-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
válasz
McCartman #2715 üzenetére
Attól függ milyen játákra kell, pl: rally-ra (RBR) 225° a driverbe az elfordulás nálam, de pályára (GTR) az már nekem sok ott 200° körül szokott lenni.
Ugyan úgy változó a többi beállitás is, (damper,spring stb) játák és egyén függő kinek mi tetszik,... próbálgatni kell.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
McCartman #2717 üzenetére
Ahogy észrevettem spring az, ami huzogatja ide-oda a kormányt, attól függően, h milyen állásban "van egyensúlyban a kocsi" (ellenkormányoz csúszás esetén).
Damper meg gondolom minden más dinamikus effekt (ütközés, útburkolat, stb.).
Vki okos elárulhatná, mert én is kíváncsi lennék rá!Egyébként nekem 30%-on van az FFB, mert "kirántja" a kezemből a kormányt. Pedig nemvagyok egy vékonygyerek(195cm, 90kg).
Hát nemtom. Reméltem, h vannak olyan jó effektek a játékokban, mint a driverben lévő demók (car crash, wooden bridge, etc.).
De RBR-ben lévők is elég silányak. Mondjuk a spring az elég jól elfeledteti menet közben a damper effektek hiányát (márha egyáltalán jól írom ezeket, ha nem, akkor fordítva értemspring <-> damper), szal nincs gond az élménnyel, de effektdúsnak nem mondható - út érzete, kátyúk, rázókövek, ütközések, stb. semmit nem ad vissza belőlük a játék(ok), vagy csak naon keveset -, pláne nem erősnek. 150% driverben, játékban maxon...
Azt várnám, h amikor 200-al landolok a fákon, akkor ugorjon le az asztalról a kormány... Ehhez képest nem csinál semmit.[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
válasz
McCartman #2717 üzenetére
Degrees of rotation: itt állitod a kormány elfordulás szögét
Overall effects strenght: FFB hossza ,ereje
Spring effects strenght: ez a rugó okozta hatások ereje , hossza
Damper effects strength: ez a gátló okozta hatások ereje ,hossza
Centering spring: ez pedig a kormány kerék középre húzás (azaz kanyarban megpróbálja közép állásba tekerni a kormányt) nálam nincs bent a pipa mert zavar, úgy nagyon erős, de annak ellenére van vmi effekt hatása mert %-os állitásra érzek változást,
nálam 50%-on van.
Combined: ha nincs bent a pipa akkor egyszerre tudsz adni gázt és féket.
A spring és damper effektek egy csomó játékban nincs jól megcsinálva azaz nem is érzed ha változtatod az értékeket.Teasüti: ha az RBR-be neked kevés az effektek ereje akkor nincs olyan játék amibe több lenne.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!