-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Belefutottam talán egy rossz feladatleírásba. Mikor Voronin elküld, hogy szerezzem meg a banditáktól a videofelvevőt és a számítógépet, akkor azt mondja, hogy a videó valahol az ATP-n van és a másik része egy titkos szobában Dark Valley gyár alagsorában. Nos, valójában a videó a Katonai Raktáraknál a vérszívók falujában van (nem a zATP-n!), a számgép pedig Dark Valleyben a második emeleti titkos szobában, ahova csak az ablakon át lehet bejutni a tetőről.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12196 üzenetére
Strelok búvóhelyénél a teleportot lezártad?
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12194 üzenetére
Egy tanács, várd meg, amíg ők jönnek le.
Vagy rohamozd meg őket.
Ez a két taktika mindig bejön nálam.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12192 üzenetére
Csak a sugárzó hatás. A zsákodban ugyan úgy kapod a sugárzást, mintha az öveden lenne. Erre vezették be a Tárolókat. De azoknak is megvan a limitje, hogy mennyi káros sugárzást nyelnek el.
Igen, eleinte csak dobálni tudod, de ha megcsinálod a Katona küldetését a hídnál, kapsz majd tőle egy kis ajándékot.Szóval jó, ha barátságban vagy a Híd helyőrségével, mellesleg a katonai páncélokat tudja fejleszteni.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12190 üzenetére
Mondtam, hogy fogsz még káromkodni.
De ne aggódj, ez csak az első komolyabb páncélig lesz. Utána már sokkal könnyebb az egész. Ja és használj sok Műtárgyat.
Mellesleg egy Műtárgy úgy is kibocsátja a sugárzást, hogy csak a hátizsákodban van. Ha már nálad van egy Medúza, vagy egy Kővirág, azt akár az övre is fel teheted. -
Aki ezt a Soupot programozta egy rohadt szadista állat. Nem mellesleg játszhatatlan. Annyiból áll az egész játékmechanizmus, hogy a másodperc tört része alatt kifordulva egy sarokból ki tudja gyorsabban lelőni a másikat, te vagy az ellenség. Komolyan ezt ki élvezi?
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12187 üzenetére
Igen, Zahar-nak kell egy zsák, vagyis ami benne van. A 99 újítása, hogy kiterjesztették ezt a PDA funkciót majdnem az összes mutánsra. Ezt sokan kértük TB-től és meg is lett az eredménye.
A Vadászokat úgy kell megvédeni, hogy a bejárattal szemben az út másik oldaláról lelövöd a bent tartózkodó Zsoldosokat, de menteni kell előtte.
Én addig szenvedek, amíg nem sikerül. Elvileg a folytatásban lesz szerepe, hogy meg tudtad védeni.
Viszont ami nem tetszett, hogy míg a 20-as kiadásban a megölt karaktereknél volt páncél, úgy a további verzióból ezt kiszedte, mondván, mert telerakja a játékot a Random Páncélokkal és az úgy már nem izgalmas.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12186 üzenetére
Én a Vadászokat ott nem tudtam megvédeni a zsoldosoktól. Ha nem engem, akkor őket nyírták ki seperc alatt. Nem is kaptam jutalmat, de nem volt gond tovább. A megbízó egyet húzott a száján és annyi. Talán utólag módosítottak a feladaton, mert az tényleg egy gócpont volt. Később viszont ugyanott Zahar embereit kell megvédeni, az sikerült és fontos is, mert ha nem Zahar többé nem áll szóba
. Most fedeztem fel, hogy az egyik mérnöknél a Bárban a PDA-dat be tudod hangolni mutánsokra is. Csak egy halom katonai PDA kell és az illető mutáns testrészeiből néhány. Ezt az opciót eddig még egy modban se láttam, de qrvára hasznos főleg a vérszívók, burerek és controllerek ellen, mert azok a legalattomosabb mutánsok ebben a modban, főleg a laborokban. Így a minimap épp időben jelzi a mozgásukat ahhoz, hogy fel tudj készülni a támadásukra. Ez az egyik legokosabb újítás amivel eddig találkoztam.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12185 üzenetére
Akkor ez valamiféle bug lehet, mert egy PKM van ott egy zsákban. Bár, én nem szereztem azelőtt még egyet sem, így nekem el kellett lopnom.
Legelőszőr én se tudtam, mit kell csinálni. Megpróbáltam úgy csinálni a fordításomat, hogy érthető legyen. Sok helyen abszolút nem lehetett érteni, mit takar egy küldetés.
Amikor egy Stalker-t leitatsz, hogy elmondjon egy rejtekhelyet, azok a szövegek számomra érthetetlenek voltak, ezért mindent átírtam egyre.
Vannak nagyon nehéz, szinte lehetetlen feladatok, amikor a Vadászokat Cordon-ban meg kell védeni a Zsoldosoktól. Azt 5X-6X újra kell tölteni, mert hamar megölik azt, akit nem kell.
Már nagyjából ismerem az összes küldetést a Generátorokig.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12184 üzenetére
Ja, csakhogy ezt én nem tudtam és egy rakás banditát találtam ott Danék helyett
. Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.
-
Sensut
őstag
válasz
Gery D. #12182 üzenetére
A főszálat követtem, így keveredtem bele Agyar és Szellem sztorijába, csakhogy egy adott ponton hoppon maradtam, mert átküldtek Danhez a Mocsárba, a Vadászokhoz, s bár a térkép jelezte a helyét, ő nem volt jelen. Nem tudtam mi van, azt hittem, hogy hiba. Na ekkor vettem kézbe a végigjátszást és lám, előbb a Clear Sky feladatokat kell végigcsinálni, ez alatt jelenik meg Dan. Pontosabban a PKM elrablása alatt. Ezt viszont sehol sem említették a játékban, nem volt honnan tudjam. És ugyanígy Arkhara Agropromban, aki szintén Dan által lép színre egy teljesen más feladatsor kapcsán.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12181 üzenetére
Én végigjátszás nélkül csinálom. Igaz, nagyon sok feladat összegyűlik, de ha nem is csinálod meg mind, lassan elfogy és csak az marad. A Barlang a fontos még. Ott van egy fő karakter, nélküle ugye el se tudod hagyni Cordon-t, de a második kanyarban meg kell a további fő szálhoz. Nem akarok Spoilerezni.
Szerintem a Smaragd, vagyis Emerald műtárgyakkal lesz a gond, mert egy leírásban azt nem írták át. Az Elveszett Erdőben, vagyis a Forgotten Foresten lehet egyet találni, de az meg kell majd egy Bar feladathoz. Nagyon sokáig eljutottam, szóval nem lehetetlen. -
Sensut
őstag
válasz
shield #12154 üzenetére
Ameddig eljutottam, a történetek sorrendje számított. Elmehetsz egész Jantárig, sőt, lekapcsolhatod az Agyperzselőt is az X-10-ben, de Jantar után már lehetőség nyílik a Mocsárbeli Clear Sky feladatokra. Ezek azért fontosak, mert csak ezek alatt jelennek meg bizonyos kulcsszereplők, akik a további feladatokban is szerepelnek. Aztán folytatódik Agyar gyilkosának a felkutatásával, majd Szellem felkutatásával, de itt már szintén bejön egy másik feladatsor, ami alatt megjelenik egy olyan szereplő, aki fontos és nélküle nem lehet folytatni Szellem megtalálását. Itt tartok most. Bszottul bonyolult, végigjátszás nélkül neki se fogj
. Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.
-
Gery D.
senior tag
válasz
shield #12175 üzenetére
Én nem a Jammer féle telepítőt használom. Letöltöm TB OneDrive serveréről, majd bemásoltam a fő könyvtárba. A Fordításomat is csak oda kell bemásolni. Nálam 9.9.9.9 van.
Íme:
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJWaGwb4jMHq%5FIY&id=8DC51A0073FAF85F%2147543&cid=8DC51A0073FAF85F -
Gery D.
senior tag
http://www91.zippyshare.com/v/NsOxKvbd/file.html
Íme, a 99-hez optimizálva. Ne kövezzetek meg, ha egyes elnevezés sajátos, mint a Műtárgy és a Kötelességi.
Ja és közel sincs befejezve, sajnos egyedül tesztelni nagyon nehéz, na meg csinálni is. Remélem használható lesz nektek.
Elvileg az 1.1-es verzió a napokban fog megjelenni, úgy hogy sok idő nem maradt rá.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12169 üzenetére
Az elején elég sokszor lehet kapni, ez tény.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #12164 üzenetére
Lehet, hogy a játék nevét soup-ról soap-ra kellene változtatni, könnyű "elcsúszni" rajta már az elején is
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12166 üzenetére
Ne aggódj, legkönnyebben is nehéz, nem hogy a többi fokozaton. Fogsz még káromkodni egy párszor.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12164 üzenetére
Igen, ez egy kicsit bosszantó. Az elején vigyázni kell, nehogy lelőjenek. Ja és ne felejts el menteni elég sűrűn. Kb az első Seva Páncélig védtelen vagy.
Mellesleg kész vagyok az Integrálással. Akinek kell a Magyarításom, felrakom.
-
Most komolyan ezt a stalkerlevest hogy kell játszani? Még a gránát elől sem lehet elfutni. Azt már meg sem említem, hogy az ellenség kb 300 méterre ellát és söréttel kilő. Olyan messziről, hogy nem is látom a képernyőn olyan kicsik.
-
Dhampir
félisten
Köszönöm, hogy megosztottátok.
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #12156 üzenetére
Az a darabosodás az, amiről beszéltem. A laggolás. Nem mindig van, de optimizáció kérdése. Reméljük mihamarabb kijavítják.
Dhampir: nekem egy Asus GTX 650 2GB ketyeg még egy ideig, 12 GB RAM mellett.
-
-
Dhampir
félisten
Sensut és Plazmacucci:
Milyen VGA-val játszotok?
-
Gery D.
senior tag
"string_table_sms.xml" Ezzel a fájlal van egy kis dolgom. Kiszámolni minden szöveget, hogy ne legyen több 186 karakternél. Ez is okozta a crash-t.
Kérdésem, aki találkozott már Black Energy Műtárggyal, annak a térképen normálisan jelenik-e meg, vagy így: Black_Energy. Szintén egy kérdés, hogy a Ruby, valamint a Smaragd és az eredeti műtárgyai normálisan vannak-e írva, pl az eredeti Battery nem Ruby Battery-ként és a Ruby Battery nem eredeti Battery-ként jelenik meg. Itt a térképre, az Enciklopédiára gondolok, mert ezt is elrontották 3-4 kiadással ezelőtt. Írtam megoldást, de kicsit másképp oldották meg.
-
Gery D.
senior tag
Ne tudjátok meg, milyen össze-visszaság van most a StalkerSoup szöveges fájljaiban. Sok a Duplikált szöveg. Ezt mire kibogarászom, megöregszek. De már csak 19 fájl van.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #12153 üzenetére
Mert hiányzik ez a fájl. A zipben levő "SweetFX_colorMSAA.txt" fájld másold be a \bin_DX11_SweetFX\SweetFX\presets\ mappába. Ha statikus beállításokon van a játék, akkor egyszer indítsd el DX9-el és állítsd a grafikát full dinamic-ra, aztán indítsd DX11 vagy DX11 SweetFX el, különben nem indul, de nem is crashel. De tudni kell, hogy SweetFx-el a játék betöltési ideje szinte megtriplázódik és úgy leterheli a gépet, hogy csak, szóval türelem. Viszont némi shader-játszadozással széppé is lehet tenni vele a játékot, az igaz:
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #12152 üzenetére
Ennél a modnál is be kell tartani a végrehajtási sorrendeket, hogy ne vesszenek el küldetések? Ahogy leírtad, igen bonyolult, fejben lehet tartani a sok szálat? A végigjátszás sem semmi.
Ezek szerint vágod az angolt, esetleg egy fordításba nem-e vágnál bele? Régebben kaptam egy elkezdett fordítást, abból el lehetne indulni.
Akkor leszedem, amit linkeltél. -
Azt nem vágja valaki, hogy Stalkersoup miért crash-el ha sweetfx beállítással indítom? A menü sem jön be.
Köszönöm! -
Sensut
őstag
válasz
shield #12151 üzenetére
A 1.0.9.9.9.8-ban nem tudtam átlépni Sötét Völgybe, az volt a gondom vele. Ezzel az utolsó frissítéssel jól megy, megtisztítottam az utat egész a szarkofágig és nem volt egyelőre pályagond vele. Leállások voltak, de csak véletlenszerűen, bizonyos feladatok alatt. A szakadozás, most már biztosan tudom, hogy a számlálós feladatok miatt van. Voronin ad egy olyan feladatot, hogy szerezzek meg 10 acéltartályt, na ekkor kezd szakadozni és amíg össze nem szedem ezeket, addig eléggé kínos. Aztán kell valakinek 10 varjútojás az Elfeledett Erdőből, itt is laggol egész végig, de azért játszható. Viszont most már tiszta előttem is, hogy miért tart ennyi ideig ez a moddolás. Ez a mod valóban egy "megaleves", de én inkább "ötvözetnek" neveztem volna amolyan méltó tudós kifejezéssel
. Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül
.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #12148 üzenetére
Szerintem a Stalkersoup lesz az, ha elkészül. Itt el lehet játszadozni a grafikával s a fényekkel DX11+SweetFX alatt:
Az Autumn Aurora mod sokat szépít a alapjátékon és elég gyakran használják modokban is. Az OL 3.1 is szép, viszont az is csak egy módosított-szépített alap SOC a végén egy kis, nem túl sikeres extra küldetéssel. Találkoztam grafikai szépítésekkel más modokban is (ST2, Fotograf, Return Of Scar); a LA is verhetetlen, viszont annál szintén bajok vannak még a dinamikus fényezésnél. Viszont a SOC motor esetében a "szép" eléggé furcsán néz ki, mert sokszor a maximum beállítás egy csillogó Doom3-szerű műanyagvilágot eredményez. Van aki szereti, de nekem pld a statikus kopott, fakó és poros környezet jobban bejön.
-
Egyébként melyik mod hozza ki a legtöbbet a grafikából? Gondolom CoP-ból vannak a legszebb modok, de ez a legjobb játék. Volt valami újdonság az elmúlt 2 évben?
-
Sensut
őstag
válasz
shield #12145 üzenetére
Én egyszer találkoztam a SweetFX-el a Secret Trails 2-ben, de kikapcsoltam, mert túl "szép" volt vele a játék
. Na, de itt a Stalkersoupban egy érdekes dolog történt. Mondtam, hogy a controller nem jelent meg az X-16 laborban a dokumentumokkal és csalnom kellett, hogy tovább tudjak menni. Később viszont megjelent egy controller a roncstelepen, egy teljesen más feladatsorozat kapcsán és annál voltak az X-16 dokumentumai. Mi több, azután találkoztam még egy controllerrel és annál is ugyanazok a papírok voltak
. Valami kavarodás van a dologban. Viszont az a küldetéssorozat hibás, mert PDA-kat kell megtalálni egymás után, de ezek a PDA-k nincsenek (még) berakva a játékba, ezért itt is spawnolnom kellett őket hogy letudhassam a feladatokat. Mikor számláló szkriptek futnak a háttérben akkor laggol javában a játék. Ez valami olyan hiba, mint a COP-ban mikor kaját kell vinni az állomásra és amíg össze nem gyűjtöd a kellő mennyiséget, a játék bszottul szakadozik. Itt volt egy bizonyos termoszos feladat, ahol 10 acéltermoszt kellett összeszedni két részben, és ez alatt végig laggolt a játék, utána meg megy szépen. Eljutottam az erőműig a fővonalon, most innen visszafordulok és letudom az összes hátrahagyott feladatot a fősztori mentén, mielőtt átlépek egy másik sztoriba. Nekem így is tetszik ez a mod, remélem végig tudok menni rajta mert még csak ezután jönnek az idegen pályák.
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #12144 üzenetére
Ez a SweetFX ez kép minőségi bisz-basz? Én sosem használtam, pedig olvastam a topikban, hogy használják.
Ekkora bakit nem vettek észre? Senki sem írt nekik!?
A modderek is átestek a lótúloldalára, a kép minőségre mennek nem a hangulatra és a játszhatóságra?
Majd megnézem melyik verzió van meg nekem. Jobb ha csak pár megás patch-et adnak hozzá, akkor az ember választhat, és meg lehet nézni mit variáltak rajta. Amikor utoljára letöltöttem, akkor azt azért láttam, hogy a nyelvi fájlokban nem volt változás.
Ketten már fordítgatták, egymástól függetlenül, nem tudom haladtak-e vele.
Azért jó lenne hozzá egy fordítás, amint néztem ebben is van szöveg doszta. -
Sensut
őstag
válasz
shield #12140 üzenetére
Hát, ami az optimizálást illeti, még itt sincs előrehaladás. Ezzel a patchel (...9.9.9) még rosszabb, mint az előzővel (...9.9.8)
. Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Sensut #12139 üzenetére
Én a Generátorokig eljutottam. Az a Fő küldetés. A Shadow Cube, vagyis Árnyékkocka küldetése a másik fő lenne, de az Kelet-Pripyat-ig tart. A Fő küldetés az a Halott Városig tart, onnan lehet átjutni a Collector módba, a Collectorból meg Desolation módba, onnan meg a Live módba.
Nekem egy helyen akadt a játék, az a BAR-nál volt, amikor a kutyákat leküzdve be akarok menni a konténereknél. Mellesleg ma vagy holnap Optimalizálom a Magyarításomat a Patchhez, ha valakit érdekel.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #12139 üzenetére
Az optimizálást már azért megoldhatták volna, mindig azzal volt a baj. Már nem is tudom hány éve csinálják. Ha egyéb hibák még vannak is benne, de ez az optimizálási hiba.
Igaz az SGM alapú modokban is benne vannak a szokott helyeken. PL. Jupiteren a Janov állomás és a tudós bunker között, stb....
Azért mindig beszerzem a legújabb verziókat, de még nem került rá a sor. Lényeg, hogy be van gyűjtve.
-
Sensut
őstag
válasz
Plazmacucci #12138 üzenetére
A Stalkersoup egy nagyon, nagyon kibővített SOC az egykori DMX mod felhasználásával. Ez azt jelenti, hogy az alapsztori megmaradt, viszont rengeteg mellékfeladat és pálya került bele a SOC játékba, nem beszélve a fegyverekről és egyéb tárgyakról, NPC-ről. Például én több időt töltöttem az elején a Cordon körüli feladatokkal, mint anno a teljes SOC játékkal. Viszont még béta verzióban van a mod és vannak vele gondok. Az optimizálás sincs teljesen rendben, ezért a legnagyobb baja egyes pályákon még mindig a gyakori laggolás amikor egy feladatszkript fut a háttérben. Utólag nekem is csak Sötétvölgyig sikerült eljutnom, oda már nem tudtam átlépni, mert behalt a játék, de egyes verziókkal már végig lehetett menni rajta. Mivel állandóan frissítik és dolgoznak rajta, érdemes várni a teljes verzióra, vagy próbálgatni ezeket a bétákat.
-
-
Sensut
őstag
-
-
emre
veterán
Ja, a Stalker-t meg a gyerek miatt nem erőltetem, mert amikor az L.A. megjelent játszottam és folyamatosan az ölemben ült, irányított, hogy keressünk zombikákat, meg kutyusokat. Az idő tájékán elég sűrűn felsírt álmában. Szeptemberben múlott 5 éves, és ez azért nem egészen neki való.
(#12134) shield
Mivel nem játszok, szinte csak akkor tudok érdemben hozzászólni, ha valakinek régi cuccra van szüksége.
Az aktuális dolgokról fogalmam sincs. -
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #12132 üzenetére
Nyáron költöztem, akkor a ház felújítása miatt esett ki 1-2 hónap. Szeptembertől meg 3 műszakban dolgoztam mostanáig, és úgy hogy 8 órán át két monitor előtt meresztettem a szememet nem volt kedvem a szabadidőmben is azt csinálni.
Valamikor karácsony előtt játszottam, de most valahogy nincs kedvem hozzá.
Most meg ha elmegy végre a tél, megint csak a házat fogom csinosítgatni, meg talán idén a motorom is előveszem. -
Antonius1978
addikt
Akkor kar, hogy nem talal hozza az Absolut Nature, de ez van...
EMRE : en is kihagytam 1 evet...
De akkor legalabb a Zonaban kodorogsz, nem ? -
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #12128 üzenetére
Keveset és egyre ritkábban wotozok.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #12128 üzenetére
A Lost Alphában mások a méretezések, az építmények stb., ez akkor is jó hozzá?
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #12125 üzenetére
-
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #12125 üzenetére
Szerintem már nem nagyon, leginkább a 2009-10 körüli complete packok tartalmaztak textura modokat.
Annak idején a Stalkker.Filefront-ról szedtem le egy csomó mindent, de az oldal megszűnt.
Winter mod van, meg lőttem egy screen-t, ha valaki esetleg lát olyant amit megnézne szóljon és felteszem a mediafire-re. -
Dhampir
félisten
válasz
shield #12119 üzenetére
Mintha még a Medal of Honor: Pacific Assault is kicsit kopárabb lenne.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #12117 üzenetére
Bizony, jó is volt az.
-
Gery D.
senior tag
válasz
Dhampir #12114 üzenetére
Az a baj, hogy a mai ember nem a játék mondanivalójával foglalkozik, hanem hogy milyen a grafika, mennyire színpompás az egész, holott ennek a játéknak épp az lenne az értelme, hogy egy atomkatasztrófa sújtotta környezetben mennyire leromlott az ökológia. Nincs virágzó, színben gazdag növényzet, az épületek romokban, az állatvilág megtizedelődött, vannak táborokban összegyűlt csoportok, na meg kisebb csoportokba verődött emberek, kik járják a területeket. Nem botlunk bele minden méteren egy embercsoportba, vagy egy állatrajba. Ezért olyan jó az eredeti Shoc szerintem, mert ezt mind visszaadja.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #12113 üzenetére
A Stalkerben a hangulat a legfontosabb. Na mindegy, bár eddig jó sokat dolgoztak rajta.
-
válasz
Dhampir #12112 üzenetére
Megint idetéved majd valamelyik véristávn a LA topikból azt jól be leszek oltva...
Szerintem a sok belenyúlással mér nem stalkeres a hangulata. Több része is olyan, hogy ha valamit rosszul csinálsz két óra múlva kiderül, hogy kezdheted előröl. Emellett nekem unszimpatikus a játék eleje. A sztori meg amik történnek. Ja és el van kúrva a gépigény.
-
Dhampir
félisten
válasz
Plazmacucci #12103 üzenetére
Miért, nincsenek jó küldik?
Még csak belekóstoltam régebben, abból nem sok derült ki.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12108 üzenetére
Nekem az RC1-es el se indult, csak a 2v2, most jut eszembe. Kezdésnél crash-sel kidobott. Xp 32 bites oprendszerem volt. A 2v2 viszont hiba nélkül játszható volt.
-
emre
veterán
válasz
Plazmacucci #12108 üzenetére
Passzolom, ezer éve nem játszottam vele.
De nekem is úgy rémlik voltak gondok, még screen.t is tettem be repülő vérszívóról. -
-
emre
veterán
válasz
Plazmacucci #12097 üzenetére
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12103 üzenetére
Hála istennek, hogy az nem csak nekem volt csalódás.
Engem zavart a sok növényzet, nem az igazi Stalker hangulatot adta. Én 3 éve a Soup-pal foglalkozok, más mod-dal nem, így biztosra nem tudom mondani, hogy működni fog. Sok sikert.
-
-
Gery D.
senior tag
válasz
Plazmacucci #12101 üzenetére
Ami nekem van, azt csak át kell másolni a fő könyvtárba és felülírni, amit kér. Lényegében nincs is különbség a Steam-es a ww-os és az összes változat között, nem is értem, miért adtak ki annyi fajtát. Az, hogy milyen verzió, csak a Patch-nél számított, mod-oknál nem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Argos: Szeretem az ecetfát
- RAM topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android játékok topikja
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 8/512 Iris Xe FHD Magyar
- 512 Gb-os NVME-k
- Eladó autós gyerekülések, Römer és Peg-Pérego márkák
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fotó állvány eladó
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged