Aktív témák
-
karib
addikt
Az ingyenes hívásrészletezéssel kapcsolatban most jelent meg a hivatalos fenyítés: [L]http://www.magyarorszag.hu/hirek/kozelet/telefonszamla20041027.html?h=1[/L]
-
blise
tag
sziasztok!
visszatérve az eredeti problémára: ugy néz ki a dolog hogy mindenki köti az ebet a karóhoz ők is és én is, holnap vezsem nyakamba a várost és akkor a hivatalos panasz, bár még neten is körülnézek hogy esetleg itt is lehet e vmit kezdeni mert nincs igazán időm erre a hercehurcára pláne 3000 ft miatt de az elv akkor is felháboritó!
egy oylan szolgáltatást nyujtanak amihez nincs meg a feltételük, ez alap a szerződésem felmondására? erre kiváncsi lennék?, mert gondolom vmit ők is vállalnak? -
Nekem viszont tele a hócipőm a Vodkafonnal: soxor nem tudja kapcsolni a hívott számot, mondván: ''átmenetileg nem kapcsolható'' - mintha ki lenne kapcsolva, vagy éppen beszélgetés zajlana rajta - csak sajna mindezt akkor, amikor a másik telefon éppen a másik kezemben van, akkora térerővel, hogy kiveri a telefon tetejét...
Két évvel ezelőtt kezdődött egy sztori: előfizetéses vagyok, a novemberi számlát nem kaptam meg, mikor a kollégáim igen (ugyanolyan típusú, dolgozói előfizetések); gondoltam, várok még eppicit, hátha a Magyar Királyi Posta Rt. bénázott el vmit. Egy hét múlva hétfőn betelefonáltam, hogy küldjenek már egy másolatot a novemberi számlámról, mert nem kaptam meg, amit kiküldtek; jó, kiküldik azonnal, még a héten megkapom. Semmi. Következő hétfőn újból telefon, hogy még mindig nem kaptam meg az újranyomtatott számlát sem; persze, látják, hogy már jeleztem a gondot, de nem küldték ki a másolatot, akkor ezt most azonnal megcsinálják, de az ünnepek miatt lehet, hogy majd csak év vége előtt kapom meg. ''Mit tehetek, várok.'' Számla sehol. Január közepén SMS érkezett: azonnal igazoljam, hogy befizettem az előző év novemberi számláját, különben híváskorlátozás és egyéb szankciók. Naná, hogy rohanok a postára, biankó csekken számla felad, elfaxol Vodkának a befizetési igazolás. Ekkor áttértem a csoportos beszedésre, ott csak a számlámon kell elég pénznek lennie... Ennek ellenére egyszer azzal is volt gond, nem tudtak levenni 10.xxx Ft-ot, amikor én 2 nappal azután, hogy nekik le kellett volna venniük a lővét, 12.000 Ft-ot vettem fel a számlámról...
Jah, hogy mi lett az újranyomott számlámmal? Mikor már elfelejtettem az egészet, kiküldték márciusban... :Y -
karib
addikt
Idézem a levelezésemet a PGSM-mel (alulról indul...):
Tisztelt (karib)!
Tájékoztatjuk, hogy Kártyás Ügyfeleink részére számlarészletezést levélben számla- illetve egyenlegreklamáció esetén áll módunkban biztosítani. Amennyiben számlareklamáció miatt szeretne részletezést kérni kimenő hívásairól, kérjük forduljon levélben Ügyfél-levelezési osztályunkhoz postán (2040, Budaörs, Baross utca 165.) vagy faxon ( 061/464-6171 ). Reméljük, sikerült információval szolgálnunk.
Üdvözlettel
Pannon GSM
Internet Ügyfélszolgálat
-----Original Message-----
From: (karib)
Sent: 8/26/2004 6:01:08 PM
Subject: Re: Praktikum hívásrészletezés
>
Tisztelt PGSM!
Korábbi tájékoztatásukkal ellentétben az imént az alábbi részletet olvastam egy hírben az it.news.hu informatikai portálon:
''A feltöltőkártyás csomagokhoz a fogyasztók utólag kérhetnek hívásrészletezőt. Ez a szolgáltatás ingyenes - tájékoztatott Csáky László, a Pannon GSM ügyfélszolgálati igazgatója. Az ügyfelek legfeljebb három hónapra visszamenőleg kérhetik a részletes listát, amelyen a hívott számok és a hívások időtartama szerepel, az azokhoz tartozó összeg viszont nem, ezt a kíváncsi fogyasztónak magának kell kiszámolnia. Csáky szerint ilyen, pre-paid előfizetéshez kapcsolódó hívásrészletezőt tavaly néhány ezren kértek. Ebből néhány százan csak további magyarázat után fogadták el a részletes listát, a hírközlési hatósághoz és a fogyasztóvédőkhöz pedig végül kevesebb mint tízen fordultak.''
http://it.news.hu/rios3_content.php?mod=10&id=8157
Ezek szerint mégis létezik hívásrészletező Praktikumhoz? Kérem, nézzenek utána a pontos információnak és tájékoztassanak a fejleményekről.
Üdvözelettel:
(karib)
----- Original Message -----
From: Pannon GSM Internet Ügyfélszolgálat
To: (karib)
Sent: Wednesday, August 11, 2004 1:17 PM
Subject: Praktikum hívásrészletezés
Tisztelt (karib)!
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy kártyás előfizetőink részére a részletes számla szolgáltatást nem biztosítjuk.
Sajnáljuk, hogy ez ügyben nem lehetünk segítségére.
Köszönjük megértését.
Tisztelettel,
Pannon GSM Rt.
Internet Ügyfélszolgálat
-----Original Message-----
From: (karib)
Sent: 8/10/2004 11:00:30 PM
Subject: Praktikum hívásrészletezés
>
Tisztelt PGSM!
Érdeklődnék, hogy Praktikum szolgáltatás esetén van-e lehetőség online vagy írásos formában hozzáférni a lebonyolított hívások listájához (hívott szám, költség), ahogy a számlás részletezőben kérhető.
Tájékoztatásukat előre is köszönöm.
Üdvözlettel:
(karib) -
maszat
senior tag
-
tildy
nagyúr
nem.Hanem erre:
[L]http://index.hu/tech/mobil/panasz0826/[/L]
A feltöltőkártyás csomagokhoz a fogyasztók utólag kérhetnek hívásrészletezőt. Ez a szolgáltatás ingyenes - tájékoztatott Csáky László, a Pannon GSM ügyfélszolgálati igazgatója. Az ügyfelek legfeljebb három hónapra visszamenőleg kérhetik a részletes listát, amelyen a hívott számok és a hívások időtartama szerepel, az azokhoz tartozó összeg viszont nem, ezt a kíváncsi fogyasztónak magának kell kiszámolnia. Csáky szerint ilyen, pre-paid előfizetéshez kapcsolódó hívásrészletezőt tavaly néhány ezren kértek. Ebből néhány százan csak további magyarázat után fogadták el a részletes listát, a hírközlési hatósághoz és a fogyasztóvédőkhöz pedig végül kevesebb mint tízen fordultak.
[Szerkesztve] -
karib
addikt
A 3 havi hívásrészletező prepaideseknek csak számlázási vita esetén jár - legalábbis nekem ezt írta a PGSM. Persze talán méltányossági alapon is lehet kérni - nekem pl. céggel való költségelszámoláshoz kellett volna. Aztán áttértem előfizetésre, így nem foglalkoztam többet a témával. Igazán lehetne ingyenes tényleg, főleg elektronikus formában.
-
blise
tag
sziasztok!
nos a hivásrészletező ingyenes avodánál
és én is meg vagyok elégedve a szolg al, eddig legalábbis
de, amit elsőre küldtek számlát az is egy hivatalos dokumentum, és azon az van amit leírtam
a számla két sora tökéletesen ellentmond egymásnak és ez zavar
ha egyből azt irják hogy 356 percet bezséltem (ez most már állitolag tuti) akkor no problem de nem ezt irták
a legjobb hogy elöző honapban ue volt csak akkor 108 perc lett odairva és még pklusz 6xxx ft most meg kevesebb akkor nem is tünt fel most igen és emiatt vagyok morci met akkor az én esetmben már kétszer tévedtek
szóval ezek után mi garantálja nekem hogy a kérésre kapott hivásrészletező valkós adatokat tartalmaz
mellesleg most is melozom és ez meg a telefonálgatás is időbe kerül és az idő pénz, no meg majd ha futkoznom kell az is, szval faxom ki van vele
na mindegy most már megyek végig lesz amni lesz
ismerjék el hogy szar és vállaják érte a felelőséget
ujabb példa:
én maygar nagykövet vagyok kanadában kiküldök vkinek egy levelet amiben az első sorban közlöm hogy xy sajnos elhunyt autóbalesetben, részvét stb. stb.
majd kb 10 sor múlva ott van hogy vicc volt az egész, holott lehet összeroskadok és el sem olvasom azt a részt
ez a léyneg és ez zavar
világos mi a problémám?
köszi a türelmetek -
tildy
nagyúr
[L]http://index.hu/tech/ihirek/?main:2004.10.26&198888[/L]
A másikat sajnos nem találom.De keresem. -
Lomos
aktív tag
Ingyenes a reszletes szamla:
[L]http://it.news.hu/rios3_content.php?mod=10&id=9322[/L] -
-
ArGab
őstag
Pannon-nál tényleg érdekes. Apám telefonjáról beszélt, utána küldték az SMS-t, hogy 1000 Ft alá ment a számláján lévő összeg. Valami 8xx Ft-ot írtak. Másnap felöltötte automatánál a telefont, és kapta az SMS-t, hogy 3600-as feltötlés után új egyenlege 42xx Ft. Ez én akárhogy számolom azt feltételezi, hogy csak 600 Ft körül volt az egyenlegén - pedig közben nem használta a telefonját!
A másik érdekes az Invitel számlázása. Valamiért küldtek részletes számlát, pedig nem kértük. Meglepve vettük észre, hogy éjjel többször is telefonáltunk pl. anyám munkahelyére (amit abban a hónapban egyszer hívtunk is), és minden hívás 1 másodperces volt. De Internetbe is érdekesek. Telefondíj számláló szépen mérte a fenntöltött időt és számolta az összeget, és többször volt olyan hónap, hogy több 1000! forinttal többet számláztak ki, mint amit a progi mért. -
lapa
veterán
nos, az biztos, hogy a társaságok számlázási rendszereit külsős szakértők (is) auditálják, nem valószínű, hogy szándékos sumákságok ezek.
innentől kezdve ugye jön a kérdés, hogy ''akkor hogy a francba történhet ilyen?''. nos, aki nem találkozott még akármilyen megmagyarázhatatan számítógépes hibával, az fog. nekem a legdurvább tapasztalat a következő: szerverteremben a légkondi áramszünet után nem indul újra. ezt mindenki tudja, így van 6 éve, volt már jópár áramszünet. legutóbbi áramszünet után láss csodát, újraindult. se előtte, se közben senki nem nyúlt hozzá. ennyit a bármi megbízhatóságáról, amiben akár a legkisebb elektronika is van. nemhogy oprendszer meg adatbázis meg mittomén. persze ez magánvélemény és az ilyen dolgok ettől függetlenül (vagy pont emiatt) igen bosszantóak.
UPD: ja, kollégám pont múltkor jegyezte meg, hogy ő emiatt nem fél a számítógépek hatalomátvételétől, úgyis behalnak gyorsan :D
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz
TudorVigyor #9 üzenetére
Indexen volt tegnap egy hir , eu kontra auzstria telko ceg:Elvileg nem lehet majd eesz europaban penzt kernia reszletezesert, mivel jogod van tudni, miert fizetsz.
-
klepto
addikt
Csak egy kis megjegyzés. Én már régóta áttértem a 150 perces csomagra, és 1x volt, hogy sokaltam a számlát. Ekkor kértem havi rendszeres számlarészletezőt, ami költség mentes, csak írásban kell kérni! Az utolsó számlámon én is túlléptem a keretet, viszont a számlán kiemelve az állt, hogy a 150 percből 150 percet használtam fel, és csak a csekken, ill. a számla részletezőben volt feltüntetve, hogy mikor, mire ment el több idő. Itt most nem nagy túllépésre kell gondolni, csak kb. 10 percre. Én eddig még soha nem találtam jogtalan számlázást a Vodánál, ezért sem válltoztatzok, pedig már közel fél éve lejárt a 2 éves hűségnyilatkozatom. Én régen a Pannonnal szívtam, és vitáztam, mert rendszeresen fölészámláztak :(((
-
Monya78
veterán
Köszi Srácok.... :D
-
Zordkaszás
senior tag
-
Monya78
veterán
válasz
Zordkaszás #13 üzenetére
Ma befizetem....
-
Rem-X
senior tag
Szasztok!
Nekem is az említett Voda 250-es számlám van de eddig semmi sunyiságot nem véltem felfedezni benne és nagyon korrekt kis díjcsomagnak tartom... nem vagyok voda dolgozó szal nem azért fényezem őket, de szerintem elég korrekten kezelik a vitás kérdéseket és hát mivel ott is emberek dolgoznak akadnak hibák, amit azonban elég jó százalékben orvosolnak is... (lásd 50 FT-os tévedésre 1000 Ft jóváírás).
Egyetlen egyszer volt bajom velük igaz az nagy volt... vettem náluk az agyon ajnározott zászlósmobiljukat a GX30-ast aminek nagyon örültem hogy van MP3 lejátszója.... namármost ez mind szép és jó de a Voda nem forgalmaz hozzá semmilyen stereo headsetet és így élvezhetetlen a dolog... amikor rákérdeztem csak széttárták a karukat és közölték hogy nem forgalmazzák és nem is tervezik, megrendelni meg nem lehet.... sakk-matt....
1 szó mint 100 összességében én meg vagyok velük elégedve de ettől függetlenül néha kötelező az élet minden területén felháborodni kicsit :)
na ahoyy -
Monya78
veterán
De jó hogy jött ez a topic!
Az Én problémám: Vodafonos előfizetéses vagyok!
Tegnap tehát Okt.26-án jött meg a számla, amin az szerepel hogy Okt.23-ig kell kifizetni az összeget... :Y
Most e miatt pót összeget kell fizetni, asztal borítás lesz :((( -
blise
tag
válasz
TudorVigyor #9 üzenetére
szia
pontossan erre az esetre gondoltam én is
bevezetneke egy szolgáltatást amihez az ő oldalukrül nincs meg minden technikai feltétel, asszem ez csalás
vagy mondok egy másik példát
a boltban ahol melozom, mondjuk elcsezek egy számlát (a számla jó csak mondjuk 5000 Ft al kevesebbet teszek be a kasszába, és aznap mondjuk csak én nyultam hozzzá, és este ez kibukik, akkor ki kell fizetnem a hiányt, persze ilyen még nem volt szerintem....)
tehát ha kiadtak x pénzt a szoftverre ami végzi a számlázást, akkor vállalja az a felelőséget aki ilyen trehányul csinálta meg, vagy az aki ilyen trehányul minősitette és kiiadta az igazolást
minőségbiztositás, igazad van ez a szó nem jutott eszembe...
na minden jót, reggel hivom a fogy védelmet hogy mi a teendő -
TudorVigyor
aktív tag
''farkashiba'', lol
talan inkabb csalas, na mindegy
Az en esetem a fatawal, meg a 150 Ft-os idoszakbol:
Sokallottam a szamlat (mondjuk modemeztem rendesen), annyira nem, hogy utolag reklamaljak, de megrendeltem a szamlareszletezot. Ki is jon. Latom, hogy egyik alkalommal a helyi hivas nem allt meg a 150Ft-nal, kiszamlaztak 600 Ft-ot.Hivom a csajt, hogy tulszamlaztak, kerdi honnan tudom. Mondom HIVASRESZLETEZOM VAN (amely 400Ft-omba kerult abban a honapban!). Potyog a billentyuzeten, aztan benyogi, hogy igazam van, majd jovairjak. Ennyi meg egy bambi.
Mindez par honappal azutan, hogy hangosan kampanyoltak, hogy a szamlazasi rendszeruk ISO 900x minositesu.
Na aki ismeri a dorgest, mondja meg nekem, hogy egy ilyen ''hiba'' hogy kerul a rendszerbe? Az en tippem az, hogy veletlenszeruen kivalasztott hivasoknal egyszeruen elcsaltak a kedvezmenyt, csak azt felejtettek el megnezni, hogy ki fizet nekik a reszletes szamlaert. -
blise
tag
sziasztok!
amugy kösz a hozzászolásokat, most már elég késő van megyek szundizni
ja még vmi, a csajszi akivel beszéltem felajánlotta a kellemtlenség miatt hogy a következő havi számlából 1000 Ft ot jóváírnak
na most nekem ne ez kell és ha én nem vagyok hibás akkor nem ajánlok fel ilyesmit nem?
vagy csak én gondolom így?
na sziasztok -
blise
tag
-
blise
tag
sziasztok!
csak egy esetet szeretnék megosztani veletek, ami velem esett meg
adott egy vodafone 250 előfizetés ami az enyém, lényege hogy havi 6000 Ft ért 250 percnyi lebeszélhetőség perces számlázással
számla megkap első sor: ebben a hónapban ön 248 percet használt fel, hurrá ez elég neccesre sikerült...
aztán egyéb dijak: sms x forint rendben van annyi amennyi
köv sor: egyéb hivásdijak: x ezer Ft
na itt gondolkodó esem, baze ki se használtam a 250 percet és mégi fizessek a felette lévő percekért, hát ez kurva jó.
ügyfélszolgálat, telefon számlapanasz
max 1 hónapot igértek, 1.5 lett belőle, eredménye:
valóban elszámlázták kb 50 ft al. mint kiderült ez a 248 és a 250 közötti összeg
de arra nem tudtak választ adni, hogy akkor a számlán miért szerepel a 248 perc lebeszélt perc, természetes részletes számla alapján újra megnézték és szerintük nekik van igazuk
mire én: emberek az első számlát is ti küldtétek, felhoztam egy példát
a boltban kapsz egy 100000 Ft os számlát és mikor kéred hogy részletezzék, akkor mondjuk 117000 Ft ra jön ki, szerintem elég sarkalatos példa de ez van
mondom az ügyfélszolgálatosnak, hogy mi garantálja hogy a rendszer (mert elismerte, hogy vmiért 248 után átugrott a számlázó uyg mintha már lejárt volna a 250) jól müködik
baze ha mi annka idején fősulin egy progit ugy adtunk le, hogy volt benne egy iylen farkashiba akkor ott cumi volt, mert azt visszadobták
gondolom én a voda nem 1000 Ft ért iratta meg ezt a progit, meg azt is gondolom, hogy vki ezeket auditálja, hogy tényleg az előírt paramétereken belül müködjön, de ez itt ugylátszik nem szempont....
ezeke után hogy higgyen az ember a részletes számlánka, mert a faxom sem emlékszik rá hogy mikor kivel és menniyt beszéltem, és oda is akár tetszőleges sorok be lehetnek szúrva ami meg sem történt de én bizonyitani nem tudom, igaz ilyne megbizhatatlan szoftverrel ők sem
szval vki hasonló cipőben járt már?
ötlertek mire hivatkozzak, mert nem ax ezer pénz a lényeg, hanem az hogy ne nézzenek már hülyének, enniy erővel mindenkit átvágnak havi 50 Ft al, azt az 1 millió ügyfél esetében nem kis pénz
na ha vki ír azt előre is köszi
Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- OTP Bank topic
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest