-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09256960
törölt tag
Itt a NATO kontaktja a Neural Supersampling-nak.
Csak hogy ne legyenek kétségeid Zsolnai Fehér Károly féle technológia hol fog kikötni és mire...[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
MW5 pályán hányszor kalandozik el a játékos rácsodálkozni a játéktér kidolgozottságára? Nagyjából egyszer sem, mert a csata scriptelt eseményei húzzák végig a pályán.
Ezzel szemben a Horizon egy nyílt világú játék, ahol minden "követ érdemes felfordítani", mert bárhol lehet valami érdekes adalék a sztorihoz, bárhol találhatsz információt, ami elindíthat egy mellékküldetést.Szerecsenmosdatásnak inkább az tűnik, hogy a néhány DLSS-es játékba kapaszkodva próbálják páran védeni az Nvidia kártyák várhatóan gyengébb általános játékteljesítményét. Mindenbe szeretnék beleerőszakolni a DLSS bekapcsolhatóságát, hogy ezzel segítsék a kártyájuk helyzetét.
-
arabus
addikt
AMD féle RT megoldás annyiban különbözik hogy nincs CU-n ként arról kvázi leválasztva RT-magokra.
tehát órajel ciklusonként minden CU képes 4 RT vagy pixel müveletre.
az hogy gyakorlatban mit fog hozni majd kiderül.Xeon Platinum 8480+,8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Alogonomus #49802 üzenetére
Azert ez a " varhatoan gyengebb teljesitmeny" kisse korai es nagyon optimista!
Elobb talan varjuk meg hogyvkijojjenek az AMD kartyak.
Ha nagyjabol shader teljesitmenyben beernek az Nvidiat mar a is nagy dolog
-
félisten
válasz Alogonomus #49802 üzenetére
Szerecsenmosdatásnak inkább az tűnik, hogy a néhány DLSS-es játékba kapaszkodva próbálják páran védeni az Nvidia kártyák várhatóan gyengébb általános játékteljesítményét.
Ezzel várjuk meg a teszteket inkább...
A DLSS nem csodaszer, csak egy lehetőség, de annak egyáltalán nem rossz, és láthatóan fejlődik, a DLSS 1.0 még eléggé sok hibával bírt, de a 2.0 és a 2.1 egy jelentős ugrás előre. Nem kellene csak úgy félresöpörni.
Így indult hajdan egy csomó dolog, amire kijövetelekor legyintettek sokan. Én még emlékszem arra az időre, amikor a játék színmélységét lehetett a beállításokban játszani, és károgtak sokan emiatt, hogy alig látható a különbség a 16 vs. 32 biten. Ahogy a élsimitás kapcsán is sokan mondogatták / irogatták, hogy ez nem ér annyit, hogy a játékban tapasztalható FPS nagy részét lehúzzuk a kukába.
Hogy mi lesz vele, az egy érdekes kérdés, majd meglátjuk.
Amúgy mókás, hogy ha valaki egy nVidia effektet nem fikáz, akkor az rögtön stigmát érdemel.
Láthatóan nem jött át a mondanivalóm: ha RT terén az RDNA2 nem fogja lelépni az Ampere-t, és közben nincs a DLSS-re sem értékelhető válasza az AMD-nek, akkor bizony megint hátrányban lesz a versenyben. Nekem fogyasztóként az a jó, ha verseny van, mert ez hajtja le az árakat. Ezt látni lehetett az RDNA megjelenésekor is, hiszen az nVidia nyilván jelentős haszonnal dobja piacra a kártyáit, ha nincs épkézláb konkurenciája, mikor kijött az RDNA, jött rá az nVidia válasza.
Én pont annak örülnék, ha az RDNA2 (és az Intel Xe, ha egyszer végre kijön) versenyképes lenne az Ampere kártyákkal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Yany
addikt
Szerintem néhányan nem vagytok tisztában a DLSS működésével, akik nevetségesnek tartjátok a natív 4K fölötti minőséget. Korábban már leírtam, hogy milyen jellegű anomáliák lehetnek a DLSS-sel (többek közt), de említettem olyan animáliát is, amit éppenhogy megszüntet.
A másik, hogy attól, mert kényszerpálya, miért lenne eredendően rossz. Jó esetben éppen ez a fejlődés egyik fő mozgatórugója: az elégedetlenség, a jobbra való törekvés. Rosszabb esetben ez háborúk alatt sok-sok pénzzel támogatva zajlik.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Alogonomus
őstag
"ha RT terén az RDNA2 nem fogja lelépni az Ampere-t, és közben nincs a DLSS-re sem értékelhető válasza az AMD-nek, akkor bizony megint hátrányban lesz a versenyben."
Amíg a DLSS csak pár játékban érhető el, addig az valódi hátrányt nem jelent az AMD számára. A még nyáron pletykált DLSS 3 jelentett volna komoly hátrányt, mert azzal a játékok nagy részében elérhetővé vált volna a funkció.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az F1 2019 és 2020 is AMD-s cím mégis van benne DLSS. A kettő nem zárja ki egymást. A probléma az, hogy hiába van benne a motorban a támogatás, nem ad jó minőséget azokkal a tartalmakkal, amiket a Horizon használ.
Mindegyik technológiának kell, és ez hiányzik az AI upscaling technikákból. Ha mögé raknák a fejlesztők a pénzt és az időt, akkor ezek működnének.
(#49805) Cifu: Pont ez a lényeg, hogy a DLSS igazából csodaszer lehetne, csak a neuronháló miatt nem tud azzá válni, mert általános neuronhálóval nem lehet lefedni specifikus igényeket. Mindig lesz ajátékban nem kevés olyan tartalom, amit nem ismer majd fel, és borzalmasan rondán jelennek majd meg. Ha mondjuk egy fejlesztő játékspecifikus neuronhálót fejlesztene, erre pénzt és időt áldoznak, akkor a felismerhető tartalmak mennyisége maximalizálva lenne, tehát igen ritkán fordulnának elő a rendszerből eredi tipikus minőségromlások. Úgymond konzisztenssé válna az AI upscaling minősége, nem lenne az, hogy az egyes jeleneteknél működik, majd ha jön a problémás tartalom, akkor hirtelen bitang ronda lesz. Ennek az elérése lenne a legfontosabb, de ehhez szükség van a játékfejlesztőkre is, mert ők tudnak a saját tartalmaikra neuronhálót tréningelni. Ezt a problémát nélkülük nem lehet megoldani, mindegy, hogy az AMD vagy az NV vagy az Intel szállít valamilyen AI upscaling lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yany
addikt
Nem, nem vicc. Tényleg érdemes utánajárni, hogy miről van szó. A DLSS tréningelt neuron háló alapján *valóban* olyan többletinformációt illeszt a képre, ami nincs ott, de ott lenne magasabb felbontáson. És mivel a tréningelés is akár 16k-ban zajlik, egy kvázi SSAA-jellegű antialias végeredménye kerül be a natív 4K képre. Nyilván leegyszerűsítve írtam ezt le, de a lényeg, hogy jóval(!) több info áll a DLSS rendelkezésére, mint amit egy natív 4K anyag ad. A nem egyértelműen jobb végeredmény annak köszönhető, hogy ezek ugye nem előre kirenderelt és csak előkeresnivaló képi információk, azt' kész, hanem az éppen aktuális renderbe beillesztendő kalkaulált képelemek. Ezért is fordul elő hol kevésbé, hol gyakrabban képhiba apró területeken, de pl. a magas felbontásnak köszönhető, hogy rácsokon, magas térfrekvenciájú elemeken a moiré akár teljesen meg is szűnik, mintha csak egy SSAA-val javított képet látnál.
Nem az a kérdés, hogy kell-e egy DLSS (vagy ahhoz hasonló megoldás), hanem hogy lehetne a legjobban megvalósítani mindezt. Én örömmel látom, hogy AMD/NV-független körök is foglalkoznak a kérdéssel és hogy őszinte legyek, az Inteltől sem áll távol fasza technológiák kifejlesztése, ami ráadásul nekik elemi érdekük a nagy lemaradásban.
Amúgy meg ezzel épp úgy vagyok, mint a freesync/g-sync párossal: melyik jobb, ha csak egyiket, vagy mindkettőt támogatja egy kártya? (monitort ritkábban cserél az ember, elfogadom, de akkor is, melyik rugalmasabb?) Melyik jobb, ha egyáltalán nincs DLSS, vagy ha az RT játékok egy kimutatható halmaza képes rá normálisan?
b, cifu és még azon emberek táborát erősítem, akik igenis értéknek tekintik ezt a többlet-képességet. Természetesen ennek súlya attól is függ, hogy egyéb tekintetben hogyan viszonyul egymáshoz a két istálló terméke.
Ha pl. a Radeon átlag +20% RT teljesítményt nyújt, míg a GeForce-ok (hasraütök) hoznak 50% pluszt, de csak DLSS-támogatott játékban... na ez már egy mérlegelni való dolog. De egál (vagy ne adj isten lemaradás) esetén a DLSS hiánya gyakorlatilag egy utolsó döfés az én döntésfámban az AMD-nek. De ez nem egy általános igazság. Mindenkinek saját fája van... Van, akinek a 16GB vs 10 GB a döntő. Peace.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Petykemano
veterán
A Van Gogh elviekben 8, a Rembrandt 12CU-s lesz, RDNA2.
Azt gondolnám, hogy a cache rendszer felturbózásának épp az APUk szintjén kéne legnagyobb hatásnak lennie. Ha 80CU-t elvisz 512GB/s (256b, 16gbps) akkor a 8CU-hoz a LPDDR4X/5 által kínált ~50GB/s a korábbi sávszélhiányos állapothoz képest bőséges és ezen a Rembrandt 12CU-ja sem változtat érdemben, amennyiben az már valóban DDR5-tel jön.
Az AMD korábbi - általad is gyakran hangoztatott - álláspontja az volt, hogy növelni-növelni az IGP-t és az volt a félelem, hogy fel fogja zabálni a dGPU-k alsó szegmenseit. Aztán ez végülis nem igazán következett be eddig. Azok a nagyon topa videokártyák tűnhettek csak el, amit korábban csak képadásra használtak.
Igen, igen, tudom, hogy az intel igp 70%, de a várakozás/félelem az volt, hogy a képadáson túli alsóbb, mainstream szegmenseket is megeszik az apuk és az nvidia kiszorul a piacról.Lassan eljutunk oda, hogy 1080p-t magasabb részletességgel is el fogják vinni az ilyen rembrandt féle apuk.
Viszont most hogy az intel is dgpu-t fejleszt és az AMD is versenyképes a dGPU-k piacán, mit látsz, továbbra is fennáll az a szándék, hogy az apuk elvigyék az olcsóbb dGPU-k piacát, vagy most már mindkét cég inkább piaci lehetőséget lát benne? Tehát minimál APU-k és külön értékesített belépőszintő kártya, amin 1 tile/chiplet van.
A másik kérdésem pedig arra vonatkozik, hogy ... nagy a láz az új gpu-k körül, de ezek azért egyre drágábbak. Nekem gyakran jutott eszembe, miközben röpködtek itt az $500-1500 árak, hogy valaki győzzön már meg arról, hogy inkább ezt vegyem meg és ne valamit cloud gaming szolgáltatásra fizessek elő havi $5-10-t.
Ezt se teljesen értem. Az 1080p-t lassan elviszi egy apu is. Nekem az az álláspontom, hogy ha valaki keveset játszik, a játék grafikájával kapcsolatban kompromisszumkész. Szerintem az a ritkább álláspont, hogy én évente csak pár napot játszok, de akkor legyen brutálszép. Biztos van ilyen is, de szerintem ez a kivétel.
Szóval egy apu lassan elviszi az 1080p-t. Ha nekem 4K tévém van és azon szeretnék játszani, akkor arra van élvezhető cloud ajánlat?Nyilván apuval a 4K-t nem lehet elvinni, de az 1080p-t igen. Feltehetőleg azért van az, hogy sok esetben a 1080p cloud gaming ingyenes. De ha a saját apum elviszi, akkor mi vinne oda? Legfeljebb az ingyenes játékkínálat.
(Valami biztos lesz az ingyenesben, nagyon szar minőség, vagy reklámok, amivel igyekeznek majd átterelni a tagokata fizetősre)
Ha jobb minőségre vágyom, 4K-ra, mi vinne rá saját $1000-os videokártya vásárlására, amikor ebből minimum 5 évre elő tudok fizetni cloud gamingre és ott 2-3-4 év múlva is a legjobb hardvert fogom kapni?Értem persze, hogy vannak olyan fps játékok, ahol számítanak a milliszekundumok, de azon kívül.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
válasz Malibutomi #49793 üzenetére
Ennek az az alapja hogy alapból a neuronhálót a 4 K többszörösen treningelik, (8K-16K?) és ez miatt quality módban ez alőfordulhat, hogy néhol jobb a textúra minőség. Általánosan elmondható, hogy a DLSS kompromisszumos megoldás a minőség /sebesség mérlegén.
Szerk Yani már megelozott.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
nagyúr
válasz Alogonomus #49802 üzenetére
Mondjuk elobb arra kellene statisztika, hogy a jatekosok hany % "csodalkozik" ra aktivan a jatekterre es tolt el hosszu idoket a fauna kielemzesevel.
Attol, hogy valami nyilt vilagu, a jatekosok tobbsege nem virtualis turara es madarlesre hasznalja a kornyezetet.
En a Witcher 3-ban vagy Assasing Creedben is megcsinaltam a mellekkuldeteseket, de nem ugy, hogy orakat setaltam a kornyezetben csodalkozva.
A Horizonba is futva/lovagolva kozlekedsz, harcolsz ugralsz, ott ugyanugy tokmindegy ilyen szempontbol hogy nez ki. -
Mumee
őstag
válasz Busterftw #49816 üzenetére
Viszont ilyen szempontból a jelenlegi RT is csak "gimmick" és nem figy ki az ember.
Nekem ami nem tetszik az az, hogy ahol van RT a játékban ott mintha direkt úgy lenne megírva h nélküle kicsit hülyén nézzen ki.
Pedig van rengeteg olyan játék ahol RT nélkül is szebbek a kivitelezés.
Mint amikor kikapcsolod az RTt és mintha az arnyekokat teljesen kikapcsoltad volna(nem is tudom melyik volt ilyen).[ Szerkesztve ]
-
félisten
az RT számomra nem azt jelenti hogy valami feltétlenül szebb, hanem hogy valami realisztikusabb, dinamikusan változik valós időben a döntéseink hatására, a változó környezet szerint.. A cselekmények hatással vannak a környeztre, bevilágításra tükröződésre és így a kinézetre is nem előre letárolt formában.
Ezért lehet hogy bénának hat az ember számára még ha szebb is az előre letárolt render néhány esetben.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
Alogonomus
őstag
válasz Busterftw #49816 üzenetére
Mindenképpen sokkal többen járják be a nyílt világot, mert az is egy feature a játékban.
Esetedben akkor nem a mellékküldetések keresése történt azokban a játékokban, hanem a neten található walkthrough végigongorázása. Nem kerested a mellékküldetéseket, hanem egy lista alapján sorban teljesítetted őket.
-
Mumee
őstag
válasz #32839680 #49822 üzenetére
Igen, véletlenül csak a nem látható tárgyak árnyékát írtam, de természetesen azok tükröződése stb. is az RT oldalán van.
Viszont hasonlóan, mint a DLSS oldalán.
Játék közben kevésbé veszi észre ezeket az ember, illetve kevésbé releváns, mint az hogy mondjuk legyen 144fps és/vagy 4K.
Azok a trükkök százai elég szépek voltak ahhoz, hogy most is csak akkor tűnjön fel, ha az ember megáll bámulni ezeket.
Illetve erre értettem azt, hogy ahol van RT opció a játékban ott ezeket a trükköket kikapcsolt RT nélkül, mintha nem alkalmaznák hogy ezzel is rávezessenek arra ugye, hogy kell neked az RT...
Tükröződés/árnyék trükkök RT nélkül vs RT kevésbé lenne feltűnő, így viszont... -
félisten
A tükröződésekkel az a probléma, hogy alapból érzi az ember, hogy az valahogy nem normális, ahogy tükröződik a tócsában a kép. Oda sem kell figyelni, egyszerűen látszik, hogy mű, avagy valódi tükröződés.
Hozzáteszem, ez megint csak egy adott probléma. Például a haj reális viselkedését megközelíteni sem tudják a mai napig, sajnos...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Busterftw
nagyúr
válasz Alogonomus #49821 üzenetére
Igen, mert a 100 kuldetes elvisz, ahol talalsz 300 mellekkuldetest.
De nem lesz tajleszo setaszimulator egy jatek, csak azert mert open-world.A mindenkeppen sokkal tobben jarjak be nem merheto.
-
Malibutomi
nagyúr
RT cimekben manapsag inkabb az a baj hogy minden kicsit is tukrozodo felulet tukorbol keszul naluk.
Tukor padlo, tukor pocsolya, tukor autok
-
Yany
addikt
Teljesen normális, hogy itt a fórumban elsősorban a fogyasztói oldal szempontjai szerint nézzük az RT vs hekkelés hegyek közti különbséget, azonban érdemes fejlesztői oldalról is picit megnézni. Zsen Szün Huang "Just works" jelmondata nem csak a játékosoknak szólt, hanem annak a ténynek is, hogy ha valószerű számításokon, szimuláción alapul egy algoritmus, akkor nincs vele extra feladata a fejlesztőnek sem. Lesz mással, ne legyenek illúzióink, de a lényeg, hogy ahol eddig külön shader/material/fényezés/occlusion/stb problémákkal kellett foglalkozni, ott a RT esetén egy halom spéci nyűglődés eleve nem is játszik. Teszi a dolgát a generikus RT kód. (itt sem világegyenletet felölelő kódra kell gondolni, hanem a specifikusan adott helyzetben lefutó, de mindenhol ezt a problémát rendesen lekezelő kódra).
Gondoljatok bele, ha egy játék minden eleme generális fizikai motort használna és generális RT-t, akkor egyetlen előre leszámolt lightmap, egyetlen előre megrajzolt és letárolt animáció és egyetlen előre kiszámolt fényezés nem kellene, csak a CPU/GPU párosra bízni és a fejlesztők ideje sokkal inkább a világ tartalmának minél jobb minőségű feltöltésére és a játékmechanizmusok beépítésére, semmint a rendereléshez szükséges trükkhalmazok programozására menne el. De legalábbis nem a hekkelésre, hanem a valószerű renderelés finomítására/optimalizálására. Ide tartunk amúgy, csak szép lassan, evolúció kell hardver és szoftver fronton egyaránt...
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
paprobert
senior tag
válasz #32839680 #49778 üzenetére
4 év múlva így fog kinézni ez a beszélgetés AAA címeknél:
Fejlesztő: "Főnök, bevágtunk minden asset-et full quality-n a játékba, és b+, ez megfekteteti a 10 TF-os konzol GPU-t, már a 1080p tartása is nehézkes 30fps-sel... mit csináljunk?"
Project manager: "Szórj rá egy kis DirectML-t, oszt' az majd elintézi a magasabb felbontást. Nesze, itt van $50 000 szerverköltségre, az a pár tucat 3D-artist a harmadikon pedig keressen valami más elfoglaltságot jövő hónaptól!"640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
PitLee
őstag
Nem értek az ilyen dolgokhoz, de az AMD-nek talán még ma is van a "Virtuális szuper felbontás" nevű opciója amivel pl egy FHD-s moncsira beállíthatsz nagyobb felbontást amit aztán vissza alakít FHD-ra és állítólag szintén részletgazdagabb egy kicsit az élmény.
Ui: Hmm, de lehet keverem vagy csak simán félreértettem anno[ Szerkesztve ]
-
sutyi^
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #49835 üzenetére
Snake RTX enhanced with DLSS.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
#09256960
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #49837 üzenetére
-
Petykemano
veterán
Egy Avery nevű felhasználó megosztott pár szivárgást/gondolatot az RDNA2-vel kapcsolatban. Hát igazából semmi meglepő, annak megerősítése, hogy semmi meglepő nem fog történni a bemutatott számokhoz képest: nem lesz különösebb nvidia verés sem fps, sem RT, sem fps/W vonatkozásban.
Persze ez olyan, hogy a reménykedő drukkerek gondolhatják, hogy ez az altatás reiterálása, a magabiztos ellendrukkerek gondolhatják, hogy a tehetetlen bukás megerősített beismerése.
¯\_(ツ)_/¯
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
válasz Petykemano #49839 üzenetére
Hogy én mennyire utálom, amikor 30 Tweetben tudják csak megosztani az infókat. A twitter kipusztulhatna már...
Összefoglalva (Hogy Malibutomi leak-kivánsága teljesüljön ):
Navi 21:
-Csak a Navi21 és annak vágott változatainak lesz DXR támogatása.
-Bekapcsolt DXR mellett a kártya fogyasztása jelentősen megugrik.
-A Navi 21 XTX rengeteg energiát fogyaszt, többet, mint az RTX 3080 (FE), vagyis 320W felett.
-A Navi 21 RT mellett lassabb lesz, mint az RTX 3080.
-A Navi 21 XTX ezzel együtt az RT nélküli játékokban általánosságban jobb lehet 4K-ban, mint az RTX 3080.
-Nagyon drága kártya lesz (RTX 3080 MSRP felett, ami ugye jelenleg nem jelent semmit...).
-A Navi 21 XT nagyjából 25%-al jobb, mint az RTX 2080Ti, és veri az RTX 3070-et ~12-15%-al.
-A Navi 21 XT 5-10%-al fog elmaradni az RTX 3080-tól RT nélkül, még többel RT mellett.
-A Navi 21 XT célára 599$ (+ / - 50$), más forrás: 50-100$-al olcsóbb lesz, mint a 3080
-A Navi 21 XT volt demózva a Zen3-as bemutatón.Navi 22:
-12GB, 192bit busz, 40CU, nagyon magas órajel
-A teljesítmény plusz főleg a magasabb órajelből fakad, AIB-k esetén 2350Mhz is lehet
-TDP terén olyan lesz, mint az 5700XT (ie.: ~225W), talán kicsit magasabb.
-Teljesítmény terén nagyjából az RTX 2080 Super szintjén lesz.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Yepp, amennyiben ezek a pletykák fedik a valóságot, akkor az AMD nagy lehetősége az lenne, ha most helyből tele tudná tömni a polcokat az RX6x00 kártyákkal, és akkor learathatná a piacot.
Csak eddig nem volt jellemző rájuk, hogy a bejelentés után egyből tele is a polc...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Televan74 #49843 üzenetére
Hat a legrosszabb launch eseten sem valoszinu hogy kevesebb kartya lenne mint as Ampere-bol.
Ha ezek igazak akkor kb azt kapjuk ami varhato volt.
Be tudjak fogni kb a 3080-at shaderben, RT elso implementacio nyilvan gyengebb mint as Ampere, es lesz egy maxra huzott kartya csak hogy a 3080 felett legyen.
Mondjuk ha 4k kb hozzak a 3080-at akkor alacsonyabb felbontasokon elonybe kerulhetnek.
-
Mumee
őstag
válasz Malibutomi #49846 üzenetére
Viszont gyanús, hogy Nvidia direkt megpörgeti kicsit az elérhetőséget Navi launcra.
Biztos nem fog teríteni, de elérhetőbb lesz szerintem.#49848 : Mezei userek számolták, tehát csak a jelenlegi elérhető kontent alapján tudsz számolni.
#49850 : Igen tudom, de az nem jelenti azt, hogy ne lehetne egy adag stock egy kis borstörésre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest