-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #16902 üzenetére
Talán shield fórumtárs stalkermods oldalán a Letöltések között, "COP - AMK 2.0 Devolution" és a Google linken? (Úgy vettem észre, hogy a Mega elérhetőség üres mappákat rejt, de azért ellenőrizd.)
shield fórumtárs másik címen lévő stalkermods honlapjának elérhetősége: stalkermods
Ez pedig a harmadik címen található elérhetőség: shieldstalker
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14911 üzenetére
Denevért a hangár jobb oldalán is találsz, de én mindjárt a pálya elején begyűjtöm. Kézigránát kell hozzá, jó magasra kell dobni, én ezt felugrással még növelem is. A magyarítás mellett találsz egy végigjátszást, ez végigvezet az egész játékon, és a fontos dolgok is szerepelnek benne, pl mit kell gyűjteni stb. Ne bonyolítsd a dolgot, attól ez sokkal egyszerűbb, de megértem, hogy a CoP- hoz vagy szokva. Ha az öreg ellopta a kristályaidat, akkor szerintem is hagyd abba, töröld az elmentéseidet, és ha kedvet kapsz hozzá újrakezded.
Ui: Ha meglátod az aranygömböt, biztosan nem fogod golyónak, vagy labdának nevezni. Egyébként a Golden Ball c. könyvet szinte egy az egyben lekopírozták a modderek. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14911 üzenetére
Az Aranygolyó sem lesz neked való, mert ott is kell azért küzdeni a túlélésért. Én inkább a Quaket tudnám ajánlani
Most komolyan, a legjobb modok még mindig a SOC modok, ez nyilvánvaló. Csakhogy a Stalker nem egy tipikus akció játék, vagy szerepjáték, amiben konkrét ellenség ellen harcolunk miközben a játék mindig mutatja az utat. A Stalkerben olykor gondolkodni és önállósulni is kell, ami türelmet és kitartást igényel. Ha ez nincs, akkor biza nem működik. Az, hogy csak a COP-ban mutatják az utat a térképen, csak részben igaz, mert a SOC-ban ugyanúgy megvan ez a kiváltság, csak néha a modderek hajlandóak kivenni ezt a játékból. Legalább 2x annyi COP modban még a minimap is ki van véve. Én is azt ajánlom, hogy hagyd abba a Fotografot, mert nem neked való és az emberek a panaszaidat olvasva még azt hiszik, hogy tényleg egy szar mod
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14909 üzenetére
Az English Trans !!README!! screenshots fájlokban rengeteg képes útmutatót találsz. Talizmánok nélkül nem, fejezhető be a játék, és ha így számolod, ez a hármas szint , ezután van az Amulett, de ez nem kötelező, viszont erős védelmet ad, és jó pénzt ér Szaharovnál. Egy denevér, és varjú kell Brown gyógyításához. Nem bonyolult ez az egész, de úgy érzem szeretnél gyorsan végezni vele, pedig még csak a felénél tartasz., ha végeztél vele, próbáld meg a Zolotoly Shart. Ez a Golden Ball. Vagy Arany gömb tele van érdekességekkel. Ez is játszható magyarul.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14906 üzenetére
Volt nálad Talizmám, meg jónéhány abszolút kristály, elpasszoltad? 4 db Talizmán kell a Pentagrammok megfejtéséhez. Denevérek az Ipari parkban vannak. Kézigránáttal le lehet szedni őket.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14904 üzenetére
Az irányítók ellen nem kell RPG, de a tárad legyen tele. Az Exó-val 140 kilót cipelhetsz. Pripyatba kettő tej elég. Legyen nálad minden felszínen élő állatból testrész. Pl varjú denevér, és mind a hatfajta Talizmán. Nem akarom elvenni tőled a játékélményt, annyit írhatok, hogy lesznek még érdekes dolgok, majd egy barlangtúra, erőmű látogatás, és a végén az öreg bányász elmondja a lehetőségeidet.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14899 üzenetére
Sensut köszi leszedtem, majd jelzem, ha végeztem, vagy közbejött valami probléma.
Egy kérdés ez a Yuri Semetsky véletlenül nem a Megjelölt?
Brown az x-10-es laborban van. Az irányító bőr 30000 rubel. A trafóházban lévő Exó az csak csali. Én többször is megszereztem, már örültem is neki, de amikor átmentem egy másik pályára, egy csámcsogást hallottam, és már nem is volt rajtam. Ha elintézted a barlangban az irányítókat, akkor a szeméttelepen nézz szét a trafóház tetején a sínek mellett, vagy a mozdonyon. Ezen a három helyen lehet. Ha megmentetted Verkát menj vissza Zapadlóhoz, és elmondja a rejtekhelyét, hol találod. Zapadló nem ad vissza semmi ellopott cuccot, de kárpótol. -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #14898 üzenetére
Nem egészen. Az évi két stalker meglesz így is, a Sztrugackij köteteket meg az utolsó orosz kiadás alapján szedik elő, az egész életművet újra feldolgozzák. Borisz Sztrugackij élete utolsó éveiben elég mélyen belenyúlt a könyveikbe, nagytakarítást csinált, kiszedte azokat a részeket, amiket bele kellett írniuk, másképp nem mentek volna át a '60-as, '80-as évek Szovjetuniójának irodalmi szűrőin. Amin most dolgozom, az épp most fordított fejezetet pl teljesen átírta, az eleje még úgy, ahogy egyezik a '62-es magyar kiadással, a második felét viszont teljesen elhagyta és egy egész más történetet illesztett bele. Az mondjuk érdekelne, ha nem a '90-es évek végén, a kétezresek első évtizedében csinálta volna az átalakításokat, hanem napjainkban, engedték volna így, a módosított szöveggel megjelenni őket ott. Egyébként a stalker széria egész jól fogy, ahogy elmondták, nagyon szeretik az olvasók, és sokan emiatt kapnak rá a Sztrugackij könyvekre is, mert megveszik a Pikniket is, hogy tudják, honnan indult ez az egész és megtetszik nekik a testvérek eléggé speciális sci-fi stílusa, ahol nem az akciók és a tudományos csodák, hanem az emberek, a társadalom problémái körül forognak a történetek.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14893 üzenetére
Nem a sziget tetején van. Átugrasz a kis szigetre, azon van egy teleport, ami a zsoldosokhoz teleportál. Megvárod amíg beszélgetnek arról, hogy hová dugták el az Exo-t. Ezután elmész Irokézhez veszel tőle irányító ruhát, majd mielőtt bemész a Békefenntartó területen a barlangba felveszed. Belépsz, kinyitod a rácsos ajtót, és meghallgatod a lángszórós ürgét, és az irányítót is. Ekkor lesz elérhető az Exo ami az Ipari területen a mozdony fülkéjében, vagy a mellette lévő épület tetején, vagy a sínek mellett lesz. Amikor a barlangban az írányító elmondja a mondókáját, és a rácshoz megy, késsel elintézed, és kinyílik a kapu. De ekkor odakerül pár irányító is, résen kell lenned. A föntieket elintézheted kézigránáttal is mielőtt lemész, csak ne lássanak meg, mert akkor a többi ellenség lesz. De ha van végigjátszásod az alapján tisztábban látod a szitut. Pripyatba még kell menned később, akkor elintézheted a fényképezést. A sűrített tejekről ne feledkezz meg, kell belőle egy pár darab Pripyatban.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14889 üzenetére
Letöltöd a javított magyarítást, megtalálod a 14854-es hsz-ban. Ezzel felülírod a játék gamedatáját, és kész. Tudod folytatni a lebegő szigettől a játékot. Az exo az exoskeleton, megszerezheted a leírtak alapján. Ha valamikor új játékot kezdesz, akkor a kriksz-kraksz nevek is magyarul jelennek meg. Ja igen, játszottam az elmentéseddel, és tovább tudtam jutni lebegő résznél, de nem mentettem, és nem is látom értelmét elküldeni a mentést.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #14884 üzenetére
Most épp „párhuzamosan” dolgozom két könyvön. Az egyik a következő stalker kötet, a másik pedig egy Sztrugackij újrafordítás. Az előzőt csináltam, nagyjából a felénél járok, de a kiadó megkért, hogy a Sztrugackijt vegyem előre. Ősszel azért lesz menetrendszerű új stalker kötet, Alekszej Kalugin harmadik könyve. Ez is inkább lélekről mint akciókról szól, mint az első „Ház a Mocsárban”, de a Zóna nagyon ott van ebben is, talán még jobban is, mint abban.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14887 üzenetére
Észrevettem a hibát. Te este fél tíz körül akartál fényképezni, de ezt csak reggel 6-tól este 9-ig lehet. A lebegő szigettel az a helyzet, hogy néhány SMS-t képernyőmentés alapján keresek ki, és fordítok, mivel a komplett ST-2 szövege is benne van a szövegfájlokban.. Ekkor töröltem bele, de nem vettem észre mivel a játékkal már előbbre voltam. Azóta kijavítottam, és már föltettem a fórumra. Benne vannak az orosz nevek tárgyak is, angolul ill. magyarul. A mentéseid is biztosan működni fognak. A lebegő szigetnél megszerezheted az exót is. Röviden felugrasz a kis szigetre. teleport a tanyára kihallgatod a beszélgetést. Irokéznél veszel irányító bőrt. Ezután kinyírod az irányítókat a barlangban, ahol az elején a fényképezőgépet megtaláltad. Ez trükkös, lehet kézigránátot is használhatsz, csak ne vegyenek észre. Az ipari területen a mozdony fülkéjében vagy a kis épület tetején, esetleg a sínek mentén megtalálod. A ketrecben lévő írányítót azután nyírd ki, ha elmondta a mondókáját.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14885 üzenetére
Te, nézted-e, nincs-e kifogyva, illetve megtelve az SD kártya a kamerában. Azt is kell cserélgetni, ha jól emlékszem.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14878 üzenetére
Van egy olyan verzió is Semeckyről, amikor beszélned kell vele, és elmondja a történetét miért került bele a zóna rádióba. Ő még az első stalkerek egyike rendes csávó volt, de találkozott Sterlok báttyjával aki belevitte abba az őrült kalandba, hogy elmennek a kívánságteljesítőhöz. Semetcky haragudott a zónára, mivel sok mindent elvett tőle. Sterlok báttyja úgyszintén. Sikerült odajutniuk, és mindketten egyszerre kívántak valamit. Yuri azt hitte mindketten ugyanazt kívánják, de Sterlok bátyjának más tervei voltak. Az eltérő kívánság rosszul sült el. Ő megvakult, és zombi lett. Elmesélte, hogy szinte egy ép bőre sincs mert állandóan lelövik, vagy a mutánsok megtépi de valamiért mindig feléled. A PDA érzékelője viszont jelzi a zónarádió felé amikor éppen halott. Ez az ST-2 -ben lévő történet.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14878 üzenetére
Számomra sem ismerős, pedig lassan a részletek is érdekessé vál(hat)nak.
-
sklopp
őstag
válasz
Antonius1978 #14878 üzenetére
Más modokban is előfordul ez az újra és újra elpatkoló stalker, állandóan jönnek a bejelentések a az épp aktuális haláláról.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14875 üzenetére
Már volt szó róla régebben itt: [link]
-
kekeeci
senior tag
válasz
Antonius1978 #14875 üzenetére
A Solyankában egy külön 'achievment', ha X-szer (talán 100) megkapod azt az üzenetet, hogy Yuri Semecky meghalt.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14869 üzenetére
Nem én rontottam-e el? Tudom hogy így kell helyes leírni de néha jólesik lazítani. Egyébként a Mátra környékén egy kis városban lakom. Küldheted azt a mentést.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #14866 üzenetére
Yuri Semecky a halhatatlan Stalker, aki modokban 1000x hal meg.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14866 üzenetére
Nem arról van szó, hogy nem hiszek neked. Csak azt akartam tudni, nem-e én rontottam el a fordításkor itt valamit. Összehasonlítottam az eredeti fájlval, de nincs benne hiba. Azt javasolnám, hogy kezd elölről ezt a pripyati pályát. Lehet hogy egybeesett a mentésed egy spawnolással, és ez miatt sérült valami. Ha eléred a fotózási helyet, és nem jön az SMS akkor a minimap alatt az órának meg kell állnia, mivel a játék nem folytatható, és szép lassan belassul majd kidob. Szerintem az lenne a megoldás, ha újra felraknád az egészet. Kettővel előbbi mentéseddel folytathatod. Kicsit fejjebb fent van a frissített magyarítás is. Yuri az akivel próbáltál fényképet készíteni.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14862 üzenetére
Föltételezem a fotózás helye jelezve van. Utána néztem a fotózás helye a scripts/fotograf.LTX-fájl 1866-1896-sorok között szerepel. Mind a tíz fotózási hely külön szerepel a fájlban, átnéztem de nem találtam bennük olyasmit, hogy esetleg elírtam valamit. A fotózhatsz stb, az csak egyszer szerepel benne. Semmilyen sorrend, vagy mutánsok jelenléte nem számít. Bár én mindig ritkítom őket, idegesít ha zavarnak. Szerintem Yuri Semeckyvel lehet a baj.
Dhampir: ez egy nagyon nyugodt békés játék. -
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14857 üzenetére
Nálam ez sosem okozott problémát, azért nem is tettem be. Legalább 3x végigvittem angolul is, és magyarul is. Aszem Smith tábornoknak a legvégén kellenek a fotók, de nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán kellenek-e. Ha jön az SMS, hogy elérted a fotózás helyét, gyorsan kell irányba fordulni, különben kezdheted elölről.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14855 üzenetére
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14725 üzenetére
Megvan a hiba az eng/ stable_ dialog_manager XML fájlban találtam. Pl a Stary Melnik sör mindenhol Miller sör lett. Az AMK Optionst, a vásárlási menüt és még sok más hibát is javítottam. Talán hétvégén felteszem ezt, és a közben elkészült ST-2-őt is.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14725 üzenetére
Köszi, esetleg ha leírnád milyen hibára utal a logs fájl. Valószínű, hogy az átírt misc fájl kavarhatott be. Felteszem a játékot, és javítgatok is benne. Egy kérdés az AMK options menű játék közben is változtat, vagy csak új játék esetén.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14715 üzenetére
Ha mégsem jön össze a Miller sörvásár, ezt a sort:
old_melnik = 3, 1
tedd be mondjuk a Barman leltárába, és tőle megveheted. A leltár a következő 2 fájl:
gamedata - config - misc - shop_barman - barman_supl.ltx illetve barman_trade.ltx .
Vigyázat, mert mindkét fájlban 2 szekció van, a start... és a radio.... Ezek szabályozzák, hogy mikortól kezdi árulni a dolgokat. Mindkét szekció végére tedd be ugyanazt a sort és akkor folyton elérhető lesz nála.
Ja, a Barman a Csapos a Bárban
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14713 üzenetére
Stary Melnik = Régi Miller sör.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #14708 üzenetére
Ja értem.
Na és milyen a mod? -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #14706 üzenetére
Milyen másodikról beszélsz?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #14682 üzenetére
Frankó!
Egyenlőre még ne... dehogy tartok én itt még az a rohadt savanyúság sincs meg, nem is találok olyant még a trade-knél sem.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #14680 üzenetére
Pontosan így csináltam, ahogy mondtad a ferdeszemű után mentem fel, pont az ő javaslatára, amúgy kihagytam volna. A szeméttelepre csak a zsoldos küldetés után lehet átmenni? Mert én most skippelném azt...
Kösz, hogy szóltál!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #14675 üzenetére
Egy sűrített tej, 1 savanyúság, 1 gomba. Köszi!
Ja meg a 13 denevérre is rá kéne nézni valamelyik ipari területen, kéne az EXO cserébe...
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #14667 üzenetére
Köszi Antonius!
Oké, köszi minden segítséget elfogadok!Azt egyszer meg fogom keresni most kaja kell az ukrán sereg raktárosának,aki 10 antirad-ot ad majd elvileg. A kaják sidonál megvehetőek?
A nevek félig angol félig oroszul jelennek meg (főleg a fő karakterek nevei) ez ellen mit tehetek?
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14649 üzenetére
Csak azt tudom mondani, ahogy én csináltam. Megvan a kicsomagolt full verzió. Ha még nem töltötted le az összefoglalóból az English Trans-ot töltsd le. Ebből a gameplay, misc weapons fájlokat felül írod a játék gamedatájában lévőkkel, valamint a script fájlot is. A felülírás abból áll, hogy addig ütögeted a bal egérgombot, amíg mindet egyessével felül nem írtad. ez kb 5 perc. ugyanígy a magyarítást is. Utánna új játékot kell kezdened, mivel az első mentésből építkezik a játék. És akkor majd működik a fényképezés is. Ne haragudj de eléggé lefoglal az ST-2 fordítása. Azt nem értem, mások miért nem segítenek neked
.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14647 üzenetére
Kifizetted a ruhát , majd rövid idő után jön az SMS, hogy menj föl jobbra a fához, és ott lesz a ruha. Ez megvéd a vírus ellen, azután, majd amikor újból le kell menned kapsz jobb ruhát is erre a célra. Nem teljes az angol felülírásod azért nem jó a magyarítás, erről olvashatsz az előző h.sz-ban
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14636 üzenetére
Emlékszem a faszira az alagútban, egy ruhát ajánl, ami jól jön azt mondja. Talán meg is vettem, de már nem emlékszem, hogy átverés-e. Úgy rémlik, hogy nem átverés. Itt van egy angol végigjátszás, ezt érdemes követni...
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14636 üzenetére
Nekem a GOG-os még nincsen meg, a CD lemezek mellett a Steam-kiadásokat vettem meg, amikor akciósak voltak. Remélhetőleg BF-, vagy Karácsony környékén lesz jó GOG-akció.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14633 üzenetére
Pedig töltődik a kékkel kiemelt címre kattintva.
Viszont nem tudom, hogy ez hivatalos, legális kiadás, a GOG támogatja ezt a terjesztést?
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14631 üzenetére
"Hat megprobaltam par modon hogy elerjem azt a gerendan levo hatizsakot..."
Próbáltad lelőni? Általában az ilyenekbe ha belelősz, leesnek mindenestől.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #14628 üzenetére
Én mindegyik Stalkerben, amelyikben van, a Saiga-12K-t viszem sörétesként. A mutánsokra nagyon jó a gyors tárazás miatt is. Fullra fejlesztve, távcsővel, kisebb távon az ellenre is igen csak hatásos.
A L.E.G.E.N.D.A.R.Y-ban a fix második fegyverem volt, abban aztán voltak kemény ellenfelek már az elején is. -
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14628 üzenetére
A Szeméttelepen a hangár egyik középső átkötő gerendáján egy zsákban van egy spéci távcsöves fegyver. A vaddisznó feje nagyon golyóálló, lődd a hátát, vagy az oldalát. A zombi szemek nekem idővel eltűntek a zsákomból.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14625 üzenetére
Találkozol még azzal az orvlövésszel, csak mindent a maga idejében.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14625 üzenetére
Az orvlövészt nem tudod kinyírni, úgy van rendben, ha elmenekül.
A másik tudóst elég cseles megközelíteni. Ő fent van az egyik tömbház legfelső emeletén, de oda csak a szomszédos tömbházból tudsz átjutni, a villanydrótokon átegyensúlyozva. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14623 üzenetére
Dr. Wolfe hullájáról van szó? A pálya Dél-Nyugati részén kell lennie a bokrok között a drótkerítés mentén.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14620 üzenetére
Miinden típusú pszi- zóna más hangot ad ki, erről is felismerheted őket. Nem kell nagy gyűjtögetést csinálni belőle, átalakításkor meg feleződik a súlya. Megfelelő fegyvert páncélt folyamatosan kapsz a feladatokhoz, Itt nem szükséges gyűjtögetni, majd eladni hogy pénzed legyen. Azzal sem problémázz ha eltűnik a félrerakott dolgaid, majd idővel leszoktatod róla a tolvajt, a játék második részében. Még egyszer a felülírásról ez nálam ennél a játéknál 3 évvel ezelőtt, és most egy másik konfigurációval sem működik. Elkezdi a felülírást, majd befejezetlenül kilép belőle. Miért? A fotózás, és a fontos SMS-ek le vannak fordítva. Nézz bele a fotograf_script fájlba.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14616 üzenetére
Siza. Én ezeket a neveket, helyneveket szándékosan nem fordítottam le, mert így hitelesebbnek tűnik a játék.pl tesztpálya, egérfogó stb. Egy ilyen jó játékból nem akartam Ludas Matyit csinálni. Egyébként mint minden Stalker játéknál nem érdemes végigrohanni, mert a játékélmény hátulról fog integetni. ( hahó itt vagyok ) És nem csak játékélmény van, hanem jellemábrázolás is ki miért vált azzá amilyen. Ennek egyik példája Zapadló. Elmondja ő is a maga kis történetét, és egyből más szemmel nézünk rá, mint mielőtt nem tudtuk ki is ő valójában.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14616 üzenetére
A hét anomália: Égető, Havazó, Gravitációs, Ugródeszka, Örvény, Elektromos, Zselé, vagy más néven Lidérckocsonya. Ezért idővel Kruglovtól kapsz egy alap anomália detektort, majd később mástól egy elit anomália detektort ennél rád hivatkoznak, hogy segítettél Kruglovnak. Szaharovnál a csúcs kristály az Amulett. Ez a játék egyik sava-borsa. Amit Sensut említett, az a lényeg, erről csak annyit írhatok. hogy az időnként felbukkanó teleportos ( ezek valakik számára nagyon fontos szerepét, csak a végén tudod meg) megfigyelőket lődd ki.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14614 üzenetére
Ez az anomáliás - detektoros szál sajnos gyárilag hibás. Ezt írják a leírásban is. Nem lehet befejezni sajnos, mert hiába fedezed fel mind az összes anomáliát, a feladat nem teljesül a végén. Baj nem lesz belőle, csak Kruglov nem fogadja el a végén az eredményt. Ez összes munkáért kapnál egy jobbfajta detektort, ennyi. Szóval nem érdemes kínozni ha nem akarod, hogy egy sorral több legyen a megoldatlan feladatlistádon. Eredetileg ezért is tették be a spawn menüt valamelyik verzióba, hogy a detektort meg lehessen szerezni, de lehet hogy ki is vették a menüt később, mert a detektor hamarosan úgyis elérhető lesz.
Itt a képződményeket fejleszteni kell bizonyos anomáliákba dobva. A szimpla kristályokból lesz az "Absolute" (nem tudom milyen magyar nevet kaptak). Ebből van 12 féle. Ezekből lesz a "Talizman", 6 féle. A Talizmánokból aztán lesz a "Charm", 6 féle. Ezeket különböző anomáliás zónákban lehet létrehozni a megadott eljárás és képlet szerint. Ez elég bonyolult folyamat és időigényes, mert minél tovább fejlesztesz egy képződményt, annál jobban fogynak a lehetőségeid rá. Azonban ez nem egy kötelező feladat, e nélkül is végig lehet vinni a fő sztorit. Én eddig egy Charmot tudtam összehozni úgy, hogy egyáltalán nem koncentráltam erre a dologra, csak abból, amiket menet közben összegyűjtöttem. Viszont jó ára van az eredménynek és ez tiszta kereset
És ha azt hinnéd esetleg a végén, hogy mind a 6 Charmot megkaptad és te vagy az ász, akkor tévedsz, mert Sakharov elárulja, hogy a csúcs nem a Charm, hanem egy valami ennél is nagyobb - talán az "Artifact", amit mi már így ismertünk meg a Stalkerben.
Tehát csak most formálódik a Zóna, a Fotografban, ezért jó ez a mod.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14608 üzenetére
Szia ha azt akarod, hogy ne legyen problémád a nevekkel, mindegy hogy a full verzióval játszol, Töröld ki a gamedata mappából a gameplay, misc és a weapons fájlokat, és az Englis trans-ból másold be őket a gamedata mappába. Ezután jöhet a magyarítás. Egyébként ha a text mappából kitörlöd a rus fájlt új játéknál nem indítja el azt a hosszú orosz bemutatót.. Ha eltévedsz használhatod a mellékelt guglis végigjátszást, de erre nemigen lesz szükséged, ha figyelmesen elolvasol minden szöveget gondolok itt a feladatok részletes ismertetése alatt. A suttogásról annyit kicsit oroszul is kell tudnod pár szót, pl igyi szuda ( gyere ide) De egyébként ha jól csinálsz valamit, vagy egy keresendő tárgy közelébe kerülsz megszólal egy hang, úgy mint amikor azonosítasz egy mutánst. A melóról amit írtál, az nem semmi sikerült jól beállítanom a notepad-ot, az egéren kis mechanikai átalakítást, hogy bírják a tempómat, de azért a helyesírást majd valamikor javítanom kell. Nem sok időm van rá ráadásul csak este 9-ig.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14611 üzenetére
Pont ezt a szükségszerű felderítő mászkálást szeretem benne, de persze jobb úgy, ha kalandos az út.
(A Lost Alpha gyalogosan is simán ledarálható volt - kivéve, amikor a bányából kiszédülve a domboldalon Kimérák elől kellett megszökni, mert az fárasztó futás volt - egyébként csak a kötelező kocsikázást csináltam végig.)
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14608 üzenetére
ez is amolyan nyomozas szeru, csak van harc meg nagyon sokat kell koricalni.
Akkor minden megvan benne.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14608 üzenetére
Az egyik verzióban működött a spawn menu, nem tudom melyikben. A többiben nem próbáltam, de abban úgy jött elő, hogy játék közben Esc és a menüben S. A szkript lefagyás nekem itt új, nálam sosem történt ilyesmi.
Még néhány hasznos tipp a Fotografhoz, további fontos tippek vannak az angol fordításcsomagban:*. A kezdő, orosz filmbejátszás kikerülése: a 'fotograf.script' fájlban az alábbi sorokat írd át erre:
function foto_start_video()
-- game.start_tutorial("mov_intro_foto")
db.actor:give_info_portion("smith_nachalo_start")
endfunction end_foto_video(actor, npc)
-- db.actor:give_info_portion("smith_nachalo_start")
end*. A "headbob" (menet közbeni billegés) kiiktatása: az appdata\user.ltx fájlban a "cam_inert" paramétert változtasd meg 0,7-ről 0.1-re.
*. Figyelj a suttogásokra. Ha ilyet hallasz, akkor a közelben valami fontos van a számodra. Pld. az elején a faluban, amikor megpróbálsz bejutni a bárba.
*. Ne adj el semmit, ha nem muszáj! Rengeteg tárgyra - főleg az egyedi tárgyakra - szükséged lesz később a játék során.
Amúgy ez érvényes a ST2-re is.
-
Laris2
senior tag
válasz
Antonius1978 #14472 üzenetére
Helló Antonius1978. Írtad nekem, hogy besegítesz a Fotográf fordításba. Élnék vele, ha ráérsz. Nem nagy meló, inkább informatikai kérdés. Van itt a gamedata / config / misc fájlban fordítandó szövegek. A kérésem az hogy lefordítom a szöveget, de a játékban ez ékezetek nélkül jelenik meg.Mit kell itt csinálni, hogy ez ne így legyen? Leírok egy pár fájl nevet.
: food_items
: antreg_items
: boryan_items
: monster_items
: foto2_items Ezek mind LTX fájlok van több is, ha ezt lefordítanád, vagy választ adnál a fentebbi kérdésemre, megköszönném. (még lesznek kérdéseim) -
Laris
junior tag
válasz
Antonius1978 #14486 üzenetére
Sikerült vissza állítanom az említett fájlt, a következőképpen tulajdonságok: módosítás kérte a word-padot ott elmentettem, és vissza állította.Hogy mi okozta, csak feltételezem, a bóvli kinai egerem valamelyik gombját, a sok közül megnyomhattam.Az ellenőrző tippre visszatérve ha kijelölöm a pl rókaszájat <> én így ismerem, az egész szöveg piros lesz, és tudom, hogy becsúszott valami hiba De most már úgy fordítom, hogy jó sok guglis fordítást illesztek be,és utána javítom a szöveget..
-
Laris
junior tag
válasz
Antonius1978 #14484 üzenetére
Nem ilyen hibát észrevennék. Ráadásul nem is úgy dolgozok, hogy kettőt rákattintok a szövegre, majd a fordítóban kitörlöm a texteket.Csak a szöveget jelölöm ki. Köszi az ellenőrző tippet.
-
Laris
junior tag
válasz
Antonius1978 #14482 üzenetére
Most éppen azzal kisérletezek, hogy mi okozza ezt. Egyébként letöröltem, de hogy megértsd, mi a helyzet. az eng mappában lévő stable_dialogs_foto fájlból eltüntette a sring,<text> szövegeket, és csak az ömlesztett fordított szöveg maradt benne. Így el sem indul a játék.Így nem oké csak nehezíti, hátráltatja a munkámat. Találkoztál már ilyennel?
-
Laris
junior tag
válasz
Antonius1978 #14472 üzenetére
Köszi a felajánlott segítséget, de egyenlőre nem élek vele. Mihelyst úgy érzem a helyzetet beszélhetünk róla. Napi egy két óra aktív fordítás, és a szemem így nem fájdul bele.Sokat nem lehet foglalkozni vele, mert egy idő után azt sem tudom, hogy magamat, vagy valaki mást fordítok,mármint a párbeszédben.Én angolul nem tudok, németet tanultam, de azért eligazodok benne.
oké
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14465 üzenetére
Köszönöm az infót.
(#14464) shield
Köszönöm szépen én is!
-
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #14458 üzenetére
Kösz, majd körülnézek.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Antonius1978 #14458 üzenetére
A 'Chernobyl Chronicles' fordítását honnan lehet letölteni?
(Egyáltalán kész van?) -
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #14444 üzenetére
Nem csak a wot hanem a stalker topikokat is olvasom. Nem rég feltettem a STALKERSOUP-ot, de a bányában elment a kedvem az egésztől. Ha tudnál ajánlani valami magyarított akciódús verziót bármelyik Stalkerhez azt megköszönném.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14358 üzenetére
A puskákhoz leginkább a rejtekhelyeken találsz lőszert. Egy jó ideig kapni több féle lészert, de még fegyver hozza sehol
Aztán találsz egy ügyes kis shootgunt, egy mesterlövész puskát stb. A környéken csak egyetlen kereskedő van, Skidan, aki Sidorovich helyén uralkodik, de nem igazán vagy rászorulva. Én még semmit se vásároltam tőle, viszont feladatokért cserébe ő is ad hasznos dolgokat. De fegyver nála sincs, meg ruha se. Ezt a modot mindenkinek ki kell(ene) próbálnia, mert tényleg a Piknikes Zónát idézi. A Szemétdomb egy az egyben az a felállás, amikor 3 alanynak (egy sztalker, egy eltévedt katonatiszt és te) egy anomáliáktól hemzsegő területen kell végighaladnia. De itt szinte ahány anomália, annyi féle és a pálya fele szinte járhatatlan tőlük. Nem is tudom honnan jött ennyi ötlet. Ellenfelek alig vannak (egyelőre), azok is olyan furcsa teleportálódó egyenruhások, akik PSY fegyverekkel támadnak és "ügynököknek" nevezik magukat. Ez a fegyver zombifikál, ha eltalálnak vele, mint a kontroller. Még nem lehet tudni kik azok, de könnyű elbánni velük a mesterlövész puskával. Nem tudom kik készítették a modot, de sok elem belőle megjelent a Fotografban, majd később az OGSE-ben is. Minden esetre profi munka jól kidolgozott, egyedi HUD-dal és anticheattel ellátva. Ne is próbáld az actor.ltx-et módosítani, mert ilyenkor a játék nem hogy nem indul el, de halva indulsz. Vagyis, amint a pálya betöltődik, sudden death
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14351 üzenetére
Kar hogy nincsen gepem, hogy kiprobalhassam.
Asztaliban vagy notebookban gondolkodsz?
(#14353) Sensut
Jól hangzik mindez.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #14351 üzenetére
A vízmerés amúgy nem látványos, csak az ötlet a lényeg. Itt van egy végigjátszás video, ami kicsit kapkodósra sikeredett, de bele lehet látni a dolgokba.
Dhampir:keménynek kemény, de nem mindig lopakodós. Viszont van ilyen is benne és itt működik is a lopakodás ellenben más modokkal. És az a jó benne, hogy minden kelléket meg tudsz szerezni már Cordonon, ha együttműködsz a társasággal. Éjjellátó, profi anomália detektor, artifact szkenner stb, mindent adnak, ha te is adsz valamit cserébe.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #14351 üzenetére
A kés az alapjátékban is az egyik legerősebb fegyver, de nem véletlen, hogy szinte senki se használja…
-
emre
veterán
válasz
Antonius1978 #14205 üzenetére
Egy felettébb jó minőségű végigjátszás videó, ha valaki még kedvet kapna a Priboi Storyhoz.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14205 üzenetére
Hazaértem után most átfutottam, persze látom a hibáit, még ezen is van javítanivaló, kicsit terjengős, döcögős néhol.
Áh, nem vagyok én író, csupán egy sztalker. -
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14194 üzenetére
Sajnos nem írtam Stalker-novellát. Talán nem is tudnék hadászati igényeket is kielégítően fogalmazni, mert például hiányzik hozzá az alapos fegyverismeretem, ami a Stalker világában jól kamatoztatható lenne, hiszen nemcsak természetismereti sétákat teszünk benne. Viszont még régebben Shield tette közzé honlapján a jantari késes (pontosabb az eredeti címben ipszilonnal írva yantari) című rövid esti mesémet, de akkoriban még más néven szerepeltem itt.
Remélhetőleg visszatérnek a régi bajtársak és hozzák leszármazottaikat is.
Reszketeg már el is tűnt azzal az ígérettel, hogy szerez némi hideg sört a kozák vodka mellé, de hiába várjuk, a dombhátra vezető utat csak az eltévedt és céltalanul bolyongó felhők árnyai szántják. Odébb a daruk rozsdás vasszerkezete bánatosan meg-megnyikordul a zabolátlan szelek játékszereként.
Már egy terepgyakorlatra kijelölt sztalkert is utánakergettünk, de még az sem tért vissza, így hát mi mást tehetnénk, minthogy csöndben elácsorgunk a kantin félhomályában a karcos, zsírfoltos asztalok fölé görbedve, attól tartván, hogyha a hálóban leheverednénk átizzadt matracainkra, akkor rögtön kinyújtóztatna és súlyos drapériaként zuhanna ránk a Zóna lidércektől sejlő álomvilága... -
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14187 üzenetére
A Szkadovszk fedélzetén Szakáll egy listát vezet azokról az eltüntekről, akiket minden keservesen túlélt nap végén visszavárnak.
Egyesek anomáliába tévedvén elenyésztek vagy táplálék lett belőlük, másokat a Pszi-kibocsájtás tébolyított meg, páran váratlanul tűntek el, talán a Zóna valamelyik emberevő szörnyetegévé változtak át.
Kalauz sokszor elmegy körülnézni a határra, hátha rossz sorsa elöl, a végzet karmai közül kimenthet egy csetlő-botló zöldfülűt.
Alkonyatkor a Szakdovszk magaslatáról keskenyre húzott szürkés szemeivel még körbepásztázza a rozsdás nádcsomókba font mocsaras tocsogókat, de csak nesztelenül osonó vadállatok fodroztatják meg a felkavarodó iszapos üledéket. Aztán röviden sóhajtva hátrafordul és a hajóajtó kongó vaslemezét becsapván nyugodni hagyja a nehéz sötétségbe zuhanó és mérges ködöket felköhögő öblöket.Valahonnan Kiméra hörgése hallik, a vadkanok riadtan röfögve szétszaladnak. A dermedt csöndet valami élő mozgása töri meg. Csizmaszár laffog, sáslevelek vagdalják, a nádtorzsok gáncsot vet a lábnak. Egy sztalker közelít a menedék felé.
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #14118 üzenetére
Na, ez furcsa. Miután itt leírtam mindezt, visszamentem a játékba, betöltöttem a legutóbbi mentést és a Zöldfülűek falujában magától a kezembe termett a kés, de hogy honnan, kitől, azt komolyan nem tudom.
A mutánsok is felbukkantak, korán féltem a csöndtől.
Rájöttem, hogy van aknadetektorom, de be ki kellett vennem a hátizsákból. Csavardobálással el lehet intézni az aknákat, bár akkor is jelzi őket a kütyü, de infarktuson kívül nagyobb kárt tesznek a stalkerben.
Másik érdekes dolog. A leszakadt híd előtt bementem az első épületbe, ahol egy megzakkant stalker motyogott. Amikor kiment, földrengésszerű effektus támadt félelmetes hangtól kísérten. Az úton pár semleges hozzámállású patkány cincorgott.
Feltehetően az iménti földrengés miatt a kocsim kissé lecsúszott az útról, de egy fa, bokrokkal a tövében megfogta. Mégpedig annyira, hogy beülvén nem tudtam kihozni onnan, egy tapodtat sem mozdult. Visszatöltöttem a legutóbbi mentést és erre már a gépkocsi kimozdult szorult helyzetéből.
A híd után valaki lődözött és kinyírta a semleges husikat. Mire kiértem az útra, már eltűnt az elkövető. remélhetőleg nem kellett megkeresnem. Átjutottam a Szeméttelepre...
Jó érzés végre az otthonos Stalker területeken mozogni, az elején az Osztályozó idegen világnak érződött, legalábbis nem rémlett fel a régi játékból.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #14086 üzenetére
Ha magad vagy, akkor igen, de ebben a modban kísérője vagy két tudósnak, akik csak mennek előre, mint a vakló. Igaz, mint második nekifutásra kiderült, nem kell rájuk annyira vigyázni, megvédik magukat, neked csak támogató szereped van, csak ne szakadj le tőlük, mert akkor bukod a mutatványt. A végén a kimérát is simán elrendezték maguk, nálam már csak csupa használhatatlan fegyver volt a késen kívül, csak arra kellett vigyázzak, ne engem kapjon el az a dög.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13796 üzenetére
Talán nem támogatja még azt a shader verziót, amit alkalmaztak ezekben a modokban. A GT 9600 egy elég régi kártya
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #13790 üzenetére
A Hullócsillagra régóta fenem a fogamat, csak addig ki ne csorbuljon.
-
Timstrike
tag
válasz
Antonius1978 #13781 üzenetére
Nem az volt a gond csak ezt adta be error-nak mert még nem jártam addig az Arénában (csak a bejáratig,a részeg szerelőig) és sajnos a játék hiányolta. Egy régebbi mentést visszatöltöttem és az Arénával (pénzkeresés, és nem is kevés) kezdve haladtam tovább, míg elértem újra a Kaligulával való küzdelemhez és (lássanak csodát!) nem volt ctd,sőt még piros (error) sem jelent meg a consolban. Nagyon sejtem,hogy a Stalker játékokban meg van határozva,hogy melyik küldetés után lehet belevágni a következőben mert különben crash lesz a vége
Örvendek,hogy tovább tudtam haladni mert ez egy nagyon remek mód és egyetértek Sensut-al,hogy a legstabilab mód, talán a SGM módtól, idáig (pedig már játszodtam egy jó pár móddal).
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13784 üzenetére
Én már töröltem sajnos a játékot, mert befejeztem volt és nem tartogatom az olyant. Most a Diverzáns a menő nálam. De én se csináltam mást, csak telepítettem az alapcsomagot és utána az 10R frissítést a játék mappájába. Ennyi volt, aztán a launcherrel indítod és ott beállítgatod a dolgokat. A launcherben meg lehet nézni a verziót is. Ha minden rendben, akkor ott megjelenik a 10 revision. De mondtad volt, hogy GT 9600 kártyád van. Nos, az ennek a modnak nem elég mert a grafikája fel van turbózva a többi Stalkerhez képest.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13781 üzenetére
A Slayerről írtam volt annak idején valamiket, keress rá a COP fórumban. Akkor még csak készülőben volt a mod, azóta lehet hogy befejezték? Nem volt rossz, de tele volt hiányossággal. De kár, hogy az OGSE nem megy nálad, mert az egy komoly mod. Nem foltozott, nagyon jól összerakott sztori és nálam piros hibák sincsenek. Viszont az az elsötétülés hiba csak nálad van, mert néztem a fórumain és sehol senki nem jelzett ilyesmit
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #13774 üzenetére
Nekem is ment a többi játék és ennél a hang volt a probléma.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #13771 üzenetére
Nálam volt olyan a Diverzansnál, hogy nem akart indulni, akadozott a hang, újra raktam a hang driverét és jó lett. De ez hosszabb sztori, korábban leírtam.
-
kekeeci
senior tag
válasz
Antonius1978 #13768 üzenetére
Egyedi exe fájlja van, nem ér semmit a fájlcsere.
Esetleg egy víruskergetés... -
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #13768 üzenetére
Nekem egyszer volt save corruption, tölts vissza korábbi mentést, hátha.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13768 üzenetére
Senkinél se csinált hasonlót, akikről én tudok. Mondom, nálam tökéletese fut PC-n is és laptopon is, ami teljesen más konfiguráció. Mindkettőn Win7 x 64 van... Nem tudom mi lehet. Tény, hogy belenyúltak a játék motorjába is, talán valami ott nem tetszik neki. De főleg hogy nincs log fájl, az rendszerhiba. Nem kell semmiféle eredeti exe mert a telepítő tartalmaz mindent. Amúgy se indulna el az eredeti SOC indítójával. Én túlmelegedésre gyanítok, lehet, hogy valamelyik alkatrészed csinálja? A videokártya hűtését nézném meg először mert ez a grafika nagyon is terheli a vasat.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13765 üzenetére
Bocsi, a Solyankában van a táska, itt iratok vannak akkor. Ha 3 arti kell, akkor szintén. Én mindig legalább 6-ot begyűjtöttem itt és Cordonon lesz a faszi, aki sokat ad értük. Csak előbb ki kell békülni a katonákkal. De ha ez a játék crashel, akkor a probléma az Ön készülékében van. A log fájl elárulja mi az.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #13765 üzenetére
Log nélkül nem tudunk mondani semmit.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13746 üzenetére
OGSE:
A Mocsár csak egy szűk átjáró Agroprom és Cordon között. Nincs benne a teljes pálya, csak a sarka. A táskát pedig ugyanott keresd, mint a másikat, az emeleten.
Dead Cityben ki kell nyírni a kontroller bosst, aki víz alatt rejtőzik és az összes balhét ő rendezi a városban. Oda kell a ruha majd. Az a történet, amit régebb már említettem volt.
Azok a különleges képződmények valamire mind jók, de kérdés, hogy szükséged van-e rájuk, vagy inkább az ára fekszik jobban, mert sokat adnak értük. De jól vizsgáld meg őket, mert a leírásukban van a lényeg legtöbbször, nem a paramétereikben. Halott Zónák meg mindenfelé vannak a pályákon, és ha kihúztál egy képződményt belőle, akkor egy idő után újratöltődik az anomália és újabbat kapsz, mindig mást. Sajna mikor kigyűlt a szükséges 4, akkor a detektorod eltűnik.
A flash driveokat ne vadászd mert azokat a történet során kapod kézhez. Ahogy már mondtam, ez a sztori qrvára jól össze van rakva, a végén mindened meglesz -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #13749 üzenetére
Crashlog?
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #13744 üzenetére
Ez volt a megoldás, kösz! Egy volt még hátra, akit a távcsővel sikerült kiszúrni. A büdös életbe nem jutott volna eszembe ez...
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13739 üzenetére
Szóval OGSE:
1. A szökevénnyel én szóba álltam. Elmondta, hogy nagy szarban van és azt is, hogy a föld alatt van egy alagút. Kért egy ruhát és elárulta az intézményben a táskát is, ami tartalmaz egy átjárót a Mocsárra. Ez nem az a táska, amit a Csaposnak kell elvinni. Aztán vittem neki egy ruhát és kivezettem Cordonra a Mocsáron át. Ennyi.
2. Kelleni fog egy ökológus ruha Dead Cityben. Végül is nem kimondottan egy ökológus ruhára lesz szükség, hanem egy zárt, maszkos ruhára, lehet Skat is, ugyanis búvárkodni fogsz
Pontosan, mégpedig víz alatt. Tehát egy ilyen ruhát tegyél félre valahova, bár Dead Cityben, a tornateremben lesz vagy 3 is belőle. Csak ott sok a zombi. Addig viszont sehova se kell, egyik laborba sem.
3. Azt a képződményt könnyű megtalálni a gyár területén az épület mögött, amelyikben a labor lejárata van. Azt majd viszed a Halott stalkerhez az X-18-ban és ő elpusztíttatja majd veled, mivel egy fölöttéb veszélyes kreatúra.
4. Az eltűnt csapathoz a képződményeket egy detektorral kell megkeresned a Halott Zónákban. Ezt a kütyüt előbb meg kell találnod a Vad Vidéken, a katona küld oda. Aztán kell melléje egy Search detektor, azt használod majd. A Halott Zónák azok az anomáliák, amelyek egész magasan olyan kéken tevékenykednek. Messziről látni őket, egy mindjárt ott van Yantaron ahol a katonával okoskodtok a dombon. De van Vad Vidéken is, Sötét Völgyben is stb. Vigyázz, ha belelépsz ebbe az anomáliába, sose legyen a kezedben fegyver. Még a slotból is vedd ki, mert azonnal tönkremegy! Ha benne vagy a közepében, legyen a kezedben a detektor és nyomj K-t (ezt látni fogod a képernyőn is), majd a nyíllal próbálgatod a frekvenciákat amíg megjelenik a képződmény. Ezt írja a képernyőn majd.
5. A térképek sorrendjére már nem emlékszem, de az utolsót én Radaron találtam meg Owlnál. Lukash küld majd oda.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13735 üzenetére
Ha adat alatt a térképeket érted, akkor azok majd jönnek sorban maguktól, ahogy haladsz a játékban. Nincs sorrend, összevissza is megtalálhatod őket, csak kövesd a feladatokat. A szélhámos katonától elvetted már Yantaron a sticket? Vagy megölöd, vagy békésen beszéled rá, hogy adja oda miután összevissza hazudozott mindent
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13733 üzenetére
Ha egyről beszélünk, akkor a Bar területén kell keresni a rejtekhelyet, bent a bozótban egy hűtőben, vagy micsoda. Van egy nagy anomália is odabent. Ebben találsz egy másik üzenetet is, ami aztán Yantarra utal. Ott a gyár előtt a buszban találsz újabb leírást egy különös képződményről, ami csak egy adott időpontban jelenik meg.
A Klondike képződményekhez kell először az 5 térkép, aztán már könnyű lesz. Talán egy helyen lehet elakadni, mert ott tényleg semmi utalás nem lesz a hogyantovábbra. A Klondike aktivátor egy olyan helyen van, ahova nincs átjáró mindaddig, amíg Lukashnak el nem viszel egy világító koponyát egy mester kontrollertől Radaron. Ez lényegében az egyik térkép megtalálásakor lesz, ami Owlnál van. Ha átadtad a koponyát, akkor Lukash elárul egy újabb kis pályát, a Metrót. Na odabent lesz az aktiváló képződmény, amivel aztán mész Dead Citybe.Ja, Sakharovnál van egy olyan feladat, hogy rendeléseket vesz fel bizonyos megrendelőktől, akik küldenek minden kitörés után egy új listát a szükséges tárgyakról, amiket jó pénzért megvesznek. Ezek trófeák és képződmények. Ezt mihamarabb aktiváld nála mert rengeteget lehet kaszálni vele.
-
válasz
Antonius1978 #13703 üzenetére
Én most fedeztem fel a Stalkert, 10 évvel a megjelenés után, és jó játéknak tűnik.
Én a mocsárbeli sztalkert lelőttem, mert a csapostól kaptam egy ilyen feladatot, amit teljesíteni akartam. Rosszul tettem?
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13713 üzenetére
Ez egy másik táska ugyanonnan, de a dezertőr árulja el. A szövegelés végén van, miután a földalatti helységről hablatyol.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13711 üzenetére
Lehet, hogy előbb az az átjáró is kell Cordon felé a Mocsáron keresztül és csak azután folytatódik a menet.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13707 üzenetére
A dezertőr nem beszélt egy aktáról is, ami a katonai bázison van és koordinátákat tartalmaz a Mocsár átjáróhoz? Csak mert arra kell kivezetned őt Cordonra, miután megvan a ruha.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #13703 üzenetére
Ha ruha kell, akkor odaadod neki, átveszi és követni fog.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #13682 üzenetére
Lőszeres láda a küldetés leírásában benne van ha jól rémlik, a szeméttelepen keresd van egy új járatrendszer és egy ahhoz tartozó részen kellene lennie. Előre szólok hogy nagyon nehéz, szóval ne megpakolva indulj el keresni.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #13680 üzenetére
Ott van lent, szóval elmentél mellette.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #13676 üzenetére
"keressek meg valami csaladi fegyvert,"
az alapjátékban pedig ott van, ha jól emlékszem....
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13667 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #13667 üzenetére
Az OGSE-t két fegyverrel simán végig lehet vinni, ha megszerzed őket időben. Az egyik az egyedi PKM, Digger Yuri's PKM, melyet Digger Cordonon folyton javíttat veled a Bárnál. Néhányszor vissza kell vinned a fegyvert a javítóhoz, de végül neked marad és ez lesz az egyik alapfegyvered, ami helyettesíti a shotgunt és a rohamfegyvert egyaránt. Persze csak ha akarod
E mellé még kell egy SVD mesterlövész puska és egyébre nincs is szükséged csak gránátokra. Ehhez kapsz majd egy nagy felbontású távcsövet is. Az már csak hab a tortán, hogy mindkét fegyver ugyanazt a lőszert használja, amiből van bőven a kereskedőknél, mellesleg 3 féle kiszerelésben.
Azt a különös képződményt a Szemétdombon a teleportokkal kell kijátszani. Körben vannak teleportok, amolyan buborékok, és egy bizonyos sorrendben kell végigmenni rajtuk. Ha jó sorrendben haladsz, akkor egy más hangot hallasz. Ilyenkor jegyezd meg mindig a sorrendet, mert sokszor újra kell kezdened. Ez egy türelemjáték, de csak akkor kapod meg a Klondike képződmények egyik térképét, ha kiveszed ezt a csodát onnan és átadod a polgárnak mellette.
Számszeríjat találsz majd a Freedom bázison a raktárban. Ezt csak úgy veheted ki, ha megszabadulsz valahogy az őrtől. Én úgy mentem be, hogy kinyírtam egy robbanó kannával. Ha mellé teszed a kannát és abba lősz, akkor semmi se történik, vagyis nem leszel ellenség. A raktárat gyorsan rámold ki, mert más őrt fognak odaállítani. Azt hiszem számszeríj még lesz a Vad Területen is, de még nem foglalkoztam vele.
A GP36 szerintem a legjobb NATO fegyver, mert könnyű, pontos és gránátvetője is van. Viszont egyik rohamfegyver se "kiváló", mindegyiknek van ilyen-olyan hibája, ezért én nem is cipelem őket. Ahogy mondtam, azzal a két fegyverrel bátran neki lehet vágni a Zónának. Amíg a PKM-et javítgatod, addig Sidorovich ad a bombakeresésért cserébe (ha jól emlékszem) egy egyedi távcsöves Saigát, ami mutánsok ellen igazi gyógyszer.
Rengeteg képződménnyel lesz dolgod, különbnél különb félékkel. A mutációval nem érdemes foglalkozni. Arra törekedj, hogy minél előbb megtaláld a Klondike képződményeket (az 5 térképet), mert ha ezek az övedre kerültek, akkor már mezítláb is sétálhatsz velük a Zónában. Ezért ne is siess a fő történettel, ne erőltesd az agyperzselő leállítását, mert azt úgyse tudod egyelőre egy kód miatt. Minél előbb hódítsd meg a Freedomot a Raktáraknál, mert ebben a modban ők a te igazi szponzoraid. Vállalj el minden feladatot és azokat fejezd be, mert azokban van a lényeg.
Kocsikkal ne foglalkozz, mert nem egy igazi élmény velük "száguldozni". Csomó roncs és rozsda.
Itt van néhány hsznos tipp:
- a legjobb exót, ami plusz 80 KG-ot bír és futni is tudsz benne, Lukash adja miután a Radarnál levő őrposztjukra elhozol egy BTR harckocsit Dead Cityből, amit előbb meg kell találni és meg kell javítani. Ezt egy elég hosszú és érdekes történet, de az a ruha aranyat ér!
- Dead Cityben minél hamarabb állj szóba az őrültnek hitt katonatiszttel a bunkerben, segíts neki kinyírni a "mestert" és juttasd el őt Cordonra, mert ekkor békülsz ki a katonákkal. Ha ez megvan, többé nincs gondod a Zónában, mert ők szinte mindenhol ott vannak. Ez jól jön majd Radartól tovább az erőműig. Nem számít, hogy hol és mennyi katonát nyírtál ki addig, vagy hogy kit.
- Sakharov ad majd egy Bioradart és lesz egy feladata, amit gyorsan le is mondasz, ha nincs türelmed. Egy furcsa képződményt kell elhozni neki Borongósról (Darkscape), amivel egy csomót kell kergetőzni, mert nem lehet elkapni. El lehet, csak ügyeskedve. Ha ezt megszerzed neki, akkor ad a Bioradarhoz frissítő modulokat, amelyekkel a radar a mutánsokat is kimutatja. Minden mutánshoz kapsz ilyet, amiket különben nem tudnál megszerezni. Ez kontrollerek ellen jót tesz. Ugyancsak nála kapni GPS kijelzőket, amikkel megjelölheted az elrejtett cuccaidat.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest