Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    aktív tag

    Úgy gondolod jól tudnál értékesíteni? Eladsz akár egy tollat is, pedig a másiknak nincs is szüksége rá? Műszaki érdeklődésű vagy? Remek kapcsolatteremtő, nyitott személyiség?

    Akkor ebben a pozícióban sikeres leszel!

    A cég:
    A magyar tulajdonú rendszerintegrátor cég, aki több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik informatikai rendszerek bevezetésében, üzemeltetésében és felügyeletében. Jelentős tapasztalatot szereztek Helpdesk rendszerek bevezetésében és üzemeltetésében olyan nagyvállalatoknál, mint a helyi közlekedési vállalatok, gyógyszergyárak vagy államigazgatási intézmények.

    Mit a feladat?
    Rendszerfelügyeleti szoftvereket kell értékesíteni főleg új ügyfelek számára (Dell, MS, IBM, CA). Ezen felül kapcsolattartás a feladat a meglévő cégekkel, vállalatokkal, számukra árajánlat készítése és számlázás. Emellett az értékesítési folyamat adminisztrálása MS CRM rendszerben.

    Mit vár el a cég?
    - felsőfokú végzettség
    - min. 2 év szoftver kereskedői tapasztalat
    - informatikai piac ismerete
    - -szoftver ismeretek

    Amit előny ha ismersz:
    - szoftver megoldások ismerete (rendszerfelügyeleti szoftverek, mentési rendszerek, desktop menedzsment, fejlesztő eszközök)
    - kereskedelmi ismeretek
    - MS CRM ismeretek

    Kulcs kompetenciák
    minimum 2 év szoftverkereskedelmi tapasztalat, piaci ismeret, szoftver ismeret
    Előnyt jelent
    Szoftver megoldások ismerete, kitartás, pozitív szemlélet, kudarctűrés, jó kommunikációs készség írásban és szóban is.
    Szükséges nyelvtudás
    Tárgyalási szintű angol (írásban és szóban)
    Heti óraszám
    40 óra
    Munkavégzés helye
    Budapest, 11. kerület
    Amit a megbízónk kínál
    Egy stabil hátterű cégnél, teljesítmény arányos juttatás és családias hangulat részese lehetsz.
    Szükséges dokumentumok
    Szakmai fényképes önéletrajz

    További információk és jelentkezés ITT

Új hozzászólás Aktív témák