Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
Vajon mikor érkezik meg valóban a játékba? 2019 novemberi a hír, most 2020 március van.
-
ElEvEn11
senior tag
Az megvan, hogy a World of Warships-ben is azt mondták a fejlesztők évekig, hogy sohasem lesznek benne tengeralattjárók, meg dinamikus időjárás? Na most nézd meg a játékot!
Füstgránát rohadtul sokat dobna rajta. Most éppen a svéd td vonalat tolom. Nagyon sokszor segítene elmenekülni. Ma is úgy picsáztak ki, hogy tudtam; jönnek rám, de meg kellene előbb fordulnom és elrongyolni az ellenkező irányba. Csak ugye mire éppen megfordultam az ellenfél már rám is talált. Amúgy meg, ha más játékban meg tudták oldani, akkor itt is menne. az enCore motor egyébként is viszonylag új, úgy tudom. Tehát simán lehet még benne potenciál.
Dinamikus időjárás ugyanúgy jót tenne a játékélménynek és bizony néha meg tudna fordítani egy meccset, ahogy a WoWs-ban is.
A többi füstgránátos dologra meg Cifu már reagált. Agreed vele. -
Hellwhatever
aktív tag
-
válasz
Hellwhatever #91 üzenetére
érdekes, hogy RT nélkül j 7000 pont( 25 %) körüli előnye van a kártyádnak a sima 2060 nal szemben, RT vel viszont csak 1500 pont ,nem egészen 7 % .
-
-
Cifu
félisten
Hiába csavarod, a War Thunder több pontban áll közelebb egy reális szimulátorhoz, mint a World of Tanks. Én is csak ennyit állítottam, hogy a WoT-hoz képest egy nagyságrenddel realistább...
Még a Steel Beasts Pro PE szimulációjába is bele lehet kötni, mert ott például a sérülésmodell vizualizációja ciki sok szempontból...
-
Cifu
félisten
Attól miért lesz jobb a játékélmény, ha egy M3 Lee használhatja például a 75 és a 37mm-es lövegeit is?
Ez egy első sorban szórakoztatásra való játék, nem az az esszenciája, hogy valósághűen adja vissza a harckocsi-harcokat.A Ray-Tracing a grafikai megjelenítést javítja, szerintem a felhasználói bázis jó része örül annak, hogy szebb grafikával játszhat...
-
Cifu
félisten
Vannak realista harckocsi szimulátorok. Mindenek előtt ott a Steel Beasts Pro PE. Civilebb szinten mondjuk ott van még a Steel Armor: Blaze of War. Ha WoT szinten nézelődsz, akkor ott van a War Thunder, ami a WoT-hoz képest egy nagyságrenddel realistább.
Szóval ha ilyesmire vágysz, vannak lehetőségek...
-
Reggie0
félisten
Akkor lehet, hogy Vision 3D-ben sem kell kikapcsolni az arnyekokat vegre.
-
DraXoN
addikt
Ezen a vonalon mondjuk tovább lehet haladni úgy, hogy a külső nézetet "megszüntetni" és csak belülről a tényleges "réseken" át lehetne látni, vagy a parancsnok a fejét kidugva nézelődni, de akkor "kockáztat" azzal, hogy igen könnyű célpont lenne (és már egy közeli robbanás reteszei is "elvihetnék")...
De nem szimulátorok ezek (sajnos?) ... nem tudom elképzelni, hogy ez javítaná, vagy rosszabbá tenné-e a játékélményt...
-
Cifu
félisten
Azt már ezerszer leírták, hogy ez egy Counter-Strike harckocsikkal. Hiába élethűek a modellek, hiába van rohadt összetett ballisztika és sérülésmodell, bármit átszerkesztenek, ha a játékegyensúly vagy a játékélmény úgy kívánja meg. Ezért vannak olyan fejvakarós dolgok, mint például, hogy nem láthatsz meg 500 méterről egy 3 méter magas, 70km/h sebességgel robogó harckocsit...
Soha nem akartak élethű szimulátort csinálni belőle, így nem túl esélyes, hogy a több tornyos harckocsik kihasználhassák a lehetőségeiket...
-
wwenigma
Jómunkásember
Az az A10-6700 attól 100%-on megy hogy rágondolsz a sugárkövetésre...
