Új hozzászólás Aktív témák

  • BirdPC

    csendes tag

    2 év után megvolt az első panaszkönyves bejegyzésünk :DDD :

    A történet lényege:

    Merevlemez, kattog, garancialevelen amit adunk a következő szövegsor található meg:
    x éves garancia a telephelyünkön működő szervízben.

    Illető valószínüleg a 8 általános után (4 első és 4 második osztály :DDD ) ezt a mondatot úgy értelmezte, hogy a merevlemezt átvesszük azonnal megnézzük és ITT helyben javítom.
    Ekkor elmondtam neki hogy igen átvesszük megnézzük, ha rossz elvisszük a beszállítónhoz és kb 10 napon belül cseréljük javítjuk. De nem neki az kell hogy itt a telephelyünkön javítsuk a terméket.

    Na erre beírt a panaszkönyvbe hogy az amit a garancialevelen leírtunk az nem teljesült.

    Sok locsolót mindenkinek :DD

Új hozzászólás Aktív témák