Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz 1010 #4703 üzenetére

    hát nem tom, annyi alkudozót még nem láttam multiban, főleg nem a számtech alkatrészeknél...
    A hűtőn, mosógépen én is alkudoztam vásárláskor...a mosógép vásárlásakor pl nem tudtam honnan olyan ismerős az eladó, és miért is ilyen normális (nem nagyon jellemző ebben a boltban, hogy "épkézláb" emberek dolgoznának), elmondta, hogy tök felesleges megvenni a drágábbikat, mert annyit nem ér meg, stb. :R Aztán másnap leesett :) nálam vásárolt egy héttel korábban. Az MM-be egy eladót akkor hagytam ott, amikor kedvezményre: nem tudom, azt a vezető tudná megmondani válasz után rákérdeztem a garanciára: természetesen 1 év. Ja! Bocsi! Akkor tárgytalan, 500m-el odébb ugyanez a márka, újabb típus 4k-val drágább, és 2 év garis :( ezzel elfordultunk, ammegmég állt ott 2 percig, emésztette.

    Legyen egy kis ON is:

    Kora délután csörög a telefon (próbálom helyesen idézni az embert):
    - xxxxxxx computer, miben segíthetek?
    - jónapot, x.y. vagyok.
    - jónapot, miben segíthetek?
    - tavaly vettünk egy számítógépet sulinetre, még garanciális, volt hozzá ajándékba egy ADSL, most kint volt a t-com szerelő és azt mondta, hogy rossz. Nem tudom ez garanciális?
    - elnézést, nem értem, tehát önök vettek a sulinet program keretében egy kopmlett számítógép konfigurációt és ahhoz volt ajándékba egy adsl előfizetés?
    (próbáltam összerakni a képet, mert nem emlékeztem arra, hogy eladtunk volna olyan pc-t sulinetben - meg azon kívül sem - amihez ajándék adsl előfizetést)
    - NEM! (ekkor már kicsit arrogánsabb és bunkóbban beszélt), sulinetre vettünk egy számítógépet a zzzzzzz-nél a hunyadi úton (város másik vége), és ahhoz volt egy adsl ajándékba. Nem előfizetés.
    :F
    - hát akkor oda kellene visszavinni, vagy felhívni őket, mert én nem tudom, hogy ők mire és hogyan vállaltak garanciát.
    - jó, csak a maguk elérhetősége volt fent, de akkor elnézést a zavarásért viszhall
    bíb-bíb-bíb...

    Ezt az uccsó mondatot kb úgy mondta, mintha én lennék a rossz, mert nem segítettem neki.

    Az azért még érdekelt volna, hogy min volt fenn az elérhetőségünk, és mi volt az az adsl, ami nem előfizetés....talán modem, vagy router :F
    Az ilyennek csak azt tudom üzenni, hogy [önmoderálva - pedig nem is volt nagyon randa]

    adik - nálam egyszerű: ami az árlistán van, az-az ára/a listaár fix, kedvezményt sajnos nem tudok adni/ez is elég nyomott ár, ebből már nem tudok kedvezményt adni ;]

Új hozzászólás Aktív témák