Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zovifapp111 #35308 üzenetére

    Nem teljesen ugyanannyit ér a VRAM más Resource heap szinten. Itt magának a játéknak nem igazán kell 2 GB-nál több VRAM, de egy Tier_1-es beállítással sokkal jobban szemetel, mint a Tier_2-essel, emiatt GeForce-on inkább 6 GB az a limit, ami kb. kezd jó lenni, míg Radeonon 4 GB-hoz közeli, de itt annyira a határon van, hogy számít a DCC hatékonysága is. Emiatt jók 4 GB-tal a Polarisok, és kevésbé az a többi Radeon.

    Jó, hát ez az első játék, amit már dizájnban is a legmagasabb Resource heap és Resource binding szintekre optimalizáltak, tehát alapvetően természetes, hogy nem hozza a megszokott sorrendet, ahol messze nem volt ennyire extrém a terhelés az API felé.

    (#35306) FLATRONW: Valamennyi optimalizálási lehetőség van a driverben is, de közel sem annyi, mint régen. Az a baj, hogy nagyban meghatározza ezeket a lehetőségeket az is, hogy az alkalmazást hogyan írták meg. Mennyire követték a Microsoft ajánlásait, ami például köztudottan rossz az NV-nek (kivéve a Turingnak), és innen nagyon nehéz kiszakítani a rendszert, mert csak szívnának vele, amikor jönnek a patch-ek a játékhoz. Nem véletlen, hogy a Turingot már a Microsoft ajánlásaihoz tervezték, elvégre nem mindig van lehetőség az NV saját ajánlásaihoz írni egy játékot.

Új hozzászólás Aktív témák