Új hozzászólás Aktív témák

  • acura

    tag

    Akinél grafikai bugok vannak (sötét négyzet árnyék helyett, csíkos textúrák, stb.) az illessze be a "user.ltx" fájlba az alábbi sorokat:

    r1_detail_textures off
    r1_dlights on
    r1_dlights_clip 50.
    r1_fog_luminance 1.
    r1_glows_per_frame 16
    r1_lmodel_lerp 0.1
    r1_pps_u 0.
    r1_pps_v 0.
    r1_ssa_lod_a 64.
    r1_ssa_lod_b 48.
    r1_tf_mipbias 0.
    r2_aa off
    r2_aa_break (0.800000, 0.100000, 0.000000)
    r2_aa_kernel 0.5
    r2_aa_weight (0.250000, 0.250000, 0.000000)
    r2_allow_r1_lights off
    r2_detail_bump on
    r2_dof -1.400000,0.000000,555.000000
    r2_dof_enable on
    r2_dof_kernel 10.
    r2_dof_sky 30.
    r2_exp_donttest_shad off
    r2_gi off
    r2_gi_clip 0.001
    r2_gi_depth 1
    r2_gi_photons 16
    r2_gi_refl 0.9
    r2_gloss_factor 3.
    r2_ls_bloom_fast off
    r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
    r2_ls_bloom_kernel_g 3.3
    r2_ls_bloom_kernel_scale 1.
    r2_ls_bloom_speed 10.
    r2_ls_bloom_threshold 0.3
    r2_ls_depth_bias -0.0001
    r2_ls_depth_scale 1.00001
    r2_ls_dsm_kernel 0.7
    r2_ls_psm_kernel 0.7
    r2_ls_squality 1.
    r2_ls_ssm_kernel 0.7
    r2_mblur 0.5
    r2_parallax_h 0.02
    r2_slight_fade 1.
    r2_soft_particles on
    r2_soft_water on
    r2_ssa_lod_a 48.
    r2_ssa_lod_b 32.
    r2_ssao st_opt_high
    r2_ssao_blur off
    r2_ssao_half_data off
    r2_ssao_hbao on
    r2_ssao_hdao off
    r2_ssao_mode hbao
    r2_ssao_opt_data on
    r2_steep_parallax on
    r2_sun on
    r2_sun_depth_far_bias -0.0001
    r2_sun_depth_far_scale 1.
    r2_sun_depth_near_bias 0.00001
    r2_sun_depth_near_scale 1.
    r2_sun_details on
    r2_sun_far 100.
    r2_sun_focus on
    r2_sun_lumscale 1.
    r2_sun_lumscale_amb 1.
    r2_sun_lumscale_hemi 1.
    r2_sun_near 22.
    r2_sun_near_border 1.
    r2_sun_quality st_opt_ultra
    r2_sun_shafts st_opt_high
    r2_sun_tsm on
    r2_sun_tsm_bias -0.05
    r2_sun_tsm_proj 0.18
    r2_tf_mipbias 0.
    r2_tonemap on
    r2_tonemap_adaptation 1.
    r2_tonemap_amount 0.7
    r2_tonemap_lowlum 0.0001
    r2_tonemap_middlegray 1.
    r2_volumetric_lights on
    r2_wait_sleep 0
    r2_zfill off
    r2_zfill_depth 0.1
    r2em 0.
    r3_dynamic_wet_surfaces on
    r3_dynamic_wet_surfaces_far 30.
    r3_dynamic_wet_surfaces_near 10.
    r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res 512
    r3_gbuffer_opt on
    r3_minmax_sm autodetect
    r3_msaa 4x
    r3_msaa_alphatest st_opt_atest_msaa_dx10_1
    r3_use_dx10_1 on
    r3_volumetric_smoke on
    r4_enable_tessellation on
    r4_wireframe on
    r__detail_density 0.2
    r__dtex_range 100.
    r__geometry_lod 1.2
    r__supersample 1
    r__tf_aniso 16
    r__wallmark_ttl 120.
    renderer renderer_r3
    rs_c_brightness 1.
    rs_c_contrast 1.3
    rs_c_gamma 1.5
    rs_cam_pos off
    rs_fullscreen on
    rs_refresh_60hz off
    rs_skeleton_update 64
    rs_stats off
    rs_v_sync off
    rs_vis_distance 1.5

    Csak ezeket és semmi mást!
    Természetesen az ezeknek megfelelő bejegyzéseket előtte törölni kell!
    Nálam minden gondot megoldott.
    Normális árnyékok, rendes fények, nincsen barna négyzet, nicsenek csíkok és állati jól néz ki a játék.
    Miután beírtad a fentieket, az opciókat a játékban már úgy állíthatod át, ahogy Neked tetszik.

Új hozzászólás Aktív témák