Új hozzászólás Aktív témák

  • Sidorovich

    senior tag

    Sziasztok!
    Anyukámnak (az ő Microsoft fiókján, az ő bankkártyájával) MS Store-ban vásároltam egy Windows 11 licenszt. A vásárlás utáni oldalon megjelent a termékkulcs, azzal aktiváltam a Windowst. (Ekkorra már fel volt telepítve.)
    Napjainkban, bő fél évvel később vettem észre, mikor elő akartam keresni újratelepítéshez ezt a termékkulcsot, hogy a Microsofttól azóta se kapott semmiféle emailt a vásárlásról. Elmondása szerint ő biztosan nem törölte, ha kapott, de nem találom az emailjei között.
    Az MS Store oldalán ott van a vásárlás az előzményekben, ott viszont csak egy számlát lehet letölteni róla, a termékkulcsot ezen a felülelten nem sikerült előkerítenem. A magyar MS ügyfélszolgálattal el lehet ezt intézni szerintetek, hogy küldjenek emailt a vásárlásról a termékkulccsal (arra az MS fiókhoz tartozó email címre, amivel a vásárlás történt) ?
    A számla megvan, a tranzakcióról minden adatot tudok. :F

Új hozzászólás Aktív témák