-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek annyira ne örüljetek. A Ratchet & Clank a legfőbb oka annak, amiért a Starfieldnél AMD-exkluzív PC partner lett a Bethesda. Nem lett volna az egészből ilyen jellegű döntés, ha a Nixxes berakja az AMD optimalizálását a játékba, de ha nem, akkor tud az AMD is úgy játszani, hogy kirakják a GeForce optimalizációt a Starfieldből. Aztán majd megunja az NV vagy az AMD, vagy a játékosok, és vesznek AMD-s konzolokat.
#62077 PuMbA : A DXR kód teljesen szabványos kód. Akárhogyan fut, futnia kell a DXR-t támogató GPU-kon. Csak akkor nem fut, ha van a program elején egy feltételes elágazás, ami az egyes vendor ID esetében ezt letiltja. Tehát azért kell tenni, hogy ne fusson. Ezt nyugodtan meg lehetne kérdezni tőlük, hogy miért rakták bele a program elejébe a feltételes elágazást? Miért nem hagyták a játékosokat eldönteni, hogy bekapcsolják-e a szabványos kódot?
A dolog mindegy, mert az AMD meg kilóra felvásárolta a Starfieldet, ha már ilyen szintre akarják vinni a meccset, csak ti lesztek azok, akik ezt megszívjátok.
A DLSS a Starfieldnél leginkább arról szól, hogy az Xbox GDK nem olyan FSR verziót tartalmaz, ami könnyen átműthető lenne DLSS-re és XeSS-re. A GPUOpen FSR2 verzió az, amihez jól használható wrapperek vannak. Az Xbox GDK-ban található kód nagyon más. A Starfieldnél sokkal inkább az jelenti majd a problémát, hogy az egész játék memóriamenedzsmentjét az AMD írta meg. Nulla kódot rakott bele a Microsoft vagy a Bethesda. Az AMD konkrétan a megbízott cég ebből a szempontból, és csak úgy átemelték a kódot, amit adtak. Az NV-nek és az Intelnek beleszólása sem volt, noha azt tudni, hogy az Intel rakott a D3D12MA-ba bizonyos optimalizálásokat, csak nem tudni, hogy az AMD azt a verziót szállítja-e a Bethesdának, amiben ezek benne vannak.
-
Alogonomus
őstag
A Ratchet & Clank inkább a CP:2077 esetének az új megjelenése szerintem. Ott is megpróbálhatta az Nvidia a kezdeti mesterséges RT-exkluzivitással a Geforce kártyaeladásokat javítani. Reklámozza is teljes gőzzel a saját honlapján az Nvidia a játékot, ahogy tette a CP:2077 esetén is.
Kíváncsi vagyok, hogy a pártatlanság érdekében HUB Tim erről is készít-e egy külön szidalmazó videót, ahogy készített a Starfield állítólagos DLSS-mentességéről.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" fekete i5-1035G7 16GB 512GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 5G Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 Intel Core i7-1280P Nvidia T550 32GB 1000GB 1 év teljeskörű garancia
- DX Racer fekete gamer, irodai szék
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

