Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    válasz kmisi99 #14741 üzenetére

    azt hiszem ez részben ideillik link

    2: Soha ne hagyjál a hibáról feljegyzést a géped mellett, hiszen nekünk természetfeletti képességeink vannak ezt leolvasni a sötét képernyőről.

    Mi el sem fogadunk screenshot nelkuli hibabejelentest, pont azert, mert anelkul talalgathatnank, mi nincs az ugyfel ujrahuzott gepen beallitva.

    Kiveve: mar megint nem jelenik meg a statisztika :DDD
    Azt mondjuk nem ertem, miert nem lehet minden reggel 7:00-ra utemezni egy iisreset-et, az megoldana az ilyen bejelentesek 20%-at. :W

    8. Ha este az otthoni gépeden a hibaüzenet azt mondja, hogy nincsen vonal, telefonálj a rendszergazdának, értünk mi a telefonvonalakhoz is, sőt távolról is meg tudjuk javítani

    Errol az jut eszembe, amikor elozo melohelyemen egyik ettermi fogyatekos hivott minket, hogy nem tud dolgozni, mert sotet a kepernyo, lepjunk be tavolrol es csinaljuk meg.
    Beszelgetes kb. 10 perceben derult csak ki, hogy aramszunet van naluk.

Új hozzászólás Aktív témák