Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz N€T0X|N #2987 üzenetére

    a bal oldali számokat nézd, ugye a nyomaték csak ideig dominál, aztán lóból húz az autó, és ott mennyi az emelkedés....ezt pl hátsókerekesnél sztem nagyon érdemes megnézni mert ha a pálya engedi akkor ehhez kell hangolni a váltást...persze ha makrancos a hátsókerekes csak akkor.
    ...és ha nincsenek bekapcsolva vezetési segítségek.
    én az '58-s időt a bömössel úgy tudtam menni hogy stabil 59 eleji körök voltak a jellemzőek, pedig a célrafordítót, és a sikán előtti (Mansell utáni) nyújtott jobbost erősen overpower veszem :D
    ..de legalább élvezetes :)
    viszont ha rossz helyre úsztatom a váltót akkor lófing sem jön ki belőle már elnézést, és ahelyett hogy a hátsó kerékkel irányba fordulnék, alulkormányzottan leesnék kigyorson a pályáról, mert nincs kraft ami elvigye a hátulját....:(

Új hozzászólás Aktív témák