Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz stratova #24750 üzenetére

    Ami nagyrészt annak köszönhető, hogy már tudja, azt amit az Intel és az NV GPU-k 2017-ben fognak tudni, ha...
    Nyilván nem véletlenül készültek el a SPIR-V kiterjesztések és az AGS 4.0. Előbbit a Doom már használja.

    (#24751) Oliverda: Az async compute +10-20% függően a programtól. A gyors timewarp azon segít, hogy ne hányd el magad a VR-ben. A gyors globális wave rendezés a viszonylag sűrűn használt algoritmusok sebességét százszorosára gyorsítja. Bizonyos új effektek enélkül meg sem valósíthatók, ezért jön a shader model 6.0-ba, hogy ezeket az effekteket egyáltalán PC-re lehessen portolni. Na most ezek extrémgyorsak lesznek GCN4-en, mivel nem kell a memóriaelérésre várni. A többi architektúrán futni fognak, de minden memóriaelérés ~100 büntetőciklust von maga után.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák