Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
veterán
nyilván ezért van 100 ezres ügyfélköre
szerinted ez a rengeteg ügyfélpanasz mennyi ügyfelet jelent? persze kinek mi a rengeteg. ugyanilyen hozzászólást olvasni lehet a T, upc, invitel, telenor, voda, szolgáltatóknál is.
Konklúzió: ne vegyél igénybe soha semmilyen szolgáltatást!! mert mindegyik szolgáltató csúnya rossz, és csak menekülnek az emberek tőlük...
köszönjük emese
-
gildike
csendes tag
sziasztok bár nagyon nem ide vág de szeretnék segítsget kérni tőlek utolsó éves vagyok a WJLF en és most írom a szakdolgozatomat, és szeretnélek megkérni titeket hogy egy kérdőívet töltsetek ki nekem hozzá : https://docs.google.com/forms/d/1OezNHomkmXb1LEJyB-7lUcCBsp7o12f0lQAhI_Lr1A4/viewform
nagyon szépen köszönöm
-
tecsu
addikt
A magyar tv-csatornák? :-D
Az összes. Ráadásul a magyar csatornák külföldi kézben vannak (na jó, most állítólag a TV2 nem), amit követnek pedig, már keményen bevállt angolszász piaci modellek.
A reklámok ellen nem nagyon lehet védekezni, csak redukálni lehet. Első lépés, ne legyen tv-vételre alkalmas készüléked. ;-) -
megnezo
csendes tag
Nos magán véleméyn! Egy 1 büdös HFt-al sem fizrtnék a reklámokért többet! Mert aNagyar TV-k cstornál már igy is 60-71 perces filmeket állandoan megszakitva adják a kéretelen,bugyuta reklámokat s igy a fillmek már szinte nézhetelenek! Inkább azért ha teljesen reklám mentes lennének! Max 70 perces filmet min 1 reklám erejéig! Igaz izlések-pofonok,pénztárca,bankaszala mennyisége különbözö!
-
Rickazoid
addikt
Nem az emberek többsége mondja, hogy nem kell a reklám, hanem akiknek már elege van belőlük. Ők nem is vesznek reklámmal támogatott szoftvereket és szolgáltatásokat, ha nem muszáj. Viszont akiket nem zavarnak a reklámok, nem adnak hangot ennek, így te csak azt látod, hogy mindenkit irritál már a gondolat is, míg számtalan szolgáltatás és még több szoftver pont reklámtámogatással lett óriási siker.
-
tecsu
addikt
Az emberek többsége mindig azt mondja, hogy nem kell a reklám, de mégis.
Mégis az olcsóbb, de reklámos Kindle-ből adnak el többet, mégis nézik a reklámmal teletűzdelt tv-műsorokat stb... -
fojuzer
aktív tag
Nos nem kell.a Reklám,semmilyen modon.Ma a Magyari TV-k müsorait már nem lehet normálisan 1-folytában megnézni! Mert 60-70 perces játékfilmet sem adnak le 5-7 reklám nélkül mely igy már böven el éri a 120 percet. Sajna ezért még fizetni is kell,Kábel.mühöld.Internetes TV adások zsufoltak az Baromi,unalmas,gyenge elméjü reklámtol, Viszont a bevételt a csatik,TV-adok mire forditják,háát semmire saját maguk fizu emelésre,Na igen szappan,Cián operák,énekes,mutasd magad Bunko sorozat. Na ezekröl ennyit.Umcsi Bla-Bla-bla!
-
nem, hiszen elég reklám zúdul már így is az ember fejére, inkább fizetek kicsivel többet, hogy számomra ideálisabb szolgáltatást kapjak.
nem minden az olcsó(bb)ság, vannak esetek, amikor a minőség fontosabb szempont, akár a kedvező(bb) ár rovására is.
a másik dolog, hogy ez magyarország, így nem teljesen kizárható a különböző trükközések bevezetése a felhasználói oldalról, ami által talán kimutatható majd bizonyos reklámok jobb nézettségi mutatója, de az más kérdés, hogy valósan mi is lesz mögötte... -
nubreed
veterán
Határozottan NEM!
