Új hozzászólás Aktív témák

  • liszi70

    nagyúr

    válasz liszi70 #9857 üzenetére

    Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultam, mert természetesen a legutolsó törlés után sem kaptam semmilyen értesítést, magyarázatot vagy segítséget tőlük. Ezt a választ kaptam:

    "Tisztelt Ügyfelünk,
    Az Ön biztonsága érdekében az alábbi rendeléseket töröltük, mert nem tudtuk megerősíteni az Ön adatait:
    -- Rendelési szám: *******
    -- Rendelt tételek: CE
    Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Ha továbbra is szeretné megvásárolni ezeket a termékeket, új rendelést kell leadnia."

    Mit jelent az, hogy nem tudták megerősíteni az adataimat??? Ezek nem normálisak, komolyan mondom. Valós ímélcím, valós mastercard bankkártya saját néven, valós teljes név, valós cím, MINDEN valós. Újonc amazonos vagyok, (íbéjen és alin rendelek, ott is voltam újonc valamikor), de ilyet még nem b@sztam sehol, hogy sorra törölnek rendeléseket, és egy kumma szót nem képesek arról írni, hogy konkrétan mi a kínjuk, és mit tegyek, hogy megoldódjon. Nem annyira fontos nekem az a termék, nem amiatt vagyok zabos, hanem ez az eljárás, ez az intézményesített nagy ívben leszarás a bosszantó.

Új hozzászólás Aktív témák