. PS4/PS4 Pro teszt még nincs kint, nem tudom lesz-e Performance mód, de arra tippelnék nem.
-
Ger_man
senior tag
válasz
#28047104 #52 üzenetére
Ez egy nagyon jó kis videó, ami jól bemutatja az egyes módokat, az összes konzolon:
https://youtu.be/1wFAKxvJpU4
A saját lejátszójuk, talán egy picivel jobb:
Horizon: Forbidden West - PS5 vs PS4 Pro vs PS4 Performance Review | A Technical marvel - IGN
Én a látottak alapján, teszek egy próbát a Natív 4K@30-cal is, mert tetszik h milyen tűéles, de egész biztos hogy a magas frame-rate miatt jobb lesz a játékélmény a 60FPS móddal.
Lesz benne Gyro célzás csak úgy mint a The Last of Us Part II-ben:
Horizon Forbidden West | Gyro Aiming Option on PS5 DualSense Controller - YouTube -
nubreed
veterán
Nekem ez vagy vagy kapcsolat. Alapvetően az open world játékokat szeretem, leginkább ilyenekkel játszom. De az nem jön be ezek szerint (vagy itt nem jött be), hogy ilyen mértékben keveredik az új, ami valójában egy szinte őskori szintű törzsi valami, mindenféle ostoba és sehova nem vezetős, ellenben rendkívúl káros vallási hiedelem rendszerrel, és kőbalta szintű eszközökkel, és a "régi" high tech világ. Nekem a kettő összemosása ezek szerint nem jön be. Vagy csak ez vagy csak az. Meg volt egy olyan elvárásom is, hogy a végére, ahogy felfedezem a világot, tele leszek mindenféle high tech kütyüvel és fegyverrel, akár lő fegyverekkel is. Egynek jó volt, a de a végére már rohadtul untam az egészet, csak azért toltam végig, hogy ha már megvettem akkor vigyem végig. Kevés játékban csalódtam ennyire, de mondom ez csak én vagyok. Örülök ha másnak tetszik, ezzel senkinek nem akarom elvenni a kedvét.
-
nubreed
veterán
A törzsi szál nekem is. Meg az én izlésemnek túlságosan nagy volt a kontraszt a high-tech "régi" világ között és az új törzsi, kőbalta szintű "új" világ között. De ez csak én vagyok, tudom, hogy sok embernek tetszik és nincs is ezzel semmi baj. Pont emiatt nem hiszem, hogy valaha is el akarok cseszni újabb 70 - 90 órát a forbidden westre. De aztán ki tudja.
-
Ger_man
senior tag
Sziasztok!
Ezen a honlapon olvastam ezt a PS4 -> PS5 upgrade-ről a Horizon kapcsán:
"Fontos továbbá, hogy ezt az upgrade-et csak egyszer lehet megcsinálni, utána a játékpéldány az adott felhasználói fiókhoz kötődik."
Lényegében ez azt jelenti, hogy ha eladásra kerül a lemez, azt már csak PS4-ként lehet játszani, további upgrade-re nem lesz lehetőség -
#28047104
törölt tag
Igazán remek teszt, öröm volt olvasni. Óriási köszönet érte
Azt szeretném kérdezni, hogy 60 fps módban mennyivel gyengébb a grafika? Én mindenképp abban szeretném jàtszani. Köszi.
-
ddekany
veterán
válasz
Stauffenberg #46 üzenetére
A vízdíj számla stb. kompatibilitás egy dolog. De mindenki kirakja TV-re/monitorra a mobilját, vagy hogyan böngészik? Hát nagy sz*rt. Egérmozi fölött kucorogva neteznek. Úgy elolvasni hosszabb cikkeket, felkutatni bármi nem triviális információt, vagy akár csak videót nézni, kínszenvedés. Na, PS5-n meg nincs böngésző! (Igen, lehet trükközni, hogy üzenet küldesz vkinek egy webcímmel, és megbököd, de hát fülek, könyvjelzők stb. nem lesz.) Meg persze amúgy is szét van korlátozva szoftveresen. És így a végén valóban elérik, hogy legyen PC-d is! Beteg világ...
-
melega
őstag
Nekem a Witcher széria a favorit, az első részét mindig imádom, a harmadikat is ott a mellékküldetések olyanok hogy más arra játékokat épít föl.
Nem tudom sokan mind a mai napig imádják őket én is és egy taxisofőr, de kereskedelmi iskolában a végzősöknek unalmas, a HZD is.
Mondtam nekik próbálják ki a Dark souls 1 remastered, Sekiro, Dead space2 játékokat biztos nem untatják őket.
Amúgy idén én is és egy taxis is ezt várja a legjobban HF Westet.
Amik még nekem lesznek Final fantasy origins, nyáron nekiállok újra a Witcher 3 nak, ősszel Stalker 2 jövőre Plague tale requiem megvett de korai volt. God of War ragnarök ami még érdekel.
Meg az állítólag készülő Ghost of Tsushima készitőitől az új játékukat ami állítólag a feudális Japánban fog játszódni.
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
CriticalHit #44 üzenetére
Még jó, hogy a harccal kapcsolatban ezt senki nem tette meg, nem?
-
janos68
aktív tag
válasz
Stauffenberg #46 üzenetére
Az én környezetemben,már szinte senkinek sem volt gépe,mert amire kellett ,azt a mobil kiváltotta.Nekem soha nem volt még gondom a számlák fizetésével,de másnak simán lehet,ezt ebbe a remek digitális világban készséggel elismerem.
Ez változozott annyiban,hogy a Covid miatt akinek otthonról kellett melózni,az kapott a cégtől notebook-ot,olyan felszereltséggel,amit te is írtál.
Játékra konzol.PS1-óta nem is használok mást,hiszen erre van kitalálva.Másnak ugyanez csak pc.Én már képtelen lennék visszatérni rá. -
Stauffenberg
nagyúr
Ez a "méregdrága" PC dolog nem igazán fedi a valóságot. Egy PS5 + garis refurbished üzleti laptop kombó simán kijön annyiból, mint amibe most egy középkategóriás VGA kerül (a többi komponens nélkül). De ha kell az asztali gép csak netezésre és videónézésre, akkor kis ráhagyással még az is kijöhet, VGA sem kell bele, csak legyen egy olyan IGP, ami meghajtja a mai videós formátumokat és kész.
A környezetemben az a tapasztalat, hogy akik nagy arccal mentek bele a "nekem egy mobil is elég mindenre" életérzésbe, ma már mind vett valami asztali gépet vagy laptopot, mert a vízdíj számlát nem tudja letölteni a szar weboldalról, netbank appban nincs benne minden funkció, ami az asztaliban igen vagy olykor meg kéne írni egy chat üzenetnél hosszabb emailt is.
Ne a gaming PC árakból induljunk ki.
-
janos68
aktív tag
válasz
CriticalHit #44 üzenetére
A Witcher 3.-ban messze a leggyengébb rész a harcnak nevezett paródia volt.90%-ban csak a tüzet használtam,mert a többi fejlesztéssel csak az idő ment el,a hatékonyság nem.
-
CriticalHit
addikt
Az ellenség nevetséges butasága, a gyenge mesterséges intelligencia miatt minden izgalom, kihívás nélküli hentelés lett. Teljesen hibás a TW3-hoz hasonlítani.
-
janos68
aktív tag
Egy átlagembernek,aki csak játszani,filmet nézni,zenélni,netezni(facebook és a többiek)szeret,annak tökéletes egy PS5 és egy szinte mindenkinél megtalálható bármelyik mobil.Teljesen felesleges nekik egy manapság méregdrága pc.
Aki ezekmellett melóra használnál,azoknak egyértelmű hogy kell egy notebook is. -
prolad
addikt
Eszembe juttatta a teszt, hogy nekiálltam még 2020 vége felé az előző résznek, kb a tutorial végéig el is jutottam, azóta is ott tartok. Lehet adni kéne neki még egy esélyt.
-
omfgk
veterán
Várjuk PC-re.
-
Felesbandi
senior tag
Kozben neztem videokat a jatekrol es a dialogusok sokkal jobbnak tunnek, mint az elozo reszben. Ez igy elegge igeretesnek hangzik.
-
.LnB
titán
Na, Stöki is ugyan azt írta, mint te Grath. Nagyon egybecseng a két írás.
Lehet, hogy akkor mégis előrendelem péntekig. -
Max_218
tag
Sziasztok!
Vehetem a ps4-es változatot,ps5-re? ingyenes frissitést bevállalták még is?
-
pandras83
őstag
válasz
CptAdamica #30 üzenetére
ja, hogy ilyen soká jön...akkor kár ezen izgulnom
-
Felesbandi
senior tag
"Nagyszerű, fordulatos történet, remek karakterekkel"
Az elso reszben ez volt az, ami nagyon nem jott ossze (legalabbis szerintem). Ha ez a resze most tenyleg jo lett, akkor en mar elegedett leszek. Kell majd egy PS5. -
pandras83
őstag
-
gliskard
senior tag
Város nagyon! Az első is lekötött és imádtam (ezért és az Uncharted miatt vettem egy használt PS4 Pro-t)
Grath leírása is elég jó lett! Köszi a munkád! -
Lenry
félisten
jah igen, vennem kell egy PS4-et
-
-=V3rthil=-
őstag
Nekem nagyon bejött a kezelés, komolyan mondom, hogy azóta se találtam másik játékot, ami ennyire feküdt volna... Viszont örülök, hogy más is úgy van vele, hogy normál alatt nem játszik, mert az már megalázó
Most meg azon agyalok, hogy megvegyem-e PS4-re... Amikor bejelentették, kb biztos voltam benne, hoggy addigra lesz PS5-öm, de egyrészt nem lehet kapni, másrészt kb ez az egy játék lenne, ami miatt megvenném... De ezt valahogy teljes pompájában szeretném kipróbálni... :/
-
En ketsze futottam neki az elso resznek de egyszeruen a harc resze annyira nem tetszett, pontosabban ugyetlen voltam hogy mind a ketszer abbahagytam pedig az alap koncepcio nagyon tetszett/tetszik…
persze van valami konnyu mod ami viszont mar a megalazo kategoria, ki sem probaltam. Nem tudom hogy az uj resz ezen mennyit valtozott mert ha ugyanaz mint az 1 akkor sajnos ezt is kihagyom. -
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem nem kell erős közelharc a Horizon játékokba, de az első részre azért nem azt mondjuk, hogy ez nem az erőssége, hanem azt, hogy teljesen suta és béna. Tök jó dolog lopakodni, tervezni, csapdát állítani és távolról lecsapni, de amikor balul sülnek el a dolgok, akkor még rögtönözni sem tudsz közelharcra támaszkodva, ehelyett dobálod a cicabukfencket 10 percig, amíg az üldözőid be nem ragadnak egy szikla mögé, hogy végre legyen egy lélegzetnyi időd felhúzni az íjat.
-
#72042496
törölt tag
A grafikáról volt szó, de a Tempest audio hogyan működik benne? Az összefoglalóban ill. keresővel nem találtam erről infót, jobban kutakodni viszont nem merek.
-
Boky
csendes tag
Valaki tudna ebben segíteni, egész életemben PC-s voltam, tavaly február óta van PS5-öm, eddig mindig használtan, hardverapróról vettem meg eddig a játékokat, a HFW lesz az első játék amit 1. nap, lehetőleg az 1. perctől kezdve játszanék.
Ha megrendelem valamelyik webshopnál, van lehetőség arra, hogy már péntek előtt átvegyem a játékot, hogy így péntek reggel a startnál már lehessen játszani?
Ha igen, minden webshop csinálja ezt, vagy csak pár? -
.LnB
titán
Pont az a törzsi szál borított ki az első részben. A két sztori szál között túl nagy volt a kontraszt. És teljesen érdektelen volt számomra a törzses. Emlékszem, mentem volna a fináléra, aztán kiírta a játék, hogy nem-nem, amíg be nem fejezed a törzsi sztoriszálat is...
És most nem emlékszem már rá nagyon, de annak talán nem is volt ráhatása a végére? Vagy akkor jöttek csak segíteni ha azt befejeztem?Na de az a lényeg, hogy legyen igazad. Akkor legalább tényleg nem csak egy grafikai "erőfitogtatást" kaptunk, hanem tényleg fejlődött a Horizon széria.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Hát, ahogy írtam, a Witcher 3 küldetéseinek vészjósló, sötét hangulata, mondjuk a vérbáró gyermekével vagy a három boszorkánnyal kapcsolatos kavarás azért még mindig emlékezetesebb. De ahogy be van csomagolva itt minden, amilyen igényesen megjelenik minden, az parádés.
Amúgy, ha egy játékot (filmet, könyvet) úgy zárnak le, hogy minden, de tényleg minden abszolút kielégítően záródik, akkor nem lehet hozzá folytatást csinálni. Volt haszna az első résznek is, lényegében megdöntötted a Napkirály terroruralmát, megmentetted a Carja és Oseram törzseket a kihalástól, és lenulláztad Hades tervét. Egy kitaszított barbártól nem rossz.
-
.LnB
titán
Nagyon jó azt olvasni, hogy a mellék küldetések kidolgozottak lettek. De, hogy egyenesen jobbak a Witcher 3-nál?? Itt a nulláról, rögtön az egyik legjobb nyomdokaiba léptek?! Sőt, ahogy te írtad, felül is múlja a Witcher 3-at?! Ezt hiszem ha látom.
Na meg azt a jó (sztori) írást is. Mert ilyen tekintetben, számomra az első rész óriási csalódás volt. Szóval ha ezt a két dolgot tényleg rendbetették, ahogy te is írtad, akkor nálam már nyert ügye lesz a játéknak. Talán Aloy motivációja nem fog 3 percenként változni. És nem fog a kijelentéseinek teljese ellentmondó cselekedeteket csinálni. És a végén nem tolja az arcomba a játék, hogy amit csináltam az teljesen felesleges volt, mert a Sylens csávó ugye...
(spoilert nem akarok írni).
Szóval ha ezek igazak, akkor ez tényleg jó lehet. De pont az első rész után maradt, rossz szájíz miatt, nem is terveztem ezt most rögtön megvenni.
(Ma ilyen "Grath nap van", ez előtt a teszt előtt, olvastam a Star Citizenes írásodat.)
Hétvégén meg befejeztem a Mass Effect Legendary Edition-t. Megértem, hogy miért lett nálad a tavalyi év legjobbja. Én most játszottam végig először. Tetszett nagyon. (Jobban mint a Psychonauts 2...
)
-
CptAdamica
veterán
Hype, hype, hype, első résszel csak kicsit játszottam, de az is meggyőző volt, hogy most a 2. részt nagyon várjam, jöhetne már.
-
aerosmith
őstag
PCn lesz valamikor?
-
Grath
HÁZIGAZDA
Hát például, mert van egy teljes arénaharcos küldetésvonal a Forbidden Westben, aminek során csak lándzsát használhatsz.
De nem is értem a kérdés logikáját: ha teljesen felesleges egy funkció egy játékban, akkor vegyék ki belőle, nem? Ha pedig nem felesleges, és a harcrendszer integráns része (mint itt), akkor egy kritikában igenis helye van a, hát, kritikának. -
zolomon17
senior tag
Miért elvárás egy alapvetően távolsági harcra és lopakodásra építkező játéktól az erős közelharc
Az első részben csak akkor volt full contact helyzet ha elbénáztál valamit és teljesen világosan nem az volt a cél hogy a lándzsával le tudj verni bárkit.
-
Croissant
aktív tag
Az a majdnem napra pontosan 4 évvel ezelőtt már 5 éve volt
(nagyon szomorú, én is sajnálom, de ez van
)
-
Peace
nagyúr
Piszkosul várom!!! Az idei felhozatalból egyértelműen a legjobban! <3
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Yettel topik
- Milyen autót vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sorozatok
- LED világítás a lakásban
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- One mobilszolgáltatások
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7470 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- AlzaPower M7503CA Fast Charge 100W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest