Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz beluga #353 üzenetére

    Nincs azzal probléma, mondhatsz bármit, hivatalosan más van leírva, márpedig utóbbi a mérvadó, nem viccből adták ki a korábban linkelt sajtóközleményt sem, a 4G hanghívás 2017. április 27-től országosan működik, onnantól nem közölhették, hogy nem teljes üzemmód. (Néhány ügyintéző képes butaságokat állítani, erre azóta és napjainkban is sok példa van, ráadásul ez minden szolgáltatóra igaz, ez van sajnos...)
    A manuális bekapcsoláskor még most is ügyintézője válogatja, egy részük ragaszkodik a szolgáltatós kompatibilitási listához, de nem mindenki, ettől függetlenül a szolgáltatás működik, az már legyen az előfizető problémája, hogy megfelelő készülékkel rendelkezik, vagy sem, ennek ahhoz nincs köze, hogy általános szolgáltatás, vagy sem.
    A szolgáltató feltételekhez kötheti a szolgáltatást, megfelelő működést pedig csak az általa meghatározott készülékeken tud garantálni, attól persze más gyártójú/típusdú eszközökkel is működhet, de azoknál ha nem stimmel valami, a szolgáltató mossa kezeit.
    A Telenor is így indított, alig néhány készülékkel működik a kiírásuk szerint a VoLTE, de attól hivatalosan és országosan elindították a 4G hanghívást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák