Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #62074 üzenetére

    Ennek annyira ne örüljetek. A Ratchet & Clank a legfőbb oka annak, amiért a Starfieldnél AMD-exkluzív PC partner lett a Bethesda. Nem lett volna az egészből ilyen jellegű döntés, ha a Nixxes berakja az AMD optimalizálását a játékba, de ha nem, akkor tud az AMD is úgy játszani, hogy kirakják a GeForce optimalizációt a Starfieldből. Aztán majd megunja az NV vagy az AMD, vagy a játékosok, és vesznek AMD-s konzolokat.

    #62077 PuMbA : A DXR kód teljesen szabványos kód. Akárhogyan fut, futnia kell a DXR-t támogató GPU-kon. Csak akkor nem fut, ha van a program elején egy feltételes elágazás, ami az egyes vendor ID esetében ezt letiltja. Tehát azért kell tenni, hogy ne fusson. Ezt nyugodtan meg lehetne kérdezni tőlük, hogy miért rakták bele a program elejébe a feltételes elágazást? Miért nem hagyták a játékosokat eldönteni, hogy bekapcsolják-e a szabványos kódot?

    A dolog mindegy, mert az AMD meg kilóra felvásárolta a Starfieldet, ha már ilyen szintre akarják vinni a meccset, csak ti lesztek azok, akik ezt megszívjátok.

    A DLSS a Starfieldnél leginkább arról szól, hogy az Xbox GDK nem olyan FSR verziót tartalmaz, ami könnyen átműthető lenne DLSS-re és XeSS-re. A GPUOpen FSR2 verzió az, amihez jól használható wrapperek vannak. Az Xbox GDK-ban található kód nagyon más. A Starfieldnél sokkal inkább az jelenti majd a problémát, hogy az egész játék memóriamenedzsmentjét az AMD írta meg. Nulla kódot rakott bele a Microsoft vagy a Bethesda. Az AMD konkrétan a megbízott cég ebből a szempontból, és csak úgy átemelték a kódot, amit adtak. Az NV-nek és az Intelnek beleszólása sem volt, noha azt tudni, hogy az Intel rakott a D3D12MA-ba bizonyos optimalizálásokat, csak nem tudni, hogy az AMD azt a verziót szállítja-e a Bethesdának, amiben ezek benne vannak.

  • Alogonomus

    őstag

    válasz PuMbA #62074 üzenetére

    A Ratchet & Clank inkább a CP:2077 esetének az új megjelenése szerintem. Ott is megpróbálhatta az Nvidia a kezdeti mesterséges RT-exkluzivitással a Geforce kártyaeladásokat javítani. Reklámozza is teljes gőzzel a saját honlapján az Nvidia a játékot, ahogy tette a CP:2077 esetén is.

    Kíváncsi vagyok, hogy a pártatlanság érdekében HUB Tim erről is készít-e egy külön szidalmazó videót, ahogy készített a Starfield állítólagos DLSS-mentességéről. :U

Új hozzászólás Aktív témák