Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomsolo

    addikt

    válasz asdf_ #10851 üzenetére


    Az eMAG által forgalmazott termékeknél a vásárlást követően jótállási jegyet (garancialevél) állítunk ki, amely tartalmazza a jogszabály által meghatározottakat, valamint a megvásárolt termékek esetében az eMAG által vállalt, jótállással (garanciával) összefüggő fontosabb tudnivalókat, beleértve annak időtartamát.
    Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk,hogy az Ön által megvásárolt terméket azzal kapcsolatos minőségi kifogás (meghibásodás) esetén elszállítjuk, majd a szerviz általi bevizsgálást (ennek keretében többek között javítást vagy cserét követően) azt ingyenesen vissza is szállítjuk Önnek. Jelentse a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk Önnek.
    A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan 5 (öt) munkanapon belül sor kerül.
    A jótállási jegy (garancialevél) letölthető Saját fiókja “Korábbi rendelések” menüpontjából. Amennyiben itt nem találja a jótállási jegyet (garancialevél), úgy kérjük, jelezze ezt felénk az ide kattintva megjelenő űrlapon keresztül.
    További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt talál.

Új hozzászólás Aktív témák