Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz kungzi #7114 üzenetére

    Pontosítsunk kicsit. A terméket átvettük, amikor behoztad - tudtommal, tehát nem küldtünk el, stb. (VS: "így nem akarják átvenni garanciába", "feltételesen vették át azóta elvileg"), pótlást kértünk, a garanciális ügyintézéshez.
    A termék hiányos (és a lamellák állapota is hagyott némi kívánnivalót, ahogy látom a rendszerben), azaz nincs meg a termékhez mellékelt, szakszerű üzembe helyezéshez és/vagy rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozék. Jogszabály idézésére nincs szükség szerintem (és nem is tudok ezzel kapcsolatos rendelkezésről, ami ugyanakkor nem jelenti azt, hogy nem kell hozni a termékhez kapott tartozékokat), egyszerűen ez volt a termék + a csomagolás (amit viszont nem követelünk garanciális ügyintézéshez), amit a vásárló megvásárolt tőlünk. Amennyiben nincs minden eredetileg eladott tartozék visszajuttatva, feltételes ügyintézésre vesszük át a hiányos terméket, kivéve azokat az eseteket, ahol ismert, hogy nem lesz szükség tartozékokra az esetleges cseréhez, jóváíráshoz sem.
    Működési módunkból kifolyólag nincs szabad raktárkészletünk, továbbá a termék is változhat, új revíziók, stb, a hiányzó csavart pótolni mi nem tudjuk.
    Lényeges különbséget esetedben az ügyintézés annyiban jelent, hogy a beszállító felénk történő garanciális rendezését meg kell várnod.

Új hozzászólás Aktív témák