Új hozzászólás Aktív témák

  • bobalazs

    nagyúr

    válasz xandrush0831 #67944 üzenetére

    Érdekességet találtam, kipróbáltam és látszólag csökkent a ETS2 homályossága.
    Ez szerint, a Meta Quest Link eszközkezelőben le kell csökkenteni az eszköz felbontását, a uset r_manual_stereo_buffer_scale pedig a 1-ről felemelni 2-3ra.
    Alacsonyabb felbontáson megy a headset de a játék fel van 2-3x-ra skálázva.
    Nekem igy nem szaggatott.
    próbáltam külön a steamvron belül a renderrel szórakozni abból csak a szívás lett. (tehát az nem ugyanaz)
    Gondolom ilyen felbontásnál az egész eszközre vonatkozik szoval akkor érdemes kiprobálni ha csak ets2 ats-t akar az ember játszani.

    Also, while playing I tinkered with the Oculus settings, as usual, and noticed something rather counterintuitive. Specifically, when I lowered the headset resolution using the Oculus app down to about 2400x1200 I managed to crank the r_manual_stereo_buffer_scale all the way up to 3 in-game, which, to my surprise, improved the visual clarity by a lot, probably even more than if I had increased the headset resolution alone. Now, even at 120hz it wasn't as smooth as playing at 1 or 1.2 buffer scale, but still, playable even without ASW. Bear in mind, all of this is while using Oculus Tray Tool to reduce the FOV and supersampling down to 0.7, with 4000 encoding resolution via AirLink.

Új hozzászólás Aktív témák