Egyébként ha nem is ultrán de egy "high" nem fog annyira rontani a teljesitmenyen hogy ne kapcsoljam be.
Aztán persze ki mert a gyári arnyekok se rosszak és nem azt nézem.BTW azt irja "all logical cores enabled: 16" , azt hogy gondolja? Proci pihen teszt (ultra rt) közben....
-
TeeBee73
veterán
-
hardzsi2
aktív tag
válasz
Alogonomus #11 üzenetére
+1
-
icp1970
senior tag
Érdekes volt.Köszi.
-
RT veszteségek architektúra szerint
Turing -35%
Pascal -40%
Navi -42%
Polaris -47% -
MongolZ
addikt
Ez a Core előtti időkben volt, PII-n tankok kilövésekor akadt be akár fél mp-re, FX-en ez pár tizedre csökkent, majd egy sima G4560-on teljesen megszánt, ami azért frekiben sem egy óriás. Azt hiszem már Core volt, amikor jött a 6700T, ami azért továbbra sem az acélos 1 szálas teljesítményéről híres...
-
-
aginor
veterán
Vannak technikai gondok a motorral, de ez így ebben a formában nem teljesen igaz szerintem (sokáig hajtottam 8320+rx470-el is). Nem az AMD processzorokat nem szerette, hanem a sok magos, szálanként alacsonyabb teljesítményű modelleket, ezért muzsikált jobban egy csak két szálas, de magasabb órajeles Pentiumon, de szerintem mostanra már ez is eltűnt, legalábbis a Core bevezetése óta én ilyet nem láttam. Viszont az folyamatosan jelen van, hogy a játék nem szereti, ha merevlemezről futtatod, ilyenkor ugyanis nálam a textúrabetöltés sebessége valami szánalmas, és sokszor már megy a csata, mikor még mindig pakolgatja fel őket, ill. ilyenkor a meccs indulása után pár másodperccel menetrend szerűen van egy bazi nagy lag. Ezeket egy SSD megoldotta, viszont a stabilitási problémák továbbra is fennállnak. Egy szó mint száz, kiválóan megírt, stabil hibamentes a játék.
-
-
-
aginor
veterán
Valami más baj is lehet ezzel az implementációval, mivel ha jól emlékszem, akkor nálam 1660Ti-vel csak 25% körüli volt a teljesítményvesztés, de megnézem este pontosan, hátha csak rosszul emlékszem.
-
GodGamer5
addikt
Nálam csuma maxon 60fps alá nem is ment a techdemo 2560*1080-ban, úgyhogy nagyon szimpatikus a dolog, remélem sok játékba beszivárog ez a megoldás.
-
Raymond
titán
Hat valami csiszolas kell az 5700XT-nek mert ennel jobban kene teljesitenie. Nalam ez van egy Strix 2080-al:
Pont FPS
---------------------------------------
Off : 27851 167
High : 21909 131
Maximum : 20282 122
Ultra : 18180 109A CB-nel lathato 2070-es eredmenyekhez kepest ez kb. +32% es kb. ennyivel (3x%) gyorsabb GFlops es Texels/s-ban a 2080 a 2070-nel. A pixel fillrate es a mem savszel kb. egyforma. Az 5700XT a papir orajeleken olyan 30%-al jobb az flops es tex teljesitmenyben mint a 2070 de mivel az joval a hivatalos fole boost-ol a valosagban olyan mondjuk 15% jobb csak. Attol fuggetlenul nem kene annyival lassabbnak lennie, az Off eredmenyek kb. egyformak.
-
Qkackca
őstag
Nekem pl ultran felezi, mediumon meg majdnem harmadolja a pontszámot ha bekapcsolom az rt-t (A10-6700, Rx 580 4gb, 8gb ram / cpu közel 100%, gpu viszont 16% kihasználtsággal megy az aida napló szerint...)
Ja és 1 perccel a vége előtt megáll a venti a gpun, csak az utolsó pár másodpercen indul újra szóval szerintem valós lehet a gpu kihasználtság
-
Cifu
félisten
válasz
bertapet11 #46 üzenetére
Elég komoly különbség az RTX 2070 vs. RX 5700 XT szinten...
Tudom-tudom, majd decemberben az új driver...
-
Macka
veterán
Juhééé. Ez kell ide, ettől sokkal jobb lesz ez a játék.
-
-
aginor
veterán
Ilyet nem mondtak, de egyelőre csak az árnyékokkal játszadoznak. Gondolom oka van, ami akár az is lehet, hogy hardveres megoldás nélkül ennyi vállalható be, de az is, hogy a motor nem bírna el többet, vagy csak simán erre áll a cerkája az egyik programozónak, ezt egyelőre nem tudhatjuk.
Ködgránát?! Ugyanmár, minek az! Abból nem lehet prémium tankot csinálni, amit el lehet adni.
-
kikikirly
senior tag
Igy néznek ki RT nélkül max grafikán az árnyékok? X D
Nem egy játékba van külön elsimítás az árnyékokra, és közel hozzák az itteni RT-s árnyékok szintjét.Igaz árnyék elsimítás is levesz az FPS-ből de közel se annyit mintha RT-vel csinálnád.
Azért választhatták az RT-s megoldást mert később a tükröződést,fényterjedést is RT-vel akarják megoldani, most még csak ismerkednek a rendszer működésével. -
MeszesKPT
őstag
Nagyon kellett figyelnem, hogy meglássam a különbséget, de biztosan csak öregszem.
-
Prof
addikt
hmm nagyon lemaradtam, en meg ott tartok az online MMO harci jatekoknal minimumra levettek a jatekosok mindent, hogy jobban lassak az elenfelet, folyamatosabb gyorsabb legyen a jatek.
Azert biztos hasznos annak aki screenshotokat keszit, de szzertinem ez az egesz RT tema nagyon tul van lihegve, plane hogy mit tudott mar 10 eve is a valodi RT amit filmeknel hasznalnak. (szuperszamitogepeken renderelve persze) -
DraXoN
addikt
válasz
Alogonomus #27 üzenetére
Az adott különbség erősen csak videokártyákból lehet, ugyan 470-em van, de a RedDevil RX470 órajelei szinte megegyeznek az 570 alap órajeleivel. A CPU ezek szerint meg csak malmozik...
-
Ha jól értettem a cikket, akkor A CPU nak itt igazából ugyan az a szerepe- a normál számítási kapacitáson kívül-, mint a RT magnak az RTx kártyákban, egy BVH gyorsító, ami valószínűleg nem igazán számítás igényes feladat, inkább egyfajta cache szerepet tölt be az ütközések kiszámításának a gyorsítására ezért nem terhelődik sok mag csupán egy vagy kettő. Valószínűleg kisebb / kevesebb magos CPU nál az lehet a gond, hogy kiesik teljesítmény ezáltal, hogy gyorsító szerepet töltsön be a BVH struktúra számára.. nem véletlenül Intel áll ez mögött. 50 % teljesítményvesztés, csupán árnyékolásra azért elég jelentős, mert tükröződéseket és fényeffekteket nem számítanak a motorban ezzel , csak árnyékot.
-
Drenadar
veterán
de most a wargaming szerint az RT az csak az arnyék?
A játékban működik már a füstgránát, vagy az főleg megfektetné a játékot....? -
Sinesol
veterán
A cpu nem igazán tudja komolyabb játékok esetén átvenni a szerepet, egyszerűen össze se lehet hasonlitani számítási kapacitásban egy combosabb vga-val, vagy célhardverrel, max ilyen kis alapszintű bohóckodásra elég. Igazából még a 2080ti is megszenved a raytracinggel, pedig még csak kezdetlegesen van beépítve a játékokba, alig használják ki a benne lévő potenciált, hol vagyunk még az általa lehetséges fotorealisztikus grafikától..
-
MongolZ
addikt
Najó, engem kilóra megvettek.
De remélem nem kell lecserélnem az i7 6700T-met... mindjárt csinálok tesztet. -
TeeBee73
veterán
Hmm. Holap én is megnézem az asztalin (i7 4790K, R9 390) és a laposon is (i5 3800H, 1050Ti) kombóval. Az asztalin visszaveszem a felbontást FullHD-re, az erőviszonyok miatt.
Kíváncsi leszek, bár eltérő a 2 cucc, (4th gen 4/8, 4GHz 16GB RAM, régebbi, de 8GB-os VGA, SATA-s SSD, vs. 8th gen 4/8, 4GHz, 8GB RAM, újabb, de csak 4GB-os VGA, nVME-s SSD.)
Möglássuk'. -
Az interjúalanyok is renderelve vannak?
-
DraXoN
addikt
-
DraXoN
addikt
Megnéztem a tesztet egy FX8200+RX470 4G kombinációjával ... nem tudom működik-e ténylegesen az RT, vagy sem (bár az árnyékok másmilyenek), de mindent Ultra szintre rakva szerinte játszható a szint.
Érdekesség, az RT számolásos teszt mellett kisebb a CPU terhelése.. Úgy néz ki a videokártya lehet a szűk keresztmetszet, bár RT terhelés esetén 1 cpu száll jobban terhelődik mint a többi.
Ha a pontszám az alapján jön, hogy a kb. 3 perces jelenet alatt hány képkockát rajzolt ki, akkor az alapján kicsivel 30fps lehet a tempó (kb. reálisnak tűnik látvány alapján), de sehol nincs beszaggatás, kb. folyamatos a számolás..
én mondjuk "high" grafikán játszom 4xAA-val a játékkal amikor játszok (ott sose esik be 60fps alá kicsit se)..
Azért látszik a teljesítményt majdnem befelezi, de egy "tesztnek" érdekes volt.
-
TeeBee73
veterán
Fent van már az enCore-on?
-
#65537792
törölt tag
Fenomenális....
-
DraXoN
addikt
válasz
Alogonomus #11 üzenetére
Mondtam korábban, hogy lehet ebbe az irányba megy majd el a piac és a "speciális cél RT" dolog nem fog elterjedni mert a CPU veszi át a számítási részét, a gyors PCIE sávok és sokmagos cpuk "általánosan programozhatóan" eltudják látni a feladatot, és nem korlátozza annyira a számítások minőségét a végeredményben.
De kb. egy éve amikor ezt felvetettem, azt mondták ez "lehetetlen" irány, és hülyeséget beszélek
De egyre több program még is inkább ezt az irányt választja, persze még semmi se dőlt el az irányt illetőleg, mert még nagyon az elején járunk a technológia elterjedésének... -
mepet
addikt
Nagyon látványos a különbség a két példa kép között!
-
Alogonomus
őstag
Inkább azt az irányt érzem – WoT is ezt erősíti –, hogy a dedikált RT mag helyett inkább az egyre elterjedtebbé váló 10+ szálas rendszerek kapacitását használnák ki a sugárkövetéshez.
– Ezzel megspórolhatják az RT mag 100-200 ezres drágító hatását, amelyik mag ráadásul sugárkövetést nem igénylő alkalmazásokban csak a helyet foglalja.
– A GPU-n belül így felszabaduló helyre extra teljesítményt biztosító részegységeket tervezhetnek.
– A CPU-kban láthatóan inkább a magok/szálak száma emelkedik, és nem a magos nyers sebessége, így inkább a CPU-k egyre teljesebb kihasználása a célszerű, amit pont az ilyen EnCore és Cryengine típusú megközelítések tudják biztosítani. A munka egyre nagyobb részét a CPU átvállalja, így a GPU kevesebb speciális alrendszert igényel, míg több univerzális egységgel általánosan nagyobb teljesítményt nyújthat. -
siposz
aktív tag
Megnézve a két képet, nekem ez 1 FPS különbséget se ér meg. Biztos vannak emberek, akiknek ez mozgás közben feltűnő és hatalmas különbség, én nem tartozom közéjük.
-
Thrawn
félisten
Más se hiányzott belőle
-
aginor
veterán
És vajon ha dedikált RT maggal rendelkező kártyán futtatjuk, akkor jobb lesz a teljesítmény, mintha anélküli videokártya az alany (a cikk szerint mondjuk elvileg nem)? Ugyanakkor az is érdekelne, hogy a Pacsal és Turing (1660) architektúra között van érdemi különbség? Ugyan elvileg nem kellene lennie számottevően, de tegnap azt tapasztaltam a fórumban megosztott eredmények láttán, hogy arányaiban egy 1660 kevesebbet lassul, mint egy 1080 (bár ezt elég nehéz megítélni az eltérő hardveres környezet miatt).
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen routert?
- Futás, futópályák
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3077, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Dell 7400 Intel Core i7-8665U
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3100, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest