Új hozzászólás Aktív témák

  • Zofren

    aktív tag

    emberke bejön internet után érdeklodni. (mert ugye t- viszonteladok vagyunk) szoval van az akcio, hogy ajándékot kap, ha regisztrál neten. erre:
    vevő: -akkor kötök, ha garantálja hogy kapok ajándékot.
    én: -nem garantálom, mert nem tudom mennyi van készleten.
    -de meg tudja kérdezni, hogy mennyi van még?
    -nem!
    -ugyfélszolgálaton sem?
    -lehetséges, de nem fogom felhivni, mivel egyedul vagyok a boltban, a gépeket javitanám és az ugyfélszolgálat biztos elvenne 15-20 percet, ami jelen pillanatban nincs.
    -na de mégis.
    -egyet tehetek. (felhivtam kapcsolattartonkat és mondta hogy holnapig még van akcio)
    -akkor lesz ajándék?
    -nem.
    -miért?
    -mert holnapig kell regisztrálni és a net 2-3 nap alatt aktiválodik. tehát kiesik a határidobol.
    -dehát holnapig van akcio!
    -tudja mit? nincs, elfogyott az ajándék!

    lehet bunko voltam és elment a konkurenciához netért, de nehogymár én adjak neki majd ajándékot, ha mégse kap.

Új hozzászólás Aktív témák