-
Snoop-y
veterán
válasz
Rickazoid #66 üzenetére
Hat igen szerintem sokan szivjak a fogukat, hogy anno a netet es az emailezest igy szabadjara engedtek ( nem vettek komolyan )
Emlekszem valamelyik francia politikus talan lobbyzott is, hogy hat mi az, hogy emailezni ingyen is lehet es miert nem fizetnek utana az allamnak?
Azt mondjuk meg mindig nem ertem miert nem lehet az email szervereket authentikalni megvasarolhato certifikacioval es csak megbizhato forrasbol johetnenek a levelek. Egy cert kerulne mondjuk 20K-ba mint az SSL-nel en siman kifizetnem de szerintem sokan masok is akik mailszervert uzemeltetnek. ( Igen mondhatjak, hogy a spamelok is de ha egy cert korrumpalodik mert spamel azonnal ervenyteleniteni lehetne es maris vasarolhatnanak ujat szerintem errol hamar leszoknanak
)
-
Rickazoid
addikt
Elsősorban pont a reklámok miatt nem nézek évek óta TV-t. Amíg ez csak opció, nem bánom, ha létezik egy-egy szolgáltatónál, egészségére annak, akinek nem elég az a hulladékmennyiség, amivel a weboldalak próbálnak elárasztani minket, csak nehogy olyan széles körben elterjedt opciót csináljanak belőle, hogy elkezdjenek emelkedni a már amúgy is igen túlárazott "hagyományos" csomagok árai. Engem egy ideje már aggaszt a lehetősége, hogy a reklámokkal "támogatott" internetkapcsolatok leválthatják a mai modellt, hisz nincs alternatíva, nincs másik internet, a legtöbbünk még szolgáltatót se válthat, mert nincs több egynél egy körzetben, a nagy átlag meg csak olyasmikért képes háborogni, mint a YouTube kommentrendszere.
-
-
atike
nagyúr
Ez kábé olyan, mint a tévézés... Azt sem "ellenőrzik", hogy mikor ki nézi pontosan, hanem statisztikák és célzott mintavételezés segítségével "ráhúzzák" a kicsiben mért eredményeket nagyra... Ergo nem ellenőrizve lesz az, hogy ki is nézte meg azt a hirdetést, hanem a korábban meghatározottak alapján állapítják meg. Na meg ha ezt kombinálják a netezési szokások vizsgálatával (mint ahogy a Google pld kapásból meg is teszi) és célzott hirdetéseket kapsz akkor már mindjárt elő is lehet állni a kész reklámozási modellel...
-
A hirdető eddig sem tudta ellenőrizni, hogy mely korosztály olvassa a hirdetés, ugye?
A hirdető a hirdetési feltételeknek megfelelően eddig is általában lekérdezés/ kattintás/megjelenítési idő alapján fizetett. Ez gondolom ez után sem változna. És ezek után sem fogja tudni ellenőrizni, hogy 19 éves VérIstván, vagy 72 éves Janibácsi nézte a reklámot. -
-
franc0
őstag
Fordítsuk meg kicsit a dolgot. Gondolkodjunk a hirdető fejével.
A hirdető a fizetőképes 19-49 korosztályt keresi. Akiknek van zséjük.
Ők általában képzettebbek és kevés szabadidejük van.Akik viszont reklámnézéssel csökkentenék a számlájukat, azok jellemzően a szegényebb, több szabadidővel rendelkező réteg.
Szóval én nem látom, ki finanszírozná épp ésszel ezt a dolgot.
-
tecsu
addikt
Eljön az idő, mikor a reklámokat néha internet szakítja meg. :-)
-
stawros
tag
Határozott nem, nagyon sok a reklám ígyis.
-
PJohn
csendes tag
Engem inkább az érdekelne, hogy ezt hogyan valósítanák meg... Belenyúlkálna a rendszer a böngészőnek küldött HTML-be, hogy beleágyazzon még extra reklámokat, vagy csak egy csíkot a tetejére, amire ha kattintok, nézhetem őket a kedvezményért? Csak mert ez már önmagában is aggasztó lenne...
Esetleg néha az oldal betöltése előtt/helyett egy full screen reklámot tölt be, és külön kattintva lehet tovább menni az eredetileg kért oldalra? (Attól meg a falra másznék).
Hogy tolják bele a reklámot a https forgalomba? Nyílván sehogy. Akkor viszont ha ez nagyon elterjed, hírtelen népszerű lesz az SSL
Esetleg külön programot kell telepítenem a gépemre, ami néha csesztet, hogy nézzek reklámot, és jelenti, mennyit néztem? Ergo, ha megunom, kikapcsolhatom (vagy nem telepítem fel az egyik gépre), és akkor annyi történik, hogy kevesebb reklám -> kisebb kedvezmény, (vagy ha utálom, akkor kikapcsolom, és no reklám -> no kedvezmény) és kész?
Na, ez az utolsó ötletem egész életképesnek tűnik, bár utálnék felesleges cuccokat telepíteni ilyen értelmetlenségekért, de a kikpcsolhatóság, eszközfüggőség, és az, hogy nem az oldalak HTML-jében mahinál, vagy a DNS-sel trükközik, az tetszik.
-
Stingie
tag
A nagy francokat! Igy is mindent teleszornak reklamblokkokkal es bannerekkel.. Ez a mai vilag rakfeneje.
-
{Zodiac}
senior tag
NEM!
-
Szatyor95
senior tag
Állok elébe. Veszek majd egy kis USB stick méretű "gépet", kap korlátozott sávszélességű netet, és felőlem azt csinál amit akar, én meg kapom a 0 Ft-os számlákat.
PC-n, laptopon és okostelefonon meg kitörölhetik, mert AdBlock bácsi és No Flash Support néni megoldják.
Szép álom, nemde?
-
rob83
aktív tag
Nem!
Gép telepítés után Adblock-ot mindig felrakom,én evvel védekezem.
-
llaszlo
veterán
Ez a BTel csak szerencsétlenkedik. Az ügyfelek nagy része már ígyis meglépett tőlük, mert egy vacak megbízhatatlan cég. Rengeteg az ügyfélpanasz, vacak, fos hálózatuk van.
Nem tudom, hogy ezzel mi a céljuk, de hogy nem jön be, abban biztos vagyok. Mégpedig a cég töketlenkedése miatt.
Akinek esze van az messze elkerüli őket. -
djculture
félisten
Rermélem ez nem terjed el, lehet jól hangzik de a végén az lenne mint a tévébe hogy 10 percenként elugrana egy fél órás reklám betét ,,
-
W.Wilson
aktív tag
Nyilván mindenki nézne, csak a többségnek nem tudnak olyan nagy árcsökkentés/reklámperc mutatót nyújtani, ami mellett hajlandó ezt megtenni.
-
sutyesz96
őstag
És mobilinterneten ezt hogy gondolták?
-
apuka80
csendes tag
Most olvastam az egyik cikket, amely azt gondolom alapjaiban rázná meg a céget, ha megvalósulna:
"Jobbik választási győzelme esetén minden magyar állampolgár számára ingyenesen biztosítaná az internethozzáférést" -
Határozott nem.
Nálam az erőszakosan felugró, szinte bezárhatatlan reklámok csapták ki a biztosítékot. Így jött az adblock, és a reklámok pedig mentek.
-
fecg21
aktív tag
Nem leszek népszerű, de engem a reklámok nem zavarnak (adblock).
A cikkben olvasható agymenésnek szerintem nincs létjogosultsága, kizárt dolognak tartom hogy tudnának mindkét fél számára elfogadható tálalást kialakítani, még okos telefonokon sem tartom ezt életképesnek. -
aizen92
addikt
ahogy alattam is írták, annyi reklám van már mindenhol.... főleg a Youtube-os tud felidegesíteni, hogy egyből betölti a reklámot, a videó meg szétfagy, lassan tölt, nem indul etc.
-
cskamacska
addikt
válasz
korcsillio #31 üzenetére
Majd ha nálunk is bevezetik a forgalom alapú havidíjat, esetleg a sima Tubira sem elég forgalomkorlátot, meg a kőkemény priorizálást, akkor megváltozik a kedves ellenzők véleménye.
Jön még kutyára netcenzúra! -
Ghoosty
őstag
válasz
GeryFlash #26 üzenetére
Félig szakmai az érdeklődés. Jó észrevenni a semmiből előkerülő termékeket, látni, ahogy egyik cég reagál a másik reklámjára stb.
Mikor sokat TV-ztem, akkor zavart, mert mindig ugyanaz volt, nem volt már benne mit "felfedezni".
Ez a "szeretet" nem terjed ki az internetes reklámokra, főleg nem a villódzó pofába ugrálós típus. Ezért csak kevés oldalon engedélyezem a reklámokat, mint pl a PH lapcsalád.
(#29) ledgeri
Pl az ilyeneket mindig igyekszem elolvasni, csak gyorsan elmennek. Bőrápoló, sampont stb-nél mindig nézem, hogy ilyen kb 10 fős mindából írják ki az eredményeket, ami statisztikailag egy nulla. Volt olyan, ahol nem jöhetett volna ki az a % amit odaírtak, mert pl 10 fős mintából 95% nem lehet elégedett. Vagy 90, vagy 100. Az ilyen kis apróságokat vadászom, mikor nézek egy reklámot.
-
korcsillio
addikt
Nem sokan vállalnák ezt be...
-
Ice&Lime
veterán
Minél több reklám van, annál jobban elrontják az egészet.
-
ledgeri
nagyúr
Annyiban támogatlak, hogy ha ez évben is lenne Reklámzabálók éjszakája, akkor mennék rá... de ki nem állhatom, ha a TV-ben "látom" hogy:
Magyarország első-számú mosószere** A 35-45 éves félszemű, félheréjű magyar albínók körében elvégzett 1999-es kutatás alapján
(bocs ha valakinél betalált ..... (?), de ma kb. ez megy)
-
nem hát!
sőt, én pl. szívesen előfizetnék PH!-ra a reklámmentességért!(mondjuk más oldalakon meg simán adblock-ozok
)
-
mrhitoshi
veterán
Többet fizetnék, ha azt mondják szűrik a reklámokat. Pont.
-
GeryFlash
veterán
Az első, embert nem láttam még, aki szereti, ahogy itt a kommenteket olvasom mások nemhogy szeretik, még felárat is megér nekik a reklámmentesség.
Eaetleg ha valaki marketinges azt megértem hogy érdekelheti, de nm tudom...Tévézni én is ritkán, amit megnézek azt meg 15 perccel később kezdem, hogy két reklámblokkot át tudjak pörgetni.
-
Tömören a válasz, nem.
-
PhilBrick
őstag
Ha jól emlékszem volt már ilyen próbálkozás betárcsázós nettel is. Az sem volt hosszú életű.
-
Armagedown
őstag
Így is sok a reklám, az én válaszom egy tömör nem
-
bugizozi
őstag
Biztos hogy nem, nekem a youtuben az az 5 mp is nagyon sok néha
-
Psychopeti
senior tag
Hát én ezt inkább kihagyom
Így is a legtöbb oldal tele van rakva reklámokkal. Főleg az automatikusan felugró ablakokat gyűlölöm, amikor rákattintok egy képre vagy valami hasonlóra, és rögtön betölt v két oldalt -
fityesz9
tag
Sztem vicces próbálkozás inkább, vagyük azt, h semmilyen szoftveres trükközéssle nem lehet a reklámot megnézettnek tekinteni, ami azért kétlek. Az élelmesebbje úgyis azt fogja csinálni, h na most nincs dolgom a gépnél be lehet tolni egy kis 2 órás reklámblokkot, aztán közben néha megpiszkálom az egeret, Tuti nagylesz rá a kereslet, hisz spórolás, de h semmire nem lesz jó az tuti. Már nagyon laikusok is kezdik ismerni az olyan szavakat, mint adblock... ők valszeg még több reklámra vágynak.
-
Ice&Lime
veterán
Egyáltalán nem. Annyit nem ér meg. Már így is nagyon gázos ez a sok szó szerinti szemét és inkább korlátozni kellene nem pedig fordítva. Ez már tényleg az alja.
-
Polllen
félisten
Kétlem.
Persze, ha megvan a fontos leírás, még megfontolom.
-
kispecek
aktív tag
Biztos hogy nem, ugyanis gyűlölöm a reklámokat.1-2 kivétel ugyan van, de az ritka mostanság...
-
leslieke
Jómunkásember
Nem.
-
anulu
félisten
határozottan NEM!
-
devast
addikt
Az ötlet ott bukik el, hogy az a réteg, aki 1000ft megtakarításért hajlandó havonta órákat/ több 10 órákat reklámokat bámulni, az nem igazán a reklámozók célpontja.
-
Ghoosty
őstag
Feltételek ismerete nélkül nehéz megválaszolni a kérdést. Van olyan konstrukció, hogy igen, de az lehet, nem éri meg a szolgáltatónak.
Én alapvetően szeretem a reklámokat, főleg az ötleteseket. TV-nézési mennyiségem a 0-hoz konvergál, így mindig örülök egy reklámblokknak, amiben valami újat látok.
A trükközés meg megint egy lehetőség, ami miatt megfontolnám a dolgot.
-
Lomha 8V
addikt
Szó sem lehet róla...
-
atike
nagyúr
Az a baj, hogy így is tele van reklámmal az internet. Nem kell még plusszba...
Na meg:
"Terhelnéd a géped / netkapcsolatod reklámmal azért, hogy csökkentsd...?" Hát nem. -
ledgeri
nagyúr
Én csak akkor vállalnám, hogyha Vimeo minőségűek lennének, és nem a pl. Vámházkörút 9-es szint lenne...
-
spirit007
senior tag
Napi 20-30 percet nézek tévét, azt is csak a reggeli ébresztő kávé mellé 6:00-kor -a hurráoptimistahíradót.
Ebbe nehezen lehetne belezsúfolni bármilyen reklámot, amivel "pénzt" lehetne keresni... -
8th
addikt
Nem, semmiképpen nem.
-
Nem kevés reklámot kellene megnézni, az biztos.
A cikk lényege: "az alapvető kérdés az, hogy az előfizetők az amúgy is reklámokkal zsúfolt honlapoktól terhelt böngészési élményt hajlandóak-e tovább „szennyezni” ".
Akár egyből le is vonhatnák az összeget, annyival kell nap mint nap szembesülnünk... -
Narxis
nagyúr
Nem néznék. Szerintem ez baromság bár lehet, hogy lehet majd vele trükközni és akkor megéri.
-
kispx
addikt
Mégis mennyi reklámot kellene nézni, hogy pl.: 1000 Ft-ot megspóroljon az ügyfél? Manapság mintha mindenki panaszkodna, hogy csökken a reklámokból befolyó bevétel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 3 UHD, Érintőkijelző, i7-10875H, 32GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- Lenovo ThinkPad L490 FHD, TOUCH, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Lenovo ThinkPad T490 FHD, I5-8365U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- 2020 M1 macbook pro 8/256GB elado/cserelheto
- Lenovo ThinkPad T480s FHD, Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GA
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest