-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#44307
üzenetére
Ezt nem ő mondta, hanem Jingles, aki elég nagy streamer név WoT és WT-ben is. Benne van a WT gf tesztben is, de biztosan láttad már te is valamelyik videóját.
Pont ma lett lefordítva az FTR-en megjelent cikkje, ami szvsz. nagyon tanulságos.
Itt a fordítás: [link]
Lehet, hogy nektek a mobil verziót fogja megnyitni mert telórol linkelek.

-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
PAtr0n
#38450
üzenetére
Én állandóan T5-T6-ban vagyok vele, ott a 10.5cm nem opció. Lassú, kevés a szállítható lőszermennyiség, alacsony az átütés, hosszú a célzás idő, nagy távolságra pontatlan és a kilőtt lövedékek utazási sebessége is hagyj némi kívánnivalót maga után.
Továbbá kb. az egész fórum tudja, hogy a Hetzer az abszolút kedvencem, tehát az eredeti fegyverzet jobban tetszik rajta mind funkcionalitás, mind megjelenés terén. Én személy szerint a 10.5cm-et halálra untam megközelítőleg 4 kör alatt, most sem érzek késztetést a visszavásárlására.
Összegezve a mondandómat a Hetzer mindkét játékstílusnak elég korrekt teret nyújt a jelenlegi lövegkínálattal, tehát nem nagyon lehet mellényúlni.
Apropó Hetzer csináljanak már valamit a grafikai modelljével, mert még mindig nagyon béna hibákkal van tele. -
diegho
nagyúr
válasz
PAtr0n
#38427
üzenetére
Nos mr mindentudó megmondóemberek gyöngye! Világosíts már fel melyik tank nem OP és én nem játszottam vele?! Nagyon érdekelne, mert rengeteg tankot játszottam, most nem számoltam össze, de kb 20 tier10-es van kihúzva, ezek szerint én átugrottam az összes nem OP tankot? A gold lövés megint érdekes, hiszen nem kevés replay-t tettem fel ide, amikben úgy látszik, csak szerintem nem lövök állandóan goldot. Főleg a hellcat-el ugye? Mind az 5 gold ammo, amit viszek vele ekkora hatalmas előnyt jelent, főleg, hogy kb 10 csatánként lövöm el ugye? Nagyon érdekes. Van még valami amivel azt akarod bizonygatni, hogy én csak azért vagyok jó, mert... és te csak azért nem vagy jó mert...?
Ja és nagy alfájú tankokkal játszok csak? Nézzük meg az első 5-öt:
Hellcat 240, nagy alfája van tier6-ban? Nem, átlagos.
Tiger 240, nagy alfája van tier7-ben? Nem, átlag alatti.
T29 320, nagy alfája van tier7-ben? Nem, átlagos.
VK3601H, nagy alfája van tier6-ban? Nem, átlag alatti.
IS-6, nagy alfája van tier8-ban? So-So... kicsivel átlag feletti, de vannak jóval nagyobbat sebzők. -
Diarmand
senior tag
válasz
PAtr0n
#38427
üzenetére
hogy magasabb tierben könyebb az Wn-t növelni a nagyobb sebzés miatt.
Habzó arcodat ide vessed csak: [link]
Ha jól tudom ez az egyik fórumtársunk accountja. Ajánlon figyelmedbe a játszott meccsek számát és a hozzájuk kapcsolódó tiereket és a WN értékeket.
Nem diegho védelmében, de az értelmetlen fröcsögésnek helye nincs.
-
-
dfsz34
őstag
válasz
PAtr0n
#38413
üzenetére
Hellcat-al kis igyekezettel és jól vegyítve az aranyat még én is tudok 2000-2500 wn7-t csinálni, akkor a profik mit hoznak ki belőle?
Egyébként igazad van, mikor menten tényleg brutál jó köröket a pzs35-el és csak azzal mentem egész nap, annyira jól szórakoztam, akkor sem ment feljebb a wn7, mint 1700-1800, pedig ott volt minden, 10 kill meg top gun hegyek és 2000-2200 prémes xp nem is egy.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
PAtr0n
#38413
üzenetére
Én a WN-t tier 8-as páncélvadásszal tudom húzni eredményesen most (nevezzük nevén a gyereket: JP2). Top tier-ben elég masszívakat kell sebezni folyamatosan, hogy megérje, az E 25-tel most kezdtem feljebb húzni az átlagsebzést, mert eddig spottolgattam vele inkább és a sebzés bement 1000 alá, most 1200 körül lesz, az szerintem már egészséges vele.
Ami még elképesztően húzza fölfelé az a Cromwell (Cromwell napot tartottam még egy hónapja, 2500+-on volt a WN7), nem is megyek vele gyakran, pont ezért. -
Vitiris
aktív tag
válasz
PAtr0n
#37293
üzenetére
Egyszálú?
A game erőforrás igénye 10%CPU, 20%FPU, 70% GPU(vidkártya)
Alig valamit dolgozik a processzor!
Vígan elfutna egy caleron D-n is 
Pont amiből a legkevesebbet használ a CPU
Mert mindent a szerver számol
Erős CPU csak akkor kell ha erős a vidkártyád. akkor van értelme.Az meg a wg hibája hogy alapból csak egyetlen core-t használ. De ez nem cpu gpu dolog. a poligonokat nem a cpu számolja, és a textúrát nem a rendszermemória tárolja. Kétségtelen az AMD-sek jobban járnak a jelenlegi WOT-tal mert nyers erőben főleg lebegőpontos dolgokban leveri az intelt. Más lenne persze ha menne a multithreading. De ott sem lenne óriási különbség. Nem véletlen az ár mellett miért választották a next gen consolok az amd-t.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PAtr0n
#37278
üzenetére
A baj az, hogy már nem a gigahertzek idejét éljük. Hiába vesz bárki erősebb procit, ha a játék nem tudja kihasználni a plusz erőt. Ezzel csak annyit érnek el, hogy a játék lassabban fog futni. Nincs és nem is nagyon lesz gép, ami tökéletesen elbírja, mert a procik ma már nem órajelekben versengenek...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PAtr0n
#35790
üzenetére
Az gondolom nem számít, hogy az új német TD-ket egy T1-el szét lehet szedni, mert gyorsabban megkerülöd őket, mint hogy rád tudnának fordulni.
Hellcat-nek meg alig van HP-ja, páncél meg semmi. A töltésidő se gázos, ha abból indulsz ki, hogy a T49-en a feleannyit sebző ágyú feleannyi idő alatt betölt, tehát közel azonos, vagy még nagyobb a DPM. Ehhez jön, hogy a HC nagyon nem szereti a terepet és a kanyarodást, ellenben a T49-el, aminek brutális futóműve van. Az az 5-ös most is ott a garázsban, mert akkorákat lehet vele nyélgázon ugratni, hogy a szemed kiesik. Ami durva, az a HC camo-ja. Csapatozásnál bokrok mögött 60m-ről nem spotolódott fel, míg el nem lőtte magát. Ott irtottuk a susnya szélén a csapattársait, mikor egyszer csak felvillant full hp-val két bokorral odébb.
De azt mondom, még ezzel is lehet számolni. Alapjában véve, ha egyszer ellövi magát -> felspotolódik, akkor onnantól halál fia.
És amúgy is kell 1-2 op tank a játékba, mert így lesz reális. Én most a Churchil VII-el szívok, mert a 20-as végsebességgel két lehetőség van:
1 - Mire odaérsz a csatába, a társaid leirtottak mindenkit és nincs mit sebezni.
2 - Mire odaérsz a csatába a társaidat leirtották, és ott állsz szembe 3-6 tankkal.(#35730) [HUN]Dani: Főleg, ha a paradicsomokat csatáról csatára melléd pakolja, míg a túloldalra tesz belőle 2-3db-ot...
XVM meg nagylelkűen ad neked 20-30% esélyt. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#35483
üzenetére
Amúgy mondjátok már meg nekem, hogy hol veri a mellét a WG?
Mert folyton ezt hangoztatjátok, miközben én nem igazán látok ilyeneket. Maximum SerB trollkodásait a hivatalos fórumon, de az egy elég szűk réteget érint csak.
Az meg elég vicces, hogy te tartassz engem elfogultnak, amikor kettőnk közül én hoztam fel érveket az álláspontom mellett.
-
Zeratul
addikt
válasz
PAtr0n
#35440
üzenetére
Ne haragudj de alapvető dolgokkal nem vagy tisztában. A WoT szerver oldalon számolja fizikát, a kamot. lövedék röppályát, pent és sebzést. A kliens oldalon gyakorlatilag csak a grafikai megjelenítés marad, hiába írják át több magra a motort a FPS érdemben lehet hogy meg fog nőni de nem sokra fogunk vele menni mert az input lag meg fog maradni és egyre több lesz a teleportáló tank és a ghost shell ami a kliens és a szerver szinkronizációs problémából ered.
-
-
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#35456
üzenetére
Miért nem állok hozzá objektívan?
Mert nem szidom a WG-t mint az átlag fórumhuszár?Ha szeretnéd akkor tudok mondani rosszat is a WoT-ról:
-kell egy TD rebalance (jönni fog)
-csúnya húzás volt berakni a WT E100-atAzért mert én nem gondolom azt, hogy a WoT-nak 2-3 év múlva vége, attól még állhatok hozzá objektívan a dolgokhoz...
Szerk.: Tessék egyszer már linkeltem, de neked még egyszer berakom: Graphics Evolution. Ennyit fejlődött a WoT grafikája. És most jön majd a következő ugrás.
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#35453
üzenetére
Hát én beülök egy 13-90-be, vagy egy tier 10 medbe és a haverokkal olyan pörgős játékot csinálunk, hogy az ellen még ki se ment a bázisról, amikor mi már végeztünk velük. Csak ugye skill kell hozzá.
Azt hogy a WG bankot tudott venni, gyakorlatilag egy az egyben a WoT sikerének köszönhetik.
"ennyi év távlatából lószart mutattak fel fejlődés terén."
Tudod egyáltalán hogy mióta elérhető ez a játék bárki számára?
Mi az hogy lósz@rt mutattak fel ennyi év alatt?
3 év alatt kidolgozták a szerintem legjobban működő free to play modellt.Amúgy meg rengeteget fejlődött a WoT grafikailag és játékmechanikailag is, csak nekem úgy tűnik, hogy neked fogalmad sincs arról, hogy honnan is indult ez az egész.
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#35448
üzenetére
Te valamiről nagyon lemaradhattál, ha 0 fejlődésről beszélsz.
Új tankok, új mapok, az ESL-hez hasonlító team battle mód, és persze bugfixek, az artyk nagymértékű rebalanceja. Három nap múlva jön az új patch, amiben megjelennek a grafikai fejlesztés első lépései, jön egy alapvető változás, az épületek átlövésével kapcsolatban.
De várj egy kicsit. Gyorsan megnéztem a WT 1.37-es patch noteját:
-új repcsik
-új pályák
-grafikai fejlesztés
-bugfix
-rebalance
-meg ha jól tudom akkor most vették át a WoT-hoz hasonló fejlődési rendszertNi ez pont ugyan az, mint amit leírtam a WoT-al kapcsolatban. Akkor szerinted a WT se mutat semmi fejlődést? Mert az elég ciki lenne nem?
A WG meg elég nagy céggé nőtte ki már magát (nemrég vettek pl. egy bankot), szóval szerintem lassan lehet a többi nagy névvel együtt említeni.
Legvégül egy személyes vélemény:
A WoWp-ben szerintem a HP rendszer a siker hiányának az oka. A WoT-ban viszont pont ez teszi játszatóvá az egészet az átlag játékosok számára. Én ezért kételkedek a WT szárazföldi részének a sikerében.
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#35444
üzenetére
Azért nem raknak a játék alá más motort, mert a BigWorld a WG tulajdona
Mesélj nekem a WoW-ról. Én úgy tudom, hogy hiába jelent meg kb kismillió kihívója, attól még a WoW ma is a legnépszerűbb MMO. A fórumhuszárok minden egyes konkurens megjelenésekor azzal flamelik tele a fórumokat, hogy most aztán lehúzhatja a Blizzard a rolót. Aztán valahogy mégse.
-
Drenadar
veterán
válasz
PAtr0n
#35440
üzenetére
gondolom a crysis motor drágább mint amit jelenleg használnak... de a crysis motornál is lenne sírás, mondjuk igaz az már kemény 2 magot használ az egy helyett

majd egyszer nemsokára lesz valami patch és már nem korlátozódik egy magra a játék... de szkeptikus vagyok, csodát nem várok... főleg, hogy van olyan pletyka, miszerint annyi lesz a csoda, hogy a havok fizikai engine fogja használni a másik magot...
-
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#33269
üzenetére
Tessék:
WN6 számítási képlet (pontosabb képet ad a játékbeli teljesítményről):
WN6=(1240-1040/(MIN(TIER,6))^0.164)*FRAGS
+DAMAGE*530/(184*e^(0.24*TIER)+130)
+SPOT*125
+MIN(DEF,2.2)*100
+((185/(0.17+e^((WINRATE-35)*-0.134)))-500)*0.45
+(6-MIN(TIER,6))*-60Ebből lehet látni, hogy miből jön össze a WN6.
Az 1. hsz.-ben van hozzá leírás is.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
PAtr0n
#33269
üzenetére
A T29 pedig az én keresztem, annyira meg tud még mindig szívatni, ha hull down pozícióból csak a tornya van ki és nincs rá lehetőség, hogy flankeljem a szemetet.
A csapatra random csatákban csak a legritkább esetekben lehet számítani (tisztelet a kivételnek persze, néha akadnak remek random csapatjátékosok is) és akkor nagyon el tud intézni egy-két ilyen végére maradt tank egy egyébként nyerésre álló csatát. -
Bingisz
addikt
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#32847
üzenetére
Hát nem tudom milyen meglepetést tudsz okozni azokon a helyeken, de szerintem max annyit, hogy amikor már kiirtották a csapatod felét, meglepődik az ellen, hogy találtak még enemyt.
1. hely: Onnan aztán semmit nem tudsz lőni, de ha lemegy egy med az ellentől C6-ba, még jól szét is lőnek téged.
2. hely: Talán a C6-ot tudod lőni, meg esetleg a lerohanó tankokat B1-ben.
3. hely: LOL az mi? Semmi köze nincs a csatához annak aki ott veri a f*rkát a csatában.
-
válasz
PAtr0n
#32816
üzenetére
A jobb alsó sarok mint rohamozási pont szerintem egyenest a garázsba vezet TD-vel (talán Hellcat-tel meg lehet próbálni, ha nincs más jelentkező).
A bal felső sarokban meg elképzelni nem tudom honnan lősz és mit mint "fraggyár", térképen berajzolhatnád, hogy hova állsz és mire tüzelsz!
-
Angel1981
veterán
-
-
Bingisz
addikt
-
Angel1981
veterán
válasz
PAtr0n
#32517
üzenetére
Ez a dolog kicsit engem is zavar, a hajdanán szeretett AT 8 eladásában ez is okként szerepelt, de mit lehet tenni?
Én is végül azzal "nyugtattam le" magamat, hogy egy leszakadt lánctalpat sem lehet 2 másodperc alatt megjavítani.... Van, ami többé-kevésbé realisztikus a játékban, van, ami nem.Jut eszembe!
A T29 fejlesztett tornyán lévő "fülek" tényleg nem minősülnek hit box-nak? Mert ha nem, akkor a parancsnoki kupola esete mellett az tényleg baromság!PAtr0n:

És tényleg! Mozgó sniper erőd!
Egyébként a képen egy képzetlen játékos látható, mert TOG-ot nem hagyunk nyílt téren!
(Hacsak nincs arty, ami a 8.6 óta szerencsére nem ritka!) -
L-e-f-i-e
senior tag
válasz
PAtr0n
#32454
üzenetére
Hajaj itt ellentétes fogalmak vannak....tfh a szétlőtt kupolát újabb lövés éri, az a lövedék ugyanúgy "kárt" okoz a tankban a valóságban is, de leginkább kinyírja az összes legénységet, nem beszélve arról, hogy a valóságnak sok helyen köze nincs a játékhoz itt, persze nem is kell hogy legyen, hiszen ez még mindig csak egy játék.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
PAtr0n
#32454
üzenetére
Az elgondolás akár jó is lehetne, de ezt nagyon bonyolult lenne megcsinálni. Főleg annak tükrében, hogy egy olyan játékról beszélünk, ami még mindig egy magot használ a processzorból és egy E-10 két állású futóművének a lemodellezése is megoldhatatlan feladatok elé állítja az alkotókat már hónapok óta.
-
Drenadar
veterán
válasz
PAtr0n
#32454
üzenetére
a lövedék kitéríthetőséget lemodellezni és megérteni nem egyszerű... szóval szerinted a kupola teljesen független a tanktól, és ha agyonlövöd csak leesik?
az hogy mi történik és melyik tölténytipussal becsapódás után az csak hülyeség?
esélytelen szerinted hogy a kupola első páncélján áthaladó töltény kárt tegyen a tank más részében is?gratulálok.
nem azt mondom, hogy ez a legjobb model ami a játékban van, de nincs igazad

-
nyunyu
félisten
válasz
PAtr0n
#31472
üzenetére
Persze a 8xxx széria már 45 nm technológia, de amennyire fikázták a 65nm-es cuccokat, ahhoz képest rohadt jól húzhatóak azok is, és egyáltalán nem melegszenek annyira tuning mellett sem
C2D E4400-am volt, ami a dupla cachet leszamitva ugyanolyan 65nm Conroe, mint az o mostani PDC E2180-a, meg az orajeluk is azonos.
Baromira nem lehetett huzni a P35-DS3-ban. -
nyunyu
félisten
válasz
PAtr0n
#31458
üzenetére
Ha tényleg olcsón szeretnél kijönni, akkor dobd el Dual-Core procidat, és vegyél itt a hardveraprón Core 2 Duo-t, teljesen más arhitektúra mint a dual-core, E6700 fölött nézelődjél, max 6-7k-ból kijössz, és máshoz nem kell nyúlni a gépben egyenlőre
Pentium Dual Core=Core 2 Duo celeronja
Foleg az FSBn, meg a cache sebessegen matattak, plusz letiltottak az E5xxx/7xxx-ekben levo virtualizacios tamogatast, de maga az architektura ugyanaz.De ha alaplap+ramcsere halogatas miatt maradna a C2D-nel, akkor valami E8xxx-et vegyen, azok jobban huzhatoak, mint az eggyel regebbi technologiaval gyartott E6xxx-ek.
-
diegho
nagyúr
válasz
PAtr0n
#31319
üzenetére
De nem a WN érték határozza meg a játékost, hanem a játékos a WN értéket. Teljesen mindegy, hogy hány csatás vagy, ha hajlandó vagy 2-3 órát rászánni és átnézni az alapokat, akkor fejlődni fogsz, ha gondolkodsz, akkor rohamosan.
MZsoltee töröltem őket, nincs értelmük, videóból nem fog senki jobb lenni, nem a jobb játékost kell utánozni, hanem az összes alapot megtanulni és gondolkodni.
-
diegho
nagyúr
válasz
PAtr0n
#31316
üzenetére
Mióta tier10-et játszok nem nő a WN-em, ha vegyesen játszok tier 9-10 és tier1-et, akkor tudok csinálni 4000-es napi WN értéket, de nem játszok annyit kis tier-ben. Ha most tegyük fel maradtam volna tier6-ban, akkor kb 300-al lenne több a WN-em, mivel a tier6 tankokkal van messze a legjobb WN-em. A WN érték növeléssel kapcsolatban sokaknak óriási tévhitei vannak, pedig csak át kell gondolni mitől is függ ez az érték, ha szeretném tudnék stabil 3000 feletti értéket csinálni, de ahhoz olyan tankokkal kellene játszanom, amikkel nem akarok.
-
válasz
PAtr0n
#31308
üzenetére
Mondom különbözőek vagyunk.....
Egyébként nekem még mindig elég ködös ez a "radikális" változás. Mit is takar ez pontosan? Ha ez pl. nálad egy laptop összetörése volt (mondjuk fel nem fogom, hogy lettél ettől jobb játékos) akkor a példáddal élve magadnak adtál egy taslit. -
válasz
PAtr0n
#31305
üzenetére
Nyilván minden ember más de én mégis úgy gondolom, hogy egy konkrétan elég nehezen megfogalmazható radikális válozás helyett (ami ki tudja mikor jön?) inkább a folyamatos, lassú de biztos fejlődést tartom a magam részéről a helyes útnak.
Mondjuk, hogy én egy szenvedélyes könnyűtankos legyek ahhoz tényleg radikális változás kéne..... -
válasz
PAtr0n
#31300
üzenetére
Én úgy gondolom, hogy nálam nincs szó "radikális" fejlődésről, inkább a játék minél jobb megismeréséről és megértéséről. Egyre inkább megismerem a mapokat (szerintem ez az egyik legfontosabb dolog) a fedezékrendszert a városi csatákat stb. Lehet, hogy rosszul gondolom (és lehet ma ugyanazokkal a lightokkal jobb lennék mint 1000 csatával ezelőtt) de szerintem nem feltétlenül kell, hogy valaki mindennel jó legyen, sőt szerintem mindenkinek van "mumus" vagy kiemelkedő tankosztálya.
-
válasz
PAtr0n
#30302
üzenetére
Sokszor húzott már fel "idegbetegségig" játék vagy a rendszer vagy a vas, de sosem törtem még össze idegből semmit! A "monitortörést" csak az idegességem szemléltetésére írtam! Túl szegény vagyok én az efféle mókákhoz......
Más...
Ha valakinek még mindig problémája van a játék kilépésével vagy éppen azzal -nálam ez volt a gyakoribb- , hogy nem tudott kilépni mert a háttérben tovább ment a wot, azoknak talán egy próbát megér....
Mióta feltettem a legújabb Jacktor mod packot azóta megszüntek a problémáim. -
PAtr0n
addikt
válasz
PAtr0n
#29993
üzenetére
Amúgy a Marder 2 se valami jó cucc, rohadtul papír, nem is lő túl erőset, de nekem pl. a pz 38t-vel semmi gondom nincs. De egyik német scout-tal sem.
