Új hozzászólás Aktív témák
-
mickemoto
őstag
A maffia visszakozott, nem úgy mint Lauda, ő bőszen kitart a baromságai mellett.
csak jó ez azinternet
-
"Most is azt erzem, hogy szerinted/tobbek szerint ezek a trafik nem valok semmire, csalnak veluk, pontatlanok, manipulalnak az egesszel, a rendorseg fel a totalcartol. Ezzel en nem tudok es nem is akarok "vitatkozni"."
Nem is csoda, hogy ezzel nem tudsz vitatkozni, elég nehéz már ebben a helyzetben. -
A gyalogos 4km/h-val tavolodott, a masiknal pedig lassitott az autos. Ugy erzem ertelmetlen szintre sullyedt a beszelgetesunk. Most is azt erzem, hogy szerinted/tobbek szerint ezek a trafik nem valok semmire, csalnak veluk, pontatlanok, manipulalnak az egesszel, a rendorseg fel a totalcartol. Ezzel en nem tudok es nem is akarok "vitatkozni".
-
DonElvis
aktív tag
Ezesetben azt javaslom, hogy álltsd meg a videót 1:30-nál. Egy gyalogos sétál át az úton mínusz valamennyivel. Aszem ezzel a pontosság témát le is zárhatjuk.
Továbbá megjegyezném, hogy az "egyenletes sebessegerteket jelez" történet erőssen függ a vizsgált jármű sebbességétől, nem feltétlen a trafipaxtól függ csupán (5:27-től 5:30-ig) -
-
DonElvis
aktív tag
Pár apróságra felhívnám a figyelmedet:
- Itt egy kicsit többről van szó, mint egy szuzikis bácsi jogtalan megbírságolásáról, majd fellebezésének elutasításáról, aztán a büntetésének elengedéséről.
- A bácsit úgy megbüntették első körben - annak ellenére, hogy bizonyítékuk nem volt ellene - mint a huzat.
Ehez a művelethez az egész rendőrség boldogan asszisztált. A fellebbezést természetesen elutasították.- A TC írt egy cikket, amiből kiderűl, hogy ez az eszköz nem alkalmas sebesség mérésre. Viszont büntetés kreáláshoz annál inkább.
- Innentől a rendőrségnek nem nagyon volt mit tennie, mert csúnyán elbukták a dolgot. Ha kötötték volna továbbra is az ebet a karóhoz, akkor még nevetségesebbá váltak volna (ha ez egyáltalán lehetséges).
- "Nem allitja a rendorseg, hogy nem jelezhet sebesseg erteket a mozgatas hatasara. Azt is allitjak, hogy mozgatni kell a mereshez, ez viszont nem adhat hibas eredmenyt. A legnagyobb tisztelettel meg kérdezzem Tőled, hogy ezt így komolyan gondoltad-e (jah bocs nem Te, hanem a rendőrség
) . Azt írod, hogy ha mozog a kamera, akkor mutathat értékkeket a kamera. Utána azt, hogy a mozgatni kell azt. Ámde mindezt úgy, hogy ne legyen hibás eredmény.
Ezt úgy hívják, hogy logikai anomália.
A trafipaxot meg eztán nyugodtan hívatjuk büntetés generátornak.A te dolgod, hogy mit hiszel de ha valaki nem látja az összefüggést a TC cikkjei és a rendőrség álláspontjának változása között, az
rendőr, vagy bértollnok, vagy nem ezen a világon nevlekedettegyszerűen nem akarja látni.Az, hogy a rendőrség beismeri-e vagy sem, hogy hibázott, senkit nem érdekel. Ami viszont mindenkit érdekel az az a tény, hogy az adófizetők pénzéből vesznek olyan
büntetésgenerátotokattrafipaxokat, amelyekkel a jogkövető adófizetők bírságolása is könnyedén lehetővé válik. És ez az amiről igazán szó van. Nagyon remélem, hogy ilyen ügyek száza fognak még navilágra kerűlni, és akkor ki fog derűlni az, ami mindenkit érdekel: Az igazság. -
Polllen
félisten
A fellebbezést elutasították, a büntetést meg befizették, nem? Akkor ez így egy lezárult ügy. Amit utólag valamiért elővettek és módosítottak. Vagy aki felülvizsgálta, nem tudta, hogy már lezárták.
Melyik a jobb? Káosz és mellébeszélés. A rendőrségnek nem lenne szabad ezt megengednie magának.
A korrektségtől pedig ez így nagyon messze van.
-
Nem allitja a rendorseg, hogy nem jelezhet sebesseg erteket a mozgatas hatasara. Azt is allitjak, hogy mozgatni kell a mereshez, ez viszont nem adhat hibas eredmenyt. A kepeken levo jelolesek adjak a tampontot, hogy mit is mert akkor a lezer. Az eljarast megszuntettek, mert nem állapítható meg kétséget kizáróan, hogy ezzel az autóval követték el a szabálysértést. Tovabbra sem gondolom, hogy ennek barmi koze van a cikkhez, hisz ezzel a rendorseg elismerne, hogy hibaztak. Te meg ezt nem igy gondolod. Nincs ezzel semmi gond, felesleges egymasnak bizonygatni barmit is.
-
Воланд
titán
megkerhetnelek arra, hogy olvasd el mindket cikket meg egyszer, majd ertelmezd az ott olvasottakat? semmi ertelmet nem latom annak, hogy minden masodik hsz-em abbol all a topikban, hogy valamelyik cikkbol idezek neked.de azert itt van meg egy:
"Túl azon, hogy akár a bírság befizetése után, külső behatás nélkül is bármikor jogszerűen visszavonhatják korábbi döntéseiket, van valami, ami nem hagy nyugodni.
A gyorshajtásról szóló eredeti határozat május 14-i és június 8-án utasították el a bizonyítási indítványt. Június 8-án írtam én is a rendőrségnek. Nemcsak a képeket csatoltam, de pontosan leírtam az ügy részleteit. A kérdéseimre válaszul azt írták, hogy konkrét ügyben nem nyilatkozhatnak.
Ekkor megkerestem Jámbor István rendőr alezredest, a Közlekedésrendészeti osztály vezetőjét, vele telefonon beszéltünk a sebességmérésekről általában. A beszélgetés kivonatát, pontosabban egyetlen igazán fontos állítását máig nem hagyták jóvá a központban, így nem kerülhetett bele a cikkbe.
A rendőrség tehát 8-án tudta meg, hogy a Totalcar hamarosan cikket közöl egy hibás rendőrségi eljárásról, majd négy nappal később ejtette az ügyet. Mi történt időközben? Puszta spekuláció lenne, hogy egy újságcikk miatt vett száznyolcvan fokos kanyart az ügy, amikor kiderült, írni fognak róla egy újságban? Reméljük."
amugy igen, olvastam a levelet. egy-ket dolgot pontositanak benne, egy helyen konkretan hazudik a level iroja ("A valóság ezzel szemben az, hogy a jármű mozgásának kézi lekövetése érdekében szükséges a készülék mozgatása. Ez azonban nem eredményez valótlan mérési eredményt." - aztan a cikkben ott a video, hogy az ures uton a semminek meri a sebesseget a keszulek), a tobbi meg a szokasos vedjuk a seggunket szoveg. az alapeset meg mindig az, hogy egy hibas bemeres alapjan megbuntettek valakit, a buntetes miatt benyujtott inditvanyt elutasitottak, majd a buntetes kifizetese utan egy jogeros dontest visszavontak, ugyan azokra az ervekre alapozva, mint amik az inditvanyban es az ujsagiro rendorsegnek irt leveleben is szerepelnek. ez szerinted korrektseg? vagy ez a bevett eljaras, hogy a lezart ugyeknek meg egyszer nekifut valaki szabadidejeben, hatha hibas az eredeti dontes?
-
Te azt komolyan gondolod, hogy a rendorsegi szakerto aki ezzel foglalkozik, olvasva a totalcar cikket megijedt es azonnal keszitett egy megsemmisito hatarozatot, azt sos, elsobbsegivel feladta, amit masnap delben kapott kezhez a suzukis?
A rendorsegi levelet olvastad?
A valóság ezzel szemben az, hogy a jármű mozgásának kézi lekövetése érdekében szükséges a készülék mozgatása. Ez azonban nem eredményez valótlan mérési eredményt.
A sebességmérésre használt változtatható helyű Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pontok mindegyike az illetékes mérésügyi hatóság által hitelesített berendezés. A készülék használata során, mint ahogyan valamennyi lézeres elven működő sebességmérő esetében, a működési elvéből adódóan speciális esetben előfordulhat, hogy a sebességmérőhöz képest nem mozgó felületekről visszaverődő jelek alapján sebességértéket jelez. Az ebből fakadó megalapozatlan bírság kiszabása viszont elkerülhető. Ezt szolgálják a készülékek által készített képi dokumentáció oldalain elhelyezett jelölések, melyek segítségével egyértelműen meghatározható, hogy a mérési eredmények mire vonatkoznak.
Amennyiben az említett jelölések alapján megállapítható, hogy a lézersugár nem egy jármű felületéről verődött vissza az eljárás megszüntetésre kerül.
A cikk írója figyelmen kívül hagyta azt is, hogy az ügyfeleknek több lépcsős jogorvoslati fórumrendszer áll a rendelkezésükre, kezdve az illetékmentesen benyújtható indítványtól, a fellebbezésen át a bírósági felülvizsgálatig. Ez a jogorvoslati rendszer garantálja, hogy megalapozatlan joghátrány ne érjen senkit.
4. Valótlan állítás az, miszerint "Harminc napon belül kell fizetni, vagy 5 ezer forint illeték ellenében lehet fellebbezni". Ezzel a cikk írója egyrészt téves tájékoztatást ad az ügyben lehetséges jogorvoslati lehetőségekről, másrészt azt a látszatot kelti, hogy a hatósági döntéssel szemben az ügyfél hátrányosan, kizárólag pénzfizetés ellenében tud csak jogorvoslattal élni.
A totalcar valaszabol:
4. Az illető a bizonyítási indítványt választotta. Az 5000 forint, de pontosítjuk ezt a mondatot. (Update: Időközben kiderült, hogy a bizonyítási indítvány ingyenes, bár az autós levelében egyszer ezt, egy másik helyen a fellebbezést említi.)
-
Воланд
titán
furcsa fogalmad van a korrektsegrol...
"P. úr édesanyjának beadványát, melyben 5 ezer forintért részletesen leírta, miért kételkedik abban, hogy május 9-én éjjel ötven helyett százzal hajtott a Vértanúk útján, elutasították."
tehat "bemertek", megbirsagoltak, a beadvanyt elutasitottak, a buntetest kifizette az autos, majd a cikk megjelenese utan visszavontak a kiszabott buntetest. ez nem korrektseg, hanem megmutatja, hogy azt csinalnak, amit akarnak.
-
8th
addikt
Ez semmi. Eddig (számomra) az volt a csúcs amikor egy ismerősöm parkoló autóját fotózták le a mellette elhaladó - gondolom gyorshajtó - autós helyett aminek csak a sarka van a képen meg a rendszámából sem látszik semmi. Akkor még be kellett menni a képet megnézni nem tudtad online meglesni. Nos bementek és volt derültség ugyanis a képen egy sofőr nélküli autó van csontig a padkára kitekert kormánnyal előtte fél méterre egy másik parkoló autóval. Az még bőven a régi trafival volt vagy talán még az az előttivel de ahogy elnézem az új csodatrafi sem mindenható, az emberi hülyeség ellen nem véd.
-
Воланд
titán
-
-
mickemoto
őstag
Éves átlagom kb. egy sms/év.
-
buherton
őstag
Azért látom sokan tisztában vannak az új traffipaxokkal
traffipaxokkal.1. A bírságok eddig is ilyen szintűek voltak. Miért kell most felháborodni ezen?
2. Ezek a traffipaxok annyival tudnak többet, hogy nincs helyszíni bírság (ennek azért nem örülök) hanem automatikus a rendszer. Továbbá egyéb szabálytalanságot is érzékel természetesen ez is automatikus.
Nem kell rögtön bedőlni az első hatásvadász cikknek. Főleg nem kell démonizálni.
Ezt a 90000 JMF-t nem tudom honnan szedted, de az kap ekkorát aki jelentősen túl lépi a sebességet.
-
"Még jó hogy motorom van. Elölről fotózhatnak ahogy akarnak, hátulról meg igyekszem addigra lefékezni..."
Ugyan ebben a tévhitben egy müncheni fiatalember is.
Az autópályák városi szakaszainak egy re nagyobb része költözik a föld alá, alagutakba.Az újabb szakaszok mérőeszközökkel bőségesen felszerelve kerülnek használatba.Vissza térve a hősünkre, egy alagút végén lévő sebességmérő berendezés előtt némi sebességtöbblettel, 50 helyett 90-100 km/óra, vágtatott el a mérőberendezés előtt.
Az esemény bensőségességét fokozandó, az egyujjas nemzetközi jelzést mutatta a róla készült fotókon.A rendőrség malmai lassan őrölnek. Jelen esetben még lassabban mert naponta tudtak begyűjteni fotót.
A motoros szokásait és a utcai kamerákat követve, térképezték fel a motoros útvonalát.
A végelszámolás több mint hetven esetben bizonyították a sebesség túllépését.A témához visszatérve.
Nem az ötezer forint kerül sokba, hanem a megfelelő ügyvéd, aki megalapozottan tudja előadni méréssel kapcsolatos aggályokat. -
Sehol sem irtam, hogy traffival sosem hibaznak. Mindossze azt ketlem, hogy ezt hasznalnak rendszeresen birsagolast ero felvetelek keszitesere. Egyebkent teljesen felesleges is lenne manipulalni, hiszen az orszagban akarhol elkezdesz merni, az autosok kb 80%-a szabalytalan. Tessek kiszurni a rendorseggel es szabalyosnak lenni, had pukkadjanak meg! Ja akkor meg jon a manipulacio gondolom.
nemlehet En nem haragszom egyaltalan.
-
nemlehet
őstag
Jó ne haragudj, csak nagyon sok rossz tapasztalatom van a rendőrséggel míg pozitív egy sem. És nem azért mert én balhés vagyok vagy tilosban járok. Pl egyszer verekedés volt az utcán vagyis inkább verés 3-an ütöttek egyet. Hívtuk a rendőröket erre közölték, hogy nem tudnak járőrt küldeni próbáljuk meg elijeszteni őket... De szintén nem tudtak segíteni amikor véletlen egy teázóban a pulton hagytam a tabletem és mikor visszamentem már közölték, hogy bocs valaki biztos lenyúlta. Aztán 1 hétre rá az egyik pincér picsánál láttam (zöld színű volt, szóval elég kicsi az esély rá hogy pont olyat vett ő is) úgyhogy el akartam kérni a pult feletti kamera felvételeit, de mondták, hogy csak rendőrségi kérésre adhatják ki. Mentem a kerületi kapitányságra ahol kb 3 óra várakozás után közölték, hogy nekik erre nincs kapacitásuk próbáljak beszélni csajjal hátha visszaadja.
Akkor erre rájönnek még a kocsis eseteim és innentől egyáltalán nem tudom elfogadni, ha valaki védi a rendőröket. Nem érdemlik meg.
-
Buznyákok már itt is alkalmazzák olyan helyen ahol eddig nem. Az okra is rájöttem! Aki kijön a korzóról az alap helyzetben úgy tud kijönni, hogy index jobbra, be a sávba, onnan index balra, hogy besorol a 2 sávról 1 sávra szűkülőre. Sokan azonnal oda mennek, ami nem szabályos, biztos arra utaztak. Az mar csak hab, hogy lejtő tövében vannak és még a gyorshajtást is nézik. A fenti módszerrel 50 felett is ki lehet onnan jönni, szabályosan minden lassú és szövevényes.
-
-
nemlehet
őstag
Szerintem ne nyald ennyire bőszen a rendőrség seggét, mert csak 1x kerülsz a f*sz rossz végére te fogsz a leghangosabban rinyálni.
TC-n is volt egy cikk erről, ismerem a tagot akivel megesett a dolog: Kapott egy bírságot jelentős sebességtúllépésről. A bibi csak azzal volt, hogy a kisteherautó konkréten nem tudott olyan gyorsan menni, még kizsírozott szakadékban sem, mint ami a fotón volt. Itt is ment a fellebbezés, hivatalos katalógus, forgalmazó nyilatkozata a maximális elérhető sebességről stb. Nem fogadták el fizessen. Az illető a gyártótól kért állásfoglalást és némi médiavízhang segítségével sikerült csak a rendőrséggel elfogadtatni, hogy bizony ha nem tud annyival menni a kocsi mint amit a trafi mér, akkor a mérés nem jó...
De nekem is van 1-2 kalandom velük. Én fiatal vagyok és a saját kocsim nem éppen egy szuper verda. Idén cseréltem le, egy régi F astra volt, párszor lekoccolva ezért többszínű volt a karosszéria, mert nem mindig volt fehér elérhető olcsón, lefújatni meg nem érte meg. Rendszeresen kiszedtek, de mivel minden mindig rendesen intézve volt sose bírságoltak meg. Amíg egyszer Tiszaföldvár mellett mentem éjszaka kb fél 3-kor hajnalban, ismét levillognak a rend éber őrei. Azonnal szondafújatás, szinte köszönés helyett.. Semmi. Nah hát akkor elő az eldobható mert az érzékenyebb. Továbbra is semmi. Akkor jött a "Te Pisti fű szag van nem?". Motozás, kocsi átkutatása. Semmi. A kötelező tartozékok megvannak? Egészségügyi doboz? Az is rendben... Gumiprofil elég mély? Bakker az is... Nagyon vakarták a fejüket. Aztán az egyik kicsit meditálva visszanyúlt a jó kis kommunista emlékekhez, hogy ő "úgy látja be van törve a hátsó lámpa és így nem szabadott volna elindulni". Mondom ezt most komolyan gondolja? Erre a társa elkezdte kocogtatni a lámpát a botjával, hogy csak nekem fog többe kerülni ha kekeckedek. 5000 Ft bírságot kaptam, mert érezték, hogy többől azért baj lenne.
De engem is mértek már be rosszul. Torlódás volt Leányfalu és Szentendre között. Eléggé le volt lassulva a forgalom nem is lehetett gyorshajtani még ha akartál sem. Kaptam egy csekket hogy 70-el mentem lakott területen. Dugóra hivatkozva fellebbeztem, ráadásul eléggé faramuci szögből volt lőve a kép tökre nem volt egyértelmű, hogy tulajdonképpen melyik autót is mérték. Elutasították, úgyhogy anyátok felkiáltással bekértem a hitelesítő papírokat a trafiról. Persze, hogy nem volt érvényes engedélye a készüléknek. Ennek ellenére szemrebbenés nélkül használják és bírságolnak.
-
Igen, latszik is a videon, amirol ir. Fura az egesz. A kepek is amik keszultek miert ugy vannak, hogy amin bemertek az autot az a 80-as es a tobbi pedig a magasabb sorszamu? Visszafele szamoz a rendszer? Fura lenne. Mert a cikkben azt irja, hogy mozditottak rajt, mert az elozoeken nem sikerult a meres, ha igy lenne, akkor epp ez utobbi lenne a magasabb sorszamu kep, legalabbis szerintem.
En a kepek alapjan azt mondom, hogy jobbrol, tehat a traffi mogul erkezett az auto, a 80-as kepen elkeszult a kep a tullepesrol, a tobbin pedig szepen halad tovabb az auto, ezert arrafele no a sorszam. Nem mozditott itt senki rajt en szerintem, csupan frocsoges az egesz cikk. -
Stanlee
őstag
Az ADAC is foglalkozott azzal, hogy a meresek legalabb 40%-a nem a megfelelo erteket mutatja, pedig a nemetek nem egyetlen ceg termeket hasznaljak. Olyan pitianer dolgoktol is mar rossz lesz a meres, ha nem megfelelo szogben van a gep a merendo utszakaszhoz kepest elhelyezve, egy-ket auto bejon a kepbe, savvaltas tortenik, stb. A hibas meresekre kulon szakertok vannak mar, ez egy jo business, mert ha bebizonyitjak, hogy szar volta meres, akkor a nemet allam minden koltseget all. A legtobb esetben nem verik az asztalt az emberek, mert 20-30 euros tetelekrol van szo, a TC-s cikkben levo oreglanynak Nemetorszagban csak 280 eurot kellene fizetnie, szoval ott meg mindig olcsobb a gyorshajtas, mint Mo-n.
Meg valami: korabbi munkahelyemen nagyon sok tavolsagmeresre hasznalt szenzort kellett beallitanom, kulonbozo elven mukodtek ezek a berendezesek. Mindegyik tudott merni abban a tartomanyban is, amiben a nyalab szorodott hullamaibol jott vissza valami, de a meres pontossaga nagyon rossz lett. Tehat ha a Traffipax-on megvan hatarozva, hogy a kep kozepen kell legyen a mert auto, akkor ha felette-alatta-mellette van, akkor is mer valamit, de mar nem azt, amire be van hitelesitve.
-
-
DonElvis
aktív tag
"Mérje csak a követési távolságot, nézze, h sávváltáskor indexel-e a delikvens, telefonál-é, ittas-e, bekötötte-e magát, és természetesen a sebességet"
Tökéletesen egyetértek. Ugyanakkor vizsgálja a rendszám alapján, hogy a járművet kőrözik-e, forgalmi érvényes-e. Ma már ez nem lenne túl nagy feladat.
"Ha nincs mozgatva, akkor a trafi elvileg pontos lenne. itt is abból van a gond, h mozgatják"
Igen, pontosan azon háborgunk páran, hogy a kamera mozgatásával kreálnak kamu képeket, ami alapján bírságolnak minden lekiismeret furdalás nélkűl.
-
Nem ismerem ezeket a muszereket, abban sem vagyok biztos amit az elobb irtam, hiszen a foto amin latszik minden adat, az lehet akar egy sorozat meres eredmenye, amibol mar meg lett allapitva a sebesseg. Masodpercenket ha jol tudom 200 alkalommal kepes merni a tavolsagot es annak valtozasat, legalabbis a regi lezeres trafik igy mukodtek.
Itt is latni merest, ahol nem az auton van a karika, akkor az aszfalt ment 151-el?
Itt pedig szinten elhalado auto latszik a foton.
-
ncc1701
veterán
Nem lenne rosz ötlet pedig, én plö minden komolyabb kereszteződésbe telepítenék trafikat. Mérje csak a követési távolságot, nézze, h sávváltáskor indexel-e a delikvens, telefonál-é, ittas-e, bekötötte-e magát, és természetesen a sebességet. Ha nincs mozgatva, akkor a trafi elvileg pontos lenne. itt is abból van a gond, h mozgatják. Pályákra pedig azt csinálnám, h felhajtónál-lehajtó közötti időből lehet átlagot számolni.
-
BITBOYS
addikt
-
woland_y2k, sziku69
Az ugyben egyebkent nincs is jelentosege a rendor autonak. Mirol kellene nyilatkozni barkinek is? Egy hiteles traffipax merese all szemben azzal, hogy valaki ketelkedik a gyorshajtasban.
Az egeszrol amugy az a velemenyem, hogy a meres alapjan nem lehet megbuntetni senkit, hiszen ehhez tobb felvetelen kellene latszodnia a jarmunek tavolsag adattal. A lezeres mero azon az elven mukodik, hogy tobb merest vegez, a visszaverodo sugarakbol megallapitja a tavolsagot. Az egymas utani meresekbol kovetkezo tavolsag kulonbsegbol es az eltelt idobol szamolja ki a sebesseget.
-
sziku69
őstag
A törvény/jogszabály nem ismerete, nem mentesít a büntetés alól. Tehát fellebbezhetünk, de elutasítják.
Lauda, nekem azért ez a tili-toli sokat elmond. Senki sem akar nyilatkozni.
"Az utóbbi hónapokban kétszer is megkerestem a gyártót, de sem a rendőrségi bemutató idején, sem most, a cikk írása kapcsán nem kívántak nyilatkozni. A cég munkatársa levélben azt írta, ezt tiltja az ORFK-val kötött szerződésük."
"Szerettem volna feltenni néhány kérdést Jámbor István alezredesnek, a Közlekedésrendészet vezetőjének, de ő nem nyilatkozhat az ORFK Kommunikációs Szolgálatának engedélye nélkül. A Kommunikációs Szolgálat viszont nem saját hatáskörben dönti el, ki, milyen ügyben nyilatkozhat. Az interjúkérésre a cikk befejezéséig nem érkezett válasz, de kértek néhány kérdést. Ezeket elküldtem, most várok."
-
creation
senior tag
Trafi Beállítás Menete rendőröknek...
A megcélzott sávba beállunk a saját rendőrautónkkal és addig állítjuk a kamerát, amíg a megfelelő helyen nem mutatja a rendszámot és a járművet, majd visszatérve a kamerához elindítjuk azt.Ja nem... A szembejövő összes autóson egyenként teszteljük a kamera több irányú gyorsulását, ezzel minél több képet készítve a rendszernek...Még jó hogy motorom van. Elölről fotózhatnak ahogy akarnak, hátulról meg igyekszem addigra lefékezni... (Bár nem szoktam száguldozni, de ha kamera fog hátulról, akkor 40km/h)
-
sziku69
őstag
Ez majd akkor derül ki, ha nem találkozunk ilyennel a saját bőrünkön érezve, vagy nem hallunk majd hasonló eseteket.
A legtöbb cikk ilyen már. Nyilván ezért is olvassák el többen. Viszont ha a valóságról van szó, akkor úgy gondolom, ebben az esetben hasznos.
Lauda, azt nem tudjuk, hogy gyorsan ment-e vagy lassan, viszont a felvételből kiderül, hogy nem az autó sebességét mérték, hiszen a lézersugár nem az autó felületéről verődött vissza.
-
mickemoto
őstag
DonElvis Úgy ám, szervezetten megy itt a bűnözés.
Nem keresem meg, de volt már korábban bejegyzés itt az új sebességmérőkről.Hogy ott mennyien istenítették ezeket hogy majd csökken a balesetek száma meg javul a közlekedés biztonsága meg így meg úgy.Sok naiv marha.
Persze aki reálisan gondolkozik az már tudta előre hogy csak az állami lopást egyszerűsítik és teszik hatékonyabbá ezzel is.Mintha itt valami is az egyszerű átlagember érdekét szolgálná.
-
Olvastam a cikket a tc-on. Azt biztosan tudjuk, hogy nem ment az emberunk gyorsan?
-
DonElvis
aktív tag
Úgyám.
Azt ne mondja nekem senki, hogy a trafipaxot kezelő rendőrök nem tudják hullapontosan, hogy hogyan lehet jó nagy büntetéseket kreálni. Azt is el tudom képzelni, hogya a büntetéskreálás témájából jobban kiokosították őket, mint a trafipax kezeléséből.
A legszomorúbb az egészben, hogy a polgár jogtalan megbüntetésében együtműködik a kép készítője és a kiértékelője is. Sőt még az is aki a fellebbezéseket elbírálja. Az egész brigádnak hosszú boldog és sikerekben gazdag életet kívánok. Remélem reggelente büszkén néznek tükörbe.
Oszt csodálkozik a rendőrség, hogy olyan a megítélése amilyen.
-
ncc1701
veterán
Az a szép, h nem tudod bizonyítani az igazad. Nettó lehúzás az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Swift 3 Ultrabook / Ryzen 7 5700U / RX Vega 5 / 16 GB RAM / 512 GB SSD
- ASUS TUF FX505DU - 15,6"FHD IPS 120Hz - Ryzen 7-3750H - 8GB - 512GB - Win11 - GTX 1660 Ti - MAGYAR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- GIGABYTE Z390 AORUS MASTER WiFi Alaplap
- GAMER PC! Ryzen 7800X3D / RTX 5070 Ti / 32GB 6400MHz / B650 WiFi / 1TB Gen4 / 750w GOLD! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900K 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Apple iPhone 12 Pro 128 GB Pacific Blue 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest