-
Fototrend
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolo96
tag
Sziasztok.
Abban kérném a segítségeteket, hogy szeretnék rendelni amazon-ról Kft-nek szerszámot. Mire kell oda figyelni és hogy kell regisztrálni.
[link] a linkben szereplő termékről lenne szó.
Köszönöm. -
-
válasz
liszi70
#9864
üzenetére
Sokadik (7-8) próbálkozásra végül sikerült a rendelés. Fogalmam sincs, mi miatt sikerült, ugyanúgy csináltam mindent, mint kb. a 3. próbálkozás után, amikor kikapcsoltam az egykattintásos lehetőséget, és két lépcsőssé tettem a fizetést. Ennek ellenére törölte, és még utána is párszor. Tegnap reggeli rendelést azonban elfogadta, mert este levonta a lóvét, ma meg már szállításra van készítve. Egyáltalán nem értem az amazon lelki világát.

-
DemonDani
addikt
Hello!
Kellene némi help. Szomszédom rendelt múlt héten akciósan Pixel 6a mobilt, ajándák TV bigyóval, meg vett hozzá egy kijelzővédőt. Ma megkapta külön a TV kütyüt, és egy nyomkövetési számon jött neki a telefon meg a védőfólia, csakhogy telefon nem volt.
[kép]Ilyenkor mi van? Mit lehet tenni? Mert ez nem tűnik normálisnak.
-
Talala
senior tag
válasz
#20238798
#9888
üzenetére
"Különböző címes papírok."
Azt ne mondd, h a szállítási és számlázási címnek egyeznie kell. Mert abban a hozzászólásban épp arra utalt a fórumtárs, hogy ez a két címe nem egyezik, mivel bizonyos termékeket nem szállítanak ide, de német címre rendelheted. Legalábbis én így tudom értelmezni -
Lala6
addikt
Én akkor regisztráltam egy másik account-ot is, miután az első tiltották. Más email, más kártya, ua. a cím. Ott szintén tiltottak az első rendelés után. Először feltöltöttem nekik a számlakivonatom, erre írtak, hogy nem elég, küldjek közüzemi számlát. Megkapták a villany számlám (amin a cím nem egyezett meg a szállítási címemmel). Ezt elfogadták

Nem értem a logikát, de lehet, hogy nincs is benne. Nyomni kell őket és engedélyezik, hogy rendelhess tőlük. Mindenesetre most van két accountom, ha tiltják az egyiket, ott a másik
-
Talala
senior tag
Ha új fiókkal is ez lenne, akkor passzolom. Második körben is elküldtem nekik számlakivonaton pdf-be, kártya adatokról screenshotot stb.... Már lassan csak a láb méretemet nem tudják. Ma reggel megint ugyan az a hülye email, hogy nem tudjak ellenőrizni a személyazonosságom, de legalább leírnák konkrétan mi a problémájuk....Most már közüzemi számláról es okmányokról kérnek másolatot...elmennek a ....
-
Lala6
addikt
Ne csinálj új fiókot, azt is blokkolni fogják az első rendelés után (tapasztalatból írom)
Itt van az én sztorim: https://prohardver.hu/tema/amazon_com/hsz_9734-9757.html
Ugyanez volt, de sikeresen megoldódott. Először nekem is vacakoltak, hogy küldjek még valamit, mert számlakivonat nem elég. -
Talala
senior tag
igen, egyedül a kártyaszám nincs rajta, ezért csináltam screenshotot OTP appból, ott van olyan ahol látszik mind 2 adat. Meglátjuk, várok.
-
warcat
veterán
válasz
DonThomasino
#9878
üzenetére
Nem zárható ki, de van ami lejár illetve kifogy.Pár deal teljesen rejtett mert csak néha kerül ki pár darab, ilyen pl
a 4TB-os SN850X NVMe ssd 364.99€-ért.
Ha nem vagy rajta az ügyen, az igazán jó ajánlatokat lerabolják gyorsan úgyis. -
DonThomasino
veterán
A black week alatt naponta változnak az akciók és az árak?
Kinéztem valamit, de nincs rá akció elképzelhető hogy változni fog a héten? -
Talala
senior tag
válasz
#20238798
#9875
üzenetére
Na jott válasz, dokumentum olvashatatlanságra hivatkozva írták, hogy nem tudjak ellenőrizni az adatokat. Képet küldtem, délután pdf-et fogok.... Viszont fizetésnél kártya adatokat adtam meg, a számlakivonaton ugye csak számlaszám szerepel, kártya szám nem, ezért a virtuális kártya adatairól is küldtem képet nekik. Mit tudok még tenni, hogy ne problémázzon?
-
Talala
senior tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni első rendelésemnél felmerülő fizetési probléma miatt.
Regisztráció után rendeltem egy terméket német címre, magyar (OTP) fizetési adatokkal. Az OTP virtuális kártyámat használtam fizetésnél. Rendelés előtt utaltam rá megfelelő összeg ami bőven fedezi a rendelés összegét. A rendelés leadása után kaptam egy emailt amazontól, amiben azt írja hogy, szokatlan fizetési tranzakciókat észleltek ezért zárolják a fiókot, és ha 72 órán belül nem sikerül ellenőrizni a fizetési adatokat akkor törlik a megrendelést.
A fiókba belépve végig visz pár adateszeztetésen az oldal, hogy feloldjam a zárolást és igazoljam a fizetési adatokat. Számlakivonatot kér igazolásnak, ha a virtuális számla adatait elküldöm az jó lehet? Vagy önmagában a virtuális számla használata okotza a zavart? esetleg hogy a levonás pillanatában még nem volt jóváírva az összeg a számlán? -
warcat
veterán
Megrendelést nem szokták elkezdeni úgy összerakni a raktárban, hogy nincsen kifizetve ezért fura a történet, de ha felhatalmaztad őket a kártyád terhelésére akkor egy jó ideig még le tudják vonni.
Jóljárós sztorik abból szoktak lenni, hogy már refund utáán jó idővel mégis előkerül a csomag vagy valamiért hibás a teljesítés (rossz verziót küldtek) és náladhagyják. -
mmdms
addikt
Sziasztok!
Péntek este rendeltem egy ssd-t, de aztán pár perc múlva lemondtam, majd újra megrendeltem mert mégis a jó típus volt. hozzácsaptam még ezt a 3 év garit, és ezen a 2,99 € kívül semmit nem vontak még le, pedig a termék a kezembe van már.
Ilyenkor jól jártam, vagy a hét későbbi felében majd levonják még? -
válasz
liszi70
#9857
üzenetére
Ismét az ügyfélszolgálathoz fordultam, mert természetesen a legutolsó törlés után sem kaptam semmilyen értesítést, magyarázatot vagy segítséget tőlük. Ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk,
Az Ön biztonsága érdekében az alábbi rendeléseket töröltük, mert nem tudtuk megerősíteni az Ön adatait:
-- Rendelési szám: *******
-- Rendelt tételek: CE
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Ha továbbra is szeretné megvásárolni ezeket a termékeket, új rendelést kell leadnia."Mit jelent az, hogy nem tudták megerősíteni az adataimat??? Ezek nem normálisak, komolyan mondom. Valós ímélcím, valós mastercard bankkártya saját néven, valós teljes név, valós cím, MINDEN valós. Újonc amazonos vagyok, (íbéjen és alin rendelek, ott is voltam újonc valamikor), de ilyet még nem b@sztam sehol, hogy sorra törölnek rendeléseket, és egy kumma szót nem képesek arról írni, hogy konkrétan mi a kínjuk, és mit tegyek, hogy megoldódjon. Nem annyira fontos nekem az a termék, nem amiatt vagyok zabos, hanem ez az eljárás, ez az intézményesített nagy ívben leszarás a bosszantó.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Szeretnék rendelni a német Amazonról egy Fire sticket és hozzá egy OTG kábelt.
amihez az van írva hogy az Amazon szállítja és értékesíti.Egy csomagban szállítják ha egyszerre, egy kosárban rendelem meg?
Ez a maiboxde miatt lenne érdekes. Mert ha 2 csomagban, akkor igencsak drágán jönne ki az a kábel ha külön-külön kellene a szállítást fizetni. -
spileraaa
senior tag
"tényleges black friday vagy cyber monday"
ezek mikor lesznek vagy nem lehet tudni hogy lesz egyáltalán?
-
warcat
veterán
válasz
dzsampi
#9856
üzenetére
Ezt már neked kell kiszámolni.
Jellemzően az utolsó lépcsőnél a fizetés előtt van egy összesítő ahol még állíthatsz a fizetési módon, a címen stb, na ott kerettel szokták jelezni ha külön csomagban lesznek a termékek, általában külön szállítási opció is van mindegyiknél, ez alapján belőheted hány csomagról van szó.29 eur feletti rendelést ingyen kiküldik mailboxde-hez, míg Magyarországra olyan 10 eurótól kezdődik és növekszik a súly és méret függvényében és ráraknak még 8% áfát tehát már ekkor nullán vagy kb.(mailboxde csomagköltség GLS hazaszállítással 12-16 euró környékén mozog/csomag, az oldalukon megnézheted pontosan)
Tehát (ingyen szállítás + mailboxde+GLS díj) vs. (áfakülönbözet + amazon szállítási díja~10€ és felfelé)Még tavaly kiszámoltam magamnak hány eurós rendelési értéknél van a határ ahol átfordul a dolog megtakarításba, de azok régi árak illetve bonyolítja az ismeretlen csomagszám.De alacsony, 40€ környékén volt valahol
-
warcat
veterán
válasz
dzsampi
#9850
üzenetére
Nem olyan nagy érték az, nem kell tőlük félteni, azonban a több cucc problémás, még akkor is ha az amazontól veszed és nem csak fulfilled by amazon.
Nem okvetlenül vannak egy fizikai helyen (raktárban) ezért külön csomagban küldik ki (ingyenesen, és ezért nem számolnak azzal, hogy neked plusz költség) viszont a csomagtovábbítónál minden csomag 12-16€ hazaküldéssel jár értéktől függetlenül
@liszi70: örülök, hogy megoldódott akkor, de egyébként megy a oneclick is ha be van rendesen állítva, lehet nálad összeakadt valamivel, de lényeg, hogy már jó így

-
Megvan a hiba oka. Be volt kapcsolva az egy kattintásos fizetés a fiókomban. Mivel új account, tudta a fene. Kikapcsoltam a beállításokban, így már rendelésnél megkaptam a banki több lépcsős, sms-kódos azonosító ablakot, és végigment a fizetés. De hogy mi a bánatért nem jelzik egy figyelmeztetéssel, egy íméllel, egy üzenettel, hogy mi a törlés oka, azt a büdös életben nem fogom megérteni. Szívtam vele több órát.

-
warcat
veterán
válasz
liszi70
#9851
üzenetére
Milyen bankhoz tartozik a kártyád?
Úgy tűnik, hogy 2021. január 1-től kötelező megerősítősdit nem kapod meg, ez egy ideig eltartott, míg hozzárendelték a megfelelő banki oldalt.Csak arra tudok gondolni, hogy valamiKovács és Kovácsné takaréknál vagy esetleg, nővéremnek van hasonló kártyája.
-
válasz
#20238798
#9849
üzenetére
Megjött a válasz, de nem értem, mert valami bankkártya ellenőrzésről, hitelesítésről ír, de nekem semmilyen lehetőséget vagy ablakot NEM dobott fel erre a vásárlás folyamán:
Hello,
Following your email, I have noted your request.
I have carried out research and I inform you that the payment for your order has not been authenticated, it is for this reason that the amount has not yet been debited from your account.
Payments on Amazon have always been secure, because protecting customers' payment methods has always been our priority. Amazon's security standards were already very high.
Card verification is an extra level of security that your bank can ask for at checkout.
For more information, please see our help pages:
https://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?nodeId=GY3EKFZ8RDXC32VN
When you pay for your order, you subscribe or click on the “Buy now with 1-Click” box from a product page, your bank may ask you to validate the transaction from your banking application or by entering a unique security code to be able to complete the purchase.
To check your card payment:
1. Follow the instructions on your bank's website
2. A bank may ask you to verify your identity directly from your banking app or using a unique security code, for example.
3. If a security code is requested, check your text messages and emails to retrieve your code and enter it.
4. Your bank may also ask you to verify the purchase using fingerprint or facial recognition technology, if this technique has already been implemented.
Once the process is complete, you will be redirected to Amazon and you will receive a confirmation that your order has been successfully created.
If you continue to receive an error message or are unable to complete the verification, please contact your local bank or branch as they may be able to provide you with more details on why your verification failed. Then try to start the process again. You can also use other payment methods, such as gift cards or bank account debit.
If you continue to receive an error message or are unable to complete the verification, please contact your bank as they may be able to provide you with more details on why your verification failed. Then try to start the process again.
To facilitate the smooth conduct of the audit, please ensure that:
• You are the holder of the bank card. The bank will send a notification or code to the card owner.
• For banking verification, you access your banking application, validate the transaction and return to Amazon.
• For verification with a security code, you enter the code correctly. Look for your code in your text messages and emails, not forgetting to check your spam folder
• Your personal information is up to date with your bank, in particular your email address, mobile phone number, and you have downloaded the most recent online banking app.
• Your personal information in Your Amazon Account is up to date. If there is a problem with the verification, we will let you know. Add your mobile number and download the Amazon app to receive real-time notifications.If you're having trouble displaying the verification web page, try using a different browser. You can also use other payment methods, such as gift cards or bank account debit.
-
dzsampi
tag
Szeretnék mailboxde szállítással rendelni német amazonról. Van valakinek nagy tapasztalata ezzel?
Mik a pontos lépések? Elég nagy értékben (300 euro) rendelnék több cuccot.Köszönöm
-
válasz
#20238798
#9847
üzenetére
Új accountom van, nem tudom, ennek van-e köze hozzá. Nyilván nem kéne köze legyen.
De nem csak én jártam így: [link] Nem tudom, mi lehet a baj, de legalább jeleznének valamit, hogy mi a kínjuk. De ez így nagyon csehszlovák eljárás.
Ügyfélszolgálatnak írtam ímélt, várom a választ. -
-
válasz
radi8tor
#9840
üzenetére
Legfurcsább az egészben, hogy sem a törlés tényéről, sem a törlés okáról nem kaptam semmilyen értesítést. A megrendelésekről és az én megrendelés-törlésem tényéről kaptam ímélt, az ő törléseikről semmit sem.
Összefoglaló:
"-Valuta használat: arra kell állítani a kártyát, amelyik oldalon vásárolsz"Én francia oldalon vásároltam, és euro-ra állítottam a kártyát. Forintra kellett volna?
-
Tegnap este rendeltem az amazonon, ott is volt a megrendeléseim között a termék. Ma reggel a törölt megrendelések között találtam meg, és összeget nem vontak le a számlámról. Ímélt nem kaptam a törlésről. A rendelési ímélben található nyomkövetési gombra kattintva pedig azt írja az amazon, hogy "Megrendelését töröltük".
Mi okból szokott törölni megrendeléseket az amazon? Megrendeltem még egyszer..... -
warcat
veterán
válasz
liszi70
#9830
üzenetére
Csak Németországon belül ingyenes, és 29€ érték felett amúgy is az lenne ott.
Magyarországra rendelve lesz szállítási költség prime mellett is.Csak akkor érdemes használnod ha az egyéb bónuszok között van ami kell (pl prime video, gaming). És ne felejtsd el lemondani mert automatikusan vonja egyébként havonta -
Speeedfire
félisten
válasz
Speeedfire
#9825
üzenetére
User error volt. Volt egy virtuális limit is, amit állítani kellett.
-
-
Speeedfire
félisten
Aha, akkor ez lehetett.
Más: találkozott már valaki olyannal, hogy nem tudott kártyával fizetni? EU-ban akarok fizetni, eddig nem volt vele gond. A limit rendben van, otp app-ban leokézom. Ki is írja, hogy elfogadva a tranzakció. Viszont a pénzt nem vonja le, és az amazon is kiírja hogy nem sikerült. Próbáltam a bank account részt is. De ott sem sikerült.
-
JóGéza
aktív tag
válasz
Speeedfire
#9822
üzenetére
Ha nem az Amazon az eladó, akkor előfordulhatott. Bizonyos értékű forgalom alatt nem kell a vevő országa szerinti áfát alkalmazni.
-
fatal`
titán
válasz
Speeedfire
#9820
üzenetére
Eddig is volt ilyen. Áfakülönbözet.
-
warcat
veterán
válasz
Speeedfire
#9820
üzenetére
Németországban 19% az áfa és az azzal terhelt árat látod, a magyar meg 27% ezért korrigálja a szállítási cím alapján
Nyeld be vagy használj csomagtovábbítót (mailboxde, már le volt írva korábban hogysmint) ekkor mivel német a cím, a jelzett árat fizeted. -
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
mitől lehet hogy egy terméket az amazon.de oldalon kosárba rakok, és 780 helyett 830 euro lesz? Eddig ilyen még nem volt. Magyar címre szállítva. -
spileraaa
senior tag
amazon.de
van 150 eurós kuponom rá
minden drágul és az értéke csökken
így holnap fekete pénteken felvásárolnám
tudnátok mondani pár tippet mi érné meg? -
fatal`
titán
válasz
DonThomasino
#9809
üzenetére
Nem, ha németországba kéred a szállítást, akkor 19% az ÁFA.
Az order summarynál már a nettó árból számolva, a magyar ÁFA-s árat mutatja. A termék adatlapján látod a német ÁFA-val a bruttót, ez ki is van írva, ha jól emlékszem.
-
tupacamaru
veterán
válasz
DonThomasino
#9809
üzenetére
Ha nem nagy termékről van szó, akkor csomagküldő 14-15 euro-ért hazaküldi. Valamennyit lehet így nyerni a dolgon.
-
somnia
senior tag
válasz
DonThomasino
#9809
üzenetére
Vedd meg ÁFA nélkül!
Ha vállalkozó vagy, regisztráld az EU-s adószámod és nettoban megveheted. -
fatal`
titán
válasz
DonThomasino
#9806
üzenetére
Jah ÁFA az van, persze. Azt hittem "mégegyszer rászámolja". A kiírt árra 8% jön rá, ha a németről rendelsz.
Amikor kosárba teszed, akkor levonja a 19%-os német ÁFA-t és rákerül a 27%-os magyar.
-
DonThomasino
veterán
válasz
tupacamaru
#9803
üzenetére
Könnyen lehet, hogy akkor ÁFA lesz az.
Túl szép lett volna ... -
fatal`
titán
válasz
tupacamaru
#9803
üzenetére
Jah azt meg el is felejtettem, hogy a kiírt árak német ÁFA-val vannak.
-
tupacamaru
veterán
válasz
DonThomasino
#9799
üzenetére
Nem az áfakülönbözet?
-
fatal`
titán
válasz
DonThomasino
#9801
üzenetére
A termék adatlapján a buy gomb alatt írja, Amazonos termék esetén:
Dispatches from Amazon
Sold by AmazonHa az Amazon az eladó, akkor a garit is ő intézi. A dispatches from elvileg azt mutatja, hogy Amazon raktárból jön-e.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 12 Mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4211, 94% Akksi
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-8500 32GB 1000GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- 175 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Egyébként nem volt annyira fontos számomra az a termék, de rohadtul bennem volt a csakazértis, meg a miabánatértnemsikerülezaszar.
Ilyenkor jól jártam, vagy a hét későbbi felében majd levonják még?