Más:
Ezt a kilépegetés, lefagyás probléma nálam abszolút nem jelentkezik, pedig szarrá van modolva a játék. xvm is van. Notin és asztalin is tökéletes... -
oPalRx7
aktív tag
válasz
PAtr0n
#29849
üzenetére
Nekem a perf rating, meg a többi akkor kezdett el stagnálni, amikor úgy gondoltam hogy magas szinten esélytelen játszanom, és erőltettem a közepes szinteket (t5-7). aztán erőt vettem magamon, és t8-t9-et erőltetve talán megint felfele kezdtem mászni. (igaz eff és PR még nem nagyon mászik feljebb) csak lassan...opal noob
-
Bingisz
addikt
válasz
PAtr0n
#29864
üzenetére
"Ami még jelen esetben ront a helyzetemen, hogy sok olyan tankkal nyomulok, amivel csak szenvedés játszani, kevés sebzést osztok ki, vagy rosszkor vagyok rossz helyen."
Hehe. Tudod, hogy nem csinálsz semmit a csatában, és mégis csodálkozol, hogy nem nő se a win rated, se a WN6-od...
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy melyik tank használhatatlan a kissebb tierekben.
-
dfsz34
őstag
válasz
PAtr0n
#29849
üzenetére
Azért stagnál a wn7, mert kb ott van a teljesítményed mostanság. Ez ugye átlag és minél több csatát mész, annál közelebb van a teljesítményedhez az átlag. Illetve ha fejlődsz folyamatosan, akkor növekszik, de egyre lassuló ütemben. Ez az átlagolás és a számítás miatt van.
1000 csata után még viszonylag gyorsan lehet fejlődni, 10-15k csata után már örülsz, ha 50 csata után nő 2 pontot a wn7, az már jó teljesítmény.
Akinek nagyon fontos a stat, az indítson két accot. Komolyan. Az egyiken kitapasztalod a tankot. A másikra veszel egy jó prémtankot, pl is6 és azzal kifarmolod a szabad xp-t és arannyal átváltod és átugrod az alacsony szinteket. Költeni kell rá, de így lehet jó statot csinálni. Számtalan ilyent láttam már és ha beleszaladok valakibe, aki nagyon jól játszik és/vagy nagyon jó a statja, akkor meg szoktam nézni a noobmeteren, hogy milyen tankokkal megy, milyen átlagot csinál. Sokat nem lehet kiolvasni belőle, inkább csak kíváncsiság.
Én ezért gondolom, hogy nem is annyira az átlag wn7 a mérvadó, hanem mondjuk az utolsó 1000 csata átlaga. Ezért is van az, hogy sokszor lényegesen jobb játékot mutatnak olyanok, akiktől nem is várná az ember és a fordítottjára is van példa. Az XWM átlaggal nem árt óvatosan bánni, mert beleszaladhatsz kellemetlen pofonba. XWM mellett szoktam figyelni a tank mozgását, helyezkedését és elég hamar el lehet dönteni, hogy ügyes-e az adott játékos. Ez akkor fontos, ha több választható célpontod van. Akkor mindig a jobb játékost válaszd, még ha egy kicsit nehezebb is meglőni, illetve ha a gyengébb játékos könnyen kilőhető, akkor figyelni kell, hogy takarjon valami közben. Ha megoldható persze, ha nem, akkor meg a helyzet ahogy adja, de célszerű a jobb játékosnak neki menni, mert a gyengébbet van esély alacsony hp-val is elintézni, a jobbat nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fogyjunk le!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kuponkunyeráló
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
- Dell Precision 3571 FHD / i7-12800H 14C / 16-32G D5 / 512G / Iris XE + NV T600 Box WS tervező
- PC konfiguráció összeállítás igény szereint, csak új nem használt alkatrészekkel, garanciácal!
- Lenovo P1 GEN 5/16'WQUXGA 4K TOUCH/i7-12800H vPro/32GB DDR5/4TB SSD/RTX A4500 16GB GDDR6/GARANCIA!!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- LG 27UL500P-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Apple iPhone SE 2020 64GB független, fekete
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia / Akku : 100%
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 128GB Deep Purple-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



)
Vígan elfutna egy caleron D-n is

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)






