-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
válasz
Bingisz
#34598
üzenetére
Így jönnek (OK, igazából vegyes, úgy emlékeztem, csak 1-2 kivétel van, aminek nem 258)
Akkor már a Maus penjét elérhetné.FV215b: 259 mm
T57: 258 mm
IS-4: 258 mm
AMX 50 B: 257 mm
IS-7: 250 mm
113: 249 mm
Maus: 246 mm
E-100: 235 mmdiegho: ok, elhiszem!
(bár +/- 25% esetén szerintem az az 5 mm nem sok, de nincs tapasztalatom T10-ben)
Az ősidőkben tényleg nem volt gold ammo? Ez nekem új, ma is tanultam valamit!
Hányas patchben jött be?
(De kár, hogy nem 2 évvel ezelőtt "találtam" meg ezt a game-et, úgy ott lettem volna a kezdetektől...
)BTW.
Csak hétvégenként van időm játszani, vasárnap óta csak most mentem fel, nekem is hiányzik némi arany - GG WG!
-
diegho
nagyúr
válasz
Angel1981
#34594
üzenetére
régen nem volt gold ammo mégis jó volt, miért kell most lennie? lehetnének más dolgok, amikre lehet kreditet szórni
240 már elég lenne hidd el, nagyon max 242, több nem kell, azzal már be lehet lőni mindentEgy újabb 12t replay, most patrol duty-val, utálom hogy oldalra nem megy se le se fel a cső... a végén látszik mennyire gáz
Victory
El Halluf 2013.12.13. 19:19:51
AMX 12 t
Experience received: 2 497
Credits received 79 503
Battle Achievements Patrol DutyNem tudom mitől megyek ilyen köröket ezzel, igazából csak teszem a dolgom, spotolok, zavart keltek.
-
Antonius1978
addikt
En szinten.Kesz rohej, hogy 2x oldalba lovom az E100at arannyal - merolegesen voltam neki - es 0 sebzes.
Most pl arannyal lottem az aljat, nem vitte at. Betoltottem a panceltorot, es ugyanott meglove kilottem.
Es biza az a +5 atutes amit Diegho ajanl, az is jolesne, viszont a JPZ 100 felso lemezet nem tudom atloni a 240 atutessel, arannyal meg atviszi.Amugy meg lenne 1 + otletem.Magas szinten meg azert elvezhetetlen a jatek, mert a tankok nagyon sokat sebeznek, pl bekapsz 3 talalatot, es veged - es ha mar 2-t bekaptal egy lassu nehez tankkal, akkor megy az udules, mert nem akarsz a 3ik talalattol kifingani.
Pl minden urmeretet - most pl legyen az FV 183mm-es lovegerol szo, a mm-t szoroznam pl 5-el, es osztanam mondjuk 2,5-el, vagy 2-vel. Szoval 183*5/2,5=366, ennyit sebezne.Egy 75mm-es loveg meg 75*5/2.5=150.
Es akkor vigabban lehetne elorenyomulni, mert nem pusztulsz meg 3 lovestol, lehetne csikicsukizni - gyozzon az ugyesebb, stb.Egy 210mm-es tuzersegi loveg sebzese meg 420 lenne a keplet alapjan.Tehat egy Mausba kellene vagy 7-8 loves, csak tuzersegtol hogy kinyiffanjon.Ugy erzem, ezzel kicsit felporogne a jatek, es a kezdok is jobban elveznek, hogy tovabb tudnak lovoldozni, mert nem halnak meg olyan hamar... -
Angel1981
veterán
-
diegho
nagyúr
válasz
KisApám
#34582
üzenetére
Pl az IS-4 frontja nem 140, hanem 160mm volt, a KV stock lövege ugyanaz volt, nem volt gold ammo kreditért és lehetett gondolkodni mit hogyan, így is összehoztam 6-700 átlagsebzést vele... Aki nem játszik az eleje óta el sem tudja képzelni milyen volt akkoriban, amikor KV-3al, ami 6-os volt olyan csatába mentem, ahol 4db tier10 volt oldalanként és még a tier9-es IS-4 páncélzata is erősebb volt, mint most tier10-ben, természetesen az akkori 8-as arty mellé lövéssel is maxról kiszedett, nem beszélve a T-54ről, amit nem volt egyszerű átlőni... sokkal több ész kellett akkor a játékhoz, de sokkal jobb is volt.
-
Drenadar
veterán
válasz
foxymaxy
#34580
üzenetére
nem az volt a kérdés, hogy melyik tank nem képes megsebezni a saját tierjét sem, hanem hogy melyik tankot nem képes megsebezni egyik -2 tier sem...
aki ilyen szarokkal játszik, belekalkulálja... sajnos én is ezekkel játszom, de gyorsan le is mondtam, nagyon lassúak, semmilyen élményt nem adnak...
(#34582) KisApám : mit fogsz te kapni ezért Dieghotol

ki nem szarja le az egyéni skill baját a játékosnak? egy átlagos user is felméri az erőviszonyokat, azt ha még okos is akkor be is jön neki...
de az alap kérdés az volt, hogy mondj egy tankot, amit .... bla bla bla... sok tankot szemből is meg lehet lőni egy kisebbel, csak hát már célozni is kell vele... de oldalról hátulról meg tiszta sor... senki nem kényszerít senkit, hogy szemből facehugoljon egy maussal... -
KisApám
addikt
válasz
Drenadar
#34577
üzenetére
Most úgy érted, hogy az a 2 Tierrel kisebb tank egy csatában a 2 Tierrel magasabb tank háta-oldala mögé-mellé lopózik, és így lövi meg? Úgy meg tudja lőni, világos.
Pl. El Hallufon, Malinovka, Prokhorovka, Sand River esetében egy még félig-meddig kezdő, éppen hogyan közepes játékosnak sok esély van rá...
(#34581) diegho
Értem. Hasonlóak voltak a mostanihoz a páncélvastagságok, penetration?(#34583) Drenadar
Nem is a tank saját Tierjéről írtam itt fent. -
diegho
nagyúr
válasz
KisApám
#34574
üzenetére
Régen 4 tier volt a különbség felfelé és nem volt kreditért gold, mégsem volt semmi problémánk. Stock KV-val mentem az IS-4 ellen, stock SU100-al meg a Maus ellen.
Ezt a TD-ket ki lehet számítani dolgot meg ugye csak viccnek szánjátok? A F155 bárhol ott lehet ugyanakkor, mint egy med, ugyanez érvényes a 268-ra is. Mi a jobb? Az arty lő 30 másodpercenként pontatlanul és sebez átlagosan 500-at, vagy a TD lő átlagosan 850-et 15-18 másodpercenként? Az arty nem tud mindenhová odalőni, a TD mindenhová oda tud menni, jobb a páncélzata, mint a heavy-nek és majdnem ugyanannyi a hp-ja. Sokkal jobb volt a sok artys játék, mint a sok TD-s.
-
dfsz34
őstag
válasz
LoLHunCsirke
#34565
üzenetére
Azért a TD-ket nem lehet egy lapon említeni az artyval. Ráadásul sok TD forgatható tornyos vagy eleve úgy készült, hogy a nulla gun dep vagy a pontatlan ágyú miatt leginkább közelharcra alkalmasak. Ráadásul a TD mindig spotot kockáztat, minden egyes lövésével, nincs szabad lövés gyakorlatilag, a kockázat mindig ott van és a hatodik érzék sokszor már hiába jelez.
Hol van ehhez képest az, amit az artyk produkáltak korábban főleg magasabb tier-ben?
Ráadásul az egyedülálló TD-ket szépen meg lehet kerülni, csak sokan szembe támadják, ami legbutább dolog.
A kempelésről meg annyit, nézz körül kicsit, hogy mit csinálnak a top nehéz tankok, medek sőt scoutok is? Kempelnek ezerrel, miért pont a TD-ket nem szereted?
Ha a TD-k láthatóságán állítanak kicsit, akkor szerintem más nem kell. Az tényleg durva, amikor láthatatlan szellem tankok lövöldöznek. Itt azonban hozzáteszem, hogy sok tank hasonlóan működik, pl cromwell. Úgy lőtt, hogy nem is láttam és nem tudtam spotolni.
Az arty helyzet egy elfajult durva dolog volt, a TD-ket nem érzem annak. Ha nem TD-vel, akkor majd a nehéz tankkal fog kempelni ugyanaz a játékos. Ezzel nem tudsz mit csinálni, ilyen a stílusuk.
Pont most volt csatám, egy top tank, is, full hp-n! támadás módban ott lapult a szikla mögött és hagyta, hogy két ellenfél támadjon engem egyszerre és kilőjön. Csak utána jött elő, amikor már lesebeztem őket, de lejárt az idő. Sebzett 200 valamennyit, mint top tank. Végig a hegyen kempelt. Nekem kellett nagy nehezen kiszedni egy is-t (type58-al voltam), mert addig nem mozdult meg, amig az ott volt, csak sok hp-t vesztettem és a végén már nem volt semmi esélyem a két ellenféllel szemben.
Na pontosan ilyen játékosokat kapnál nehéz tankokban utána. Aztán mi lesz? Azért sírnál, hogy nerfeljék a nehéz tankot, mert mindenki kempel velük?
Lehet finoman állítgatni a játék egyensúlyt, de szerintem ez most egész jó, hogy nem terrorizál 4-5 arty minden csatában. A TD-kre meg számítok, tudom, hogy hol szoktak lenni és egészen jól ki lehet őket kerülni.
-
foxymaxy
senior tag
Valaki +tudja mondani hogy 1 álcafestés nélküli IS3 hogy a francba tud nyílt terepen láthatatlanul közlekedni?
M5-tel spottoltam a dombot 150-200m simán bevilágítottam a másik dombonlévő 2td-nek, 1x csak 40 méterre megjelent az IS3 full krafton jött nyílt terepen,
mozdulni sem volt időm
és bumm.
Csak az a felfoghatatlan hogy jött oda.
Az + már nonszensz hogy 6os med full álca (festés, legénység, háló) benn állok a bokorban perszkóppal, és lőnek a semmiből, mert nemlátok senkit :'( -
KisApám
addikt
válasz
diegho
#34570
üzenetére
Ha kivesszük a goldot a randomból, akkor a 2 Tierrel magasabb csatába bedobált tankokkal (Tier V tank(ok) Tier VII-be berakva pl.) kellene valamit kezdeni, mert azok (rossz esetben) max egymást tudnák sebezni, ha egyáltalán elérnek addig, hogy találkozzanak a csatában. Gondolom régebbről van tapasztalatod, hogy ilyenkor mi volt gold nélkül. Kicsit nehezebb...
TD dmg nerf tiszta sor... sok durva dolgot látni tőlük...
-
kepzavar
csendes tag

H.E.T.C Klán csak olyan tagokat vár akik megfelelnek az alábbi feltételeknek !
1, Ts3 megléte és aktív használata szakaszok és századok részvételénél !
2, Moderált viselkedés !
3, Fő accountodon legalább 3000 lejátszott csata ! -
GaburroSan
aktív tag
válasz
LoLHunCsirke
#34565
üzenetére
Nem Nerfelni kellene mindig valamit!!!A megoldásra én már rég rájöttem!!!

150% + HP minden tanknak!!!Lightnak+Mednek+Heavynek (hogy tényleg heavy legyen!!)! -
diegho
nagyúr
válasz
Iron Funeral
#34568
üzenetére
Így van. Az artyt ki lehetett számolni. Tudtad hol van, hová tud lőni. A F155 FV183 WTF bárhol megjelenhet és véged. Az artyt nagyon egyszerű volt kijátszani, de egy TD-t már nem az. Arról nem is beszélve, hogy most a light tankok teljesen értelmüket vesztették, nincs mit spotolni, nem tudsz menni egy kört, mert a 8 TD-ből 1 tuti eltalál és meghaltál. Ennyi TD-vel egyszerűen szar játszani. Heavy tankkal, ami nem mozgékony kb lehetetlen normálisan tolni, hiszen a TD simán átüt, fordítva már nem így van. A heavy tank teljesen elvesztette a lényegét, nem tudsz vele sebzést felfogni, mert 1 tárból megölnek. Én nagyon egyszerűen oldanám meg a problémát.
1. Artyk száma limitálva 3-ra/csata
2. TD-k 10% hp nerf, 10% aim time nerf, 10% dmg nerf
3. Gold ammo-t kivenni randomból, csak CW-n, company-ban, team battle-ben és gyakorlóban lehet használni
4. E-100 15cm ágyú penetration buff 240-reEzzel megoldódna minden probléma. A TD még mindig nagyot sebezne, de lassan célozna és nem lenne 2000 hp felett egyik sem. Senki nem spamelné a goldot, lenne egy kis balance.
-
KisApám
addikt
válasz
Diarmand
#34566
üzenetére
Már megint építő hozzászólásod van úgy látom.
Ahogy nézem az elmúlt napokat, hetet, ennyit tudsz.
Így tovább mester
És igen, sírok, mással is előfordul, és megint igen, nem mindenki sír.
De ha elolvasnád rendesen amit írtam, láthatnád a sorok között, hogy azt üzenem "lejtmenetkor" is, hogy NE ADD FEL, játssz tovább.

-
Iron Funeral
őstag
válasz
GaburroSan
#34563
üzenetére
2 éve jobb is volt mint most, nem azért...
-
Zeratul
addikt
válasz
Iratus bug
#34508
üzenetére
Volt olyan az IS4 el szembekerültem egy JT-el úgy hogy upper hullját láttam ami 250 mm és enyhén döntött. Az IS4 kumulatívval se vitte át pedig annak alap átütése 289 mm és nincs távolsági faktora mivel robbanó lövedék, folyamatosan beadta a min pent az aranyra is. Amikor kidugta a lower hullt is az a sima páncéltörő is átvitte, persze min damot adva be. Ha a nagy WoT random MANITU úgy dönt hogy már pedig a te ágyú most szar akkor lőhetsz arannyal, max weakpontot lőve leszel csak eredményes.
-
Diarmand
senior tag
-
LoLHunCsirke
tag
válasz
GaburroSan
#34563
üzenetére
A td nerf miért kúrná szét a játékot? jelenleg a td-k kúrják szét a játékot..
az arty nerf óta, a td az új arty... Vagy lehet, hogy csak én nem tartom fantasztikusnak ha 8-9 td van oldalanként, és 15 percig campelnek, arty meg sehol.. mivel azt nerfeltetni kellet, szóval én alig látok belőlük 10es csatában, csak nekem hiányoznak inkább az artyk?.. -
Cseri0058
őstag
válasz
GaburroSan
#34563
üzenetére
ennél szarabb már nem lehet a game....
-
GaburroSan
aktív tag
- 0.9.0 will bring HD graphic models, these HD models will be on standard graphic render too
- the levels of detail for HD client will be “normal” too, eg. you won’t have to buy a new computer from 0.9.0 (SS: if I understand it correctly, it will be possible to switch the HD models off by reducing your texture quality)
- 0.9.0 will come in 2014
- in next patch (0.9.0) following maps will be fixed: Malinovka, Erlenberg, Redshire, Highway, Sacred Valley, Northwest (SS: noooo don’t touch Malinovka
)
- apparently Malinovka has imbalanced base winrate
- in next patch there will be tier 10 TD fixes (nerfs), they are already being tested, Storm states he will not tell what changes “so the New Year is peaceful
” But it’s not a camo nerf, Storm states that camouflage changes will come later, as they require a lot of testing 
- T57 Heavy will not be nerfed at all – Storm states its winrate actually dropped, he’s now 3rd worst on its tier.
- the FPS drops in test 1 were apparently fixed, Storm states that they were caused by “improperly assembled shader package during the assembly of the patch client, this was the reason for not only the FPS drops, but also the graphic artefacts and weird trees, this is why the supertesters have not caught it – the supertester version was assembled normally”
- in 0.8.10, the garage sometimes shows different crew skills than those, that are on the pop-up skill window, this is because there is a bug in the number rounding
- Storm states that to implement both colours for the Japanese tanks would be “expensive” (SS: or it could be interpreted as “requiring”), because it would increase the client size by 10-20 percent
- according to Storm, the Ferdinand size difference is insignificantEzzel a sok NERF-el azt érik el hogy szétkúrják a játékot és az lesz a következő hogy mindent vissza állítanak a 2 évvel korábbi szintre!

-
KisApám
addikt
válasz
csapee
#34557
üzenetére
Tudom. Minden Tierben tud pattanni. Csak ma egy kicsit sűrűbben fordult elő eddig.
Az zavar, hogy amikor bedob 2 Tierrel magasabbak közé, és talán sikerül is sebeznem GOLDdal, imát kell elmormognom mostanság. És mivel a sebzés is kicsit, az XP sincs sehol... fraglopásra kellene beállnom ilyenkor

Most 28 csata után kemény 35%-on állok, átlag 1,2 killel. WN6 és Eff 1100 körül.
És megint csak köszönni tudom a WoT-nak az MM-t...
Akkora lemingjáratokat régen láttam mint ma eddig.
No meg sok 7-15k csatás 45%-os 600 körülis camper "játékost".
Legalább királynak érezhetem közöttük magamat, Igeeeeennnnnnnn...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
szallasi007
őstag
válasz
diegho
#34549
üzenetére
Mondjuk számomra érthetetlen hogy nem volt 1 játékos a csapatban nálatok aki felfogta volna a spotodat (hosszú távon) és a hogy mit is játszol. Ha az IS (még ha piros is) kicsit jobban segít neked akkor kb fele ennyi idő alatt vége lett volna a körnek.
Egyébként ez a replay azt is jól szemlélteti, hogy gyakorlatilag a játékosok 90% nem ismeri a térképet vagy rá sem néz (amikor bementél 2 TD meg az enemy IS mögé akkor igazából nem hittem a szememnek
)Köszi a replayt

-
K6000
aktív tag
válasz
csapee
#34557
üzenetére
Az orosz BL-10 meg BL-9 ágyúról meg már említést se tegyünk. Van olyan képen ahol (ESL csata) T1 Cunningham tankkal sebzés nélkül (lepattant) túléltem, hogy egy IS-3 rám lőtt
Az meg egyenesen botrány hogy az ISU-152 nagy BL-10 ágyúja ami papíron 286mm átütés milyen light tankok oldaláról képes lepattanni úgy, hogy gyakorlatilag alig vannak beforgatva. De már hozzászoktam, hogy ha a nagy random isten nem akarja, hogy kilőjem az adott tankot akkor nem is fogom. -
-
diegho
nagyúr
Mióta 12t-vel játszok nekem is folyamatosan csökken a win rate, hiszen ezzel nem lehet állandóan 3k-t sebezni, a top tankok pedig általában 500 alatt teljesítenek, de kit érdekel a win rate?
-
KisApám
addikt
Akkor is:
ma végre 1000 feletti értéket mutatott az Eff-em a játékban, hála az itt tanultaknak...AZÓTA (elmúlt 25 csata):
átl. max. 50% nyerési esélyű vagy bőven az alatti meccsek (olyan csapatokkal saját Tierben, ahol én vagyok a legjobb... röhögök magamon...)
80%-ban 2 Tierrel magasabbak közé besorolás.
Jóval több mellé repülő lövés alapos becélzás után.
Ha talál, legalább az 50%-a pattan, vagy láncol.
goldal is.
Olyan is történt ami előtte nem: 2 meccsen is saját csapatbéli lőtt meg. (Tudom, ez emberfüggő, nem WoT).Szóval mindent összehozott nekem az MM, ami szem szájnak inegere.
De kitartok.
-
foxymaxy
senior tag
Ez a game szívat engem, tegnap 10-ből 9x 30százalék alatti eséllyel indultam csatába
ebből 2x borult a papír forma. -
diegho
nagyúr
-
Chris0321
veterán
válasz
mefistofeles
#34540
üzenetére
Vagy túl sokan mennek hegyre és az ellenség befoglal, vagy túl kevesen bekerítik és kiszedik a foglalókat. Ezt a problémát 3 kattintással megoldottam. Kikapcsoltam az új játékmódokat. Sajnos a játékosok nagy részének túl komoly problémát jelent eldönteni, hogy mikor mit kell tenni pl. mikor nekünk kellett volna támadnunk az ellenséget egy hülye beírta, hogy just def erre mindenki megállt védekezni. Hiába írta szépen, hogy most nem ez a verzió van arra a hülyére hallgattak és szépen el is vesztettük a csatát. Jó egyszer volt olyan is, hogy ugyanez a pálya, szintén támadni kellett egy csapattárs beírt, hogy def jeleztem neki, hogy most speciel nem. Megnézte rájött, hogy igazam van és bocsánatot kért. Beírtam, hogy semmi gond és mentünk támadni.
A lényeg, nem szabad túl sokat elvárni a csapattáraktól én is ezért csökkentettem az esetleges csalódások számát.diegho: Normál csatában ne legyenek olyan komoly elvárásaid, hogy a csapatod megvédi a foglaló tankokat.
-
nihill
őstag
válasz
mefistofeles
#34540
üzenetére
Himmelsdorfon azért kell felmenni a hegyre, mert az ellenfél is felmegy.
-
Jolet
őstag
válasz
mefistofeles
#34540
üzenetére
szerintem mert, ha a hegyen és alatta áttör az ellen, akkor lazán körbe vesznek és ledarálnak hiába állsz be a körbe
-
A szakértőket kérdezném.
Mi értelme van csata-ütközet módban pl. Himmelsdorfon annak, hogy általában mindkét különitmény komoly erőket mozgósít a hegy elfoglalására. Miért? Rengetegszer jártam úgy, hogy a mieink zöme (persze a heavyk főleg) mind felcaplattak és ott aztán nagy diadalt arattak..... miközben az ellen szépen elfoglalta (leküzdve azt a pár hülyét aki oda ment tőlünk) a bázist és a mieinknek már idejük sem volt oda érni, lazán megnyerték a csatát.
10 perce is így jártam.... -
nihill
őstag
Ha már arty téma, nemrég az ellenfélnek volt egy nagyon ügyes húzása. E25-el spotoltam Erlenberg E9-en a ház környéként, mindig mozogva ha észrevettek, persze 1-1 sunyi lövésre mindig volt időm, kiszedni meg nem tudtak. Erre egyszer csak a pirosak 3 artyja egyszerre csapódva végig lőtte azokat a bokrokat ahol bujkáltam (felspotolva nem voltam épp, vakon lőttek). Ki is szedtek, nagyon szépen csinálták.
-
[HUN]Dani
őstag
válasz
Iron Funeral
#34530
üzenetére
Igazad van, félre olvastam.
-
diegho
nagyúr
válasz
szbalogh
#34523
üzenetére
Nem felesleges az hidd el. Ha tudod (én tudom), hogy milliméter pontosan hol kezdődik egy tankon a fuel tank, váltó, ammorack, akkor bizony számít. Amikor az IS-7-eket lőttem mindig fuel tank, motor és ammorack-re céloztam, megnézheted mennyi critical-t lőttem rájuk. Az csak pech, hogy nem adta be egyiket sem, de a critical ott van, sérült, csak nem gyulladt és nem robbant sajnos. A sniper nézet ezért fontos, hogy pont oda célozzak, ahová kell.
-
dfsz34
őstag
válasz
PR0JECTNR56
#34513
üzenetére
Azért a nerf óta lehet játszani is valamennyit még 3 arty mellett is és a számuk egyelőre elmarad a korábbihoz képest. Ha visszagondolsz a 4-5 arty csatákra még a nerf előtt, akkor az tényleg borzalom volt. Gyakorlatilag csak a gyors tankok mozogtak és a nehéz tankok meg lapultak, hiszen esélyük nem volt túlélni nyílt terepen.
Ezzel együtt a 3 nagy arty már valóban túl sok és nem élvezetesek azok a csaták. Szerencsére ez még nem annyira gyakori, hogy sok arty legyen. Pont azt néztem, hogy vannak epic medálok 4-5 arty megöléséért egy csatában és azt mostanában esélytelen megszerezni.
Annyi van, hogy mozgás közben tényleg nehezebben lőnek meg, mint régebben és ritka az egylövéses halál, de általában sebeznek kisebbet-nagyobbat és a láncot lekapják, ami nagyon kellemetlen. A sok siemka ugye ha célpontot lát, akkor azonnal leáll (ha egyáltalán mozgott addig) és mozdulatlanul lő. Spot után sem mozognak legalább kicsit, hogy ne telibe találja őket az arty és persze fedezéket sem keresnek. Sok ilyen játékos van és köztük az artyk a nagy agyújukkal aratnak rendesen.
Szóval igaz, nem lehet ugyanazt játszani 3 artyval, mint 0-1 esetében és egyáltalán nem jobb a játékmenet velük, de mit lehet tenni?
Eleve én soha nem értettem az agyberendezkedését annak, aki artyval játszik ebben a játékban, de legyen az ő gondjuk ez.
-
[HUN]Dani
őstag
válasz
szbalogh
#34523
üzenetére
Miért lett volna felesleges a sniper mód? Sokkal biztosabb, hogy eltalálod a célpontot. Hiába van 20 méterre, úgy is simán mellé mehet.
(#34524) szbalogh: - Rebalanced STB-1 tank: dispersion on turret traverse increased by +17%, aiming time increased by 0.2s Ez miért nerf?

-
iwu
addikt
válasz
#43783936
#34518
üzenetére
tegnapelőtt volt egy köröm obj704 stockkal. murovanka varázserő előtti domb...no spot, 2 perce áll mindenki kemp üzemmódban
csörög a telóm, jöttek hoozzám. beírom hogy aim to forrest, és tempomattal elküldtem az objectet. mikor visszaértem, 6K spot damage


jah, tegnap furcsa volt az mm...első 5 meccs full betli, utána 40 meccsből 1,8K/2k wn/effi...
-
Bingisz
addikt
válasz
Angel1981
#34517
üzenetére
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Amúgy kint vannak a 8.10 test 2 változásainak a listája:
- Fixed some issues with performance drops when using certain hardware settings, which appeared in the first 8.10 test version
- Fixed some graphical artifacts, which were noted on PC’s with certain hardware configurations: black squares, glowing objects, deformed models of broken trees, shining leaves on trees
- All new maps were removed from the ‘Team Battle’ game mode
- Rebalanced STB-1 tank: dispersion on turret traverse increased by +17%, aiming time increased by 0.2s- The color of Japanese tanks was changed to green
- Restored all colors of Chinese premium tanks
- For ‘Team Battle’ game mode a 5% XP income increased rate was added.
- Changed the formula for personal rating calculation (details in final 8.10 release notes)
- Fixed the close function of some windows upon pressing the ‘Esc’ key
- Fixed the overlap of discount icons appearing over the names of several tanks in the ‘Research’ tab
- Fixed incorrect sorting of players by XP in the after battle statistics window upon receiving reward for ‘Honorable Resistance’
- Fixed the display of the main skill in the crew panel and in the informational pop-up of tankers
- Fixed the display of track destruction animation at the moment the tank model passes from the damaged to destroyed state,
- Added notification about automatic graphic setting changes during the first launch of the client
- Fixed problems with fog reflections in the water
- Fixed density effects on some maps
- Fixed some visual models issues for following tanks: Rhm.-Borsig Waffentrager, Pz.Sfl. V, IS-6, StuG III, Object 416, AMX 50 B, M4 Sherman, T1 Heavy Tank.
- Fixed the sound of the Object 430′s gun fire
- Fixed the size of Ferdinand TD
- We’ve updated the display of received mastery badges in the after battle window when multiple conditions are fulfilled
- Changed water settings on some maps
- Improved ambient effects for most maps
- Fixed the icons for the following tanks: SU-14-1, Т54Е1, Waffentrager auf E 100, FV207, Waffentrager auf Pz. IV, Birch Gun.
- Fixed the drowning timer for the T92
- Fixed small mistakes connected to lighting and collision models of some buildings on the new ‘Hidden Village’ map
- Fixed the display of some special notifications
- For the ‘Type 5 Ke-Ho’ the battle level range was decreased (SS: to 4-6)
- Fixed the doubling of clan names in the full team list display mode
- Fixed rare cases of client freezing when ‘Updating Crew’ notification appears
- Fixed the camera placement at the start of the battle
- Returned the option to repair the turret turning mechanism for the Waffentrager auf Pz. IV. TD
- Fixed text on the ‘Bloom’ effect option
- Fixed errors in the sound for spotted enemy notifications
- Updated loading screens for the majority of maps
- Fixed the display of values in statistics tab upon first opening the menu
- Fixed the selection of players by clicking on their nickname in the team list
- Fixed display of nicknames and vehicle names in grey for the color-blind mode
- Added second emblem slot for the both turrets of the Panther II
- Added second emblem slot for the second turret of E-50
- Fixed placement of emblems and inscriptions on AMX 50 B
- Fixed the ‘darkening’ of the map while using ‘Low’ shadow settings -
#43783936
törölt tag
válasz
Kean_Sorbo
#34516
üzenetére
Egy hármas Maus szakasz volt.
Mivel én voltam az egyetlen nyolcas a csapatban, ezért megszavaztak scoutnak már a csata indulásakor.
Miután rámfordult néhány lövegcső elindultam.
Nekem egy perc volt a csata, a csapatnak öt perc.
-
Angel1981
veterán
-
csapee
őstag
En szoktam neha az E4-el csak goldammos koroket tolni. Pedig abba aztan eppen nem kellene, meg soha senki nem mondta hogy goldammo noob. Ellenben ha nincs kulon kuldetesert jaro jutalom meg premiumal is minuszos.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
Jo33by
#34512
üzenetére
Csak a IX-X-ről tudok nyilatkozni, ott nagyon erősek az arty-k, persze lehet, hogy csak folyamatosan rossz csatákba kerültem, de ahol arty volt, ott meg volt a 2-3 kill fejenként, elég szép damage-el. Miután kb. a 14. csata ment Sand River-en, 2-2 arty-val és a vége felé kinyírták a Jagdtiger-em rá is kérdeztem az arty-nál, hogy mi tartott ennyi ideig, azt gondoltam már az elején végez velem (elég sokszor be lettem spotolva), erre azt írta sok dolga volt kb. 5600dmg-et csinált.

-
Jo33by
tag
Lenyomtam ma este vagy 30 csatát. Ebben minden második csatában 3-3 arty volt csapatonként. Visszahozták őket. Ráadásul ahogy nézem igen eredményesek. Gyakorlatilag állandóan a falhoz dörzsölödve kell közlekedni hogy ne találjanak el. Játékélménynek nem nevezném ezt az érzést, a folyamatos fenyegetettség, vajon mikor találnak el. Szönyű így játszani. A Wg hihetetlen pénzéhségének vagyunk tanúi. Mert kell a lé az arty játékosok által is. Már a múltkor sem akartam meghosszabbítani prémes tagságomat de most nagyon bánom hogy hosszabbitottam. Egy éve abbahagytam ezt a játékot, fél évig be sem léptem a játékba annyira megharagudtam rá, a sok random hüjeség miatt.
-
munnergep
senior tag
Eladtam az összes td-m, az összes húzó tankom (kivéve e25, t95 «- kell a 03) mert annyira meguntam, hogy mindenki td-vel nyomul és ismét arty dömping van.
Megvettem egy pár light-ot és medet. Statjaim romokban
12 ezer csata után most érzem azt, hogy végre tanulok ismét, meg hogy a legtöbb f@szkalap tier 10-el nyomatja. De végre van új játékélményem!!Ja, ezt nem ide akartam, hanem az OFF-ba.
-
diegho
nagyúr
válasz
Iratus bug
#34508
üzenetére
Láttál már replayt tőlem? Szerintem nézd át őket, mert abszolút semmi szükség nincs gold ammo-ra magas szinten sem. Persze vannak helyzetek, amikor előnyt ad, ezért viszek magammal minden tankon, de ezt a kinézek lövök vissza 1 másodperc alatt nem tudom micsoda...
-
Iratus bug
tag
válasz
diegho
#34507
üzenetére
Pedig közelharcnál nagyon is bevállt, és átlag 15 ezret hoztak a csaták amikor csak goldot használtam. Vesztes csatánál is pluszban maradtam... Mostanában az egy-egy nap prémiumokkal lehetett tesztelni. Sokan ezt csinálják és ott is van nekik a nagy sebzés.
Az eredményed alapján rólad elhiszem, hogy 1 máspdperc alatt kiugrasz a fedezéből, célzol, lősz, sebzel, és vissza. -
diegho
nagyúr
válasz
Iratus bug
#34506
üzenetére
T9 és T10 csatákban szinte mindenki gold lőszert használ, mert az idő nagyon fontos. Goldal csak rátolod az automata célzót, kiugrasz lősz és vissza, biztosan sebezni fogsz.
Ennek egyik része sem igaz.
-
Iratus bug
tag
T9 és T10 csatákban szinte mindenki gold lőszert használ, mert az idő nagyon fontos. Goldal csak rátolod az automata célzót, kiugrasz lősz és vissza, biztosan sebezni fogsz. A normál lőszerrel meg a plusz célozgatást bele kell számolni, ami több esélyt add arra, hogy meglőjenek. Egyetlen probléma van a gold lőszerrel, hogy prémiummal ha csak azzal lősz akkor is pluszos a köröd, míg prémium nélkül a sima lőszerrel is sanszos a minusz győzelem esetén is. Ez által durván felborúlnak az erőviszonyok...
(#34496) dfsz34 - Az én tapasztalataim alapján t8-tól fölfelé több az idióta, mint t1-től t7-ig.
-
wanted5
őstag
válasz
PR0JECTNR56
#34453
üzenetére
lol vártam már egy ilyen képet, végre híres lettem

-
iwu
addikt
nah, ma legoldnooboztak engem is...
foglalnunk kellett volna, de a világ végéről belelőttek a capelőnkbe...t28prot és egy st1 az ellennél, én t34-el voltam...kb 5v2-ben voltunk.
gold be, prot ki, 10 mp, mindenki megindul az st-1re, 2mp!-vel a vége előtt belőttem a tornyát a golddal, és kinyírtam...még volt ideje leanyázni a chatben


-
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Diablo IV
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- CPU léghűtés kibeszélő
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Csendben jelent meg, pedig egész érdekes ez az 5K-s ROG monitor
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Új Lenovo 16 Ideapad Slim3 WUXGA IPS Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO ThinkPad P15 Gen1 - i7 10850H 64GB DDR4 1TB SSD Quadro T2000 WIN11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(bár +/- 25% esetén szerintem az az 5 mm nem sok, de nincs tapasztalatom T10-ben)
)







és bumm.


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Az meg egyenesen botrány hogy az ISU-152 nagy BL-10 ágyúja ami papíron 286mm átütés milyen light tankok oldaláról képes lepattanni úgy, hogy gyakorlatilag alig vannak beforgatva. De már hozzászoktam, hogy ha a nagy random isten nem akarja, hogy kilőjem az adott tankot akkor nem is fogom.



