Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MZsoltee

    veterán

    válasz brownus #7427 üzenetére

    Pár mechanika:
    Kockadobas
    Laphuzas
    Pakliepites
    Munkás lehelyezés
    Draftolas
    Licit
    Alkudozás
    Titkos szerepek, celok
    Egyáltalán verbális interakció, meggyőzés, manipulálása

    Egy játékban konfrontáció mennyisége mélysége a kooperatív, közösen nyerünk játékoktól az egyik vagy másik játékos nyer és kegyetlenül konfrontalodo játékok között.

    Szerencsefaktor (laphuzas dobás) jelenléte, vagy tisztán számolható játékok, ahol minden infó nyílt.

    Ezeket a tulajdonságokat mindenki másképp tolerálja, szereti. Ezért ha a világ tetszik is, ha olyan helyzetbe hoz a játék, amit nem élvezel, akkor nem lesz jó élmény. De pl nálam a másik oldal kevésbé fontos. Az űr témájú játékok pl engem kevésbé érdekelnek, de a Dune főleg az utolsó,asszem felemelkedés pl tetszik. Nem vagyunk egyformák.

  • Mortein

    tag

    válasz brownus #7427 üzenetére

    Nemesis tipikusan olyan játék, aminek csak megfelelő társasággal érdemes nekiülni (tapasztalt, összeszokott). Nekem megvan a játék, játszottam vele már többször is, de nem az a játék, amit minden hétvégén elővennék de, ha szereted az Alien filmeket, akkor a hangulatot abszolút visszaadja. Viszont eléggé szerencsefüggő, ha ezen túl tudod tenni magad és nem zavar, hogy egyik bajból a másikba sétálsz, és mindig van valami, ami hátráltat, akkor elég szórakoztató tud lenni (ezért is írtam a megfelelő társaságot), pláne ha a végén mikor már a kapszulában ülsz megszólal a csapattársad, hogy nem is oda megy a hajó ahová gondolod (neki más volt a titkos küldetése), az mókás tud lenni :DD .
    Aki elsőként esik ki átveheti az Alienek szerepét (van saját pakli ilyenkor). Ezt az opciót mi már nem használjuk, mert brutálisan erősek tudnak lenni az Alienek a megfelelő kézben és hírtelen a többi játékos menekülési esélye közel nullára csökken.

    Nem tudom mennyire vagy kezdő, mert kezdőknek egyik társast sem ajánlanám.

Új hozzászólás Aktív témák