-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibiajax
nagyúr
válasz fatal` #44697 üzenetére
ööö.. vallomás következik
hát az igazság az, hogy végül nem lett xw.. nem jutottam odáig el. most épp nincs semmim, a tx-rigemet egyben eladtam. aztán most, nézegetek..
egyértelmű, hogy az xw jobb, mint a mezei tx. olyat is akartam volna. a problémát viszont mind ismerjük.. az sw bázis minden, csak nem olcsó. sőt. és abban az ársávban mozog már, mint -akár már az új CSL DD bázis is - kintről megrendelve persze, nem az itteni nyerészkedők kezein keresztül
ezért van ez a még mindig kérdőjelem, csúcs TM, vagy inkább akkor már Fana?... és ha fana, akkor már nyilván a fasza kis új DD kéne#44699 Csavez óó, jóóóó ez...
jó kis forza.. de kell a kormány hozzá, anélkül túl árkád!JulesTS nemtom.. engem maga a technologiája. az, hogy nincs végre semmilyen felesleges áttétel. csak egy kis kocka, benne a motorja, és egyazegyben kormánymozgása..
én nem tudom, ezt így szeretném. vágyok rá
és egyébként meg játszom a motorsport 6-tal is, szoktam tolni köröket Mansell ó kis '92es ferrari F1-autójával a monzai pályán[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Teljesen egyetértek fatal'-lal és camaro79-cel.
CSW-ről váltottam CSL DD-re, első napokban semmi különbséget nem éreztem. Azt már csak később vettem észre hogy kevesebb megcsúszásom és megpörgésem van és így egyenletesebb és gyorsabb köreim. Egy olyan autós játéknál ahol az FFB-nek nem sok köze van az autó/futómű/fék/gumi/úttest fizikájához ott semmi különbséget nem fogsz érezni a két bázis között.
Abban meg Tibiajaxnak van igaza, hogy ha megengedheti, akkor vegyen CSL DD-t. Ha esetleg szimulátorral is fog játszani, akkor meg egy lehelletnyivel jobb lesz a CSL DD... -
fatal`
titán
Egy olyan játékhoz, amiben még értelmes FFB sincs mi értelme lecserélni egy viszonylag erős szíjas bázist egy DD-re? Ha mondjuk még mellé ACC-zik, Dirt Rallyzik vagy legalább PC2-zik a boxon, akkor azt mondom, hogy van értelme.
"tehát forza alatt nem érzed, hogy egy directdrive kormányt tekergetsz?"
Azzal az FFB-vel nehezen tudom elképzelni, hogy szignifikáns különbséget érezne a TS-XW-hez képest.Ha nem lenne semmilyen cucca, akkor azt mondom, hogy rendelje a CSL DD-t, de tudtommal volt egy TX-e, amit már lecserélt egy XW-re. De felőlem lecserélheti egy DD1-re is a Forza Horizonhoz, én nem haragszom meg érte.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz fatal` #44687 üzenetére
Ezzel nem mondtál mást, minthogy a jó kormány felesleges.
A jó kormány minden játékban jó kormány.
Ahogy egy ferrari f40 az óvodáig meg vissza kis kurva jó kocsi.#44689 camaro79
tehát forza alatt nem érzed, hogy egy directdrive kormányt tekergetsz?
sőt, a fogaskerekeket se érezni?
sőt.... valójában ha kontrollert fognál a kezedben, fel se tűnne?
(esetleg toljuk el a wsad-ig?)#44691 Tibiajax ignorálni kell az elitista humbugot, RENDELD A DD-t! Nyugi, forza alatt se változik egy talicska trágyává....
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Tibiajax
nagyúr
rendben, értelek benneteket.
de, akkor másképp kérdezem: hátrányom ugye azért nem származik belőle, hogy a DD-vel, a DD tech-en alapuló finom közvetlenséget szeretném érezni és élvezni, amikor órákon keresztül krúzolok a horizon útjain?amugy meg miért rakjátok off-ba? simán témában vagyunk.. szerintem
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #44682 üzenetére
sajna most néztem beállításokban, vészvillogó (blink) nincs, jobb és bal villogó van, de egy gombbal meg lehet oldalni, rövid nyomás bal be/ki hosszú nyomás jobb be/ki
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tibiajax
nagyúr
köszi a válaszokat!
szóval -ahogy fatal is írja-, igazából egyik se.. csak a DD lehet az opció, ha már ezekben az összegekben gondolkodok
lenézett forza horizon-om ide vagy oda
jót akarok... és a DD az -
biker
nagyúr
válasz JulesTS #44678 üzenetére
a villogás + 5LE sőt mivel ACC-zek is, van vészvillogó is, mint látod (BLINK)
A leggyáribb cucc a SimRacingMAchine féle wheel emulator és Fanatec QR1 combo, a legnehezebb dolog meg a funky switch volt. Mondjuk tunning menu ezzel sincs, de 7 irány megvan (fel-le-jobb-bal, forog és benyom) a kis fekete rotary
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
atomanti19
aktív tag
Ez a kapcsolóüzemű tápegységek sajátossága. A hitványabbaknál 0. naptól, de idővel mindet eléri. Ha nem használod, érdemes áramtalanítani, használat közben meg nem hallod úgy sem.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
mozso
senior tag
Sziasztok!
CSL DD base + Boost kit tápja nekem nulladik naptól halkan sípol, ha be van kapcsolva a base. Masnak is ilyen?
-
törölt tag
válasz JulesTS #44669 üzenetére
Nagy köszönet a sok segítségedért, végre elkészültem!
Pár mondatban összefoglalom.
A legnagyobb probléma az emi (elektromágneses interferencia) volt, ami kinyírta a képet a vr-ben, (egy újjal a fejszetthez értem elment a kép), három napig próbálgattam a megoldásokat, és a végén sikerült.
A házban 3 fázis van, és ha azonos fázison volt a gép+erősítő, máris gerjedt a vr, úgy, hogy be sem volt a hang dugva a gépbe, szétkaptam az elosztót átkötöttem egy-két biztit, és csináltam a helységbe egy másik fázist, na így már áram alá helyezve őket nem veszekedtek, de ahogy csatlakoztattam a gépbe az audio jacket, máris összekaptak! Itt már közel volt a megoldás, a gépből fénykábelen elküldtem a hangot a házimozi erősítőmnek, és onnan már jack-el levehettem a jelet, és a zaj 70%-ban eltünt.
Brutál jó lett, a segg alá a motort, a háthoz meg a kaszni+ütődést raktam.
Na ez nem volt elég a háttámlának, ki kellett bélelnem rendesen, de így kényelmesebb is lett az ülés!
-
fatal`
titán
válasz Tibiajax #44665 üzenetére
CSL DD. De a CSW és a TS között is van egy liga különbség. De ha csak Forzázol, akkor kb. teljesen mindegy.
#44667:
Nem load cell pedál (kormányhoz adott) = A fékerő annyi amilyen távolságra benyomod a pedált (potméteres vagy hall szenzoros), ha a pedálút feléig nyomod akkor 50%, ha teljesen akkor 100%.
Load cell pedlál (T-LCM) = Akkora a fékerő, amekkora erővel nyomod a pedált, nincs köze a pedálúthoz. Egy rendes autóban sem attól függ a fékerő, hogy mennyire nyomod be a pedált, hanem, hogy milyen erővel. Na, itt ugyanez a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
Utana neztem a T-LCM-nek es ha azt jol ertem hogy a pedal vegen utkozik akkor kezd fogni a fek es ha jobban nyomom akkor erosebben fog, akkor az alap amit a kormanyhoz adnak abba csak ugy elkezd fogni a fek egy ponton es ha tovabb nyomom akkor erosebben fog?
Eladó: GTS450
-
Tibiajax
nagyúr
fanatec wheel 2.5 base vagy thrustmaster ts-xw base?
hasraütésszerűt is, okfejtősebb válaszokat is elfogadok
-
Marci112233
addikt
Azt én is tanúsítom hogy a két pedálost ha lehet felesdj el. Nekem a T150RS-hez az volt de már bánom hogy nem egyből a pro verziót vettem anno. Röviden szinte full műanyag, csak a pedál alatti tengelyek, a rugók és a potméter egyes része a fém, a többi mind műanyag. Mindezek mellett nekem a gázpedál alatt nekem kétszer tört el a visszatartó rugó, pedig vigyázva volt rá mindig, és sose volt rugdosva, és agyonhasználva sem. it a fórumon érdeklődtem én is milyen pedált vegyek, ha egyszer nálam is előfordul hogy hetekig nem is használom a kormányt, és kaptam is válaszban, hogy a T-LCM lenne a legjobb, de annak árát erre a célra sokalltam, így maradt olcsóbban a T3PA vagy a T3PM. Őrlődtem rajta egy ideig mit válasszak, és hajlottam a T3PM felé, mikor tt a fórumon egy társ felajánlotta ha elmegyek érte akkor oda adja a T3PA-GT pedálsorát ingyen, amit ő a T300RS GT-hez kapott, de nem sokat használta a pedált mert vett hozzá egy T-LCM-et. Mivel nekem ez oda vissza kis híján 600km lett volna, egy rokon kértem meg, hogy menjen érte, és ők is postázták le nekem. Így ingyen lett pedálom, amit nem is gondoltam volna, mikor nekikezdtem kutakodni új pedál után. Viszont tanúsíthatom, hogy a T3PA pedál sokkal masszívabb mint a két pedálos verzió, ami már csak az önsúlyából is érződik.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
GalaHU
őstag
A 3 pedálos nem csak a pedálok számában, hanem kialakításában is különbözik, sokkal minőségibb, jobban fejleszthető cucc. Persze a végállomás úgyis a load-cell…
A 3 pedál nem csak a H-s váltóhoz jó, tisztességeset rajtolni kuplungpedállal lehet, utána már pakolgathatod a fülekkel a fokozatot.
Ha nem autentikus módban nyomod (és az adott program engedi beállítani) akkor pl driftnél a kuplunggal alászínezhetsz, miközben a fülekkel váltasz itt is.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
szacsee
nagyúr
v2 megválaszolta a javát.
Alzán most 133 ezer ft az RS GT, ha ilyet szeretnél érdemes lecsapni rá.
Lehet lesz olcsóbb is, de jelenleg a legolcsóbb az országban.[ Szerkesztve ]
-
v2
senior tag
Hello. A logit felejtsd el a csába. 1. műanyag mindene. 2. Nem jár váltó. 3. A TMX box változat a T150 PS de mind kettő megy pc-n is. 4. használtan nem árt ha van gari (de ez mindennel így van) a Th kormányok ha rosszak akkor az első pár napban beadják a kulcsot. A T3PA fék jól alakítható loadcell-re meg egy csomó custom megoldás van hozzá
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
qqzs
őstag
válasz szacsee #44649 üzenetére
Koszi a sok infot.
1. Azt nem ertem hogy a ket pedaltol miert rossz a fekut? A harmadik pedal a kuplung, nen?
2. Ha harom pedalhoz jar a sebvalto is? Gondolom kormany nogotti kapcsolohiz nem szoktak kuplungolni.
3. Tmxrol nem is irtal az emlitesre se erdemes?
4. 300rs gt a múltkor linkeltem 130ert emagnal uj, ha jol ertem ezeket hasznaltan csak proba utan erdemes?Eladó: GTS450
-
szacsee
nagyúr
válasz GalaHU #44650 üzenetére
Igazad van, bár próbáltam a T150-el összevetni, nem a T300-al, lehet ez nem jött át.
Kérdező a használt T150 & G29 vs T300 közti különbséget kérdezte.
G29-et a tartósság miatt vettem a T150 és a T300 közé, mert kb kimyegy a világból, ha olyan mint az elődei. T150-nél ha sokat használod, akkor a markolat szétmállik, intenzív használat mellet vagy a fogaskerék vagy a szíj használódik el. Logitechnél az anyaghasználat nagyjából rendben van és ha lehal gari után akkor van kivel megcsináltatni.fatal` : A fórumtárs használt T150 / G29 vs. új T300RS közti különbségre volt kíváncsi, ami nem egyszerű összehasonlítás, mivel kb kétszerannyiba kerül. Különálló hozzászólásként olvasva biztos gyagyásnak tűnik az okfejtés, de erre próbáltam választ adni:
"Az a kerdesem hogy mi a kulonbseg egy uj 130-150eft-os t300rs kormany es marketplace 60-70 eft tmx, g29 között ?"
- Ezek közül kb pont nem vennék semmit, max a legolcsóbbat, mert a T300RS két pedállal mod nélkül kb a félkarú óriás esete. Kivéve ha arcade gaming a cél, de akkor meg kb mindegy.Karácsony előtti T300RS GT alzás árát (~106000Ft) kellett volna hatóságilag korlátozni, akkor nem itt vitatkoznánk.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz JulesTS #44654 üzenetére
Jah értem. Nem lényeges igazából. Szerintem azért nehéz őket eladni most, mert sokszor annyit kérnek érte, mint egy CSL DD-ért, ami nem éri meg (ha valaki el tudja viselni a várakozást).
Még egy kicsit várok, hátha lesz az Alzának (vagy legalább dátum), ha nem akkor szerintem megrendelem. Csak a pereceket kell még megálmodnom
-
JulesTS
őstag
válasz fatal` #44653 üzenetére
"#44651: Eladtad a CSW-t? Kár, hogy nem szóltál előbb, lehet, hogy megvettem volna."
Sajnálom, igazából meg se hírdettem. Fiamnak akartam megtartani, a T300-at lecserélni, de asztalon játszik és CSW-t barkácsolni kellett volna rá. Így végül oda jutottam, hogy a CSW és a T300 elmegy és az összeget kiegészítem egy kicsit és CSL DD 5Nm-t kap asztalos kampóval, McLaren perecet, a pedál készlet még kérdéses.
Itt a forumon le lett hurrogva a CSW, így nem is gondoltam, hogy érdekelne itt bárkit...
Ezután jött szembe velem egy "CSW V2.5-öt keresek" hírdetés, írtam neki, meg is egyeztünk. Holnap postázom... -
fatal`
titán
válasz szacsee #44649 üzenetére
"akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni"
Ez már szerintem megváltozott, amióta 120 ezerért adják a G29-et (ha új dolgokról beszélünk). 150 körül van a T300-ból a GT, ekkora felárat bőven megér.A fogaskerekekkel nem csak az a baj, hogy hangosabb, hanem a középen lévő FFB lyuk is.
#44650: A legolcsóbb használt megoldás szerintem a DFGT. Bár az még egy kategóriával lejjebb van a pedálok miatt.
#44651: Eladtad a CSW-t? Kár, hogy nem szóltál előbb, lehet, hogy megvettem volna.
#44652: T3PA-hoz talán még jóval olcsóbb is a load cell. Amit láttam kész load cellt a logihoz az rohadt drága volt, majdnem annyiba került, mint egy T-LCM (bár akkor még utóbbi nem létezett, de én az ára miatt elengedtem). -
GalaHU
őstag
-
szacsee
nagyúr
Megpróbálok válaszolni. (egyéni vélemény)
Pedál szerintem az egyik legfontosabb, ha kétpedálos verziót nézel akkor nem lesz pontos a fékút ami sok bosszúságot okoz majd (T150 / T300RS ) ami csak mókolással fejleszthető.
T3PA pedállal mellékelt T300RS GT és a T150Pro annyiból jobb, hogy adnak hozzá egy fék modot, ami egy kúpos gumiból áll, így kb be tudod lőni érzetre azt a pontot, amikor fogni kezd a fék és ehhez állítod a játékot, vagy a beállításokban a pedál végpontját. Ezzel recízebb egyforma fékútat tudsz venni, hamarabb begyakorolható, itt már izommemóriára támaszkodsz.
T300 és a T150 kormány bázis közt két fő különbség van. Egyrészt a hajtáslánc, ami T300-nál szíjas és erősebb a motor, így közvetlenebbnek érzed a kormányzást. T150 is jó kormány, de pl driftre, rally-ra nem biztos, hogy ajánlanám az előző dolgok miatt. Túl sok korrigálásra, ellenkormányzásra van szükség, és a gyengébb motor miatt a hajtásláncon elvesző erő miatt úgy érzi az ember, hogy késik a kormány kicsit.
Másik különbség, hogy T300-nál cserélhető a perec.Logitechet pedig más miatt szeretjük, a pedálok strapabírók, bár itt is személyre kell szabni a fékpedált, de nem ördöngős dolog + ezer modot kapsz hozzá progresszív rugón keresztül gumi és szivacsbetétig (amit otthon is barkácsolhatsz), de akár mérlegcellát is.
Kormány pedig a T150 és a T300 között van, annyi különbséggel, hogy fogaskerekes, emiatt hangosabb. Legnagyobb előnye viszont az, hogy kb elpusztíthatatlanok, ha nem gyalázták szét.Drift és rally esetén ha nincs sok pénz, akkor G29, rally-hoz kicsit moddolni kell a féket.
GT, F1 esetén T150 Pro-val nyitnék
Ha mindenest akarsz, akkor olcsóbb régióban G29, drágábban T300RS GT-t érdemes becélozni, hosszú távon megéri ez a választás.Ha butaságot írtam üssetek...
-
JulesTS
őstag
Sziasztok, Fanatecnék hogy lehet új tulajdonosra átíratni egy még garanciális eszközt?
-
GalaHU
őstag
Kergetjük itt a délibábot, már évek óta... Persze ezzel teljesen egyetértek, de a taoista filozófiában is hiszek, amiben az út maga fontosabb mint a cél, és a nagy kergetésben azért elég jól elszórakozunk, minden más mellékes!
De hogy materialista megközelítés is legyen, eleve esélytelenek a mai nagyközönség által elérhető szimek, mert egy darab szerencsétlen kormányon/pedálon keresztül próbálják meg az összes autót (és benne a pilótát) érő erőhatást bemutatni, miközben a valóságban ezeknek az erőknek csak a töredéke ébred a kormányon, és azok jó része is későbben, mint egyéb testi "szenzorokban".
Amíg Mátrix módba nem lesz közvetlenül a nyúltagyunkba huzalozva az információ, ez a szélmalomharc megmarad, csak illúzió lesz VR-ostul, butt-kickerestül, szélgépestül... A Motion egy jó irány lehet, de még mindig súlyosan lag-os, és nagyközönség számára távol van a megfizethetőtől...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
qqzs
őstag
En eddig az xbox 360 microsoft ffb kormanyat isnerem. Tehat ahhoz tudok viszonyitani. Vennek pcre is es a multkor 120-30 korul kotottem ki. Az a kerdesem hogy mi a kulonbseg egy uj 130-150eft-os t300rs kormany es marketplace 60-70 eft tmx, g29 között ?
Eladó: GTS450
-
andrasth
tag
LFS, IR, AMS2, AC, ACC, RF, RF2, BMnG, DIRT 1,2 meg talán az PCars1,2 - ezeket általában be tudtam úgy lőni kisebb-nagyobb molyolással, hogy élvezetes legyen az ffb az épp aktuális kormánnyal. Mindig van egy amivel a legjobban szeretek menni, ez most épp az IR, talán azért mert a napokban újítottam meg pár év után az előfizut és újdonságként hat. Aztán voltak olyan címek, amikből nem tudtam nekem tetsző ffb-t kihozni, van ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz 6absbulldog #44639 üzenetére
A valós versenyzők többségének a véleménye egyértelműen az, hogy szimulátoron nem lehet visszaadni a valós érzetet. Szerintem ezt Wéber Gabi, Michelisz Norbi és még sorolhatnám pilóták is vallják. Pedig aztán az említett emberek tényleg szimulátoron kezdték.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz 6absbulldog #44639 üzenetére
Teljesen mindegy, mennyire "tudományosan" készíted el a grafikont - úgyis lesz egy hangos fanboy csapat, aki nem ért majd vele egyet
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
6absbulldog
tag
Minden youtuber véleménye az. Akkor lenne ez az igazi, ha lenne olyan pilóta, aki ment pár kategóriában és beleölne sok órát mindegyik szimbe. Akkor lehetne egy jó chart-ot összerakni. Ráadásul mivel a szimek minden update-el sokat változnak, ezért kb. évente lehetne újra tesztelni mindet. De ez nem fog megtörténni.
Múltkor egy sok százezer feliratkozóval rendelkező csatorna beharangozta, hogy egy igazi pilótával kibeszélik, melyik a legjobb szimulátor. Na mondom végre... Erre a csávó azzal kezdte, hogy igazából Ő csak az IR-t ismeri, mert anno azt adták a keze alá. Na mondom, fantasztikus beszélgetés lesz ez is. -
Joshi
titán
válasz 6absbulldog #44637 üzenetére
Igen, de már az elején is ezt kellett volna válaszolnod, csak hogy egyértelmű legyen.
-
Joshi
titán
válasz 6absbulldog #44634 üzenetére
A mondandómnak pont nem az volt a lényege hogy ki készítette az ábrát.
-
GalaHU
őstag
A WRC-ket senki nem érti mit keresnek ott…
De a Viper vette a fáradságot és végiggondolta a dolgot, mindegyikhez csinált külön videót is (3-4 játékról egyszerre). Több paraméter alapján hasonlítja össze a programokat, nyilván nem érthet vele mindenki egyet, de legalább konzekvens, zsinórmértéknek jó.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
iceman007
aktív tag
válasz JulesTS #44630 üzenetére
Eléggé fura ez a táblázat, direkt nem is mentem bele, mert nagyobb "balhé" lett volna belőle, mint az iRacinges témából . Röviden csak annyit, hogy szerintem a WRC-k túlságosan elől vannak (bár nem próbáltam még soha őket csak videókat néztem, amik nem voltak túl bíztatóak, ma eljött a nap, hogy személyesen is meggyőződjek ) Egyes játékok között, amik közös alapokon nyugszanak, meg túl nagy az ugrás.
A BeamNG-t szerintem azért tette az elejére, mert ha jól tudom a program, kb az ég világon mindent valós időben számol/szimulál ezért is ilyen baromi nagy a gépigénye.
-
JulesTS
őstag
...és a BeamNG a koordináta rendszerben a legjobboldalra helyezésével is felvetődik egy kérdés: A szimuláció mire vonatkozik?
Ha a törésmodellre, akkor OK... -
biker
nagyúr
-
csibruaa
újonc
válasz AcCEsS #44599 üzenetére
Azért ezzel a táblázattal vitatkoznék, illetve aki összeállította, van tapasztalatom az autósportba, és a wrc-t vagy az automobilistát pl nem tenném ennyire előre fizikába. A dr2 meg szerintem túl bal oldalon helyezkedik el. Nem mellesleg az rfactor 2 nem realisztikusabb az iracingtől, csak egy pici finomhangolás kéne a táblázatnak és teljesen rendben lenne
-
zsozsa74
őstag
Én meg most éppen igyekszem megszeretni az rFactor 2-t, de egyszerűen képtelen vagyok értelmes kormánybeállítást taláni. Pedig nem vagyok finnyás, de az összes, amit próbáltam rángat, furán viselkedik, szóval nem jönnek be. Ha valakinek lenne Fana DD1-hez valami bevált beállítása, szívesen kipróbálnám. Privát üzenetben elküldhetné a Fana és a game beállításokat, akár egy-egy screenshottal. Asszem azt lehet küldeni... Előre is köszi!
Automobilista 2 - www.lowfuelmotorsport.com - Steam: zsozsa74
-
JulesTS
őstag
válasz 6absbulldog #44611 üzenetére
Sárt én dobáltam, de annak is meg van az oka. Sok helyről hallottam, olvastam, hogy az iRacing a csúcs és előbb utóbb mindenki oda köt ki. Egy évre előfizettem, két hónapig csak azzal játszottam és ha nem is óriási, de csalódás volt, több szempontból is. Akkor félretettem, néha megpróbálkoztam vele újra, de nem jött be. Aztán szépen lejárt az egy év és itt vége is van.
Egyetlen egyben a legjobb, a játékos tábor mérete. Bármikor leülhetsz elé és teli rajtrácsos online versenyeket mehetsz... -
fatal`
titán
FB MarketPlacen a Szimulátor adás-vétel csoportban épp hirdetnek egy képekről jó állapotúnak tűnő T150-et 47 ezerért.
-
Marci112233
addikt
Ennyi pénzért ahogy már előttem is írták csak használtan jöhet szóba a TMX vagy T150. Ugyanis ahogy néztem mindkettő 50k fölött van mostanság újonnan. Én anno 54-ért vettem újonnan a T150 RS-t. Igaz bánom, hogy akkoriban nem egyből a Pro verzióját vettem, de nemrég óta már T3PA pedálom van hozzá. Sokkal jobb is mint a 2 pedálos verzió. Így ha teheted a használt piacon is javaslom, hogy T3PA pedálos verziót nézd, de lehet hogy ha használtan találsz akkor T3PM pedál lesz hozzá, bár utóbbit kétlem, mert az újabb pedálsor, de a T3PA lehetséges mellettük.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Vita GM 750W
-
iceman007
aktív tag
válasz 6absbulldog #44611 üzenetére
Egy érvet mondj kérlek, mert Én nem találtam azon kívül h kijelented hogy gyengébb a gumifizika, mint más szimben. Mivel támasztottad alá?
Az összes hozzászólást vettem alapul nem csak a Te véleményedet.
Ééééés még mindig nem válaszoltál, hogy mivel szoktál GT3-azni.....
Nem csak a Te véleményedre reagáltam hanem a többiekére is akik a témához szóltak.
Felőlem aztán bárki dobálhat sarat, Én nem kapok egy fityinget sem iRacsingéktól, hogy azt mondjam, hogy a legjobb a fizikája, úgyhogy részemről ez mindegy. Ez egy fórum szerintem normális keretek között beszélgetünk szóval nincs miért elnézést kérniSzóval várom az érvet és a szim címét
-
qqzs
őstag
Mit ajanlotok 50eFt korul PCre VRhez vennek valamit. Force feedback es ket pedal amit megszoktam xboxon bar mar regen jatszottam. Az Xbox 360 Microsoft force feedback kormanyat ismerem kozelrol. Sajnos azokat a kormanyokat nem tudom PC-hez hasznalni egyszeruen meg forcefeedback sem mukodik pecen.
Eladó: GTS450
-
6absbulldog
tag
válasz iceman007 #44596 üzenetére
Utolsó gondolatok innen is:
- Alá támasztottuk érvekkel, csak nem akarod elfogadni őket.
- Nem mondtam, hogy drága, lehet hogy van, akinek ez is negatívum, én csak és kizárólag a fizikáról beszéltem.
- Nem tetszik a kontent, megint nem tudom, ki hozta fel. Nem is értek vele egyet, hisz kb . minden van IR-ben csak max, nem olyan mennyiségben, mint máshol.Még egyszer: ha nem csak a fizikát nézzük, hanem minden mást is, akkor nem rossz egyáltalán az IR. ÉS nem mondtuk, hogy sz*r az IR fizikája, csak azt, hogy nem az a csúcs (merthogy ezt te jelentetted ki és innen indult a beszélgetés). Azt támasztottuk alá, hogy miért is nem csúcs az IR fizikája. Nem volt itt sárdobálás, vagy ha úgy érzed, hogy volt, akkor elnézést. Igyekszem asszertíven kommunikálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hegesztés topic
- EA Sports WRC '23
- Sí, sielés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Jövedelem
- Mobil flották
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- További aktív témák...