-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Alipay esetén van lehetőség bankkártya adatok megadása nélkül, feltölteni pénzt (utalással), mint pl paypal-nál?
Összefoglalóban nem találtam, illetve neten is csak bankártya adatok megadásával találtam leírást. -
Silious
tag
Köszönöm!
Igen, az furán írtam, hogy előkerült, csak bezavart, hogy mikor megnyitottam a dispute-t első sorba ott volt, de dátum szerint már amúgy is ott volt.
Rendszeresen rendelek inkább ebay, így heti egy alkalommal így is kell mennem a postára (nem hoznak már ki szinte semmit) azzal nincs gond, ezt írtam is az eladónak.
Akkor most az aliexpress döntésére (felső) reject, és írjam meg a tényeket úgymond? -
Topikgazda
válasz Silious #30194 üzenetére
Az eladó javaslatra nem nyomtál a Reject-re? Azután van Aliexpress döntés. Így valójában sorrend hiba van, nem két lehetőség.
Az hogy megérkezett egy nem nemzetközi postai nyomkövetési számnál nem jelent semmit, hiszen itt a Magyar Posta nem könyveli, így ezt nem ők írták be. Valótlan a bejegyzés, kamu nyomkövetés. Elveszett.
Azt is beírni, hogy érdeklődtél a Postahivatalba, de nem találtak nevedre szóló küldeményt
Ne menj be, biztos nincs ott. Kivéve ha elfelejtettek értesítőt vinni ha mérete miatt nem kézbesíthető postaládába.A másiknál meg arra írták hogy nem valós, az hogy még szállítás alatt van. Ha megnézed az Összefoglalóban a dispute részt akkor nem ezt az okot kell választani.
Reject és indoklás az amit fent írtam. Persze ilyenkor a nem nyomkövetést is célszerű egy képpel igazolni, amelyen ott van egy hivatalos MP nem talált semmit.Eleve a "nyomkövetési számnak" szerepelni kell a vásárlásnál, nem szokták üresen hagyni amikor szállításra jelölik, az nem kerül csak úgy elő.
[ Szerkesztve ]
-
Silious
tag
Sziasztok!
Az alábbi ügybe lenne szükségem egy kis segítségre.
Volt egy rendelésem, ami sajnos nem nagyon akart megjönni, így a védelmi időn belül nyitottam egy dispute-t.
Az eladó továbbra is halogatott, majd előkerült egy tracking number, amiben annyi látszik, hogy május 16.-án megérkezett Magyarországra, és ennyi.
Méretileg nem nagy, értéke is bőven vám határ alatt van, így nem hinném, hogy oda bekerült.
Az eladó már a dispute alatt nem nagyon volt segítőkész, és mivel 4 napig nem válaszolt, kértem az ali segítségét.
Sajnos mivel tracking szám van, így ők azt látják, hogy az országba van a csomag, így refundot nem adnak.
Két lehetőségem lett így ha jól értelmezem (ilyet még nem csináltam, szerencsére nem volt ilyen problémám eddig)
Melyikkel járok jobban?
[kép] -
Topikgazda
Én ilyenkor azért szoktam értékelni az eladó hozzáállását, mert van amikor nem tehet róla.Illetve ha nehézkes a hozzáállása akkor azért is érdemes jelezni.
Volt már úgy hogy normál szállítás volt, visszaküldték neki és önként gyorsabb postával küldte hogy a kiesett 2 hét megtérüljön. Mindenképp érdemes rákérdezni, ne rögtön a pénz visszaszerzéssel indítani.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem értem. Ha visszakaptad a 3,65$-t akkor rendben van. Ha még is kell akkor itt megveheted újból Add to cart, adhatsz értékelést a vásárlási folyamatra Leave feedback, vagy az Order amount melletti kuka ikonra kattintva törlöd.
A nyomkövetést nézegetni szerintem értelmetlen, Track Order.
A nyomkövetős szállítást és megszakítható, ha megsérül a csomag és nem viszi tovább a logisztika, az ottani vám nem engedi ki, vagy másik nyomkövetisiszámmal lesz elküldve nem azzal amit elsőnek beírt.
Ha ilyet látok hogy Shipment cancelled akkor rákérdezek az eladóra hogy akkor mikor és milyen számmal fogja újra küldeni vagy egyáltalán elküldi-e.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
-
atala
addikt
Üdv!
Lejárt a bankkártyám. Az Alipay-nél nem látom, hogy lehetne módosítani. Általában csak a lejárat dátuma, és a három jegyű kód változik.
Újként kell felvinni az újat, és a régit törölni?[ Szerkesztve ]
-
-
DJ. Ru$y
félisten
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Az oldalon feljebb írtam, hogy az eladó nem akarja küldeni a terméket, amit kifizettem, mert közben ran out of stock és küldené inkább kínából vagy nyomjak cancelt.
Persze a termék ugyanúgy elérhető volt továbbra is ugyanaokkal a feltételekkel is..
Jelentettem a terméket, írtam a chaten nekik többször.
Ma délután járt volna le az idő, amin belül elküldheti, de hajnalban jöttt az értesítés, hogy my item has been shipped.Hát kíváncsi leszek.
Úgy tűnik, mégiscsak volt készleten...
De elég nagyot csalódtam most. Ha megjön és rendben lesz minden, akkor is megy neki az értékelés.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Topikgazda
válasz Dani040917 #30177 üzenetére
Már egy másik topikban is futom a köröket, a ténylegesen kifizetett összeg az amit igazolni kell, a bankod a kártyával elutalt papírja az lesz a hivatalos fizetési igazolás. Van a Financial fülön hogy kártyával fizettél X összeget, a banki papírral igazolod ezt, amin szintén ott az X összeg.
Nem egy papírt küldesz be[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dani040917 #30175 üzenetére
Igen, de tedd még mellé a banki kártyás fizetési igazolást is.
-
prandris
tag
válasz pulutodurumo #30128 üzenetére
Sajnos az üzenetváltás elég egyoldalú, nem válaszol két napja. A tracking változatlan (RB753041655SG)
-
Andralin
aktív tag
Megfogadtam a javaslatod és másodszor is kértem a törlést.
Második próbálkozásra szerencsére elfogadta az eladó és kaptam értesítést, hogy törölve lett a megrendelésem, vissza fogom kapni a pénzem.
Hálásan köszönöm ismét a segítséget!
Jó, hogy van itt egy ilyen tapasztalt fórumtárs, aki az ilyen dolgokban tud tanácsot adni! -
Topikgazda
válasz Dani040917 #30171 üzenetére
Böngészős verzió. Belépsz, My Orders, jobb oldalon az Orders listában megkeresed az adott vásárlást, ott, ennél a résznél:
Order ID: 103242840123934 View Detail link, amegjelenő képernyőn az Oder fül az aktuális, az van szürke alapon, mellette a Financial fül.
Ezt a vásárlás részletes nézetet célszerű megjegyezned, mert itt tudod nézni a nyomkövetést, mennyi van hátra a szállítási védelemből és itt lehet a dispute-t indítani, ha gond van.
A mobil app-ot ilyesmire nem használom.[ Szerkesztve ]
-
Dani040917
újonc
Szia már olvasgattam ròla már csak ez az egy dokumentumról kėne a kėp amin rajta van a termėk megnevezėse meg hogy fizettem a vám valami rendelėdi vagy fizetėsi visszaigazolást kėr .
De ėn nem talál sehol amit az előző hozászólo küldöt ezt a financial opciot
Ha megkėrhetlek segitenėl hogy tudok erre rámenni mert már csak ez kellene -
Topikgazda
válasz Andralin #30166 üzenetére
Több lehetőséged van.
Átírod arra hogy nincs rá szükséged, neked ez nem lesz igazából hátrány.
Elfogadod a másik szállítási módot.
Az ePacket is biztonságos, még eddig soha nem veszett el, de nem olyan gyors mint a DHL.Viszont ha PayPal-ra küldi a pénzt, akkor írd meg neki hogy mivel tőled a pénzből jutalékot vonnak (ők nem tudnak baráti módon küldeni) így vegye ezt figyelembe: To receive 12,50 USD, a payment of 13,25 USD should be sent. Tehát neki 13,25 USD kell indítania.
Javaslatom, hogy módosítsd az okot és feljetsd el ezt az eladót.
Mivel nem néz utána a dolgoknak ennek nem biztos hogy érdemes lenne az alábbit még elküldeni.
És még annyit hogy ha megtette volna és felhívja telefonon a DHL China-át akkor esetleg megerősítették volna hogy nem úgy működik a folyamat ahogy ő gondolja.
Az sem igaz hogy magánszemély vásárlása, importja esetén visszaküldenék hiszen a DHL bázis területén dolgozó magyar vámosok ismerik az EU-s jogszabályokat. -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap ahogy javasoltátok kezdeményeztem a megrendelés törlését, indokként azt válaszottam ki, hogy "Seller can't ship the order with the selected shipping method."Mellette még válaszoltam az utolsó üzenetére, leírtam, hogy nonszensznek tartom, hogy a kínai DHL EORI számot követeljen feladáshoz, az a szám az EU-s vámhatóságoknak szükséges csak, semmi köze hozzá a kínai DHL-nek feladás oldalon. És hogy akkor így nem kérem a megrendelést, leírtam azt is, hogy törölni fogom és megrendelem majd másik szálítási módszerrel.
Erre reggel jött az értesítés, hogy a törlési kérelmem visszautasításra került.
Indoklás: Reasons for Rejection: Dear Friend, Please choose other reason. Best regards.Valamint az alábbi üzenetet küldte még az eladó. Szerintetek most hogyan tovább? Muszáj akkor elfogadnom a felajálott megoldást? Mit tegyek most, ti mit tennétek?
Dear Friend,
We really hope to do business with esteemed your.
But if we send without EORI, the DHL refuse to send it in China. So we have no idea about that rules.
Yes, just your country Customs need it, so if parcel reached in your way, and you cannot provide the number, they will return it or ruin it, it will create high cost.
We hope to send by ePacket for you and it cost USD4.34.
After you receiving the parcel, I will refund you USD12.50 to you by PayPal.
Do you agree?
Waiting for your news.
Best regards -
Topikgazda
válasz Dani040917 #30161 üzenetére
Ha gondolod segíthet ha megnézed az Összefoglaló, 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részt.
-
sloja
tag
válasz Dani040917 #30163 üzenetére
-
sloja
tag
válasz Dani040917 #30161 üzenetére
Szia, a rendelés részleteinél a financial (pénzügyi) fület nyisd meg.
-
Dani040917
újonc
Sziasztok az egyik rendelt termėkem vámolják hol találom az alin a fizetėsi rendelęsi vissza igazolást vagy mit küldjek el a vámhivatalnak hogy elfogadják?
-
Topikgazda
válasz internetezoo #30159 üzenetére
Ha lejárt a szállítási védelmi időd ami általában 60 nap akkor a rendszer zárja a vásárlást és onnantól van 15 napod dispute-t nyitni. Ha most 64 nap akkor esetleg már nem járt le? Awaiting delivery alatt a számláló.
-
internetezoo
senior tag
Csomagom 64 napja úton. Kettő napja írtam az eladónak, azóta se olvasta el. Várjak vagy "Open dispute"?
-
bulek
tag
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék! Egyik barátom regisztrált az Alira, majd rendelt is led lámpákat! A fizetés meg is történt. Aztán nézte az emailjet, ahol ott volt a regisztrációt visszaigazoló email. Gyors visszaigazolta, viszont a vásárlásról nem kapott semmilyen értesítést! A rendelések közt nincs a rendelt termék!
Mi ilyenkor a teendő? Magától visszakapja a pénzt vagy meg kell reklamálni? -
DJ. Ru$y
félisten
válasz Andralin #30152 üzenetére
Pont a különbséggel akar lehúzni valószínűleg, kamu a duma amit tol, érdekes mindenki más fel tudja adni EORI szám nélkül?! Valószínűleg tudja mivel lehet "csőbehúzni" a népet...
Dispute és adja vissza a teljes árat az ilyennel én már nem egyezkednék.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #30144 üzenetére
Fantasztikus!
Írt az eladó, hogy megpróbálta feladni, de a DHL nem vette fel a csomagot EORI szám hiányában!
Mégis mi köze van a kínai DHL-nek ahhoz, hogy van-e európai vámkezeléshez szükséges azonosítóm? Hogy jönnek ahhoz, hogy Kínában ilyet kérjenek?Szerintetek elképzelhető, hogy kamuzik az eladó? Lehet, hogy valamiért nem akarja DHL-el küldeni?
Felajánlotta, hogy fogadjam el, hogy sima alis standard shippinggel küldje. Ha elfogadom, akkor a különbséget hogyan fogom megkapni? Automatikusan, azonnal, vagy majd csak a csomag megérkezte után tudok majd ezügyben dispute-ot indítani?
[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Ezen már túl vagyok. Többfordulós levélváltás volt. Nem hiszem, hogy meghatotta volna a felháborodásom.
Utolsó mondatodat nem értem. Arra gondolsz, hogy Ali olvassa az Eladóval folytatott levelezésemet, és ez alapján esetleg megkeresnek engem? Mert erre azért nagy összegben nem mernék fogadni. -
KeFer
tag
Ha az általad megadott feltételt kiírja, az lett volna a korrekt. Rögtön elfogadom a felárat, és akkor mindenki boldog. De nem ezt tette, hanem hazudozott. Megírtam neki (még jóval a feladás előtt), hogy vagy a megállapodás szerinti szállítási móddal küldi, vagy visszautalja a pénzt. Egyiket sem tette. Kizárólag azért szeretném jelezni a történteket Ali részére, hátha megindul a részükről valami az ilyen cégekkel szemben.
A szerencsémmel kapcsolatban valószínűleg igazad van, mert egy másik rendelésemnél ugyanez történt. Elfogyhatott a szerencsém.
Ismétlem a felháborodásom elvi, és nem pénzügyi eredetű. -
Topikgazda
-
KeFer
tag
válasz FerNandor #30112 üzenetére
Hol érhető el a chat felület? A legfelső sorban levő "Help" menüre gondolsz, és azt követően a legördülő "Customer Service" almenü? Félek, hogy ebben az esetben egy automatával beszélgetnék. Az én esetemben mondjuk tökéletesebb lenne egy egyszerű üzenetküldés a chat helyett, mert érdemben azonnali választ úgysem tud adni. Ismersz a menüben egy olyan pontot, ahol üzenetet lehet küldeni Ali részére?
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #30144 üzenetére
Egy kis érdekesség.
Közben kicsit keresgéletm a neten AliExpress és EORI ügyben.Találtam egy reddites topikot, amiben azt írják, hogy Romániában az alis és egyéb kínai csomagok esetén az ottani DHL magászemélyeknél is kéri az EORI-t minden esetben!
A leírtak szerint a DHL ilyenkor vállalja, hogy gyorsított eljárásban megigényli és megszerzi a magánszemély címzettnek az EORI számot (ami egyébként magán úton sokkal hosszab idő lenne). Ez 5 nap szokott lenni, ilyenkor felszámolnak még egy rakat pénzt az EORI igénylésre + még az 5 napos tárolás költségét is rá szokták verni a szerencsétlen címzettre.Ezek szerint nagyon nem egységes az EORI kezelése az EU-s országokban. Valószínűleg ezért kekeckedik az eladóm. És mi még örülhetünk, hogy a magyar DHL normális a románokhoz képest.
-
Andralin
aktív tag
Felhívtam a DHL-t, elmeséltem nekik a történetet.
A sima ügyfélszolgálaton is azt mondta a srác, hogy szerinte tutira nem kell magánszemélyként EORI, de a biztonság kedvéért átkapcsolt a vámügyintéző osztályukra. Ott is megerősítették, hogy ebben az esetben magánszemélyként biztosan nincs szükség EORI számra.Most megírtam az eladónak, hogy ezt mondta a DHL és odaírtam, hogy 100% felelősséget vállalok érte, ha esetleg az EORI hiánya miatt gond lenne a vámoltatásnál.
Nagyon kíváncsi vagyok mit válaszol. -
vadorzó
tag
Sziasztok,
Próbáltam visszaolvasni, mert volt már erről szó korábban, de felteszem én is a kérdést: milyen jack dugós vezetékes headset-et (agybadugós, vagy half-in-ear) érdemes rendelni telefonhoz ali-ról, ami jó hangminőséget produkál?
Többet is rendeltem már, de mind silány minőség (Még a Xiamomi is hibás volt).
Köszi.[ Szerkesztve ]
You can't see California without Marlon Brando's eyes
-
Andralin
aktív tag
Leírtam neki egyértelműen, hogy nem tudok ilyet adni, mert az csak cégeknek kell és én magánszemélyeként, hobbi célból rendeltem, nekem biztosan nincs ilyenre szükségem a vámoláshoz. Meg azt is leírtam, hogy 22 EUR alatt nem lesz vámkezelve az itteni törvények szerint.
Erre most ezt írta:
dear friend
can you ask for your friend?
it is important for DHL.
what's your ideas?
thank you!Kérjem el a barátom EORI számát??? Nem fogta fel, hogy nincs rá szükség...
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #30137 üzenetére
Nem véletlenül utaltam mondjuk a holland postás számra, 10-14 napig semmi, aztán miután megérkezik Hollandiában látod ezt a bejegyzést és 5 napon belül itt van nálunk folyamatos nyomkövetéssel.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #30135 üzenetére
Még időben van de szerintem elindult, de esetleg akkor fogod látni a mozgást ha ténylegesen már az angol posta kezelésébe kerül, hasonlóan mint a holland vagy svéd postás csomagoknál.
Mikor telik le a szállítási védelem? -
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy 06.12-én rendelt termékem. LP120912865GB számmal.Ez igencsak Angliai.
Innen még nem kaptam csomagot. Van esély, hogy elinduljon, vagy mennyire valós ez a szám? -
Topikgazda
válasz SenorGrande #30130 üzenetére
Esetleg megnéznéd az Összefoglalóban a dispute-al kapcsolatos javaslatot?
Nem sugallani kell.[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni.
Úgy látszik, mostanában el vagyok átkozva az expressz shippinges alis rendelésekkel...Ma feladtam egy megrendelést, DHL-es szállítást választva. Az összérték 18 EUR, szóval vámeljárásra nem lesz szükség. Ki is fizettem, a kártyámról levonták a pénzt.
Pár órával később jött egy üzenet az eladótól. Azt írja, hogy mivel express shippinggel rendeltem és az országom Európában van, ezért csak akkor fogja tudni feladni a csomagot, ha megadom neki az EORI számomat.
Ez most mégis mi a rézveretes bagoly himbilimbije?
Keresés után a NAV oldalán láttam, hogy tőlük lehet ilyen számot igényelni, de ha jól értem, ez csak cégeknek kell, akik üzletszerűen importálnak cuccokat az országba. Akkor meg miért kér
tőlem ilyen számot ez a jóember? És milyen dolog az, hogy enélkül nem hajlandó feladni a kifizetett csomagomat? -
fairi
addikt
válasz SenorGrande #30130 üzenetére
Ez a csomag eltűnt. elvileg maláj regisztrált, de a nemzetközi postaunio nyilvántartásába nem került. Annyi biztos yanwen megkapta a raktártól a rendelést, és ennek megfelelően el is végezte a dolgát a logisztikai cég, de utána kb eltűnt a csomag a radarról.
igaz elküldték, de vagy ellopták vagy leesett a szalagról.
reject, mást ne tehetsz. -
SenorGrande
senior tag
válasz SenorGrande #29927 üzenetére
Tegnap indítottam én is dispute-ot a márc. 16-ai rendelésemre.
Ma ez fogadott
"Seller made a new proposal
Proposal:
Refund US $ 0.00
Comments:
The item has been sent."
Van Accept meg reject gombom. Én elhiszem, hogy elküldte, de attól még nem kaptam meg.
Tegyek bármit, vagy hagyjam lejárni a 4 napot, és majd ali intézi?Csak azért kérdéses ez számomra, mert az indoklása az, hogy elküldte. A reject-el most azt fogom sugallani, hogy nem hiszek neki?
[ Szerkesztve ]
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
Topikgazda
válasz prandris #30125 üzenetére
Mi a szám? Mert ha nem igazi nemzetközi postai nyomkövetési szám akkor amit olvasol az nem egészen hiteles.
Az elmúlt 2 hét tapasztalata az (nem egy küldeményről van szó) hogy a Nemzetközi Kicserélő Központunkban 2-3 órától max 2 nap betartózkodás után továbbítják, nem itt van torlódás.
A helyi postán egy csomagom várt kézbesítésre 3 napot, ezt leszámítva most itt sincs gond, Szeged.[ Szerkesztve ]
-
prandris
tag
válasz Flashy #30122 üzenetére
Nekem is van most egy 05.14. rendelésem, ami a nyomkövetés szerint 05.20 óta változatlan AliExpress Standard Shipping - Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to HU/BUD)
Még nincs sok tapasztalatom Alival kapcsolatban, de akkor elképzelhető, hogy magyar oldalon van a baj? -
Watcher45
tag
Én tegnap találtam a postaládában egy olyan értesítőt amire értesítés idejeként 2019.06.17-e volt bélyegezve. Ha a kézbesítő kezébe is egy hét elteltével jut el egy előre megírt darab papír akkor el tudom képzelni milyen állapotok uralkodhatnak a csomag logisztika területén.
-
MittuDomain_
őstag
válasz galaxys80 #30120 üzenetére
Nekem 9 dispute-om van most egyszerre folyamatban.
Van mondjuk eladó, akitől 3 cuccot rendeltem, és termékenként kell indítani, de akkor is k sok, valami vagy náluk, vagy a magyar postánál nem kóser, mert rég volt ennyi elúszásom rendelés időben...Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz DatBoi #30115 üzenetére
Áprilisban kaptam utoljára ilyen számmal akkor 20, 17, 34, 31, 29, 26 napok voltak az érkezési idők a vásárlás napjától számolva és mindegyik megjött. Előtte sem veszett el az ilyen számos, persze követni nem igazán lehet a mozgásukat. Addig hogy Hand over to airline
[ Szerkesztve ]
-
DatBoi
újonc
Sziasztok!
Az AliExpress Standard Shipping-el kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy mennyire megbízható a szállitás/szállítási idő?
A TN az LPxxxxxxxxxxxxxx és úgy látom, hogy 4PX Express-el szállítják (a parcelsapp.com szerint legalábbis).
Azért kérdezem ezt mert vegyes véleményeket olvastam külföldi oldalakon valamint, 22-e óta nincs változás; a legutóbbi info: “Received by line-haul” - (global.cainiao.com) / “Depart from facility to service provider.
Dongguan, China” - (parcelsapp.com).Rengeteg mindent rendeltem már más kínai oldalakról, de most először rendeltem AliExpress-ről és egy kicsit furcsa ez a TN. (Egyébként egy Bluetooth füles a termék - $16).
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
fairi
addikt
Eladó nem volt korrekt, igazán meg se lepő. Pár helyen kiírják ha rendelés eléri a x dollárt akkor ajánlottan küldi ha nem akkor yanwen. Sztem ő is ilyen eladó. 2 izzót lehetetlen ingyenes ajánlottal kézbesiteni.
Persze más eladó felárért ad kis értékű cuccra is ajánlottat."Ha ezt hagyjuk, akkor hamarosan hiteltelenné válnak a felületen megadott információk."
most is általános, csak te voltál szerencsés, én már annyi kamu kínai sztorit hallottam hogy akár pár oldalt teleirhatnákyanwen annyira nem rossz, legtöbbet 23 napon belül megkaptam, igaz most van egy 26 napos....
china packet plus-szal többet szívtam,... -
FerNandor
őstag
Chatelni kell velük. Pár sorral feljebb írtam pont. Elvileg csinálnak az eladóval valamit. Azt mondták, hogy megoldaást találnak és megbüntetik . Mai a történet, szóval még nem tudok beszámolni, de egypróbát megér, mert akkor itt sem a rendeléskor érvénybe lépett dolgok történtek később.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
KeFer
tag
Sziasztok!
Segítséget/információt szeretnék kérni.
Már jó egy éve rendelgetek Kínából, legfőképpen Ali-ról. A múlt hétig a megelégedettségem maximális volt. Minden szállítmányom időben (kb. 3 héttranzitidővel) megérkezett mindennemű sérülés nélkül, minden termék megfelelt a leírásnak, és tökéletesen működött. A kifogástalan megérkezésben valószínűleg az is szerepet játszott, hogy szinte kivétel nélkül minden szállítmányt nyomkövetéssel rendeltem. Nekem megérte az 1-2 EUR felárat egyrészt, hogy követhettem az árú mozgását, másrészt nincs vita arról hogy megérkezett, vagy elveszett-e a csomag.
Múlt héten rendeltem 2 db LED izzót fillérekért. Több Eladót is találtam ugyanarra a termékre, de szinte senki nem biztosított nyomkövethető szállítási módot. Nagyon megörültem, amikor ráakadtam egy Eladóra, aki alapból China Post Registered Airmail szolgáltatással kínálta a portékát. Gondolkodás nélkül őket választottam. Másnap döbbentem láttam, hogy Yanwen Economy móddal kívánja feladni (a feladás még nem történt meg). Rögtön küldtem egy üzenetet, hogy azonnal módosítsa a megállapodás szerintire. Erre elindult a szokásos koreográfia. Magyarázkodás, hazudozás, és két nappal később a tények közlése, hogy már feladta az árut. Tehát, ha tetszik, ha nem, jóval lassabban, és nyomkövetés nélkül érkezik meg (ha egyáltalán megérkezik) a csomag. Kérdezném a tapasztalt fórumozó kollégákat, hogy van-e valami hatékony lehetőség az Aliexpress értesítésére, hogy vegye el az ilyen Eladók kedvét a jövőben a hasonló cselekedetektől. Nem hinném, hogy az 1* értékelés nagyon meghatná az ilyen cégeket. Ismétlem, hogy ez nem pénzügyi kérdés. Egyszerűen nem tudom elviselni, hogy a pofámba hazudjanak, és így szerezzék meg a megrendelést. Kizárólag azért rendeltem tőlük, mert ők ajánlották a nyomkövetéses szállítási módot. Ha ezt hagyjuk, akkor hamarosan hiteltelenné válnak a felületen megadott információk. Az eddig tisztességes cégek is kénytelenek lesznek hasonló módszerekkel dolgozni, mert különben nem lesz megrendelőjük. -
Bacusuz
addikt
válasz pulutodurumo #30071 üzenetére
Köszi a válaszokat
Igazatok van, az összefoglalóban először nem láttam, de miután olvastam a válaszokat már megtaláltam[ Szerkesztve ]
ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.
-
FerNandor
őstag
Chateltem a customer service-szel.
A termék még mindig elérhető amúgy csak kiegészítő nélkül és drágábban. Elvileg intéznek valamit.
Meglátjuk. Köszönöm a segítséget."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
pulutodurumo
addikt
válasz FerNandor #30105 üzenetére
Igen, az teljesen automata folyamat.
Az árfolyam miatti nyereség / veszteség a bankod miatt keletkezik, ez egy ilyen bicikli. Mindannyian jártunk már így sajnos.
Az egyetlen módszer ezt kikerülni, egy $ alapú wallet. PayPal egyenleg, külföldi számla."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
FerNandor
őstag
válasz pulutodurumo #30104 üzenetére
Köszi! És ha cancel orderre megyek, automatikusan visszautalódik a pénzem?
Mert amúgy most megnéztem és elérhető a termék a spanyol raktárból, de kiegészítő nélkül és 119dollárért.
én meg kiegészítővel vettem 110-ért. Gondolom lejárt az akció..
Most írtam azért még nekik..Meg gondolom, ha cancelre megyek, nem annyit fog visszautalni, amennyit tőlem levontak az átváltások miatt.. Fú.. most mérges vagyok..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Sziasztok!
Ha vettem egy terméket, ki is fizettem, de írtak 1 nappal később, hogy időközben elfogyott, akkor mi a teendő a részemről, hogy ne járjak rosszul?
Nem kevés pénz, európai raktárkészletből jött volna, kínait ajánlanak helyette, de az ugye nem játszik az áfa miatt. Vagy hogy nyomjak cancelt a rendelésre..[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
zodo
nagyúr
Van egy 5 tételes megrendelésem de elcsesztem a szállítást mert Yanwen Economic Air Mail maradt ami az alapértelmezett.
Jelenleg még csak feldolgozás alatt áll.
Lehetséges módosítást kérni pl. AliExpress Standard Shipping, ha igen hol és mit írjak nekik?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Akció! Dell Latitude E5430 laptop (14/i5-G3/4GB/320HDD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- ASUS ROG STRIX SCAR III makulátlan állapotban, GTX 1650, 16Gb Ram, 512SSD, i5 9300H, 120hz, AuraSync
- VADI új MacBook Air M3 15" 8/10/16 16GB 256GB 3év gar, MAGYAR BILLENTYŰZET!