-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
schwartz
addikt
válasz carl18 #47905 üzenetére
Az agyam eldobom mikor a DLSS ugy van beallitva be mint teljesitmeny novelo... es ez az eszement dolog terjed mint a futotuz... Csak azert no a teljesitmeny mert az NV csal a DLSS-el, nativ felbontas alatt kell menjen a render ahhoz, hogy neked tobb FPS-ed legyen. (a kepminoseg rovasara) Kulonben jol is nezni ki egy olyan plusz effekt ami szamitasi kapacitasba kerul viszont noveli a teljesitmenyt...
If he dies, he dies.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #47950 üzenetére
Az AMD kínál egyféle dizájnt, azt RDNA-t a GPU-knál és a Zent a CPU-knál. Szóval ja a választás az MS és a Sony kezében van, de egyből választanak.
Például milyen döntést?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
paprobert
senior tag
válasz schwartz #47952 üzenetére
Le vagy maradva úgy 1 évvel.
A DLSS 1.0-ra igaz volt, amit állítasz, a 2.0 viszont már tényleg azt hozza azt amit ígértek még 2018-ban. Javaslom, hogy nézz utána.
Remélhetőleg DirectML-ben ugyanez a minőség megoldható lesz, mert akkor a teljes PC-s ökoszisztéma, de még a konzolok is profitálni tudnak majd belőle. Jelenleg killer feature a 2.0-s DLSS, és nem lenne jó ha csak egy VGA gyártóhoz lenne elérhető, csak támogatott címekben.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
arabus
addikt
válasz Petykemano #47944 üzenetére
azt honnan lehet tudni hogy a 3070 mivel verseng vagy egyáltalán milyen szinten mozog?
a 30-40% hogy jön ki mikor két elsö gen kártya hoz 80%-ot jelenleg.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Petykemano
veterán
válasz arabus #47957 üzenetére
Tudni az AMD-től lehet.
Mindenki más:
- ilyen-olyan valós, vagy kitalált partnereknek tulajdonított vagy más belsős fülesekre hivatkozva tesz kijelentéseket.
VAGY
- valamilyen korábbi termék vagy valamilyen rokon-jellegű friss termék (konzol) ismert információira alapozva számol.Értsd jól:
Ezek a narratívák nem "tudások" és "biztos információk". Ha így volna, abu már megírta volna cikkben.
Olyan valamilyen logikára felfűzött, vagy akár logikusnak tűnő számításra építő elképzelések. Ez az, amit magad is ellenőrizhetsz, aztán vagy hihető valami, vagy nem.
Abban meg sosem lehetsz biztos, hogy a belsős infó az igaz, mert
- a neked tálaló személy lehet, hogy kitalálta
- a neked tálaló személynek elmondó személy lehet, hogy kitalálta
- a neked tálaló személynek elmondó személy lehet, hogy félre akarta vezetni azt aki neked tálalja
- a neked tálaló szemnélynek elmondó személy lehetnek elmondó személy lehet, hogy szándékosan félrevezette
stb."a 30-40% hogy jön ki mikor két elsö gen kártya hoz 80%-ot jelenleg."
A tpu táblázata szerint a 2080ti 34%-kal erősebb az 5700XT-nél.
A 3070-et az nvidia tette a 2080ti szintjére [link][ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Robi BALBOA
őstag
válasz paprobert #47955 üzenetére
A DLSS 2.0 is(meg a 3.0 stb...) kisebb felbontáson renderel mint a natív felbontás, ennyi, innentől nincs miről beszélni. A 2.0 persze jobb sokkal mint az 1.0, de nem egy világmegváltó dolog ez a DLSS, ja meg az újabb(2.0) rendesen tol rá élesítést(sharpening), ezzel is kicsit csalva.
[ Szerkesztve ]
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
arabus
addikt
válasz Petykemano #47958 üzenetére
A régi navi elég jó alap lehet azért,ezt meg hát mivel nem más mondta hanem
ma csináltam igy magamnak elhiszem és kiindulási pontnak mégis több mint
semmi.Ez igy alapon a 2080 ti feletti eredmény.Vegyük még hozzá hogy itt
két kártya x8-as sinen csatlakozik igy azért nem is tul jó a hatásfok.Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
paprobert
senior tag
válasz Robi BALBOA #47959 üzenetére
Ilyen mély szakmai érvekkel nehéz vitatkozni.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Yutani
nagyúr
válasz Robi BALBOA #47959 üzenetére
Nagyjából így. Bár a képminőség elég jó.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Cathulhu
addikt
válasz paprobert #47955 üzenetére
Ettol fuggetlenul a DLSS csak egy szofisztikalt upscaling, semmi mas, innentol kezdve semmi jogosultsaga a tesztekben (hacsaknem az upscaling algok teljesitmenyet hasonlitjak ossze). Hianyzo reszekre probal egy ML odahaluzni valamit, de attol fuggetlenul igaz, hogy "csalas"
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
schwartz
addikt
válasz paprobert #47955 üzenetére
Idezem az nv marketing bullshitjet:
DLSS 2.0 offers several key enhancements over the original version:
Superior Image Quality - DLSS 2.0 offers image quality comparable to native resolution while rendering only one quarter to one half of the pixels.Nos, ha "szarabb" vagy "hasonlo" minoseget akarok, akkor mar inkabb fizetek a Stadianak (a toredeket annak mint VGA-ra koltok) a veszteseggel tomoritett stream-ert... (csak vicceltem, azt azert megsem... )
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
paprobert
senior tag
-
Devid_81
nagyúr
-
Alogonomus
őstag
válasz paprobert #47961 üzenetére
A DLSS 2.0 sokat segít a magasabb fps elérésében. Abban a kb. 15 játékban, ahol elérhető.
És pont ezért nem lehet még a most bejelentett DLSS 2.1 sem döntő vásárlási szempont. Hetekig-hónapokig "izzadó" szervertömbök által legyártott neurális hálóval egy konkrét játék képkockasebessége jelentősen megemelhető. A játékok 99,9%-án viszont továbbra sem segít ez, azt a néhány támogatott játékot pedig rövid időn belül megunja az ember, és ott marad egy kártyával, ami DLSS nélküli játékokban nem nagy szám.
DLSS 3.0 ezért lett volna nagy fejlődés, ha nem csak kattintásvadász pletykának dobja be az Nvidia. DLSS 3.0 az állítás szerint minden TAA-val kompatibilis játékban automatikusan használható lett volna, így nem kellett volna az Nvidia szervereinek heteket-hónapokat "izzadnia" minden egyes játék esetén a speciális beállítások kiteszteléséhez. -
Robi BALBOA
őstag
válasz paprobert #47961 üzenetére
Szerintem ehhez semmilyen szakértelem nem kell, hogy tudjuk azt, hogy a felskálázott minőség soha nem lesz olyan mint a natív felbontáson számot minőség, esetleg egyre közelebb lehet kerülni hozzá.
Ott van pl a GTA5, 4k-ban tolom, gyönyörű, de inkább még feljebb tolom a render felbontást mintsem lejjebb, mert rendesen meglátszik a minőségen.
Úgy már látnám értelmét ha nagyobb render felbontást is biztosítani tudna a DLSS (mondjuk ha lenne egy Ultra Quality módja) mint a natív felbontás, csak kisebb erőforrás igénnyel, ami pl a VR-nak jól jönne, mert ügye ott nagyobb felbontáson kell renderelni a normális képminőség érdekében.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
arabus
addikt
válasz Devid_81 #47966 üzenetére
ez két kártya szin alapon mivel itt az nem releváns hogy mit tud egy szénné
húzott kártya.
ilyen alapon mindent is lehet majd huzni igaz?Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz paprobert #47965 üzenetére
Ha magának a HW-nek a teljesítményét akarod mérni, akkor később is. Aztán külön le lehet mérni a különböző scaling-ek teljesítményét is, ha igény van rá.
De nálam valahogy üti egymást ez a 4K, 8K, 16K, aztán rendereljünk csak 1440p-n, mert többre nem futja...
Elhagyta a ló a zsokét, nem "kihaj" a "csaje"...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Devid_81
nagyúr
válasz arabus #47969 üzenetére
Jah nem is azert linkeltem ide be, csak osszehasonlitasi alapnak ez volt, nincs alaporajelesem, soha nem ment ugy a kartya miota nalam van
Annyit lehet max leszurni belole, hogy 2x5700XT teljesitmenye kb 10% al erosebb alapon mint egy alaporajeles 2080Ti.
Tehat ha csak ennyit csinaltak belole semmi tobb is mar van a 2080Ti/3070-nek konkurencia.
Es ha igaz az hogy magas orajeleken is jol erzi magat es meg jol skalazodik is csereben akkor nem lenne lehetetlen egy ujabb 10-15% csak orajel novelesbol ezek melle, meg akkor semmi ujitas, IPC novekedes (ha lesz, de valaminek lennie kell) semmit nem raktunk hozza.
En azt mondom, hogy egy magabiztos 2080Ti+35% elkepzelheto a Big Navitol, ezt nem tartom lehetetlennek, sott.
Az meg par % lemaradasra lesz a 3080-tol, csak jo ar kell, megfelelo driverek + 16GB ram....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #47954 üzenetére
De mit lehet a mostani RDNA2-n változtatni? A packing az már int4-ig megy, hova szeretnéd még növelni?
(#47955) paprobert: A DirectML egy API. Az a DLSS problémáit nem oldja meg. A rendszer gondja nem az, hogy nem lehet megcsinálni, hanem az, hogy nem raknak bele elég pénzt. Rengeteg játék támogatja már, és lényegében csak a Death Stranding alatt működik tervszerűen. És mi a Death Stranding jellemzője, az elejétől a végéig egy igen egységes környezetet használ, vagyis pont ideális az ilyen felskálázásra, mert el lehet érni, hogy nagyjából mindent fel tudjon ismerni a neuronháló és kezelni is tudjon.
Ami miatt ezek az AI felskálázások a DirectML elérhetősége ellenére sem érkeznek az a neuronháló problémája, ugyanis le tudsz egy olyan tréningelni, ami a játék 30-40%-ában jól működik, 30-40%-ában felemásan, és a maradék részben csapnivalóan. Tehát még egy azon játék esetében is lesznek olyan jelenetek, amikor szuper az eredmény, és olyanok, amikor okádék. És jelenleg egyetlen fejlesztő sem hajlandó jelentős erőforrást fektetni arra, hogy az gyenge minőségű jeleneteket felhúzzák. Ez nem gond egy Death Strandingben, de jelentős gond más játékban, ahol azért a tartalom mennyisége sokszorosa a Death Strandingnek.
Ezzel tehát kísérletezik a Microsoft, de ugyanazt tudják elérni, amit az NV. Kevés tartalom mellett kb. mehet, sok tartalommal a játék egy része irtó ronda lesz, míg egy másik része csodaszép. És az irtó ronda rész az problémaként éli meg a Microsoft.Az az AI felskálázás addig nem fog igazi áttörést elérni, amíg a stúdiók nem hajlandók jelentős mennyiségű időt és pénzt belefektetni, illetve bérelni egy rakás teljesítményt mondjuk a Microsofttól, hogy egy jó neuronhálót tréningeljenek. A Microsoft sem igazán erőlteti, mert tudnának jó részeket kiválogatni a játékokból, de mi van, ha eljutnak a tesztelők azokhoz a részekhez, amiket a neuronháló éppen nem fed le?
(#47968) Robi BALBOA: Éppenséggel ez elérhető. A Microsoft megoldása nagyon kevés tartalommal simán tud AI felskálázással a natív minőség fölé kerülni. A problémát az jelenti, hogy egy játékban nagyságrendekkel több tartalom van, és arra már sokkal nehezebb jó neuronhálót tréningelni. Technikailag kivitelezhető, csak még nincs meg a fejlesztői akarat, hogy ebbe komoly mennyiségű erőforrást öljenek, márpedig az AI felskálázás ilyen, pénz nélkül félkarú óriás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
"De mit lehet a mostani RDNA2-n változtatni? A packing az már int4-ig megy, hova szeretnéd még növelni?"
/facepalm/
(Erre az egyébként nyilvánvalóan bullshit és - remélem - szándékosan értetlenkedő kérdésre nyilván az RDNA3 megjelenésekor fogunk választ kapni. Azt kellett volna megérteni, hogy a RPM csupán egy példa volt olyan technológiára, amit a konzolok megkaptak a megjelenéskor, de az ugyanabban az évben megjelenő RTG termék nem és ami miatt ugyanabban az évben megjelenő RTG termék lehet gyengébb a konzolban felsorakoztatott technológiák alapján vártnál.)
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Callisto
őstag
Csak érdekességképpen, mellékesen említem meg, hogy van kiváló AI upscaling videólejátszóban, de olyan a számításigénye, hogy játékban esélytelen használni.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
arabus
addikt
válasz Devid_81 #47971 üzenetére
rendben.és igy kb igazad lehet.
én meg sajnos nem tudtam huzni a kártyákon mert idöm sem sok volt tesztelni és mihelyt hozzányultam az órajelekhez eldobált mindent.Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
paprobert
senior tag
A lényeg ugyanaz. A DirectML használata abból a szempontból fontos, hogy ezt támogatják a konzolok, ez a cross-platform, cross-vendor megoldás. Úgyhogy ha az ezzel elérhető opciókban stagnálás, esetleg a DLSS mögötti kullogás van, addig az Nvidia játékszere marad ez a terület annak minden előnyével.
Lehetséges, hogy meg kell várni, hogy az új konzolok pár év alatt elérjék a GPU limitet, és akkor arányaiban már "elég olcsó" lesz ilyen irányban tovább vinni a fejlesztési fókuszt.
Azt, hogy a széles körű használat irányába való lépést a platform holderek (Microsoft, Sony) közösen, vagy a stúdiók egyesével fogják magukra vállalni, nehéz eldönteni, mert itt már felmerül a "konzol, mint platform versenyképessége" és a "mennyire néz ki jól a játékom amit épp fejlesztek, másokéhoz képest" kérdéskör. Mindkét oldal érdekelt ebben, egy bizonyos fokig.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Callisto #47974 üzenetére
Igen, nem árt, ha valós időben számolható.
(#47976) paprobert: Maga az API mindegy. A technológia már régóta elérhető, de a Microsoft és a Sony is azért vár, mert nem akarják magukat égetni vele. Semmivel nem lennél előrébb, ha megkapnád ezt szabványosan, mert ugyanazok a problémák megmaradnának, vagyis lehet, hogy a játék egy részében jó képet látnál, majd a másik részében rosszat. Ez már egy QA kérdés. A Microsoft és a Sony esetében egy ilyen technológia egyértelműen nem üti meg a mércét. És amíg a stúdiók oldalán nincs meg az akarat, hogy ezt ne úgy éljék meg, hogy a reklámpénzért megcsinálják aztán ott bassza meg a fene, ha helyenként szarul néz ki, addig nincs értelme vele foglalkozni. Rakhatsz ide technológiát, API-t, akármit, a stúdiók akarata kell, hogy ebbe pénzt rakjanak, mert itt a pénz hozza a minőséget nem a technológia.
Ha mondjuk a Microsoft azt mondaná, hogy használhatják az Azure-t ingyen, ha AI felskálázást csinálnak az Xbox-hoz, akkor az már egy jó lépés lenne, de azért az nem kevés számítási teljesítmény, most képzeld el, ahogy egy csomó stúdió leköti magának. Ezt azért nem fogják mondani. És visszakerültünk az alapproblémához, hogy a kiadók nem akarnak erre költeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Robi BALBOA
őstag
Hogyan csinál jobb minőséget a felskálázás mint a natív felbontású?
Szóval eljön az idő, majd amikor lesz egy DLSS kapcsoló a játékokban, alapból bekapcsolva mondjuk, de ha ezt kikapcsoljuk, akkor csúnyább is lesz a game és sokkal lassabb is?Én inkább olyat tudok elképzelni mind a két oldalon(mert gondolom AMD is készül hasonlóval), hogy ha rendesen működik a dolog, akkor a natív minőség 80-90%-a is elérhető, úgy hogy közben a teljesítmény sokkal nagyobbat ugrik 10-20%-nál, viszont lesznek olyan esetek is ahol a minőség nem üti meg csak az a szintet amennyi gyorsulást hozott.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
paprobert
senior tag
válasz Robi BALBOA #47979 üzenetére
"Hogyan csinál jobb minőséget a felskálázás mint a natív felbontású? "
Úgy, hogy a betanítás sokkal-sokkal magasabb felbontáson (is) történik.
Elméletben nincs akadálya a jelenleginél jelentősen nagyobb, valódi render - érzékelt minőség közötti különbség elérésére."a natív minőség 80-90%-a is elérhető, úgy hogy közben a teljesítmény sokkal nagyobbat ugrik 10-20%-nál"
Ez már van, ezt hívják úgy, hogy DLSS 1.9 Performance Mode. Csak kicsit alábecsülted, mert +130% a gyorsulás, és úgy valamivel csúnyább a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #47979 üzenetére
Ha jó a neuronháló, akkor ez lehetséges. A probléma az szokott lenni, hogy a neuronháló sokszor elég rossz.
Technológia már van az AMD-nél is. Be van építve a Radeon Software-be: [link]
A probléma vele pont ugyanaz, amivel küzd az NV, a Microsoft és a Sony. Az eredménye nem konstans. Az egyes képeknél működik, míg máshol nem, és ez ugyanúgy igaz a játékokra is. Az egyes képkockák jók lesznek, míg egy részük nem. Amíg a fejlesztők nem rakják mögé a pénzt, addig ez nem fog változni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hadogabi1
senior tag
[ Szerkesztve ]
TUF Gaming X670E-Plus Wifi, AMD Ryzen 7 7800x3d, Inno 3D 4090 Ichill X3, Arctic Cooling Liquid Freezer II 420 RGB, Lian Li LANCOOL III Mesh RGB, Kingston Fury 6000 Cl32 2*16GB, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 1TB AORUS, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 2TB AORUS,
-
Petykemano
veterán
"AMD provided a number of entry-level processors. The explanation of this strategy is very simple. AMD is not interested in giving users additional performance for Zen2, as the Zen3 release is in October."
[link]+
Abu szerint a zen3 és Navi consumer holmik egyszerre kerülnek piacra
=
Navi október
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
wjbhbdux
veterán
Beárazták az Xboxokat, kisnávi 299 bignávi 499. Így a PC alkatrészek sem lehetnek túl drágát. HD4xxx féle aranyélet jön?
/s
-
Petykemano
veterán
válasz wjbhbdux #47990 üzenetére
Az Xbox Series S valóban $299
De azt gyanítom, hogy ez a design sokkal inkább egy APU formájában fog visszaköszönni az AMD termékskálájában.
"Big Renoir" funkcióra esélyes nevek:
- Van Gogh (Bár elvileg ez egy kifejezetten 15W-os design)
- Luicienne (bár egyesek szerint ez a platform neve)
- NiagaraAbban biztosak lehetünk, hogy
a) Lesz ~80CU-s Big navi, mert Lisa Su megígérte
b) Lesz ~52CU-s middle Navi, mert az az Xbox Series X alapja
c) Lesz ~36CU-s little Navi, mert az meg a PS5 alapja
d) és lesz a XSS alapjául szolgáló APUTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
arabus
addikt
válasz Petykemano #47994 üzenetére
80 cu-s chip biztos lesz de hogy ez melyik azt nem tudjuk.
a többi értelmetlen
a konzolos az más design.
xbox 56cu 4 letiltott
ps5 40 cu 4 letiltott
ezek abszolút nem mérvadóak csak annyiból hogy méret szempontjából
az 56 cu nincs 180mm2.
persze ehhez még majd hozzá jön a memória vezérlő méret meg a médiáért felelős részek
de az alap nem rossz.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Z10N
veterán
Meanwhile... dobozos, garancias, AsRock 5700XT (450AUD, 99k HUF)
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.